Ano, už jsem si na ně stěžoval .. prostě nechtějí platit výhry hráčů a používají nástroj zodpovědného hazardu podle svých vlastních výhod .. když jsem je požádal, aby odstranili můj limit ztrát, řekli mi, že je povinné čekat 24 hodin poté limit odstraní, takže souhlasím a poté odeberou po 24 hodinách hraji a požádám je, aby limit znovu nastavili
Takže poté je znovu požádám, aby odstranili limit, na který nečekali 24 hodin, aby mě nechali přemýšlet, a odeberou, protože vědí, že jsem vyhrál tolik peněz, takže mi okamžitě odstraní limit.. kdyby mi museli dát 24 hodiny času na znovu přemýšlení, ale používají tam zodpovědný nástroj podle vlastního prospěchu.. hráč nevyhrává pokaždé a když hráč vyhrává tyto typy kasin, neplatí jim a zdržují proces výběru .. a používají tam nástroje Podle jim
Ale už jsem si na ně stěžoval v krabici stížností kasinového guru a mám celý snímek obrazovky chatu
Potřebuji vaši pomoc, aby mi vrátili peníze
dík
Yes I had already complaint about them .. they just don't wanna pay wen player wins and they use responsible gambling tool according to there own benefits.. wen I ask them to remove my loss limit they told me it's mandatory to wait for 24 hrs then they remove the limit so I agree then they Remove after 24 hrs I play and ask them to put the limit again
So after again I ask them to remove the limit they didn't wait for 24 hrs to let me think and they remove because they know that I won so much money so they remove my limit right away .. were they have to give me 24 hrs time to think again but they use there responsible tool according to there own benefit.. player doesn't win every time and wen player wins these type of casinos don't pay them and delay the withdrawal process .. and use there tools According to them
But I already complaint against them in the complaint box of casino guru and I have all the screen shot of there chat
I need ur guys help to get my money back
Thanks
Automaticky přeloženo: