FórumKasinaWinnerCasino - všeobecná diskuze

WinnerCasino - všeobecná diskuze (strana 6)

před 2 roky od Koppari
|
32101 zobrazení 161 odpovědí |
|
1...5 6 7...9
callumwoody1233
před rokem

Žádnému poctivému kasinu netrvá zpracování výběru nebo jeho ověření měsíce.

Automaticky přeloženo:
Gretche70
před rokem

Přesně to říkám podpoře. Pak vám jen řeknou stejné blbé odpovědi. Bude zázrak, když dostanu výplatu.

Automaticky přeloženo:
ianponton12
před rokem

Pokud mohu, zjistil jsem, že jste se s podobným problémem již setkali a reklamace byla vyřešena.

Neváhejte a odešlete nový, na základě aktuální pověsti kasina si myslím, že by se vám mohla hodit nějaká podpora. 🤔

Automaticky přeloženo:
Radka
před rokem

Ahoj. Právě jsem podal stížnost. Dík.

Automaticky přeloženo:
ianponton12
před rokem

Fajn, tak doufejme v další šťastný konec.

Nechci vás poučovat, ale možná byste mohli znovu zvážit hraní v tomto kasinu, alespoň pokud se pověst nezlepší. Podle vašich zkušeností mám opravdu pocit, že hrát tam už nestojí za další stížnost...🤔

Automaticky přeloženo:
Twinsy
před rokem

Dobrý den, kasino mi těch 280 eur dalo 3.2. vyplatilo se. Už jsem se neptal a už jsem tomu nevěřil. Musel jsem na to čekat 9 týdnů. Doufám, že stále dostanete své peníze

Automaticky přeloženo:
před rokem

Dobrý den, 2. února žádám o výběr 1 700 € z WinnerCasino.bet a stav žádosti je stále „Čeká na vyřízení". Můj účet je plně ověřen a je to moje první žádost o výběr v tomto kasinu. Kontaktoval jsem e-mailem file

file

Pokaždé, když je odpověď stejná, řekli mi, že dostanu své výhry včas, ale jsem k tomu skeptický.

Upraveno autorem před rokem
Automaticky přeloženo:
vanpanov
před rokem

Ahoj.

Nechci tě strašit, ale musím se tě zeptat:

Zjistili jste něco o kasinu? Nebyla to vůbec dobrá volba:

https://casino.guru/winnercasino-review

Vždy zkontrolujte skóre kasina plus uživatelské recenze a pokud si stále nejste jisti, zkuste si nejprve zahrát nějaký bonus bez vkladu – pokud je to možné.

Stížnost může být řešením, i když se taková kasina obvykle příliš nestarají o pověst. 🙁

Přečtěte si tento návod a udělejte své rozhodnutí.


Automaticky přeloženo:
Radka
před rokem

Nyní čekám přes 5 měsíců. Dostávám stejné blbé výmluvy jako ty. Podporu posílám každý den. Nic se s tím neudělá. Rozhodně teď pochybuji o výplatě.

Automaticky přeloženo:
ianponton12
před rokem

Já taky čekám, pořád se nic nemění a mám pořád stejné výmluvy, čekám 7 měsíců

Automaticky přeloženo:
Twinsy
před rokem

Kolik jsi u nich vložil a jakým způsobem?

Automaticky přeloženo:
Twinsy
před rokem

S tímto kasinem je třeba něco udělat. Nemůžete stále krást peníze od zákazníků. Bože, s kolika lidmi se takhle zachází.

Automaticky přeloženo:
ianponton12
před rokem

Není to jen jedno kasino, které je součástí skupiny včetně MR SLOTY ROUGE CASINO MAXIMAL WINS OCEAN BREEZE a asi 4 dalších. Jak mohou používat VISA, je mimo mě. Pokud jste provedli vklad prostřednictvím víza nebo Mastercard, možná budete moci získat své vklady zpět, protože nejsou legitimní a neměli byste být schopni používat tyto způsoby vkladu

Upraveno autorem před rokem
Automaticky přeloženo:
Anonymized417
před rokem

Vkládal jsem metodou sofort, v té době byla ještě dostupná, vložil jsem celkem dost vkladů, naděje na výběr výher je již dávno ztracena, neznám kasino, jehož čekací doba na výběr výher je tak dlouhý, čistý podvod

Automaticky přeloženo:
ianponton12
před rokem

Zdá se mi, že stejný problém má poměrně dost lidí

Automaticky přeloženo:
Twinsy
před rokem

Ano, vypadá to, že vás kasino opláchlo, možná je čas na to zapomenout a jít dál. Pokud nakonec zaplatí, máte výsledek

Automaticky přeloženo:
před rokem

Zřídka jsem měl problémy s výběrem prostředků v různých kasinech, pokud byly moje dokumenty v pořádku a neporušil jsem pravidla kasina. Z jakých důvodů může kasino odmítnout výběr?

Automaticky přeloženo:
před rokem

Nyní čekám přes 5 měsíců. Dostávám stejné blbé výmluvy jako ty. Podporu posílám každý den. Nic se s tím neudělá. Rozhodně teď pochybuji o výplatě.

Automaticky přeloženo:
před rokem

No, asi nedostaneš zaplaceno. 🙁

Reputace je tak nízká, že nevyřešené stížnosti zůstávají nevyřešené a stále se objevují nové. Vypadá to dost špatně - omlouvám se.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Zdá se mi, že stejný problém má poměrně dost lidí

Automaticky přeloženo:
před rokem

Rozhodně zkontrolujte nevyřízené stížnosti:

file

https://casino.guru/complaints/unresolved


Automaticky přeloženo:
před rokem

Zřídka jsem měl problémy s výběrem prostředků v různých kasinech, pokud byly moje dokumenty v pořádku a neporušil jsem pravidla kasina. Z jakých důvodů může kasino odmítnout výběr?

Automaticky přeloženo:
před rokem

Ahoj,

Pokud projdete ověřením, vaše herní historie je v pořádku, měli byste být v pořádku. Ale to je jen základ.

Narazili jste na nějaké potíže?

Automaticky přeloženo:
1...5 6 7...9
Jít na stránkuz 9 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky