DomůFórumKasinaWinnerCasino - všeobecná diskuze

WinnerCasino - všeobecná diskuze (strana 5)

před 2 roky od Koppari
|
35 741 zobrazení 161 odpovědí |
|
1...4 5 6...9
darlalasson9
před 2 roky

V takovém případě byste měli nahlásit podvod své bance.

Zkoušel jsi to?

Automaticky přeloženo:
Twinsy
před 2 roky

Jakékoli slovo o vašem odstoupení od smlouvy. Teď jsem v 8. týdnu. Začínám váhat, jestli vůbec dostanu výplatu.

Automaticky přeloženo:
ianponton12
před 2 roky

Dobrý den, nemluvím, protože nemám žádné nové informace ohledně mé platby, stále čekám, nic se nemění, odpovědi na chatu jsou stále stejné nebo končí chat uprostřed rozhovoru, také zatím Nemám žádné dobré informace

Automaticky přeloženo:
Twinsy
před 2 roky

Už je to docela dlouho, myslíte si, že vám kasino zaplatí?

Automaticky přeloženo:
Radka
před 2 roky

Začínám stále více pochybovat, že mi moje výhry budou vyplaceny, cítím se být kasinem silně podveden, ale stále čekám, co bude dál

Automaticky přeloženo:
Twinsy
před 2 roky

Dobrý den Twinsy, omlouváme se za tuto nepříjemnou zkušenost a za to, že jsme Vám nemohli pomoci s Vaší reklamací . Doteď je to opravdu dlouho. Kasino má bohužel velmi špatnou pověst, přeji vám, aby se vám stal zázrak😏, ale i přes to, že se nejedná o úspěšný případ výplaty výher, bude váš příspěvek sloužit ostatním hráčům jako varovný signál, že nikdo by měl začít s takovým nespravedlivým kasinem. Přes to všechno vám přeji hodně štěstí,...a naděje stejně umírá poslední.🤞

Automaticky přeloženo:
Radka
před 2 roky

Ahoj Radko, mohla bych tě kontaktovat přímo na email? Potřebuji poradit a myslím, že byste mi mohli pomoci.


Automaticky přeloženo:
Twinsy
před 2 roky

Dobrý den, stejný podvod jako já, už 2 týdny čekám na výplatu 280 eur. Stále bez úprav. Nereagují na e-maily a v živém chatu jen řeknou, že to předají odpovědnému oddělení. Bylo by to příliš mnoho žádostí, nevěřím jim ani slovo.

Automaticky přeloženo:
Koppari
před 2 roky

Ahoj Koppari,

není to tak, že bych nebyl ochoten pomoci, ale vzhledem k vaší stížnosti na toto kasino myslím, že by bylo lepší zeptat se Mateje. V tomhle případu se moc nevyznám, viďte?

Pokud máte na mysli něco „obecnějšího", určitě mi pošlete e-mail na adresu: radka@casino.guru


Automaticky přeloženo:
Magda
před 2 roky

Děkuji, v mém případě výplata stále čeká na vyplacení a už jsem ztratil víru, že výhry budou vyplaceny, na živém chatu dostávám stále stejné odpovědi a doufám, že to bude varování pro ostatní, aby na tomto nezačínali hrát kasino, také doufám, že ostatní, kteří čekají na výplatu, měli o něco více štěstí a dostali své výhry, s pozdravem 😊

Automaticky přeloženo:
Twinsy
před 2 roky

Teď mě čeká 11. týden čekání. jak dlouho jsi čekal? Po 9 týdnech jsem musel projít stejným procesem. Vrátili mi peníze na účet a nechali mě znovu zpracovat výběr. Nechávejte od podpory stále stejné nesmysly. Pochybuji, že teď dostanu zaplaceno. Domovská stránka webu

Automaticky přeloženo:
ianponton12
před 2 roky

Aktuálně probíhá 20. týden čekání na vyplacení výhry 😳

Automaticky přeloženo:
Twinsy
před 2 roky

Jste s nimi stále v kontaktu? Napsal jsem jim, že nyní věc předávám svému právníkovi, je jim to jedno. Nedostávám odpověď na žádný email, stále mi posílají nabídky. Vždy stejné prohlášení v živém chatu, předají odpovědnému oddělení. Žádné nebudou. Bez jejich žalování nikdy nedojde k výplatě. Škoda, že Guru nemůže pomoci, tak jsem si nestěžoval ani zde. Doufám, že toto kasino bude brzy uzavřeno

Automaticky přeloženo:
Gretche70
před 2 roky

Ahoj, nebyl jsem v kontaktu a nedostal jsem svou výhru. Marketingové zprávy chodí několikrát denně a nepřestávají je posílat, i když jsem to několikrát požadoval a také slíbili, že to smažou v chatu. Účet jsem uzavřel. Stejně tak jejich sesterská kasina posílají stejné nabídky a já to nemůžu zastavit... Nabídky to samé "jsi eligle..." Atd.

Naprosto podvodné "kasino"

Automaticky přeloženo:
ianponton12
před 2 roky

Nedostal jsem svou výhru... vzdal jsem to.

Automaticky přeloženo:
Gretche70
před 2 roky

Dobrý den, jsem kontaktován pouze přes live chat, neobdržel jsem žádnou odpověď na můj email, jak dlouho jste čekali na svou výplatu? Ještě jsem to nevzdal, už je to dlouho, ale nevzdám to a stále čekám jak se situace vyvine, na live chatu dostávám stále stejné odpovědi, že je zpoždění, že by mělo být brzy - po dobu 20 týdnů stejné odpovědi

Automaticky přeloženo:
Twinsy
před 2 roky

Dobrý den, od 30. 11. čekám na 280 eur, které se dodnes vyřizují. Píšou, že zpracování trvá 7-21 dní, což v žádném kasinu neexistuje. Co mi na tom vadí je, že pár dní předtím jsem měl výplatu 200 eur, která už byla po 4 dnech na účtu. A teď to prý trvá 7-21 dní? Na email nedostávám vůbec žádnou odpověď, v živém chatu vám každý říká něco jiného. Takže někdo lže, pak ano. A všechny recenze to potvrzují. Když zapnu wifi, zablokují mě, na stránku se dostanu, jen když wifi vypnu. Ale víc než 20 týdnů??? A ještě si promlouvají??? Už jim nevěřím a doufám, že toto kasino bude brzy uzavřeno. Nemůžu uvěřit, že jsem propadl takovému kasinu. Ale já se s tím nestrpím a budu ji žalovat. Samozřejmě stále čekám těch 21 dní. Ale už dnes vím, že výhry, které jsem vyhrál legální cestou, nikdy nedostanu. To samo o sobě ukazuje reakci kasin. Hlavně, že specifikují licenci, která ani neexistuje. Doufám, že si s nimi už nikdo nehraje a přečte si všechny recenze zde.

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

stalo se mi to, musel jsem čekat 3 měsíce na svůj výběr, protože měli spoustu podvodníků, kteří z nich dostávali peníze, takže prováděli řádné kontroly. Bohužel po 3 měsících to bylo zamítnuto a poté jsem ten samý den provedl výběr znovu ao pár dní později mi poslali e-mail s tím, abych poslal prohlášení o zákazu a kartu jako důkaz. Poté, co jsem to udělal, vybrali mé peníze a pokaždé poté trvalo asi 5 dní, než výběr poté provedl. Lidé potřebují vědět, že mají spoustu problémů s tím, že jsou nové kasino a že se vyskytly problémy a že při svých výběrech berou zvláštní opatření. Buďte trpěliví nebo jejich webové stránky nepoužívejte vůbec.

Automaticky přeloženo:
callumwoody1233
před rokem

Mám téměř 4 měsíce od mého výběru. Přesto je každý den kontaktovat. Stejné kecy od podpory. Nic se s tím neudělá. Mám teď pochybnosti o výplatě

Automaticky přeloženo:
ianponton12
před rokem

I já stále čekám, už je to přes 6 měsíců a stále stejné odpovědi na chatu, také jsem zvědavý, jestli bude výhra někdy vyplacena.

Automaticky přeloženo:
1...4 5 6...9
Jít na stránkuz 9 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
christmas_push_alt
Zapojte se do vánoční soutěže s Pragmatic Play – rozdáváme ceny v hodnotě 3 000 USD!
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky