DomůFórumKasinaSG Casino - všeobecná diskuze

SG Casino - všeobecná diskuze (strana 5)

 od WOW_Smallblind
|
8 186 zobrazení 92 odpovědí |
|
1...4 5
Spyros1313

To je opravdu dlouhé čekání na stažení, jak bych řekl.

Jaký důvod vám dávají pro zpoždění?

Automaticky přeloženo:
Romi

Různé výmluvy, každý den jiné!

Dnes, po tak dlouhé době, mě požádali o identifikační doklady!

Automaticky přeloženo:
Spyros1313

Poslali jste již vše požadované? Teď doufám, že to půjde alespoň rychleji.

Automaticky přeloženo:

Ahoj,

Mám také problém s výplatou.

Na mém účtu je spousta peněz a už 3 týdny čekám na vyplacení pouhých 500 €, i když jsem na úrovni 3. Na live chatu mi bylo řečeno, že si můžu vybrat 12 000 € měsíčně, jak to má fungovat, když mi za 3 týdny nemohou vyplatit ani 500 €? Již jsem kontaktoval svého právníka. Ze 7-10 pokusů o výběr mi zaplatili pouze jednou 500 EUR. Neodpovídají ani na emaily.



Upraveno
Automaticky přeloženo:
isee_47

Dobrý den, asi bych ve Vašem případě v případě zájmu doporučil reklamaci ihned. Když na peníze čekáte tři týdny a live chat vám říká o limitech, asi to není nejpříjemnější pocit. Když jste požádali o výběr, který jste obdrželi, jak dlouho jste čekali? Existuje nějaký důvod, který kasino uvedlo, proč nyní čekáte tak dlouho?

Přemýšlel jsem, jestli by mohli provést nějakou kontrolu hry, ale předpokládám, že by vás to alespoň upozornilo.

Každopádně, hráli jste s bonusem nebo jste jen vyhráli se skutečnými penězi?

Také prosím nesdělujte své osobní údaje zde na fóru, nikdy nevíte, kdo je může jakkoli zneužít. 🙂

Upraveno
Automaticky přeloženo:
Jaro

Dobrý den, děkuji za odpověď.


Čekal jsem asi 3-4 dny, než mi přišla výplata.

Každý, komu píšu, mi říká, že obecně dochází ke zpoždění plateb.

To vše ale nic nemění na tom, že jejich podmínky uvádějí, že výplaty trvají pouze 3-5 dní.

Aktivní bonus nemám, jinak bych neměl možnost vybrat peníze.





Automaticky přeloženo:
isee_47

Někdy bych řekl, že by bylo lepší nefixovat se na Podmínky, protože pokud se vyskytnou nějaké technické problémy nebo zpoždění, pravděpodobně to není v Podmínkách řešeno.

Pokud však čekáte tak dlouho, řekl bych vám, co bych na vašem místě udělal, ale pokud čekáte jen pár dní, dal bych tomu ještě čas, protože kasino vám již v minulosti peníze poslalo.

Rozhodnutí nechám na vás.

Automaticky přeloženo:
Jaro

Ahoj,

co bys udělal na mém místě?

3–4 týdny jsem nedostal výplatu.

Bez ohledu na to, jaký způsob výběru použiji, stav zůstává stejný – „Probíhá".



Automaticky přeloženo:
isee_47

Aha, tak nečekej jen pár dní od toho, co jsi napsal, měl jsem stejný pocit.

Pokud čekáte měsíc, tak bych s námi otevřel stížnost a pokusíme se vám pomoci.

co myslíš?

Pokud máte zájem, odkaz na něj najdete zde .⬅️

Pokud jde o způsob platby, jste v kontaktu s kasinem a oni vám nějaké doporučili nebo ne?

Automaticky přeloženo:
Jaro

Ne, zkoušel jsem live chat, ale bez úspěchu.

Děkuji za váš nápad, již jsem tam podal několik stížností, ale zatím jsem od vás nedostal odpověď.

Upraveno
Automaticky přeloženo:
isee_47

Mohl bys mi to trochu objasnit? Nevidím žádnou stížnost, kterou byste u nás podala. Možná máte na mysli něco jiného.

Automaticky přeloženo:
Jaro

Šel jsem na odkaz a už jsem to udělal, ale nemůžu se dostat dál. Jak to přesně udělám?

Automaticky přeloženo:
isee_47

No, zkuste použít tento , ještě jednou. 🙂

Upraveno
Automaticky přeloženo:
Jaro

Nyní jsem podal stížnost.


Automaticky přeloženo:
1...4 5

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky