Může mi někdo vysvětlit, jak může mít Snatchcasino hodnocení 8,9?
Oddalují výběry a obviňují vysoké pracovní vytížení, protože byly Vánoce a Nový rok, kdy lidé nejvíce sázejí...
Hraji 17 let a nikdy jsem nic takového nezažil.
Can someone explain to me how Snatchcasino can have a rating of 8.9?
They delay withdrawals and blame high workloads because it was Christmas and New Year, when people gamble the most...
Been playing for 17 years and I've never experienced anything like this.
Ahoj, to je důvod, proč je jejich index bezpečnosti takový, jaký je.
Co se týče odstoupení od smlouvy, jak dlouho jste čekali? Bohužel, co se svátků týče, je možné, že se kasino ještě trochu vzpamatuje, protože v těchto dnech nezpracovává výběry a je možné, že nemají moc lidí.
Teď by tomu tak samozřejmě být nemělo a jelikož je týden po novém roce, asi by měli mít normální podmínky.
Také jsem viděl, že se vám podařilo podat stížnost a pokud peníze nedostanete, náš tým se vám pokusí pomoci.
Kasino nemá jedinou nevyřešenou stížnost, takže je velká šance, že se pokusí vyřešit i tuto.
Doufám, že to bude co nejdříve.
Hi, this is the reason why their Safety index is the way it is.
As for the withdrawal, how long have you been waiting? Unfortunately, as far as the holidays are concerned, it is possible that the casino is still recovering a bit because it doesn't process withdrawals during these days and it is possible that they don't have many people.
Of course, this shouldn't be the case now and since it's a week after the new year, they should probably have normal conditions.
I also saw that you managed to file a complaint and if you don't get the money, our team will try to help you.
The casino doesn't have a single unresolved complaint, so there is a good chance they will try to resolve this one as well.
I hope it will be as soon as possible.
Ahoj Jaro
Oceňuji vaše názory, cítím se lépe.
Když jste tomu vystaveni, dochází k neuvěřitelným emočním výkyvům.
Můj účet byl ověřen 31. prosince a poté mám od 1. ledna čekající výběry 3x500 euro.
Co byste měli vědět, je, že po tomhle mám na účtu 19 000 eur. Pokud pak každou chvíli pošlou výběr 500 eur, bude to neudržitelné.
Co mě nesmírně znepokojuje, jsou všechny špatné recenze, které jsem poté viděl mimo jiné na Trustpilotu, ale také u vás od hráčů. Mají od vás hodnocení 8,9, ale pokud jde o hlasy hráčů, je to velmi, velmi špatné.
Opravdu doufám, že se o to vaše Petronela dokáže postarat, vím, že vaši specialisté jsou talentovaní, ale zároveň to trvá tak dlouho, když máte hodně práce.
Hi Jaro
Appreciate your opinions, feels better to me.
There are incredible emotional swings when you are exposed to this.
My account was verified on 31 Dec and then I have had 3x500euro withdrawals pending since 1 January.
What you should know is that I have 19,000 euros in the account after this.. If they then send a withdrawal of 500 euros every now and then, this will be unsustainable.
What worries me enormously are all the bad reviews I've seen afterwards on Trustpilot, among others, but also with you from the players. They have a ranking of 8.9 from you guys but when it comes to player votes it is very, very bad.
I really hope your Petronela can take care of this, I know your specialists are talented but at the same time it takes such a long time when you have a lot to do.
Naprosto chápu, že se necítíte sebevědomě, když přijde taková situace, kdy jde o peníze a musíte si na ně počkat.
Myslím si, že drtivá většina uživatelských recenzí od hráčů je špatná, protože si na své výhry museli chvíli počkat stejně jako vy. A nemám jim to za zlé, protože sám bych nechtěl dlouho čekat.
Každopádně dáváme kasinům 14 dní a kasino obvykle posílá peníze kolem tohoto rozmezí.
Dokud však nezaplatí, věřím, že to bude v pohodě, jen je potřeba být někdy trpělivější, protože i náš tým má spoustu stížností a nedaří se nám vyřídit vše najednou. Ale jsem si jistá, že se Petronela bude snažit, jak jen bude moci, a udělá vše pro to, abyste měli peníze co nejdříve.
Pevně věřím, že se jí to podaří.
Držím palce i tobě. 🤞
Ať to dobře dopadne. ☘️
I completely understand that you don't feel confident when a situation like this comes up where money is involved and you have to wait for it.
I think the vast majority of user reviews from players are bad because they have had to wait a while for their winnings just like you. And I don't blame them because I wouldn't want to wait long myself.
Anyway, we give casinos 14 days and the casino usually sends the money around that range.
However, until they pay, I believe it will be fine, it's just necessary to be more patient sometimes, because our team also has a lot of complaints and we can't deal with everything at once. But I'm sure Petronela will try as much as she can and do everything possible to make sure you have the money as soon as possible.
I firmly believe that she will succeed.
My fingers are crossed for you as well. 🤞
May it turn out well. ☘️
Děkuji za odpověď!
Jedna otázka ale zůstává a to, že kasino má hodnocení 8,9. Vzhledem k tomu, že celá tato záležitost byla řešena, hráči musí získat spravedlivé hodnocení, když s vámi navštíví toto kasino.
Právě teď se tento operátor chlubí vaším logem na své titulní straně. Možná by bylo dobré to vědět.
Z mé strany už moc dní nedostanou.
Jsme v kontaktu.
Thanks for reply!
But one question remains and that is that the casino has an 8.9 rating. As this whole matter has been dealt with, players must get a fair assessment when they visit this casino with you.
Right now, this operator is boasting your logo on its front page. Might be good for you to know.
They don't get many more days from my side.
We keep in touch.
Důvod, proč má kasino takový bezpečnostní index, jaký má, jsem vám již poslal. Je to na základě mnoha faktorů a reklamace to mohou také docela ovlivnit. Dokud je kasino řeší, je to dobrá zpráva a proto má kasino poměrně vysoké hodnocení. Kdykoli se jim nepodaří situaci napravit, dostanou černé body a poté index bezpečnosti klesá. To se ale stává až časem, když víme, že kasino s námi nekomunikuje nebo situaci nenapraví. Tak uvidíme, jak to dopadne.
Pokud jde o logo, všiml jsem si, že několik kasin ho má na svých webových stránkách. Bohužel je toto logo volně dostupné na internetu a nemáme možnost někomu zakázat, aby ho tam dával. To ale neznamená, že jsme ruku v ruce s kasinem. Viděl jsem, že i kasino s Safety indexem 1 ho mělo na svém webu a proto bychom takové kasino nedávali hráčům do popředí. Není se tedy čeho bát, i když chápu, že to může v myslích hráčů vyvolávat otázky.
Nejdůležitější každopádně bude, jak celá kauza dopadne a zda seženete peníze.
Budu čekat na zprávy.
I have already sent you the reason why the casino has such a safety index as it has. It's based on many factors, and complaints can also affect it quite a bit. As long as the casino solves them, it is good news and that is why the casino has a relatively high rating. Whenever they fail to fix the situation, they get black points and then the safety index goes down. But this only happens over time when we know that the casino is not communicating with us or will not fix the situation. So we will see how it turns out.
As far as the logo is concerned, I have noticed that several casinos have it on their website. Unfortunately, this logo is freely available on the Internet and we do not have the possibility to forbid someone to put it there. But that doesn't mean that we are hand in hand with the casino. I have seen that even a casino with Safety index 1 had it on its website and therefore we would not put such a casino in the foreground for players. So it's not too much to worry about, although I understand that it can raise questions in the minds of players.
Anyway, the most important thing will be how the whole case turns out and whether you get the money.
I will wait for news.
Ahoj
Chápu, co tím myslíš.
Nyní uvolnili jeden ze tří výběrů 500 eur. Faktem ale zůstává, jak dlouho bude trvat, než dostanu zbývajících 19 500 eur. Bohužel to bude práce na plný úvazek, aby se to udrželo.
Hello
I understand what you mean.
Now they have released one of the three withdrawals of 500 euros. But the fact remains how long it will take for me to get the remaining 19,500 euros. Unfortunately, this will be a full-time job to keep up.
No to je dobrá otázka, řekl bych. Neexistuje způsob, jak zvýšit limit výběru v kasinu? Možná by stálo za to se zeptat na chatu.
Každopádně máme vypsané, že se dá vybrat 1500 za den, takže bych asi zkusil další výběr udělat o něco větší a nerozdělit ho na 3. Ale nejdřív počkejte, jak dopadnou tyhle.😉
Well that's a good question I would say. Isn't there any way you can increase the withdrawal limit in the casino? It might be worth asking in chat.
Anyway, we have it listed that you can withdraw 1500 per day, so I would probably try to make the next withdrawal a bit bigger and not split it into 3. But wait first how these will turn out.😉
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.