FórumKasinaSG Casino - všeobecná diskuze

SG Casino - všeobecná diskuze

před rokem od WOW_Smallblind
|
2051 zobrazení 15 odpovědí |
|
Přidat příspěvek
před rokem
Pokud chcete diskutovat o čemkoli, co souvisí s SG Casino, například o jeho hrách, bonusech, platebních metodách, problémech s vaším účtem, funkcích zodpovědného hraní nebo čemkoli jiném, můžete tak učinit zde.
před rokem

Kasino nepřipisuje peníze...

Posílal jsem screenshoty několikrát

Peníze z mého účtu jsou pryč

Služba v chatu je tak nepřátelská a vůbec pomáhá

ne. Je to tak smutné

Obávám se, že peníze nikdy nevyplatí!! Jak se můžete takhle chovat k zákazníkům. Myslím, že je to neslušné

Automaticky přeloženo:
Seba1205
před rokem

Vážený Seba1205,

Mrzí nás vaše nedávné zkušenosti s naším kasinem. Omlouváme se za způsobené nepříjemnosti a rádi bychom vám pomohli tuto záležitost rychle vyřešit. Chcete-li lépe porozumět vaší situaci a vyřešit vaše obavy, mohli byste nám zde v diskusním chatu poskytnout své uživatelské jméno? To nám umožní problém důkladně prošetřit a poskytnout vám uspokojivé řešení.

Svých zákazníků si opravdu vážíme a snažíme se poskytovat vynikající služby. Vaše zpětná vazba týkající se neužitečné služby chatu a nepřátelství je pro nás znepokojivá, protože je v rozporu s naším závazkem poskytovat pozitivní zákaznickou zkušenost. Ujišťujeme vás, že tuto záležitost vyřešíme interně a podnikneme příslušná opatření, abychom zajistili, že náš tým podpory bude v budoucnu užitečnější a zdvořilejší.

Chápeme vaši frustraci a ujišťujeme vás, že záležitosti týkající se plateb bereme vážně. Naším cílem je zajistit, aby naši zákazníci dostávali své finanční prostředky včas a efektivně. Ujišťujeme vás, že problém prošetříme a budeme pracovat na jeho rychlém vyřešení pro vás.

Ještě jednou se omlouváme za způsobené nepříjemnosti a oceňujeme vaši spolupráci při poskytnutí vašeho uživatelského jména nebo údajů o účtu. Jsme odhodláni řešit vaše obavy a obnovit vaši důvěru v naše služby.

S pozdravem,

Tým zákaznické podpory SG Casino

Automaticky přeloženo:
před rokem

To je moje uživatelské jméno!

Smazal jsem svůj účet kvůli špatné službě

mám 90

Vložte EUR a získejte bonus pouze 20 EUR!

můžete mi otevřít účet a dát mi bonus 70 euro, který chybí?!

seba1205

Žádost o zpětnou vazbu

Automaticky přeloženo:
před rokem

Vážený Seba1205,

Děkujeme za poskytnutí uživatelského jména. Vážíme si vaší zpětné vazby a omlouváme se za problémy, se kterými jste se setkali s naší službou. Chápeme vaši frustraci ohledně nesrovnalosti v bonusech a rozhodnutí smazat váš účet.

Vaše obavy bereme vážně a chceme vás ujistit, že jsme odhodláni tuto záležitost rychle vyřešit. Náš tým důkladně zkontroluje váš případ a prošetří nesrovnalosti v bonusech. Budeme se snažit poskytnout vám co nejdříve uspokojivé řešení.

Prosím, mějte s námi trpělivost, dokud problém prošetříme. Ceníme si vaší trpělivosti a pochopení. Ujišťujeme vás, že vaše zpětná vazba byla zaznamenána a aktivně pracujeme na zlepšování našich služeb a na řešení problémů, které jste uvedli.

Pokud máte nějaké další informace nebo další podrobnosti týkající se vašeho účtu nebo nesrovnalosti s bonusem, neváhejte je s námi sdílet. Váš příspěvek je nezbytný, protože nám pomůže tuto záležitost přesně vyřešit.

Děkujeme, že jste nás na to upozornili, a omlouváme se za způsobené nepříjemnosti. Brzy vás budeme kontaktovat s aktuálními informacemi o situaci.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Vložil jsem celkem 90 eur!

První vklad nefungoval, čekal jsem dny

V živém chatu mi bylo řečeno, abych vložil znovu, bude okamžitě připsán a okamžitě dostanu bonus

Řekl jsem, že okamžitě vložím znovu 70 a pak dostanu rovnou bonus!

ani tento vklad nefungoval a byl jsem opravdu naštvaný

nakonec jsem dostal pouze bonus 20 eur a jsem zklamán špatnou službou

Automaticky přeloženo:
před rokem

Dejte nám prosím čas na prošetření případu.

Děkuji.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Ano, vše je jasné

Automaticky přeloženo:
před rokem

Ahoj milá Seba1205,

V tomto případě prosím použijte oficiální centrum pro řešení stížností CasinoGuru a my jej odpovídajícím způsobem vyřešíme.

S pozdravem,

Tým zákaznické podpory SG Casino.


Automaticky přeloženo:
Seba1205
před rokem

Ahoj!

Mohu se zeptat, zda vás problém stále trápí? Myslím tím, že pokud dáváte přednost podání stížnosti - jak bylo navrženo, použijte prosím tento odkaz: https://casino.guru/complaints

Pokud potřebujete další podporu, zeptejte se 🙂.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Ahoj.

Na účtu bylo 4500 eur, herní účet byl uzavřen a žádný důvod nebyl uveden, ale byl uzavřen a hotovo. Zákazník doc. byly požadovány. Dal jsem vše, co bylo požadováno.

Ahoj.

Na účtu bylo 4500 eur, herní účet byl uzavřen a žádný důvod nebyl uveden, ale byl uzavřen a hotovo. Byly požadovány knihy zákazníků. Dal jsem vše, co bylo požadováno.

Kasino neplatí, podvádí, neexistuje zákaznický servis, každý chat je jiná konverzace, odesílání e-mailů z různých účtů

Nyní si musíte najmout právníka, naštěstí jeden existuje a můžete najít i pojištění

Kasino neplatí, podvádí, neexistuje zákaznický servis, každý chat je jiná konverzace, odesílání e-mailů z různých účtů

Nyní si musíte najmout právníka, naštěstí jeden existuje a můžete najít i pojištění



Automaticky přeloženo:
anzelika33
před rokem

Musím říci, že je zcela normální, že kasino zavře účet, zatímco probíhá KYC, zvláště pokud jsou po cestě vyvěšeny nějaké vlajky.

Vidím, že jste vytvořili stížnost - to je dobře! Udržujte to aktualizované, prosím


Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Ahoj!!Nevím jestli mám říkat moc nebo ne!! Už 20 dní se snažím identifikovat účet!!! Poslal jsem 10x na cokoli a v jakékoli formě!! a oni to prostě zruší!! tragický! co se týče chatu, nenašel se již zástupce, který by mi to řekl, to je právě problém to řešit!!! jen mi říká, že neví a že to prověřuje příslušný odbor!!! a poslat jim e-mail, aby mi pomohli, poslal jsem 100, na které nikdy neodpověděli!!! Pokud nemůžete podpořit to, co říkáte!!! zavři to, sakra!!! Oh, také jsem zapomněl čekající a výběr € 400!! kam je asi nikdy nedostanu!!

Automaticky přeloženo:
spuridakhsn
před 10 měsíci

Ahoj, v takové situaci doporučuji podat reklamaci na tomto odkazu hned na začátku mé odpovědi.

Myslím, že 20 dní je dost na vyřešení KYC.

Každopádně, jaký má kasino problém s vašimi dokumenty?

Také fakt, že kasino neodpovídá, nepřidává na klidu, což rozhodně chápu a každý hráč by uvítal nějaké relevantní informace o procesu.

Přesto se vám pokusíme pomoci, pokud podáte stížnost a uvidíme, co se dá dělat. Pevně věřím, že tento případ lze vyřešit.

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Mám nevyřízený výběr od 11. července ve výši 800 EUR a platbu neprovádějí, podpora říká vždy to samé, ale nevidím nic, co by se měnilo. Zavání to podvodem... nedoporučuji

Automaticky přeloženo:
jorge1
před 4 měsíci

Ahoj, týden by pro mě byl varovným prstem, ale zkusme být trpěliví a uvidíme, co bude dál. Kasinům dáváme 14 dní na to, aby vyřešili vše, co je kolem výběru potřeba a poslali hráči peníze, takže mají ještě nějaký čas. Pokud ne, můžete nás znovu kontaktovat a my se pokusíme pomoci.

Mimochodem, hráli jste zde s nějakým bonusem nebo ne? Co přesně ti podpora říká?

Automaticky přeloženo:

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky