Ne nutně bych řekl. Může to být také způsobeno technickými problémy nebo tak.
Kde přesně byl váš účet plně ověřen, prosím a kdy jste odeslali výběr?
Not necessarily I'd say. It can also be caused by technical problems or so.
Where exactly was your account fully verified please and when did you submit the withdrawal, please?
Nic takového ti neříkám. Jen se ptám, abych lépe pochopil, co se děje.
A napadá mě další otázka: Rozhodli jste se pro stejnou možnost platby, jakou jste použili při vkladu?
I'm not telling you anything like that. I'm just asking the question, to better understand what is happening.
And another question comes to my mind: Have you opted for the same payment option as you used for the deposit?
Jak to víte, když vás neinformuji (je to PODVOD)
How yoi know if dont inform you(Its a SCAMM)
Protože nejsme Trustpilot a kasina hodnotíme na základě našich zjištění. Každý může napsat špatnou recenzi na Trustpilot, aniž by předložil jediný důkaz, že? Přečtěte si více o pověsti kasina zde , pokud vás zajímá, jak to děláme obecně, toto je ten správný článek .
Dobrým bodem je, že kasino spolupracuje, pokud jde o stížnosti hráče podané prostřednictvím našich webových stránek, takové informace byste nikde jinde nenašli:
Neváhejte a odešlete své vlastní .
Jen abych řekl, kasinům umožňujeme 14 celých dní na dokončení KYC a provedení výběru, ve vašem případě potřebujeme vědět, proč byl váš výběr zamítnut.
Máte šanci zeptat se jejich chatu?
Because we are not the Trustpilot and we evaluate casinos based on our findings. Everybody can write a bad review on Trustpilot without presenting a single proof, right? Read more about the casino's reputation here, if you are interested to learn how we do that in general, this is the proper article.
A good point is that the casino cooperates when it comes to the player's complaints submitted through our website, you would not find such information anywhere else:
Just to say, we allow casinos 14 full days to complete the KYC and fulfill the withdrawal, in your case we need to know why your withdrawal has been rejected.
Any chance of asking their chat?
Nerozumím vaší otázce 🙂.
Každopádně, pokud máte pocit, že kasino je podvod, odešlete stížnost a my se na to podíváme. Buďte připraveni odpovědět na spoustu otázek na cestě.
To je z mé strany prozatím vše.
I do not understand your question 🙂.
Anyway, if you feel that the casino is a scam, submit the complaint and we will look into that. Be prepared to answer a lot of questions along the way.
That's all for now from my side.
Ahoj,
web je přístupný, takže bych neřekl, že byl uzavřen.
Potřebuješ nějakou pomoc, zajímalo by mě?
Hello,
the website is accessible so I would not say it has been closed.
Do you need any help, I wonder?
Nevím, na který web máte přístup, ale není přístupný.
I don't know which website you access but it is not accessible.
No se a que sitio web accedeis vosotros pero acesible no es.
Omlouvám se, stránka je přístupná i ze Španělska, dvakrát zkontrolujte pomocí VPN na:
Použil jsem Casino Guru Link
Možná byste měli zkontrolovat nastavení antiviru nebo firewallu, případně zkusit přistupovat na stránky pomocí jiného prohlížeče/zařízení. Nebo je stránka zablokována kvůli omezením místního poskytovatele internetu, nicméně to byste měli vidět 🤔
Vyzkoušejte to a dejte mi prosím vědět, zda to funguje.
I'm sorry, the site is accessible even from Spain, double checked with VPN on:
I used Casino Guru Link
Maybe you should check the antivirus or firewall settings, alternatively try to access the site from using a different browser/device. Or the site is blocked due to local internet provider restrictions, however, you should be able to see that 🤔
Try it out and let me know whether it works, please.
Jestli mě dnes opustí. Ale nikdo si nevšimne, že změní odkaz? Silverplay01, pak 01, teď 03, zavřou zbytek stránek a když vydělám peníze, naúčtuje mi to firma s elektrospotřebiči. není to divné?
If today if he leaves me. But no one notices that they change the link? Silverplay01, then 01, now 03, they close the rest of the pages and when I earn money, an electrical appliance company charges me. It is not strange?
Si hoy si me deja. Pero nadie se da cuenta de que cambian el enlace? Silverplay01, luego 01 ahora 03 les cierran el resto de paginas y cuando ingreso dinero me cobra una empresa de electrodomesticos. No es raro?
Ahoj,
dobře, pokud přistupujete do kasina z webu Casino Guru, pravděpodobně zadáte „01".
Spousta kasin používá různé odkazy najednou kvůli omezením zemí, takže povolené země nastavují pro každý odkaz jinak. Nevidím v tom žádnou škodu.
Promiňte, ale úplně nerozumím poslední části o tom, kdy vyděláváte peníze, které vám společnost elektrospotřebičů účtuje.
Pravděpodobně problém s automatickým překladačem. 🙁 Pokud máte přístup na stránky, doporučuji požádat o podporu.
Hi,
well, if you access the casino from Casino Guru web, you will probably enter the "01".
Lots of casinos use different links at once due to country restrictions, so they set allowed countries differently for each link. I do not see any harm in that.
Pardon me, but I do not fully understand the last part about when you earn money an electrical appliance company charges you.
Probably an auto-translator issue. 🙁 If you can access the site, I suggest asking the aupport abut that.
Došel jsem k celkové výhře 30 000 a přistoupil k okamžitému výběru prvních 5 000 EUR, ale po týdnu neustálých žádostí o dokumenty mi výběr neodblokovali, kvůli nim jsem o výhru přišel a dostal jsem se do dluhů, teď se ptám, co mám jsem uznáván, protože kdyby mi odblokovali výběr, měl bych peníze na běžném účtu a ne v jejich kapsách, jsou to zloději a podvodníci, naložil jsem kolem 2 000 EUR a nepožádali o 1 000 dokumentů na tomto účtu chci uzavření účtu a okamžité vrácení mých výher, žádám vás, prosím, udělejte něco a udělejte něco
I arrived at a total winnings of 30k and proceeded to immediately withdraw the first €5000 but after a week of continuous requests for documents they did not unblock my withdrawal, because of them my winnings were lost and I got into debt now I ask what I am recognized because if they had unblocked my withdrawal I would have the money in the current account and not in their pockets, they are thieves and scammers, I have loaded around €2000 and they have not asked for 1000 documents on that account I want to close the account and an immediate refund of my winnings, I ask you please do something do something
sono arrivato ad una vincita totale di 30k e ho provveduto a prelevare subito i primi 5000€ ma dopo una settimana di continue richieste di documenti non hanno sbloccato il mio prelievo , a causa loro la mia vincita è andata persa e mi sono indebitato ora chiedo che mi venga riconosciuta perché se avessero sbloccato il mio prelievo avrei i soldi sul conto corrente e non nelle loro tasche , sono dei ladri e truffatori , ho caricato circa 2000€ e su quello non hanno chiesto 1000 documenti io voglio chiudere il conto è un rimborso immediato della mia vincita , vi chiedo per favore fate qualcosa fare qualcosa
Ahoj.
Všechno to zní jako docela smutný příběh. Opravte mě, pokud se mýlím, ale prvním problémem bylo, že jste nemohli projít ověřením. Je to smůla, někdy je tento proces dost náročný pro obě strany. Zkuste si představit, že kasino spoléhá pouze na poskytnuté dokumenty, a proto pokaždé, když zjistí, že něco chybí nebo není zcela správné, jediným způsobem je požádat vás o další dokumenty, abyste se ujistili, že jste to byli opravdu vy, kdo vložil, hrál a odeslal výběr. . Kasina nemají ten luxus setkat se s vámi osobně.
Bohužel, jak to vidím já, jsi mezitím ztratil rovnováhu. Ale musím říct, že kasino vás nenaléhalo, abyste hráli, když jste se zabývali ověřením KYC, mám pravdu?
Ale zdá se mi, že stažení bylo aktivní, což znamená, že jste ztratili pouze zbytek zůstatku. je to tak?
Protože jsi napsal: "neodblokovali mi výběr, kvůli nim jsem přišla o výhry a dostal jsem se do dluhu teď se ptám co jsem uznán protože kdyby mi výběr odblokovali tak bych měl peníze na běžném účtu a ne na jejich kapsy"
Vysvětlete mi prosím, chci se ujistit, že rozumím všem detailům.
Hello there.
It all sounds like quite a sad story. Correct me if I'm wrong, but the first problem was you could not pass the verification. It's unfortunate, sometimes this process is quite challenging for both sides. Try to imagine that the casino only relies on provided documents, hence every time they find something missing or not entirely correct, the only way is to ask you for other documents to make sure it was really you who deposited, played, and submitted the withdrawal. The casinos don't have the luxury of meeting you personally.
Sadly, the way I see it, you lost your balance in the meantime. But I have to say that the casino did not urge you to play while you were dealing with the KYC verification, am I correct?
But to me, it seems like the withdrawal was active meaning you only lost the rest of the balance. Is that so?
Because you wrote: "they did not unblock my withdrawal, because of them my winnings were lost and I got into debt now I ask what I am recognized because if they had unblocked my withdrawal I would have the money in the current account and not in their pockets"
Please explain to me, I want to make sure I understand all details.
přesně, včera odpoledne jsem se svými přihlašovacími údaji vstoupil na platformu Silver play, abych zkontroloval, zda odblokovali můj požadavek na výběr 5 000 EUR a na herním účtu jsem měl dalších 25 000 EUR a k mému obrovskému překvapení nezůstalo nic a nemyslím tím nic, v chatu odpověděli, že se hráli, ale nic jsem nehrál, že částka je srovnatelná s ročními mými honoráři, jak jsem je mohl hrát???? Chci případ nahlásit příslušným orgánům, nemohu to ignorovat. Poslal jsem nesčetné množství dokumentů včetně výpisu z účtu, a proto jsem psal o tom, že kdyby mi rychle odblokovali první výběr, asi bych o výhru nepřišel, chci tomu přijít na kloub. hrát na asi 8 dalších platformách a nikdy jsem neměl problém vydělat peníze ani na POKERSTARS Vyhrál jsem a vybral 9800 € a bylo mi připsáno během několika hodin. to je vážnost. mou jedinou chybou bylo nahrání 1500 € se šílenými provizemi na špatnou platformu, protože kdybych hrál na jakékoli jiné, měl bych peníze v kapse, jsem emocionálně zničený a opakuji, nahlásím to, pokud SILVERPALY neopraví vše během ode dneška pár dní 3/ 4. Nevím, co můžete v mém případě dělat, z celého srdce doufám, že mi pomůžete. Přikládám před a po a jak můžete vidět, když jsem včera odpoledne vstoupil na platformu, už nebyly žádné prostředky
exactly, yesterday afternoon I entered the Silver play platform with my credentials to check if they had unblocked my €5,000 withdrawal request and I had another €25,000 in the gaming account and to my enormous surprise there was nothing left and I mean nothing, in chat they replied that they had been played but I have not played anything that sum is comparable to a year of my fees how could I have played them ???? I want to report the case to the competent authorities, I can't ignore it. I sent a myriad of documents including my bank statement and that's why I wrote about the fact that if they had been quick to unblock my first withdrawal I probably wouldn't have lost my winnings, I want to get to the bottom of it, I play on about 8 other platforms and never had a problem cashing out even on POKERSTARS I won and withdrew €9800 and it was credited to me within hours. this is seriousness. my only mistake was uploading 1500€ with crazy commissions on the wrong platform because if i played on any other i would have my money in my pocket , i am emotionally devastated and i repeat i will report it if SILVERPALY doesn't fix everything within a few days from today 3/ 4. I don't know what you can do in my case I hope with all my heart that you will help me. I am attaching the before and after and as you can see when I entered the platform yesterday afternoon there were no more funds
esatto , ieri pomeriggio sono entrato con le mie credenziali sulla piattaforma di Silver play per controllare se avessero sbloccato la mia richiesta di prelievo di 5000€ e avevo altri 25.000€ sul conto gioco e con mia enorme sorpresa non cera più nulla e dico nulla , in chat mi hanno risposto che erano stati giocati ma io non ho giocato nulla quella somma è paragonabile ad un anno dei miei compensi come avrei potuto giocarli ???? io voglio denunciare alle autorità competenti il caso non posso far finta di nulla. ho inviato una miriade di documenti tra le cose anche un mio estratto conto ed è per questo che scrivevo del fatto che se fossero stati celeri nel sbloccarmi il mio primo prelievo probabilmente non avrei perso la mia vincita , voglio andare in fondo alla cosa , io gioco su circa altre 8 piattaforme e non ho mai avuto problemi nel risquotere addirittura su POKERSTARS ho vinto e prelevato 9800€ e mi sono stati accreditati in poche ore. questa è serietà. il mio unico errore è stato caricare 1500€ con commissioni da folli sulla piattaforma sbagliata perche se vessi giocato su qualsiasi altra avrei i miei soldi in tasca , sono devastato emotivamente e ripeto denuncerò la cosa se SILVERPALY non risolverà tutto entro pochi giorni da oggi 3/4. non so cosa possiate fare voi nel mio caso spero con tutto il cuore che mi aiuterete . allego il prima e il dopo e come potrà notare al mio ingresso sulla piattaforma ieri pomeriggio non c'erano più i fondi
To, co tu máme, se nyní zdá být víc než jen jeden problém.
Co vidím jako nejslabší místo, je skutečnost, že říkáte, že jste nevyhráli zůstatek, což znamená, že máte podezření, že někdo jiný vyhrál vaše peníze, že?
I když prokážete, že mezi jinými bezpečnostními pravidly byste měli najít jedno, které říká něco jako hráč je zodpovědný za přihlašovací údaje k účtu a měl by je uchovávat v bezpečí, kasino není odpovědné za podvody s účtem.
To je obvykle docela běžné pravidlo.
Každopádně nejprve byste si měli přečíst tento návodný článek o tom, co to znamená podat stížnost – to je pomoc, kterou vám můžeme nabídnout.
Pokud se účastníte, odešlete jeden zde .
What we have here seems like more than just one problem now.
What I see as the weakest point is the fact you say you have not played out the balance, meaning you suspect someone else played out your money, right?
Even if you prove that among other security rules, you should find one saying something like the player is responsible for the account login details and should keep them safe, the casino is not responsible for account fraud.
This is usually quite a common rule.
Anyway, first you should read this guiding article about what it means to submit a complaint - this is the help we can offer.
If you are in, submit one here.
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.