Ahoj, soudě podle toho, kolik stížností kasino vyřešilo, bych se příliš nebál. Pokud by nastal problém, pokusili bychom se vám pomoci, ale zatím jsem si nevšiml ničeho divného. Samozřejmě recenze hráčů mohou být znepokojivé, nepřekvapilo by mě, kdyby byly docela špatné.
Každopádně, museli jste se v kasinu ověřit nebo ne? Vložili jste peníze z vlastních prostředků nebo jste využili i bonus?
Viděl jsem, že se ostatním hráčům podařilo dostat své peníze zpět, což najdete i ve stížnostech, takže hádám, že váš případ dopadne podobně.
Kasinům dáváme 14 dní na vyřešení výběrů, takže pokud se nic neděje a nebudete si vědět rady, kontaktujte nás a pokusíme se pomoci.
Hi, judging by how many complaints the casino has resolved I wouldn't be too worried. If there was a problem we would try to assist you but I haven't noticed anything strange yet. Of course player reviews can be disconcerting, I wouldn't be surprised if they are quite bad.
Anyway, did you have to verify yourself at the casino or not? Did you deposit the money using your own funds or did you also use a bonus?
I've seen that other players have managed to get their money back, which you can also find in complaints, so I'm guessing your case will turn out similarly.
We give casinos 14 days to resolve withdrawals, so if nothing happens and you don't know what to do, please get in touch and we'll try to help.
Ahoj, súdiac koľko sťažností kasíno vyriešilo by som sa ešte tak neobával. Keby bol problém, pokúsili by sme sa ti asistovať ale zatiaľ nevdím nić divné. Samozrejme hráčske recenzie ťa môžu zneistiť, ne%cudujem sa ak sú pomerne zlé.
Každopádne, bolo treba sa overiť v kasíne alebo nie? Peniaze si nahral pomocou svojich prostriedkov alebo si využil aj nejaký bonus?
Videl som, že aj iným hráčom sa podarilo peniaze dostať, čo nájdeš aj v sťažnostiach, takže hádam aj tvoj prípad dopadne podobne.
My dávame kasínam 14 dní na vyriešenie výberu, takže keby sa nič neudeje a ty nevieš čo máś robi´ť, prosím ozvi sa a pokúsime sa pomôc´t.
Automaticky přeloženo: