FórumKasinaSilverplay Casino - všeobecná diskuze

Silverplay Casino - všeobecná diskuze (strana 5)

před 2 roky od Moons122
|
19028 zobrazení 99 odpovědí |
|
1...4 5
Přidat příspěvek
ludoerre
před rokem

gratuluji. Zveřejnil bych, že kasino neplatí, pouze pokud jsem si jistý 😀.

Jsem rád, že jsi v tomto bodě neměl tak úplně pravdu ✨.

Automaticky přeloženo:
Caiup78
před rokem

Určitě falešné, masakrují mě SMSkami každý den v každou hodinu, aniž bych k tomu dal jakékoli povolení a ani neodpovídají na chat, jsou ostudní

Automaticky přeloženo:
před rokem

Ahoj. Před 14 dny jsem požádal o výběr v kasinu Silverplay. Jsem ověřený, takže tam jsou všechny dokumenty. Ale bohužel ne peníze. Může mi někdo pomoci. Díky moc.

Automaticky přeloženo:
chrischii1987
před rokem

Ahoj.

Zkrátka - podal bych reklamaci.

Přečtěte si průvodce zde a poté jeden odešlete:

https://casino.guru/complaints/create

Nebojte je to zdarma!

Automaticky přeloženo:
carsix79
před rokem

nejhorší možná kasina jsou od Bellona NV dělají vše, aby si vzali vaše výhry, proboha nehrajte v těchto kasinech od Bellona NV, VELKÝ PODVOD

Automaticky přeloženo:
unabletoeattherice
před rokem

Pokud mohu, rád bych přidal odkaz na jeho bezpečnostní index – který je poměrně nízký a navíc odkaz na zpětnou vazbu od uživatelů, který byl vypočítán jako špatný . 🙁

Děkujeme za upozornění!

Automaticky přeloženo:
před rokem

Dobrý den, může mi někdo říct, jak probíhají odběry a jak dlouho to trvá? dík

Automaticky přeloženo:
Godaonex
před rokem

Ahoj.

Doporučuji si přečíst toto vlákno, všechny tipy jsou zde. Zejména bezpečnostní index a uživatelské recenze - obojí bylo zmíněno. Projděte si toto vlákno a podívejte se na zkušenosti ostatních hráčů. Upřímně, byl bych opatrný, podívejte se na recenzi kasina:

https://casino.guru/silverplay-casino-review

Automaticky přeloženo:
před rokem

Dobrý den, dostali všichni lidé, kteří si stěžovali na čekací doby, nakonec své peníze? Odeslal jsem žádost o výběr téměř před 9 dny a nic. Stejná zkopírujte a vložte odpověď z živého chatu, mám zapomenout na to, že někdy dostanu zaplaceno? mělo by být toto kasino v této fázi na černé listině?

Automaticky přeloženo:
před rokem

Toto kasino se nevyplácí! pozor, nepřihlašujte se zde, je to podvod

Upraveno autorem před rokem
Automaticky přeloženo:
delc22
před rokem

Ahoj, vidím, že máš stejný problém jako většina hráčů, kteří podali stížnost na toto kasino . Nicméně co jsem viděl, tak téměř všechny reklamace byly vyřešeny, i když to trvalo docela dlouho. Vidím, že jste si také jeden podal a pevně věřím, že i když se to protahuje, výplatu nakonec dostanete.

Každopádně, jaká je odpověď kasina na to, že to trvá docela dlouho? Na vyřešení žádostí o výběr dáváme kasinům 14 dní. Máte plně ověřený účet?

Počkám na odpověď.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Ano, bylo mi řečeno, že můj účet je ověřený a mají všechny dokumenty potřebné k živému chatu, když se mě zeptali na můj výběr, zkopírujte a vložte stejnou odpověď z živého chatu... 'jiné oddělení' 'stále se kontroluje' 'sledujte tvůj e-mail'…

Automaticky přeloženo:
delc22
před rokem

V této situaci s vámi naprosto soucítím, protože vím, jaké to musí být, dostávat stále stejnou odpověď. Už je to 12 dní, že? Pokud se v dalších dvou nic nezmění, pokusí se náš tým proniknout hlouběji do situace a pomoci vám. Uvidíme, kam to půjde. Pokud máte nějaké nové informace, bylo by možné nám je sdělit?

Automaticky přeloženo:
před rokem

Už 12 dní ano, nemám žádné nové informace, kromě toho, že se každý den přihlašuji a žádám o aktualizaci v živém chatu, a oni jen říkají to samé znovu a znovu, velmi frustrující. Takže můžete pomoct, když jsou to dva týdny?

Automaticky přeloženo:
delc22
před rokem

Náš tým se o to pokusí, protože lhůta, kterou dáme kasinům k vyřešení výběru, uplyne. Snad se to podaří a vše se spravedlivě vyřeší. Zkřížené prsty. 🤞🤞

Automaticky přeloženo:
před rokem

Ahoj Jaro,

Právě jsem dostal peníze! trvalo to dva týdny, ale mám to

Del

Upraveno autorem před rokem
Automaticky přeloženo:
delc22
před rokem

No, jsem moc rád, že jsi konečně dostal své peníze. 🎉😊

Dva týdny začalo být docela hodně, takže věřím, že je to pro vás úleva. Poprosil bych vás však také o potvrzení této informace Tomášovi ve stížnosti , protože čeká na odpověď, zda jste ji obdrželi nebo ne.

Každopádně, zůstaneš v tomto kasinu nebo si najdeš jiné?

Automaticky přeloženo:
před rokem

Nezůstane u tohohle! Okamžitě jsem uzavřel svůj účet.. teď hledám nový

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Se službami a výplatou výher jsem velmi spokojen. Samozřejmě je to hazardní hra, toho by si měl být vědom každý. Samozřejmě někdy prohrajete, ale ve srovnání s tím je to velmi dobré kasino a službu lze naprosto doporučit.

Manažerka kasina Diana je vždy přístupná a absolutně přátelská k zákazníkům, pokud jde o otázky a problémy, a okamžitě je řeší.


s pozdravem

D3NNI5


Automaticky přeloženo:
D3NNI5
před 4 měsíci

To zní skvěle. Mohu se zeptat, s jakým problémem vám tam podpora pomohla? Vždy je skvělé mít dobrou podporu v online kasinu, která je schopná a ochotná řešit problémy, že?

Automaticky přeloženo:
1...4 5

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky