Super, jsem rád, že se ti také podařilo vyhrát a dává to naději ostatním, stále čekám, těch 90 dní vyprší 26. října, sám nemám jak zrušit výběr, jestli to tak opravdu funguje, takže Čekám, až to zruší a znovu je požádám o vyplacení mé výhry.
Great, I'm glad you also managed to win and it gives hope to others, I'm still waiting, the 90 days expires on 26 October, I have no way of cancelling the withdrawal myself to see if it really works that way so I'm waiting for them to cancel and I'll ask them again to pay out my winnings.
Dobrý den, asi ano.
Máte nějaké problémy?
Hello, I guess so.
Do you have any issues?
No, věřím, že 5 týdnů je příliš mnoho.
Byl váš účet plně ověřen, prosím? V jakém stavu je nyní vaše stažení? Upřímně, našel bych si slušnější kasino, nestačila jedna stížnost? 🤔
Well, I believe that 5 weeks are far too much.
Has your account been fully verified, please? In what status is your withdrawal now? Honestly, I would find yourself a more decent casino, wasn't one complaint enough? 🤔
Ne, stále čekám, po 90 dnech čekání byla platba automaticky zamítnuta, znovu jsem požádal o platbu a uvidím, co bude dál
No, I am still waiting, after 90 days of waiting the payment was automatically rejected , I have reapplied for the payment and will see what happens next
Přeji hodně štěstí 🤞.
Dejte nám prosím vědět, jak to jde.
I wish you the best luck 🤞.
Let us know how it goes, please.
Udělal jsem svůj 1. výběr. Čekal se 6 týdnů na zpracování. Nechal si trochu hrát. Vyhrál více, takže stažení lotu. Stále čekám na svůj 2. výběr. Nechápu, co tak dlouho trvá
I made my 1st withdrawal. Waited 6 weeks for that to be processed. Kept a let bit to play with. Won more so withdrawal the lot. Still waiting on my 2nd withdrawal. Don’t understand what takes so long
Musím přiznat, že nemám úplně dobré vysvětlení. Také si myslím, že dotaz v kasinu nás nikam nedostane.
Mimochodem, četli jste příspěvek Twinsies?
"po 90 dnech čekání byla platba automaticky zamítnuta, znovu jsem o platbu požádal a uvidím, co bude dál"
Upřímně nemám ponětí, jak kasino spravuje výplaty.
I must admit that I do have not quite a good explanation. I also think that asking the casino will get us nowhere.
Anyway, have you read the Twinsies post?
"after 90 days of waiting the payment was automatically rejected , I have reapplied for the payment and will see what happens next"
I honestly have no clue how the casino manages the payouts.
Trochu moc rychle, kontaktoval jsem na chatu a dle informací je standardní čekací doba 7-21 pracovních dní na odpověď, ať jsem čekal více než 90 dní 😁
A little too fast, I contacted on chat and according to the information the waiting time is standard that is 7-21 working days for a response, no matter that I waited more than 90 days 😁
Opravdu obdivuji vaši trpělivost a pozitivní přístup, být ve vaší situaci, asi bych se teď zbláznil...
Vím, že to není moc inspirativní reakce, jen nechápu, jak "fungují" s tak dlouhými čekacími dobami! Nízká pověst je zasloužená, řekl bych.
I truly admire your patience and positive approach, being in your situation, I guess that I would be mad by now...
I know that it's not a very inspiring reaction, I just can't understand how they "work" with such long waiting times! The low reputation is well-deserved, I'd say.
Dejte mi na slovo , už nemám trpělivost , čekám příliš dlouho a pravděpodobně to čekání bude stejně dlouhé jako minule , odpovědi co dostanu v chatu jsou stejné jako poprvé , ale uvidíme jak to dopadne se dále vyvíjí 😊
Take my word for it , I have no patience anymore , I have been waiting far too long and probably the wait will be as long as last time , the answers I get in chat are the same as the first time but we will see how it develops further 😊
Držím vám všechny palce 🤞🤞👍
Cítíte se docela hloupě, když vás žádám, abyste nám dali vědět, POKUD se něco změní, ale doufám, že chápete, že bychom byli všichni velmi nadšení. 🙂
All my fingers are crossed for you 🤞🤞👍
Feel quite stupid asking you to let us know IF something changes, but I hope you understand that we would be all very excited. 🙂
To, co jsem ti dal, není určeno pro "stav čekající na vyřízení" 🙂
Rád bych slyšel něco jako "schváleno"! 😉
The like I gave you is not meant for "the pending status" 🙂
Would love to hear something like "approved"! 😉
Čekal jsem 4 měsíce a bylo to vráceno zpět na můj účet také někdo, kdo tam pracuje, používá moji kartu? Nedůvěřujte této stránce, můžete vygooglit vlastníky, jsou to podvodníci z Londýna
I have waited 4 months and it was reversed back to my account also someone who works there has been using my card ? Do not trust this site you can Google the owners they’re scam artists from London
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.