FórumKasinaSilverplay Casino - všeobecná diskuze

Silverplay Casino - všeobecná diskuze (strana 4)

před rokem od Moons122
|
11768 zobrazení 97 odpovědí |
|
1...3 4 5
Přidat příspěvek
Radka
před rokem

Jsem připraven pokračovat a poskytnout nám všechny relevantní dokumenty s příslušnými screenshoty a odpovědět na všechny vaše otázky, opakuji, jsem hráč, který je na platformách několik let a nikdy jsem neměl a nikdy jsem neměl problémy s tento typ , také jsem udělal pár velkých výher jako 9800 EUR a 16300 EUR přijatých na účet za pár hodin, teď jsem bohužel narazil na tuto platformu zatraceně den, naložil jsem 1500 EUR šílenými provizemi a přidat urážku zranění taky škoda? Bavme se o 30 000 €, to pro mě není změna, skoro by mi to změnilo život vzhledem k současné situaci na trhu, na kterém se pohybuji, neuvěřitelné, řekni mi, co mám dělat a já to udělám. Čekám na vaši odpověď, děkuji vám za naslouchání a podporu vzhledem k tomu, že mě Silverplay propouští poloautomatickou odpovědí e-mailem s tím, že podle jejich kontrol je vše v pořádku, a samozřejmě, jak mohou říci opak? Jsem připraven pokračovat se stížností na systém této platformy

Automaticky přeloženo:
s4vqqyt7qq
před rokem

Ahoj znovu.

Již jsem navrhl způsob, jakým pomáháme hráčům ve svém předchozím příspěvku:

„Nejdřív byste si měli přečíst tento návod o tom, co to znamená podat stížnost – to je pomoc, kterou vám můžeme nabídnout.

Pokud jste v, předložte jeden zde ."

Zelený text je odkaz, na který lze kliknout – použijte prosím oba.


Automaticky přeloženo:
s4vqqyt7qq
před rokem

jsme na tom stejne, cekam na vyber 3000 eur uz 2 tydny a odpovidaji mi copy/paste zpravami a bez odezvy od kyc. Jsem němý

Automaticky přeloženo:
ludoerre
před rokem

Je mi líto, že vám to říkám, ale nechte je pro ztracené, chcete slyšet dobrý???? Po všech mých stížnostech a s dokumentací v ruce, protože je mám všechny na vybledlých screenshotech, kde je evidentní, že jsem měl na herním účtu 25 000 EUR a požadoval výběr 5 000 EUR, a jakoby kouzlem jsem se jednoho odpoledne viděl s EUR 0 na účtu a výběr byl zrušen, jejich odpověď na mé zoufalé hledání, jak je něco takového možné, byla: váš účet je v pořádku a byl jste to vy, kdo zrušil výběr a udělal několik sázek. Jsou to zloději, prohrál bych výhru 30 000 € za méně než 25 minut, tedy výhru, která se téměř rovná 10 měsícům mé činnosti. Dnes mi napsali, že mi nabídli 30 € zatočení zdarma bez zálohy. Zloději je třeba žalovat, ale žalovat pořádně, nejsme jediní, sejdeme se všichni a podejme hromadnou stížnost, uvidíme, jestli budou dál zloději

Automaticky přeloženo:
s4vqqyt7qq
před rokem

Mám 3000 eur, uložil jsem všechny screenshoty sázek, vkladů a výběrů, také jsem otevřel stížnost na stránku. Vše mám zdokumentované! žádost o výběr podaná 14. února, kyc mě kontaktoval 15., aby dostal veškerou dokumentaci a od toho dne nemám žádné zprávy. Budu bojovat až do konce také proto, že jsem v tomto kasinu utratil asi 500 eur ze svých peněz.

Automaticky přeloženo:
ludoerre
před rokem

Jděte do toho a bojujte, ale nemyslím si, BOHUŽEL, že vyjdete jako vítěz, ale doufám, že ano.

z mých peněz jsem hodil 1450 EUR, což jsem také zdokumentoval.


Myslím, že je tam stále uvedeno "POZASTAVENO", že? No tak to zůstane

Automaticky přeloženo:
s4vqqyt7qq
před rokem

Přesně tak!! Doufejme, že v mém případě, vzhledem k menší postavě, budou shovívavější. v každém případě doufám v zásah casinoguru, než se obrátím přímo na toho, kdo vydal licenci tomuto kasinu

Automaticky přeloženo:
před rokem

Toto kasino je součástí skupiny Bellona NV s názvem gang online kasin jezevčíků. Zde jsou kriminální kasina spravovaná touto společností:

SÁZKA NA ZODIAC

SLOT10

DACHBET

1SÁZKA

THRILLSY CASINO

VYBERTE SÁZKU

ZAVÁDĚT

BETONICKÝ

SLOTIMO

Podvod v těchto kasinech je za rohem a buďte si jisti, že pokud otevřete stížnost, nikdy vám neodpoví. Jejich regulátor Antillephone se rovná, protože je zkorumpovaný.

V případě zkuste kontaktovat EM-group nebo Gaming curacao board, že možná, ale možná vám pomohou.

Automaticky přeloženo:
carsix79
před rokem

Otevřel jsem stížnost v příslušné sekci, nechápu, proč tento web považuje tento typ platformy za spolehlivý a povzbuzuje nás k utrácení peněz. Nejsme nijak chráněni. Mám otázku, mohli byste nám zanechat nějaké kontaktní údaje nebo e-maily, na které se můžeme obrátit v případě, že tito šmejdi nezaplatí a casinoguru nemůže spor vyřešit? Rozhodli jste se nezaplatit, vraťte nám alespoň peníze!

Automaticky přeloženo:
před rokem

Právě jsem si všiml aktualizace, v podstatě můj výběr přešel z „čekajícího" na „zpracovává se" a již nelze zrušit! Doufejme..

Automaticky přeloženo:
ludoerre
před rokem

compliants@emoore.com

info@gcb.com

Automaticky přeloženo:
ludoerre
před rokem

Jakmile vám zaplatí, radím vám, abyste účet okamžitě zrušili. Nechávají vaše výběry čekající na dlouhou dobu, protože doufají, že je zrušíte, přehrajete a ztratíte je, nebo že v T&C najdete byť jen malé porušení jejich tisíce přikázání.

Automaticky přeloženo:
carsix79
před rokem

v mém případě jsem byl v odesílání dokumentů velmi podrobný, naštěstí mám utilitky na jméno, výpis z účtu a všechny hlavičkové papíry, dokonce chtěli selfie s mým obličejem u dokumentu. Doufejme. v chatu mi řekli, že když se objeví slovo "zpracovávání", znamená to, že převod začal a nyní budou časy záviset pouze a výhradně na mé bance. Jisté je, že 14 dní na výběr je nekonečno, a proto si nemyslím, že je vhodné utrácet své peníze na určitých platformách, kde musíte o výhru bojovat.

Automaticky přeloženo:
ludoerre
před rokem

Doufám pro vás, že vám vyplácí vaše výhry, jsou to v žádném případě zloději, rád bych alespoň získal zpět to, co jsem nahrál na svůj účet, což je 1 500 € s šílenými provizemi.

ale nedělám si velkou naději, nicméně zažaluji kasino a pokračuji za cenu toho, že zůstanu měsíce pozadu. Nehrál jsem arašídy, ale peníze, které inkasovaly.

Automaticky přeloženo:
s4vqqyt7qq
před rokem

ho appena ricevuto una mail da parte loro, tutto žít!

Milý Ludovico,


Zabezpečení vašeho účtu bylo dosaženo a váš výběr byl zpracován na váš platební účet.


Děkujeme, že jste si nás vybrali jako svůj sázkový domov!


spero mi sia andata bene!! Spero!!!!

Automaticky přeloženo:
před rokem

Je mi líto, že vám to říkám, ale nechte je pro ztracené, chcete slyšet dobrý???? Po všech mých stížnostech a s dokumentací v ruce, protože je mám všechny na vybledlých screenshotech, kde je evidentní, že jsem měl na herním účtu 25 000 EUR a požadoval výběr 5 000 EUR, a jakoby kouzlem jsem se jednoho odpoledne viděl s EUR 0 na účtu a výběr byl zrušen, jejich odpověď na mé zoufalé hledání, jak je něco takového možné, byla: váš účet je v pořádku a byl jste to vy, kdo zrušil výběr a udělal několik sázek. Jsou to zloději, prohrál bych výhru 30 000 € za méně než 25 minut, tedy výhru, která se téměř rovná 10 měsícům mé činnosti. Dnes mi napsali, že mi nabídli 30 € zatočení zdarma bez zálohy. Zloději je třeba žalovat, ale žalovat pořádně, nejsme jediní, sejdeme se všichni a podejme hromadnou stížnost, uvidíme, jestli budou dál zloději

Automaticky přeloženo:
před rokem

Dobrý den, zmínil jste, že jste podali několik stížností, že?

kde jste si stěžoval? Zahrnul bych licenční úřad, je to oficiální cestou.

Myslím, že jste si jisti, že váš účet nebyl zneužit nikým jiným, takže to muselo být kasino, kdo prohrál vaše peníze. No, bude velmi těžké dokázat, že se bojím 🤔


Automaticky přeloženo:
před rokem

Doufám pro vás, že vám vyplácí vaše výhry, jsou to v žádném případě zloději, rád bych alespoň získal zpět to, co jsem nahrál na svůj účet, což je 1 500 € s šílenými provizemi.

ale nedělám si velkou naději, nicméně zažaluji kasino a pokračuji za cenu toho, že zůstanu měsíce pozadu. Nehrál jsem arašídy, ale peníze, které inkasovaly.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Stížnost můžete podat i zde.

https://casino.guru/complaints


Automaticky přeloženo:
před rokem

ho appena ricevuto una mail da parte loro, tutto žít!

Milý Ludovico,


Zabezpečení vašeho účtu bylo dosaženo a váš výběr byl zpracován na váš platební účet.


Děkujeme, že jste si nás vybrali jako svůj sázkový domov!


spero mi sia andata bene!! Spero!!!!

Automaticky přeloženo:
před rokem

Znamená to, že dostanete výhru? Neříkám, že je vše v pořádku, ale myslím, že to dokazuje, že kasino skutečně platí.


Automaticky přeloženo:
Radka
před rokem

V tuto chvíli mi přišel pouze email, kde mi sdělují, že výběr byl zpracován, nyní už jen čekám, až dorazí peníze na účet, budu Vás informovat.

Automaticky přeloženo:
ludoerre
před rokem

Konečně jsem dostal zaplaceno! Ve víc jsem nedoufal!

Automaticky přeloženo:
1...3 4 5

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky