DomůFórumKasinaSilverplay Casino - všeobecná diskuze

Silverplay Casino - všeobecná diskuze (strana 2)

před 2 roky od Moons122
|
21 305 zobrazení 101 odpovědí |
|
1 2 3...6
Davesaint
před 2 roky

Ahoj.

Obávám se, že pokud svůj účet zrušíte, nebudeme vám schopni pomoci.

Váš požadavek jsem však předal týmu pro stížnosti.

Všimněte si také, že v tuto chvíli nemůžeme nic vymáhat, sloužíme pouze jako zprostředkovatelé.


Automaticky přeloženo:
Davesaint
před 2 roky

Ahoj, jednal jsem se Silverplay.. klidný účet, zavřou ho, není se čeho bát, mají pravdu, kromě nadměrných nákladů na výběr!

Automaticky přeloženo:
kawasakipippo
před 2 roky

Ahoj,

mohu vědět, v čem byl problém, prosím?

Automaticky přeloženo:
kawasakipippo
před 2 roky

Spravedlnost je pro mě něco jiného.

Automaticky přeloženo:
Radka
před 2 roky

Můj účet nebyl uzavřen a pokud ano, nemusel bych psát. K dnešnímu dni, po 4 celých dnech, zůstává účet stále otevřený. Jsou to šmejdi. Přikládám snímek obrazovky e-mailu zaslaného jejich zákaznickou podporou s žádostí o vysvětlení mého rozhodnutí. Okamžitě jsem odpověděl, ale je jim to jedno, protože jsou to podvodníci, neexistuje žádný jiný způsob, jak ospravedlnit toto chování! file

Automaticky přeloženo:
Davesaint
před 2 roky

Ahoj,

mohu vědět, jaký důvod jste uvedl, prosím? Myslím si, že v tomto případě kasino jednoduše nechává náš účet otevřený, protože s námi spolupracuje na vyřešení vaší stížnosti. To je můj úhel pohledu.

Aktualizujte prosím své vlákno stížnosti zde . Děkuji.

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Nejhorší kasino, které neplatí, zdržují proces výběru, takže hrajete a prohráváte .. nehrajte zde .. nejhorší nejhorší nejhorší nejhorší kasino

Automaticky přeloženo:
sunnykuk81
před 2 roky

Ahoj,

potřebuješ nějakou pomoc, zajímalo by mě? Co se stalo? Vidím, že jste již stížnost odeslali, přesto můžete sdělit více podrobností?

Upraveno autorem před 2 roky
Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Ano, už jsem si na ně stěžoval .. prostě nechtějí platit výhry hráčů a používají nástroj zodpovědného hazardu podle svých vlastních výhod .. když jsem je požádal, aby odstranili můj limit ztrát, řekli mi, že je povinné čekat 24 hodin poté limit odstraní, takže souhlasím a poté odeberou po 24 hodinách hraji a požádám je, aby limit znovu nastavili

Takže poté je znovu požádám, aby odstranili limit, na který nečekali 24 hodin, aby mě nechali přemýšlet, a odeberou, protože vědí, že jsem vyhrál tolik peněz, takže mi okamžitě odstraní limit.. kdyby mi museli dát 24 hodiny času na znovu přemýšlení, ale používají tam zodpovědný nástroj podle vlastního prospěchu.. hráč nevyhrává pokaždé a když hráč vyhrává tyto typy kasin, neplatí jim a zdržují proces výběru .. a používají tam nástroje Podle jim

Ale už jsem si na ně stěžoval v krabici stížností kasinového guru a mám celý snímek obrazovky chatu

Potřebuji vaši pomoc, aby mi vrátili peníze

dík

Automaticky přeloženo:
sunnykuk81
před 2 roky

Ahoj,

abych byl upřímný, jsem teď docela zmatený. Požádali jste kasino, aby nastavilo váš limit pro ztrátu, protože jste se báli, že můžete o své výhry přijít, mám pravdu?

No a co to má prosím společného s vaším prohlášením, že vám kasino nechce platit?

Myslím, že limit ztráty nemá nic společného se zůstatkem na vašem účtu a zejména s výběry.

Zajímalo by mě, co mi chybělo?

Automaticky přeloženo:
Daniel
před 2 roky

Ahoj


proč byl můj příspěvek na fóru smazán? Nemůžete pomoci hráčům, dokonce ani operátorům, porušovat podmínky, dostaneme právní pomoc pro naše problémy, co se s tím casinoguru děje?


Nadace SBGOK pro oběti kasin Curacao.


SBGOK SBGOK SBGOK SBGOK

Upraveno autorem před 2 roky
Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Před pár týdny jsem se připojil k Silverplay a vložil jsem do něj docela dost peněz, protože tato stránka obsahuje všechny mé oblíbené hry. Vybral jsem 400 dolarů na výhrách, které jsem po předložení řádné dokumentace získal celkem rychle. O pár dní později jsem znovu vyhrál 400 $, ALE TENTOKRÁT si vzali 8 % z mé výhry jako „servisní poplatek", protože jsem provedl výběr dvakrát za 30 dní. Netřeba dodávat, že jsem znovu velmi rychle obdržel svých 368 $ a uzavřel svůj účet. Uvádí to v jejich smluvních podmínkách (uvědomil jsem si to až poté), takže je velmi důležité přečíst si smluvní podmínky stránek před hraním (dozvěděl jsem se tvrdě) . Jsem členem mnoha kasin a toto je jediné, které to dělá. Určitě mi nekompenzují, že jsem provedl více než jeden vklad za 30 dní. Silverplay NIKDY neuvidí další desetník mých peněz.

Automaticky přeloženo:
ctonon2012
před 2 roky

Ahoj,

To by se mi asi taky nelíbilo, ale tady jde přece jen o zisk a kasina platí za každou uskutečněnou transakci. Jak jste řekl, pravidla kasina, stejně jako podmínky bonusů, jsou vždy super důležité a každý hráč by si je měl velmi pečlivě přečíst, aby se takovým překvapením vyhnul.

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Chci jen vědět, jak dlouho trvá, než bude výběr na vašem účtu

Automaticky přeloženo:
Caiup78
před 2 roky

Ahoj,

je docela těžké odpovědět obecně.

Záleží na několika aspektech, jako je ověření, zvolená platební metoda a samozřejmě jak rychlé je kasino nebo poskytovatel plateb při plnění požadavku na výběr.

Je váš účet ověřený, prosím?

Obecně si myslím, že zeptat se operátora live chatu by neuškodilo. 🙂





Upraveno autorem před 2 roky
Automaticky přeloženo:
před 2 roky

ano, jen zrušil můj výběr, aniž by nic neřekl

Automaticky přeloženo:
Radka
před 2 roky

Ztratil jsem veškerou naději, že mi zaplatí, ale chci varovat ostatní, aby nepadli do stejné pasti jako já. Ani nevidím v komentářích tady na guru, kdo říká, že zaplatil své výběry Silverplay

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Nedostal jsem bonusy a poslal jsem všechny dokumenty, řekli, že je to v pořádku, ale výběry stále odmítali bez důvodu

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Pokud odmítnete, musíte mi poslat e-mail, abyste mi řekli, proč mám pravdu?

Automaticky přeloženo:
Radka
před 2 roky

Takže mi řekněte, že jsem vložil více než 1 000 a ten chlap mi nevěřil, že vyhraje 250 (platí vám Silver Play za to, že uděláte dobrou recenzi?)

Automaticky přeloženo:
1 2 3...6
Jít na stránkuz 6 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
christmas_push_alt
Zapojte se do vánoční soutěže s Pragmatic Play – rozdáváme ceny v hodnotě 3 000 USD!
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky