Dobře, děkuji a jaké bonusové podmínky tam nebyly napsány? Když hrajete s bonusem, měli byste se vždy podívat na Všeobecné podmínky, kde je také uvedeno více o bonusech. Udělal jsi to nebo ne?
Na základě čeho vám kasino vzalo peníze a co jste tedy neudělali a oni vám je vzali?
Okay, thank you, and which bonus conditions were not written there? When you play with a bonus, you should always check the Terms in general, where it also says more about the bonuses. Did you do that or not?
On what basis did the casino take your money and therefore what did you fail to do and did they take it?
Zkontroloval jsem to! Prý mi vzali peníze na základě bonusu! Lhali mi, že tento bonus je pouze 5násobek bonusových peněz vyplacených na konci! a když jsem se jich zeptal, ukažte mi, kde je to zmíněno, neodpověděli mi a řekli mi to v odstavci 18.1 ve smluvních podmínkách, ačkoli nic takového nebylo, proto jsem vám 100krát poslal snímky obrazovky, které jsem tam šel, abych zjistil, zda zmínil takovou věc a nikde nikdo nebyl jsou to lháři a podvodníci, stejně jako vy nechcete pomoci jinak by byl problém již vyřešen a já bych měl také své peníze zpět!
I checked this! They supposedly took my money based on the bonus! They lied to me that this bonus is only 5 times the bonus money paid at the end! and when I asked them show me where this is mentioned they didn't answer me and told me in paragraph 18.1 in the terms and conditions while there was no such thing that's why I sent you the screenshots I went in 100 times to see if they mentioned such a thing and there was none anywhere they are liars and scammers just like you don't want to help otherwise the problem would have already been solved and I would have had my money back too!
Mohu vám také ukázat a udělat snímek obrazovky, že to v odstavci, který mi poslali, neříká, je to taková lež. Proč bych měl hrát a sledovat stránku jako je ta vaše, když nic neumíte? Co je to za gurucasino, když nepomáhá lidem, kteří hrají?
I can also show you and screenshot that it doesn't say it in the paragraph they sent me, that's how much of a lie it is. Why should I play and follow a page like yours when you can't do anything? What is this gurucasino after all when it doesn't help the people who play?
Tak tohle jsem našel tam, kde je to zmíněno. Koupili jste bonus v obchodě, jak je zde uvedeno? Zdá se mi, že na nákup nebo výměnu bonusu musíte mít nějaké coiny, protože u běžného bonusu za vklad bych nečekal, že maximální výběr bude tak malý.
Vysvětlete mi to prosím a také bych vás poprosil, abyste se drželi toho, co žádám, není třeba nás hned soudit. Kdybychom Vám nechtěli pomoci a nesnažili se, asi bych Vám sem nepsal a Vaši reklamaci bychom okamžitě zamítli.
Pokračujme tedy normálně.
So this is what I found where it is mentioned. Did you buy the bonus in a shop like mentioned here? It seems to me that you must have some coins to buy or exchange the bonus, because with a normal deposit bonus I wouldn't expect the maximum cashout to be that small.
Please explain this to me and I would also ask you to stick to what I am asking, there is no need to judge us right away. If we didn't want to help you and weren't trying to, I probably wouldn't have written to you here and we would have rejected your complaint immediately.
So let's carry on as normal.
skvělé, skvělé! Bonus jsem tam samozřejmě nekoupil, žádné mince jsem nepoužil, ani nevím, co to je za mince? Doufám, že mi opravdu pomůžete, protože se opravdu cítím, jako bych byl okraden a cítím se jako oběť podvodu! Říkám vám pravdu, šel jsem dovnitř a přečetl si všechny podmínky, o tomhle se nic neříkalo a lidé v chatu žvýkali jejich slova, protože mi neposlali odkaz, abych si mohl přečíst, jestli je to opravdu tak, jen mi řekli, abych tam šel, a protože tam žádný nebyl, moc vám děkuji, že jste mi pomohl!
great, great! Of course I haven't bought the bonus there, I haven't used any coins, I don't even know what these coins are? I hope you can really help me because I really feel like I've been robbed and I feel like a victim of fraud! I'm telling you the truth, I went in and read all the terms, it didn't say anything about this, and the people in the chat were chewing their words because they didn't send me a link so I could read if it's really like that, they just told me to go in there and because there wasn't any, thank you very much for helping me!
Takže teď, když chápete, co udělali, jak mi můžete pomoci získat mé peníze?
Není pro ně vůbec dobré brát peníze, které jsem vložil, a zisky, které jsem vydělal.
So, Now that you understand what they did, how can you help me get my money?
It's not good at all for them to take the money I've deposited and the profits I've made.
Říkám, kluci, moc vám děkuji, že jste mi pomohli a taky tam byla spravedlnost, jste velmi dobří, lidé by měli vědět, že jste opravdu dobří a pomáháte! Právě jsem se přihlásil na účet a peníze byly vráceny, opravdu pochopili, že jsem udělal chybu, protože jste jim řekli o chybě, kterou udělali, děkuji moc, půjdu a budu vás mít rád!
Doufejme nyní, že to půjde dobře, pokud budu muset provést výběr! Ještě jednou díky za pomoc!
I say guys thank you very much for helping me and there was justice too you are very good people should know that you are really good and helping! I just logged into the account and the money has been refunded they really understood that I made a mistake because you told them about the mistake they made thank you very much I will go in and like you!
Let's hope now that things go well if I need to make a withdrawal! Thanks again for the help!
Skvělé, jsem rád, že jste dostali své peníze zpět a nyní bude důležité provést výběr a doufám, že bude úspěšný. Někdy stačí počkat, až se věci vyřeší, a nepředpokládat nejhorší.
Můžete mi prosím sdělit, jak se věci mají a zda jste peníze vybrali správně? ☘️😊
Great, I'm glad that you got your money back and now it will be important to make a withdrawal and I hope it will be successful. Sometimes you just have to wait until things are sorted out and not assume the worst.
Could you please let me know how things are going and if you have collected the money properly? ☘️😊
Samozřejmě věřím, že vše dobře dopadne a s otázkou převzetí budu trpělivý. Ještě jednou moc děkuji za řešení problému. Pokud se vyskytne nějaký problém, znovu se na vás obrátím. Doufám, že ne. Myslím, že vše bude v pořádku.
Of course, I believe everything will go well and with the issue of the takeover, I will be patient. Again, thank you very much for dealing with the issue. If there is any problem, I will contact you again. I hope not. I think everything will be fine.
Přeji hezký víkend!
Budeme tady a budeme ti hlídat záda. 🙂
Wish you a nice weekend!
We'll be here, watching your back. 🙂
Ještě jednou dobrý večer, bohužel toto konkrétní kasino mi i přes vaše komentáře nadále dělá problémy!!! Nyní mi již neumožňuje výběr a říká mi, že musím vložit celou částku znovu, přičemž částka je výherním výběrem peněz z reálného zůstatku! Není to bonus, jsou to moje skutečné peníze a nedávají mi je, už to nevydržím, proč se to děje?
Good evening again, unfortunately this particular casino, despite the comments you make, continues to cause me problems!!! Now it no longer allows me to withdraw and tells me that I have to deposit the entire amount again, while the amount is a winning withdrawal of real balance money! It's not a bonus, it's my real money and they're not giving it to me, I can't stand it anymore, why is this happening?
Ještě jednou dobrý večer, bohužel toto konkrétní kasino mi i přes vaše komentáře nadále dělá problémy!!! Nyní mi již neumožňuje výběr a říká mi, že musím vložit celou částku znovu, přičemž částka je výherní výběr peněz z reálného zůstatku! Není to bonus, jsou to moje skutečné peníze a nedávají mi je, už to nevydržím, proč se to děje?
Good evening again, unfortunately this particular casino, despite the comments you make, continues to cause me problems!!! Now it no longer allows me to withdraw and tells me that I have to deposit the entire amount again, while the amount is a winning withdrawal of real balance money! It's not a bonus, it's my real money and they're not giving it to me, I can't stand it anymore, why is this happening?
Cítím se opravdu zklamaný, podívejte se na vás teď, když jsem se přihlásil, abych viděl komentáře ostatních hráčů, co se děje, co s nimi toto kasino dělá, pokud je to možné, jak mohu získat své peníze zpět a nikdy nehrát na tomhle mizerném zase kasino?
I feel really disappointed, look at you guys now that I've logged in to see other players' comments, what's going on, what's this casino doing to them, if possible, how can I get my money back and never play at this crappy casino again?
Ptali jste se jich, proč je třeba je znovu uložit? Přijde mi to dost nelogické.
Ukazují na nějaký ověřovací vklad? Kolik přesně byste měli znovu vložit do kasina?
Vzhledem k tomu, že máte stížnost, náš tým se jí bude i nadále zabývat a pokusí se vám pomoci, pokud nebudete vědět, jak dál. Buďte trochu trpěliví.
Did you ask them why they need to be redeposited? It seems quite illogical to me.
Are they pointing to some kind of verification deposit? How much exactly should you deposit into the casino again?
Since you have a complaint, our team will continue to deal with this and try to help you if you don't know what to do next. Just be a little patient.
Zeptal jsem se jich a oni mi jednoduše bez jakékoli podmínky řekli, že musím znovu vsadit částku, kterou jsem vyhrál, když jim řeknu, že jsou to vyhrané peníze, ne vklad, neodpovídají mi a neodpovídají! Z mé strany není uveden žádný typ vkladu, co bych měl vsadit, jsou mé vyhrané peníze!
I asked them and they simply tell me without any condition that I have to wager the amount I won again, when I tell them that it is won money, not a deposit, they don't answer me and they don't answer me! No type of deposit is indicated on my part, what I should wager is my won money!
Hmm, ale byly výherní peníze z nějakého bonusu? Ptali jste se jich, proč musíte znovu vsadit tyto peníze? Už jste to jednou vsadili?
Hmm, but was the winning money from some kind of bonus? Did you ask them why you have to wager this money again? Have you wagered it once?
Ptal jsem se jich, ale neodpověděli mi proč, jen mi řekli, že to musím vrátit! Určitě se mi snaží ukrást peníze, protože už jsem tuto částku jednou zaplatil! Já z mé strany udělal přesně to, co jsem měl udělat a oni mi stále zadržují peníze!
I asked them but they don't answer me why, they just tell me that I have to pay it back! They are definitely trying to steal my money because I have already paid this amount back once! I, on my part, did exactly what I was supposed to do and they are still holding my money back!
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.