DomůFórumKasinaSG Casino - všeobecná diskuze

SG Casino - všeobecná diskuze (strana 3)

před rokem od WOW_Smallblind
|
3 560 zobrazení 75 odpovědí |
|
12 3 4
Antonia1997
před 2 týdny

Pokud jste to udělali jednou, pak nechápu, proč by se to mělo dělat znovu. V tomto případě by se hodilo nějaké vysvětlení od kasina. Mluvil jsi s nimi o tom nebo jak přesně ti to napsali? Pokud byste měli snímek obrazovky, bylo by to užitečné a možná bychom mohli zjistit více, co kasino znamená.

Automaticky přeloženo:
před 2 týdny

Mám tyto snímky, to je vše, co mi řekli.


I v tomto rozhovoru je jasně vidět, že se jich ptám na důvod a oni mi neodpovídají! Vidíte to taky? V rozhovoru je to každopádně vidět!

filefilefile

Automaticky přeloženo:
před 2 týdny

A já mám tohle!

file

Automaticky přeloženo:
Antonia1997
před 2 týdny

Dobrý den.

Prošel jsem všechny vaše příspěvky a abych řekl pravdu, jsem trochu zmatený z toho, co se tam skutečně děje.

Mohu se vás pro jistotu zeptat, kolikrát jste v tomto kasinu vložili peníze, prosím?

Ze snímků obrazovky vidím, že jste poskytli svůj první vklad ve výši 40 €, ale také vysoký vklad více než 2 000 €.🤔

Podpora vám říká, že musíte vsadit celou částku svých vkladů alespoň 1x. Právo?

Takže věřím, že to znamená, že jste tak ještě neudělali.🤷‍♀️

Zkuste prosím krok za krokem přesně popsat, co se zde stalo, abychom společně našli řešení celé situace.

Pokud si přejete psát vše ve svém jazyce, protože je to pro vás lepší, neváhejte to udělat, protože na našich stránkách máme automatický překlad. 😉

Budeme čekat na vaši odpověď a snad se nám brzy podaří vše objasnit a budeme schopni pomoci.

Automaticky přeloženo:
před 2 týdny

Dobré ráno, poslouchejte mě! Měl jsem vklad 40 eur, hrál jsem a vyhrál jsem to, jak náhle, když jsem plnil podmínky pro dokončení požadované sázky, jakmile jsem skončil, zbylo mi 394 a 2 241 52 zmizelo, poslali jsme mu vzkaz svým kolegům, že to není správné, protože to tak není, byl to nějaký druh bonusu, kde bylo napsáno, že nelze vybrat, udělal jsem nějaké požadavky a bylo to dokončeno v několika slovech, měl jsem obrat kolem K výběru 3 000 € a hotovo! Protože zmizela, vrátili by peníze, které zmizeli, protože si uvědomili svou chybu, a vložili je jako zálohu!

Automaticky přeloženo:
před 2 týdny

Tento vklad ve výši 2 241,52 eur jsem neprovedl já, peníze mi vzali a vrátili mi je, dělají to proto, abych si peníze nemohl vybrat přímo, tento termín neexistuje, aby řekl, že když něco vyhrajete, udělá něco takového teď nemůžu sundat

Automaticky přeloženo:
před 2 týdny

Neučinil jsem vklad 2241,52 eur, to nedává smysl, protože na mé kartě ani na fondu žádná taková transakce není, aby to podporovali, prostě vzali moje peníze, zmizeli a vrátili je jako předpokládaný vklad moje, abych si nemohl vybrat peníze!!! 😤😠😠

Automaticky přeloženo:
Antonia1997
před 2 týdny

Děkuji za vysvětlení. Nyní věřím, že problém chápu.

Věřím, že náš tým pro stížnosti by vám s tím měl být schopen pomoci. Jen se prosím snažte být trochu trpěliví, protože časovač vaší stížnosti stále není u konce.

Pokusím se kontaktovat své kolegy ohledně vašeho problému a vysvětlit jim, co se přesně stalo.

Zůstaňte prosím na místě a pokud máte nějaké aktualizace ze strany kasina, dejte nám vědět.


Automaticky přeloženo:
před 2 týdny

Super, moc děkuji, počkám na vyřešení tohoto problému

Automaticky přeloženo:
Antonia1997
před 2 týdny

Ahoj!

Chci, abyste věděli, že jsme vám vždy k dispozici, bez ohledu na stav stížnosti, a vaše neustálé sledování jejího průběhu nám velmi pomůže. Nechci přijít o něco důležitého, ale také jsem musel přiznat, že je docela náročné držet krok se všemi hráči.

V každém případě mi bylo potěšením vás zde dnes potkat!

Udělejte si pohodový víkend, snažte se odpočinout a záležitost s caisnem nechte na stížnosti na několik příštích dní. 🙏

Automaticky přeloženo:
před 2 týdny

Děkuji moc, jste moc hodní, doufám, že mi pomůžete a zjistíte, co se děje

Automaticky přeloženo:
Antonia1997
před týdnem

Náš tým udělá všechno možné. Tím si můžete být jisti.

Automaticky přeloženo:
před týdnem

Děkuji mnohokrát!

Automaticky přeloženo:
před týdnem


Dobrý večer!

Existuje nějaká aktualizace týkající se tohoto problému?

Automaticky přeloženo:
Antonia1997
před týdnem

Musíte počkat, až se vám ozve váš řešitel stížností. Pozor na časovač, prosím.🙂

Náš tým denně tvrdě pracuje na stovkách stížností a není možné se soustředit na jedinou. Prosím pochopte to. Děkuju.

Automaticky přeloženo:
před týdnem

Máš pravdu děkuji počkám!

Automaticky přeloženo:
Antonia1997
před týdnem

Žádný problém. Váš případ bedlivě sledujeme; neboj se.

Automaticky přeloženo:
před týdnem

Vybírám do sgcasjno od 2/12 a peníze se zatím neobjevily Mluvím s nimi a říkají, že je tu pracovní vytížení, co mám dělat?

Automaticky přeloženo:
Alexmanson
před týdnem

Dobrý den, co přesně znamená vytížení, že jste v nějakém pořádku nebo že se řeší nějaké technické nedostatky?

Měl bych zmínit, že kasinům dáváme 14 dní na to, aby vyřešili vše, co je třeba udělat, a poslali hráči peníze. Pokud se tak nestane, rozhodně nám dejte vědět a my se pokusíme pomoci.

co říkáš?

Automaticky přeloženo:
Příspěvek od Antonia1997 byl odstraněn
12 3 4

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
christmas_push_alt
Zapojte se do vánoční soutěže s Pragmatic Play – rozdáváme ceny v hodnotě 3 000 USD!
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky