před 2 roky
V takovém případě byste měli nahlásit podvod své bance.
Zkoušel jsi to?
In this case, you should report fraud t your bank.
Have you tried that?
0
V takovém případě byste měli nahlásit podvod své bance.
Zkoušel jsi to?
In this case, you should report fraud t your bank.
Have you tried that?
Jakékoli slovo o vašem odstoupení od smlouvy. Teď jsem v 8. týdnu. Začínám váhat, jestli vůbec dostanu výplatu.
Any word of your withdrawal yet. I am onto week 8 now. I’m starting to dout if I will ever get payed out.
Dobrý den, nemluvím, protože nemám žádné nové informace ohledně mé platby, stále čekám, nic se nemění, odpovědi na chatu jsou stále stejné nebo končí chat uprostřed rozhovoru, také zatím Nemám žádné dobré informace
Hello, I do not speak because I do not have any new information regarding my payment, I am still waiting, nothing changes, the answers on chat are still the same or end up ending the chat in the middle of the conversation , also so far I do not have any good information
Už je to docela dlouho, myslíte si, že vám kasino zaplatí?
It has been quite some time, do you think that the casino will pay you?
Začínám stále více pochybovat, že mi moje výhry budou vyplaceny, cítím se být kasinem silně podveden, ale stále čekám, co bude dál
I'm starting to doubt more and more that my winnings will be paid to me, I feel strongly cheated by the casino but I'm still waiting to see what happens next
Dobrý den Twinsy, omlouváme se za tuto nepříjemnou zkušenost a za to, že jsme Vám nemohli pomoci s Vaší reklamací . Doteď je to opravdu dlouho. Kasino má bohužel velmi špatnou pověst, přeji vám, aby se vám stal zázrak😏, ale i přes to, že se nejedná o úspěšný případ výplaty výher, bude váš příspěvek sloužit ostatním hráčům jako varovný signál, že nikdo by měl začít s takovým nespravedlivým kasinem. Přes to všechno vám přeji hodně štěstí,...a naděje stejně umírá poslední.🤞
Hello Twinsy, I am sorry for this unpleasant experience and that we couldn't help you with your complaint. It's been really long time up to now. Unfortunately, the casino has a very bad reputation, I wish a miracle would happen for you😏, but despite the fact that this is not a successful case of winnings payout, your post will serve to other players as a warning signal, that no one should start with such unfair casino. Despite all that I wish you good luck,...and hope dies last anyway.🤞
Ahoj Radko, mohla bych tě kontaktovat přímo na email? Potřebuji poradit a myslím, že byste mi mohli pomoci.
Hi Radka, could I contact you directly by email? I need advice and I think you could help.
Hei Radka, saisinko sinuun yhteyden suoraan sähköpostilla. Tarvitsen neuvoa ja uskon että pystyisit auttamaan.
Dobrý den, stejný podvod jako já, už 2 týdny čekám na výplatu 280 eur. Stále bez úprav. Nereagují na e-maily a v živém chatu jen řeknou, že to předají odpovědnému oddělení. Bylo by to příliš mnoho žádostí, nevěřím jim ani slovo.
Hello, the same scam as me, I've been waiting for my payout of 280 euros for 2 weeks. Still unedited. They do not respond to emails and in live chat they just say they pass it on to the responsible department. It would be too many requests, I don't believe a word they say.
Hallo, die gleiche Masche wie bei mir, ich warte auch schon seit 2 Wochen auf meine Auszahlung 280 Euro. Immer noch nicht bearbeitet. Auf email reagieren sie nicht und im live chat sagen sie nur sie geben es an die zuständige Abteilung weiter. Es wären zu viele Anfragen, ich glaube denen kein Wort.
Ahoj Koppari,
není to tak, že bych nebyl ochoten pomoci, ale vzhledem k vaší stížnosti na toto kasino myslím, že by bylo lepší zeptat se Mateje. V tomhle případu se moc nevyznám, viďte?
Pokud máte na mysli něco „obecnějšího", určitě mi pošlete e-mail na adresu: radka@casino.guru
Hi Koppari,
it's not that I'm not willing to help, but considering your complaint against this casino, I guess it would be better to ask Matej. I'm not quite familiar with this case, you see?
If it is something more "general" on your mind, sure email me at: radka@casino.guru
Děkuji, v mém případě výplata stále čeká na vyplacení a už jsem ztratil víru, že výhry budou vyplaceny, na živém chatu dostávám stále stejné odpovědi a doufám, že to bude varování pro ostatní, aby na tomto nezačínali hrát kasino, také doufám, že ostatní, kteří čekají na výplatu, měli o něco více štěstí a dostali své výhry, s pozdravem 😊
Thank you, in my case the payout is still pending and I have already lost faith that the winnings will be paid, I keep getting the same answers on the live chat and I hope this will be a warning to others not to start playing at this casino, I also hope that others who are waiting for a payout have had a bit more luck and received their winnings, regards 😊
Teď mě čeká 11. týden čekání. jak dlouho jsi čekal? Po 9 týdnech jsem musel projít stejným procesem. Vrátili mi peníze na účet a nechali mě znovu zpracovat výběr. Nechávejte od podpory stále stejné nesmysly. Pochybuji, že teď dostanu zaplaceno. Domovská stránka webu
I am now onto week 11 of waiting now. How long have you waited? I had to go through the same process after 9 weeks. They put the money back in my account and made me process the withdrawl again. Keep getting told the same rubbish from support. I dout il get payed out now. Home of a site
Aktuálně probíhá 20. týden čekání na vyplacení výhry 😳
It is currently the 20th week of waiting for the winnings to be paid out 😳
Jste s nimi stále v kontaktu? Napsal jsem jim, že nyní věc předávám svému právníkovi, je jim to jedno. Nedostávám odpověď na žádný email, stále mi posílají nabídky. Vždy stejné prohlášení v živém chatu, předají odpovědnému oddělení. Žádné nebudou. Bez jejich žalování nikdy nedojde k výplatě. Škoda, že Guru nemůže pomoci, tak jsem si nestěžoval ani zde. Doufám, že toto kasino bude brzy uzavřeno
Are you still in contact with them? I wrote to them that I am now handing the matter over to my lawyer, they don't care. I don't get an answer to any email, they keep sending me offers. Always the same statement in live chat, they pass it on to the responsible department. There won't be any. Without suing them, there will never be a payout. It's a pity that Guru can't help, so I didn't complain here either. I hope this casino will be closed soon
Bist du noch mit denen in Kontakt? Ich habe denen geschrieben das ich die sache jetzt meinem Anwalt übergebe, das juckt die nicht. Auf keine email bekomme ich eine antwort, schicken mir immer wieder Angebote. Im live chat immer die gleiche Aussage, sie geben es der zuständigen Abteilung weiter. Die wird es gar nicht geben. Ohne sie zu verklagen wird es nie zur Auszahlung kommen. Schade das Guru nicht helfen kann, deswegen hab ich auch hier keine Beschwerde gestellt. Ich hoffe das dieses Casino bald geschlossen wird
Ahoj, nebyl jsem v kontaktu a nedostal jsem svou výhru. Marketingové zprávy chodí několikrát denně a nepřestávají je posílat, i když jsem to několikrát požadoval a také slíbili, že to smažou v chatu. Účet jsem uzavřel. Stejně tak jejich sesterská kasina posílají stejné nabídky a já to nemůžu zastavit... Nabídky to samé "jsi eligle..." Atd.
Naprosto podvodné "kasino"
Hi, I haven't been in touch and I didn't get my winnings. Marketing messages come several times a day and they don't stop sending them, even though I have demanded it several times and they have also promised to delete it in the chat. I have closed the account. Likewise, their sister casinos send the same offers and I can't stop it... Offers the same "you are eligle..." Etc.
Totally Scammer "casino"
Hei, en ole ollut yhteydessä ja voittoni jäi saamatta. Markkinointi viestejä tulee useita vuorokaudessa eivätkä lopeta niiden lähetystä vaikka kynneniä kertoja olen vaatinut ja ovat myös chatissa luvanneet poistaa. Tilin olen sulkenut. Samoin lähetää heidän sisar kasinot samoja tarjouksia ja en saa sitä loppumaan... Tarjoukset samoja "you ar eligle..." Jne.
Täysin Huijari "casino"
Nedostal jsem svou výhru... vzdal jsem to.
I didn't get my winnings.... I gave up.
En saanut voittojani.... Luovutin.
Dobrý den, jsem kontaktován pouze přes live chat, neobdržel jsem žádnou odpověď na můj email, jak dlouho jste čekali na svou výplatu? Ještě jsem to nevzdal, už je to dlouho, ale nevzdám to a stále čekám jak se situace vyvine, na live chatu dostávám stále stejné odpovědi, že je zpoždění, že by mělo být brzy - po dobu 20 týdnů stejné odpovědi
Hello, I am only contacted via live chat, I have not received any reply to my email , how long did you wait for your payout ? I have not given up yet, it has been a long time but I will not give up and I am still waiting for the situation to develop, I keep getting the same answers on the live chat that there is a delay, that it should be over soon - for 20 weeks the same answers
Dobrý den, od 30. 11. čekám na 280 eur, které se dodnes vyřizují. Píšou, že zpracování trvá 7-21 dní, což v žádném kasinu neexistuje. Co mi na tom vadí je, že pár dní předtím jsem měl výplatu 200 eur, která už byla po 4 dnech na účtu. A teď to prý trvá 7-21 dní? Na email nedostávám vůbec žádnou odpověď, v živém chatu vám každý říká něco jiného. Takže někdo lže, pak ano. A všechny recenze to potvrzují. Když zapnu wifi, zablokují mě, na stránku se dostanu, jen když wifi vypnu. Ale víc než 20 týdnů??? A ještě si promlouvají??? Už jim nevěřím a doufám, že toto kasino bude brzy uzavřeno. Nemůžu uvěřit, že jsem propadl takovému kasinu. Ale já se s tím nestrpím a budu ji žalovat. Samozřejmě stále čekám těch 21 dní. Ale už dnes vím, že výhry, které jsem vyhrál legální cestou, nikdy nedostanu. To samo o sobě ukazuje reakci kasin. Hlavně, že specifikují licenci, která ani neexistuje. Doufám, že si s nimi už nikdo nehraje a přečte si všechny recenze zde.
Hello, I've been waiting for 280 euros since 11/30, which is still being processed to this day. They write it takes 7-21 days for processing, which does not exist in any casino. What bothers me about it is that a few days before I had a payout of 200 euros, which was already on my account after 4 days. And now it supposedly takes 7-21 days? I get no answer at all to email, in the live chat everyone tells you something different. So someone is lying then yes. And all the reviews confirm that. When I turn on my wifi they block me, I can only get to the site when I turn my wifi off. But more than 20 weeks??? And they still talk their way out??? I don't believe them anymore and I hope that this casino will be closed soon. I can't believe I fell for such a casino. But I won't put up with it and will sue her. Of course I'm still waiting for the 21 days. But I already know today that I will never get the winnings I won legally. That alone shows the reaction of the casinos. Especially that they specify a license that doesn't even exist. I hope that no one plays with them anymore and read all the reviews here.
Hallo, ich warte seit 30.11 auf 280 Euro, die bis heute immer noch in Bearbeitung stehen. Sie schreiben es dauert 7-21 tage für die Bearbeitung,das gibt es in keinen casino. Was mich daran stört, ich hatte ein paar tage davor schon mal eine Auszahlung von 200 Euro, die nach 4 tagen schon auf meinem konto war. Und jetzt dauert es angeblich 7-21 tage? Auf email bekomme ich überhaupt keine antwort, im live chat sagt dir jeder was anderes. Also irgendjemand lügt dann ja. Und die ganzen Bewertungen bestätigen das ja auch. Wenn ich mein wlan anschalte blockieren sie mich, ich komme nur auf die seite wenn ich mein wlan ausschalte. Aber über 20 Wochen??? Und sie reden sich immer noch raus??? Ich glaube denen gar nichts mehr und ich hoffe das dieses Casino bald geschlossen wird. Nicht zu fassen das ich auf so ein casino rein gefallen bin. Aber ich lasse mir das nicht gefallen und werde sie verklagen. Die 21 tage warte ich natürlich noch ab. Aber ich weiß schon heute das ich meinen gewinn den ich legal gewonnen habe,niemals bekommen werde. Das zeigt alleine schon die Reaktion der casinos. Vor allem das sie eine Lizenz angeben die nicht mal existiert. Ich hoffe das niemand mehr bei denen spielt und sich hier all die Bewertungen durchlesen.
stalo se mi to, musel jsem čekat 3 měsíce na svůj výběr, protože měli spoustu podvodníků, kteří z nich dostávali peníze, takže prováděli řádné kontroly. Bohužel po 3 měsících to bylo zamítnuto a poté jsem ten samý den provedl výběr znovu ao pár dní později mi poslali e-mail s tím, abych poslal prohlášení o zákazu a kartu jako důkaz. Poté, co jsem to udělal, vybrali mé peníze a pokaždé poté trvalo asi 5 dní, než výběr poté provedl. Lidé potřebují vědět, že mají spoustu problémů s tím, že jsou nové kasino a že se vyskytly problémy a že při svých výběrech berou zvláštní opatření. Buďte trpěliví nebo jejich webové stránky nepoužívejte vůbec.
this happened to me I had to wait 3 months for my withdrawal as they had a lot of scammers getting money out of them so they where doing proper Checks . Unfortunately after 3 months it was declined and then I made the withdrawal again the same day and a few days later they emailed me telling me to send ban statment and card for proof . After I did that they withdrew my money and everytime after that it took around 5 days to make a withdrawal after that . People need to know that they have a lot of problems atm they’re a new casino and problems have been made and they’re taking extra Precautions with their withdrawals . Just be patient or don’t use their website at all .
Mám téměř 4 měsíce od mého výběru. Přesto je každý den kontaktovat. Stejné kecy od podpory. Nic se s tím neudělá. Mám teď pochybnosti o výplatě
I am onto nearly 4 months since I made my withdrawal. Still contact them every day. Same bullshit from support. Nothing gets done about it. I’m having my doubts now about getting payed out
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.