DomůFórumKasinaSG Casino - všeobecná diskuze

SG Casino - všeobecná diskuze (strana 4)

před rokem od WOW_Smallblind
|
3 591 zobrazení 75 odpovědí |
|
1...3 4
před týdnem

Ale v mém případě, co se stane? Děkuji mnohokrát za vaši pomoc! Jenže uběhl měsíc, což je skoro dlouhá doba, a zatím se nic neděje. Doufám, že tato záležitost bude uzavřena a dostanu své výhry!

Automaticky přeloženo:
Jaro
před týdnem

Chtěl bych, abyste mi pomohli, protože nevím, co mám dělat, jak jsem vám řekl, požádal jsem o výběr 2/12 a oni píšou až tři pracovní dny, takže mluvím s live chatem, říkají mi, abych byl trpělivý objem výběrů je velký nebo jejich zatížení je velké žádají mě o omluvu a trpělivost, poslal jsem zprávu na podporu, ale neodpověděli mi..můžete mi s tím pomoci?

Automaticky přeloženo:
před týdnem

Chtěl bych, abyste mi pomohli, protože nevím, co mám dělat, jak jsem vám řekl, požádal jsem o výběr 2/12 a oni píšou až tři pracovní dny, takže mluvím s live chatem, říkají mi, abych byl trpělivý objem výběrů je velký nebo jejich zatížení je velké žádají mě o omluvu a trpělivost, poslal jsem zprávu na podporu, ale neodpověděli mi..můžete mi s tím pomoci?

Automaticky přeloženo:
před týdnem

Doufám, že vám pomohou, protože čekám už měsíc.

Automaticky přeloženo:
Antonia1997
před týdnem

Nemůžeme s těmi podvodníky něco udělat?

Automaticky přeloženo:
Antonia1997
před týdnem

Pokud je povoleno hodně peněz?

Automaticky přeloženo:
před týdnem

2600 a udělejte z nich ignoranty!

Když uděláte zálohu, vezmeme to v pořádku!!!

Jediné, co můžete udělat, jsou pravděpodobně stížnosti

Automaticky přeloženo:
Alexmanson
před týdnem

2600 a chovají se ignorantsky!


Když uděláte zálohu, vezmeme to!!!


Jediné, co pravděpodobně můžete udělat, je stěžovat si.

Automaticky přeloženo:
před týdnem

Ale v mém případě, co se stane? Děkuji mnohokrát za vaši pomoc! Jenže uběhl měsíc, což je skoro dlouhá doba, a zatím se nic neděje. Doufám, že tato záležitost bude uzavřena a dostanu své výhry!

Automaticky přeloženo:
před týdnem

No, viděl jsem, že Peter aktuálně řeší to, že kontaktoval kasino. Tímto krokem se pokusíme zjistit vše potřebné a samozřejmě vám pomoci ve vaší situaci.

Jsem zvědavý, jak se věci vyvinou.

Automaticky přeloženo:
před týdnem

Chtěl bych, abyste mi pomohli, protože nevím, co mám dělat, jak jsem vám řekl, požádal jsem o výběr 2/12 a oni píšou až tři pracovní dny, takže mluvím s live chatem, říkají mi, abych byl trpělivý objem výběrů je velký nebo jejich zatížení je velké žádají mě o omluvu a trpělivost, poslal jsem zprávu na podporu, ale neodpověděli mi..můžete mi s tím pomoci?

Automaticky přeloženo:
před týdnem

Abyste získali pomoc, musíte vytvořit stížnost, kde s vámi bude spolupracovat náš tým odborníků.

V případě zájmu si jej můžete otevřít zdekliknutím na tento odkaz .

Věřím, že pokud dostáváte stejné odpovědi, pravděpodobně vás to už nebaví poslouchat a dva týdny nejsou nejméně.

Tak do toho a uvidíme, co můžeme udělat.

Pokud se vyskytnou nějaké problémy, dejte mi vědět a já se pokusím pomoci.

Automaticky přeloženo:
Jaro
před týdnem

Zkoušel jsem podat stížnost, ale nejde mi to, nevím, možná dělám něco špatně, můžete mi pomoci?

Automaticky přeloženo:
Jaro
před týdnem

Já taky!!!

Všechno musí jít dobře, protože tak je to správné!!!

Automaticky přeloženo:
Alexmanson
před týdnem

Je snadné postupovat podle odkazu krok za krokem

Automaticky přeloženo:
před týdnem

Zkoušel jsem podat stížnost, ale nejde mi to, nevím, možná dělám něco špatně, můžete mi pomoci?

Automaticky přeloženo:
před týdnem

Můžete udělat snímek obrazovky, kde to selhává? Co konkrétně vám prosím nefunguje?

Automaticky přeloženo:
Jaro
před týdnem

Výběry jsou zpožděné, tohle nefunguje, čekám už dva týdny

Automaticky přeloženo:
Alexmanson
před týdnem

Psal jste, že se snažíte zahájit reklamaci a nedaří se vám. Tak jsem řekl, jaký máš problém, když nemůžeš.

Každopádně si myslím, že už to není relevantní, protože v systému vidím, že jste si to vyžádali.

Tak se ti to konečně povedlo.

Počkáme a uvidíme, co bude dál.

Automaticky přeloženo:
Jaro
před týdnem

Jen pro informaci, že mi před chvílí poslali zprávu, že mé výběry byly dokončeny, ale peníze se ještě neobjevily v bance.

Automaticky přeloženo:
Alexmanson
před týdnem

Tak to je dobré znamení a krok vpřed. Věřím, že pokud to nedostanete dnes, mohlo by se to stát začátkem příštího týdne.

Nezapomeňte mě aktualizovat, až se to změní.

Automaticky přeloženo:
1...3 4

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
christmas_push_alt
Zapojte se do vánoční soutěže s Pragmatic Play – rozdáváme ceny v hodnotě 3 000 USD!
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky