DomůFórumKasinaSG Casino - všeobecná diskuze

SG Casino - všeobecná diskuze (strana 4)

19 678 zobrazení 120 odpovědí |
před 2 roky
|
1...3 4 5...7
Přidat příspěvek
před rokem

Ale v mém případě, co se stane? Děkuji mnohokrát za vaši pomoc! Jenže uběhl měsíc, což je skoro dlouhá doba, a zatím se nic neděje. Doufám, že tato záležitost bude uzavřena a dostanu své výhry!

Automaticky přeloženo:
Jaro
před rokem

Chtěl bych, abyste mi pomohli, protože nevím, co mám dělat, jak jsem vám řekl, požádal jsem o výběr 2/12 a oni píšou až tři pracovní dny, takže mluvím s live chatem, říkají mi, abych byl trpělivý objem výběrů je velký nebo jejich zatížení je velké žádají mě o omluvu a trpělivost, poslal jsem zprávu na podporu, ale neodpověděli mi..můžete mi s tím pomoci?

Automaticky přeloženo:
před rokem

Chtěl bych, abyste mi pomohli, protože nevím, co mám dělat, jak jsem vám řekl, požádal jsem o výběr 2/12 a oni píšou až tři pracovní dny, takže mluvím s live chatem, říkají mi, abych byl trpělivý objem výběrů je velký nebo jejich zatížení je velké žádají mě o omluvu a trpělivost, poslal jsem zprávu na podporu, ale neodpověděli mi..můžete mi s tím pomoci?

Automaticky přeloženo:
před rokem

Doufám, že vám pomohou, protože čekám už měsíc.

Automaticky přeloženo:
Antonia1997
před rokem

Nemůžeme s těmi podvodníky něco udělat?

Automaticky přeloženo:
Antonia1997
před rokem

Pokud je povoleno hodně peněz?

Automaticky přeloženo:
před rokem

2600 a udělejte z nich ignoranty!

Když uděláte zálohu, vezmeme to v pořádku!!!

Jediné, co můžete udělat, jsou pravděpodobně stížnosti

Automaticky přeloženo:
Alexmanson
před rokem

2600 a chovají se ignorantsky!


Když uděláte zálohu, vezmeme to!!!


Jediné, co pravděpodobně můžete udělat, je stěžovat si.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Ale v mém případě, co se stane? Děkuji mnohokrát za vaši pomoc! Jenže uběhl měsíc, což je skoro dlouhá doba, a zatím se nic neděje. Doufám, že tato záležitost bude uzavřena a dostanu své výhry!

Automaticky přeloženo:
před rokem

No, viděl jsem, že Peter aktuálně řeší to, že kontaktoval kasino. Tímto krokem se pokusíme zjistit vše potřebné a samozřejmě vám pomoci ve vaší situaci.

Jsem zvědavý, jak se věci vyvinou.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Chtěl bych, abyste mi pomohli, protože nevím, co mám dělat, jak jsem vám řekl, požádal jsem o výběr 2/12 a oni píšou až tři pracovní dny, takže mluvím s live chatem, říkají mi, abych byl trpělivý objem výběrů je velký nebo jejich zatížení je velké žádají mě o omluvu a trpělivost, poslal jsem zprávu na podporu, ale neodpověděli mi..můžete mi s tím pomoci?

Automaticky přeloženo:
před rokem

Abyste získali pomoc, musíte vytvořit stížnost, kde s vámi bude spolupracovat náš tým odborníků.

V případě zájmu si jej můžete otevřít zdekliknutím na tento odkaz .

Věřím, že pokud dostáváte stejné odpovědi, pravděpodobně vás to už nebaví poslouchat a dva týdny nejsou nejméně.

Tak do toho a uvidíme, co můžeme udělat.

Pokud se vyskytnou nějaké problémy, dejte mi vědět a já se pokusím pomoci.

Automaticky přeloženo:
Jaro
před rokem

Zkoušel jsem podat stížnost, ale nejde mi to, nevím, možná dělám něco špatně, můžete mi pomoci?

Automaticky přeloženo:
Jaro
před rokem

Já taky!!!

Všechno musí jít dobře, protože tak je to správné!!!

Automaticky přeloženo:
Alexmanson
před rokem

Je snadné postupovat podle odkazu krok za krokem

Automaticky přeloženo:
před rokem

Zkoušel jsem podat stížnost, ale nejde mi to, nevím, možná dělám něco špatně, můžete mi pomoci?

Automaticky přeloženo:
před rokem

Můžete udělat snímek obrazovky, kde to selhává? Co konkrétně vám prosím nefunguje?

Automaticky přeloženo:
Jaro
před rokem

Výběry jsou zpožděné, tohle nefunguje, čekám už dva týdny

Automaticky přeloženo:
Alexmanson
před rokem

Psal jste, že se snažíte zahájit reklamaci a nedaří se vám. Tak jsem řekl, jaký máš problém, když nemůžeš.

Každopádně si myslím, že už to není relevantní, protože v systému vidím, že jste si to vyžádali.

Tak se ti to konečně povedlo.

Počkáme a uvidíme, co bude dál.

Automaticky přeloženo:
Jaro
před rokem

Jen pro informaci, že mi před chvílí poslali zprávu, že mé výběry byly dokončeny, ale peníze se ještě neobjevily v bance.

Automaticky přeloženo:
Alexmanson
před rokem

Tak to je dobré znamení a krok vpřed. Věřím, že pokud to nedostanete dnes, mohlo by se to stát začátkem příštího týdne.

Nezapomeňte mě aktualizovat, až se to změní.

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

Dobrý den, čtu si tady pouze negativní zprávy a začínám mít strach

čekám na 2 výběry oba činí 5000Kč

je to tedy dnes 3. Den ale přijde mi zvláštní, že vklad trval pár vteřin zatím co výběr trvá několik dnů

chci se zeptat podařilo se tady někomu uskutečnit výběr peněz ? Děkuji

Wavryc
před 11 měsíci

Ahoj, súdiac koľko sťažností kasíno vyriešilo by som sa ešte tak neobával. Keby bol problém, pokúsili by sme sa ti asistovať ale zatiaľ nevdím nić divné. Samozrejme hráčske recenzie ťa môžu zneistiť, ne%cudujem sa ak sú pomerne zlé.

Každopádne, bolo treba sa overiť v kasíne alebo nie? Peniaze si nahral pomocou svojich prostriedkov alebo si využil aj nejaký bonus?

Videl som, že aj iným hráčom sa podarilo peniaze dostať, čo nájdeš aj v sťažnostiach, takže hádam aj tvoj prípad dopadne podobne.

My dávame kasínam 14 dní na vyriešenie výberu, takže keby sa nič neudeje a ty nevieš čo máś robi´ť, prosím ozvi sa a pokúsime sa pomôc´t.

Antonia1997
před 10 měsíci

Dostali jste své peníze?

Jsem tu 20 dní, nic.

Automaticky přeloženo:
1...3 4 5...7
Jít na stránkuz 7 stránek

Přidat příspěvek

flash-message-reviews
Uživatelské recenze – Podělte se o vlastní recenze online kasín a sdílejte své zkušenosti s hráči
PP Forum Xmas Competition flash 2025
Zapojte se do vánoční soutěže s Pragmatic Play – rozdáváme ceny v hodnotě 3 000 USD!

Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu

Odebírejte náš newsletter s informacemi o bonusech bez vkladu, bezplatných turnajích, nových automatech a dalších novinkách.