FórumKasinaSilverplay Casino - všeobecná diskuze

Silverplay Casino - všeobecná diskuze

před rokem od Moons122
|
11524 zobrazení 97 odpovědí |
|
1 2...5
Přidat příspěvek
před rokem
Pokud chcete diskutovat o čemkoli, co souvisí s Silverplay Casino, například o jeho hrách, bonusech, platebních metodách, problémech s vaším účtem, funkcích zodpovědného hraní nebo čemkoli jiném, můžete tak učinit zde.
před rokem

Ale tento nepořádek je spolehlivý. Výběrové lhůty jsou rychlé nebo ne?

Automaticky přeloženo:
Moons122
před rokem

Ahoj,

podle posledních stížností se mi zdá, že výběry jsou v pořádku. Upřímně řečeno, nemohu komentovat čekací dobu, protože o tomto kasinu je málo komunikace. Neváhejte zkontrolovat uživatelské recenze a stížnosti .

Mohu však doporučit použití kryptoměny jako lepší možnost výběru.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Dobrý den, připojil jsem se k tomuto kasinu před 2 dny a udělal jsem to, protože casinoguru dává hodnocení spolehlivosti 8/10 (takže jsem vám věřil). Ale při čtení recenzí musím říct, že se toho obávám, protože po zaplacení 200 eur a poté dalších 200 jsem VYHRÁL 1350 eur, o které jsem dnes večer požádal. Prohlašuji, že přestože jsem včera požádal o potvrzovací e-mail pro svůj účet, ze zákaznické podpory mi nic nepřišlo. Nyní uvidíme, co dělat. Prohlašuji, že jsem se NEZAPLATIL k odběru žádného bonusu za své sázky provedené v LIVE kasinu portálu.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Při dnešní aktualizaci mě požádali o TIDE dokumentů k ověření mého účtu. Použité kreditní karty, účet směnky (který nemám na jméno) k ověření adresy občanského průkazu, bankovní účet s dokladem o výpisu z účtu a bankovní spojení... Zkrátka šílené. Z vlastní iniciativy jsem poslal selfie s dokladem totožnosti V RUCE ... Teď se podívejme, co vymyslí ... jsem zvědavý.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Neobdržel jsem svou předchozí kartu ... nejprve mě požádali o uhrazení účtů za elektřinu, aqua, plyn, internet, poté fotografii mé kreditní karty

Teď hledali důvody, proč jsem vzorek nevzal dobře...

A týden jsem čekal na svou vítěznou platbu 400 eur

A ještě jsem nic nedostal

Od Silverplay

Automaticky přeloženo:
před rokem

Dobrý den, připojil jsem se k tomuto kasinu před 2 dny a udělal jsem to, protože casinoguru dává hodnocení spolehlivosti 8/10 (takže jsem vám věřil). Ale při čtení recenzí musím říct, že se toho obávám, protože po zaplacení 200 eur a poté dalších 200 jsem VYHRÁL 1350 eur, o které jsem dnes večer požádal. Prohlašuji, že přestože jsem včera požádal o potvrzovací e-mail pro svůj účet, ze zákaznické podpory mi nic nepřišlo. Nyní uvidíme, co dělat. Prohlašuji, že jsem se NEZAPLATIL k odběru žádného bonusu za své sázky provedené v LIVE kasinu portálu.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Ahoj,

bohužel první výběr je obvykle vázán na standardní postup KYC, ale je přeci jen nutný. Myslím, že budete požádáni o poskytnutí několika dokumentů, abyste obdrželi výhru, doufejme, že vše bude rychlé a hladké.

Zvolili jste, prosím, stejnou možnost platby, jakou jste použili pro vklad?

Automaticky přeloženo:
před rokem

Neobdržel jsem svou předchozí kartu ... nejprve mě požádali o uhrazení účtů za elektřinu, aqua, plyn, internet, poté fotografii mé kreditní karty

Teď hledali důvody, proč jsem vzorek nevzal dobře...

A týden jsem čekal na svou vítěznou platbu 400 eur

A ještě jsem nic nedostal

Od Silverplay

Automaticky přeloženo:
před rokem

Ahoj,

jak jsem již zmínil před pár minutami, jedná se o standardní ověření a pro uvolnění výhry je nutné jej řádně provést. Kasino je regulováno místními zákony a předpisy, není to něco, co dělají „pro zábavu".


Existuje nějaký dokument, který je pro vás obtížné poskytnout, prosím?

Automaticky přeloženo:
Radka
před rokem

Rád bych použil stejnou možnost platby pro výběr, ale to NENÍ MOŽNÉ, tak jsem to chtěl udělat bankovním převodem. Včera odpoledne jsem poslal tolik dokumentů, teď se podíváme, co se stane.

Automaticky přeloženo:
Davesaint
před rokem

Troufám si tvrdit, že celosvětově existuje několik problémů s platebními možnostmi a omezeními uplatňovanými na možnosti výběru a mohlo by být docela komplikované najít možnost výběru přijatou oběma stranami.

Řekl bych, že v poslední době se to zhoršilo.

Každopádně, byly prosím již přijaty všechny dokumenty?



Automaticky přeloženo:
Radka
před rokem

Dosud jsem o tom neobdržel žádné informace. Pokud však mají cokoli zpochybnit, bylo by to jen pokusit se NEPLATIT výhru. 🤷🏻‍♂️

Automaticky přeloženo:
Radka
před rokem

Promiňte, ale v tuto chvíli se mi zdá, že hledáte výmluvy pro tento nepořádek, na který si stěžuje prakticky 95 % uživatelů (a to skóre, které jste tomu dali, je vtip). Chci říct, že my UŽIVATELÉ A ZÁKAZNÍCI se cítíme uraženi určitým chováním (které se samozřejmě vždy zaměřuje na naději, že nikdo nikdy nevyhraje, takže nikdo nikdy nepožaduje stažení). V podstatě, když zaplatíte peníze, vezmou si je okamžitě a pokud musíte místo toho vybrat, musíte DOUFAT a MODLIT SE? Jste si jisti, že důvody pro kasino jsou správné? Možná jedinou chybou, kterou někteří zákazníci kasina udělali, byla výhra, nebo se mýlím? Protože všechna tato zpoždění při platbě a kontrole dokladů (o které se při platbě a ztrátě peněz nepožadují!), já nebo já jsme odeslali dokumenty před dnem a všechny jsou přesné (stejné jako Eurobet Sisal a Lottomatica musím jmenovat alespoň některé) a perfektní, ale zatím jsem nedostal žádnou odpověď. Rád bych pochopil pouze toto. Existují kasina jako Lottomatica, Eurobet, Sisal, která platí V REÁLNÉM ČASE. Možná si tato kasina, která jsem zmínil, myslí jinak, možná věří, že služby, transparentnost a načasování jsou výhodou k udržení zákazníků. Pro ostatní je evidentně důležitější snažit se peníze udržet nebo doufat, že o ně zákazníci všechno přijdou. I kdyby vaše úsudky odrážely realitu kaina, kasino by určitě změnilo určitou dynamiku, aby zůstalo naživu. V opačném případě, jak přežije, když ztratí všechny zákazníky (toto chování může vyvolat pouze tento efekt).

Upraveno autorem před rokem
Automaticky přeloženo:
Davesaint
před rokem

Říkáte, že jste dokumenty odeslali před dnem a nic se nestalo. Ostatní kasina platí okamžitě, toto ne. Vysvětlení může být mnohem jednodušší, než si myslíte. Pracoval jsem v kasinu, kde bylo ověřování dokumentů obvykle velmi rychlé a výběry byly zpracovány do hodiny. Na druhou stranu si pamatuji, že v některých případech ověření trvalo pár dní a vyřízení výběru mohlo trvat pár dní + bylo potřeba ještě pár dní počkat, než peníze dorazí na váš bankovní účet.

Vysvětlení je jednoduché – někdy jsme neměli dostatek zaměstnanců, kteří by dokumenty ověřili dostatečně rychle. Někteří z nich byli na dovolené, jiní byli nemocní. V jiných případech, řekněme, někdo z marketingového týmu pro Spojené království udělal chybu, poslal zprávu tisícům hráčů, že mají na svém účtu otočení zdarma, ale neměli je. Logicky nás začali kontaktovat přes email, telefon, live chat a zákaznická podpora byla kvůli chybě zahlcená. V takovém případě jsme neměli čas na naši běžnou práci – ověřování dokladů a vyřizování výběrů. Někdy to trvá i 2-3 dny, než se nám podaří vrátit se do normálu.

Snažím se říct, že delší čekací doba je většinou způsobena nedostatkem zaměstnanců. V některých případech je to jen dočasné, ale v jiných případech to tak prostě je vždy, protože jsou personálně poddimenzovaní.

Automaticky přeloženo:
Daniel
před rokem

Dobrý den, nemohu se omluvit na nedostatek personálu, protože, upřímně řečeno, případů stížností je příliš mnoho. Zde mluvíme o nevyplacených penězích průběžných žádostí o doklady. Moje osobní zkušenost v jiných kasinech, jako jsou ta, která jsem zmínil v mém předchozím příspěvku, je SUPER. Právě jsem udělal chybu, věřil jsem vašemu skóre v tomto kasinu. V chatu mi NEDÁVAJÍ DEFINITIVNÍ odpověď, neřeknou vám den a přesná hodina je celá zamlžená. Ve svých podmínkách píšou, že "do 48" je platba zpracována. Nevím, co si mám myslet, že 56 prošlo? A pravděpodobně uplynou další dny. Myslíte si, že je vážné se takto chovat a znepokojovat zákazníka? Když jsem ztratil své peníze, okamžitě si je vzali! Ne po 4 dnech!

Automaticky přeloženo:
Davesaint
před rokem

Ahoj,

Chápu váš názor, ale snažíme se poskytnout kasinům dostatek času na řešení případných komplikací.

Dovolte mi zde citovat z vaší stížnosti:

"...Mějte však prosím na paměti, že je zcela obvyklé, že úplné zpracování výběrů trvá několik dní nebo dokonce týdnů. To znamená, že může nějakou dobu trvat, než se vaše peníze objeví na vašem účtu. Toto zpoždění může být způsobené nedokončeným ověřením KYC nebo velkým množstvím žádostí o výběr.

Proto doporučujeme hráčům, aby byli trpěliví, plně spolupracovali s kasinem a před podáním stížnosti počkali alespoň 14 dní od žádosti o výběr.


Pokud byl váš účet úspěšně ověřen, vaše herní historie byla zkontrolována, váš výběr byl schválen kasinem a stále jste neobdrželi své výhry do 14 dnů od žádosti o výběr, zasáhneme a uděláme maximum, abychom vám pomohli.

Předem děkujeme za trpělivost a pochopení."

Umím si představit, že to zní nepříjemně, ale takhle postupujeme.

Doufám, že chápete.

Automaticky přeloženo:
Radka
před rokem

Dobře, ale řeknu vám další, včera jsem provedl dva vklady kreditní kartou Mastercard.

Předpokládám, že víte, že Mastercard již nějakou dobu vložil nástroj nazvaný MASTER ID CHECK (tj. pošlou vám textovou zprávu s OTP kódem pro ověření, že transakce je bezpečná).

No včera jsem udělal, jak jsem psal, 2 vklady a vkladový systém kasina ZCELA PŘECHÁZEL KONTROLNÍ SYSTÉM. Každý z těchto dvou vkladů byl 200 EUR, ale neuvěřitelně mi bylo účtováno 212,65 EUR za každý na mém bankovním účtu! OKAMŽITĚ JSEM REKLAMOVALA A ČEKÁM NA ODPOVĚĎ.

Automaticky přeloženo:
Davesaint
před rokem

Ahoj,

Vím, že v některých případech se tomuto nástroji, který jste popsal, lze jednoduše vyhnout uložením možnosti platby přes profil google - nebo alespoň mně to funguje s kartou Visa.

Nejvíce mě však znepokojuje ten obrovský poplatek.

Dejte nám laskavě vědět, co získáte od kasina.

Automaticky přeloženo:
Radka
před rokem

Pro vaši informaci vám sděluji, že mě požádali o další dokumentaci (odeslal jsem zjevné snímky obrazovky a z těch několika transakcí, které jsem provedl, je jasné, že mě škádlí a berou mi čas). V podstatě pokaždé, když nalijete, KRADNE mezi 5 a 6 % (mám důkaz a poslal jsem vám screenshoty). To znamená, že když požádáte o vrácení peněz, musíte se zbláznit a také vám peníze nevrátí! Protože i oni to udělali, zaplatí vám peníze na váš herní účet, které nemůžete získat zpět, protože minimální výběr je 500 eur! Jsou to zloději! A VY jste dali skóre, které mě nutí přemýšlet o vaší správnosti! Také pokud chcete vybrat více peněz do 30 dnů, požádají vás o 8% provize, ale tito klauni si s tím chtějí hrát! Požádal jsem o okamžité uzavření účtu (jinak, i když jej nepoužíváte, žádají vás o peníze!). Udělejte mi to potěšení sledovat mou žádost o uzavření, nechci žádná překvapení. Jsou to podvodníci a vy jste spoluviníkem vaší recenze. Omlouvám se, ale je to realita! recenze stránek i na Trustpilot to potvrzují (a nemyslím si, že všichni zákazníci jsou idioti). Přihlásil jsem se k odběru této stránky po vašem skóre a mýlil jsem se. Měl jsem si nejdřív přečíst recenze. TY VE SKUTEČNOSTI ODPOVÍDAJÍ SKUTEČNOSTI!

Automaticky přeloženo:
Davesaint
před rokem

Ahoj,

abych byl upřímný, nemohu se vyjádřit k vašemu ověření KYC, protože jsem neviděl žádné snímky obrazovky ani dokumenty, což je v pořádku, protože nejsem zaměstnancem kasina, takže nejsem přímo zapojen.

Zkontroloval jsem i vaši stížnost a souhlasím s tím, že "... doporučujeme hráčům, aby byli trpěliví, plně spolupracovali s kasinem a po vyžádání jejich výběrů počkali alespoň 14 dní, než podají stížnost."

To je standardní postup.

Pokud můžete prokázat něco nefér vůči vám ze strany kasina, vyzývám vás, abyste tak učinili ve své stížnosti.

K pověsti kasina:

prosím zkontrolujte tuto záložku:

https://casino.guru/silverplay-casino-review#tab=js-tab-reputation přečtěte si prosím celý článek.




Automaticky přeloženo:
Radka
před rokem

DOBRÉ RÁNO, PROSÍM ZASAHUJÍM NA STRÁNKÁCH silverplay. POŽÁDAL JSEM O UZAVŘENÍ ÚČTU 3. SRPNA V 7 HODIN NYNÍ PO DEN A PŮL JSEM NEDOSTAL ŽÁDNÉ POTVRZENÍ. RÁD BYCH, ABYSTE ZASAHOVALI, PROTOŽE S TĚMITO LIDMI JIŽ NECHCI MÍT DO ČINNOSTI. TAKÉ NECHCI BÝT ÚČTOVÁN ZA JAKÉKOLI NÁKLADY ZA POUŽÍVÁNÍ. PAK PROSÍM PROVEĎTE AKCI A STISKNĚTE ZAVŘENÍ. DĚKUJI JMÉNO MÉHO ÚČTU je Davesaint a e-mail, který používám, je stejný jako na tomto fóru. Děkuji

Automaticky přeloženo:
1 2...5

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky