před 2 měsíci
To je opravdu dlouhé čekání na stažení, jak bych řekl.
Jaký důvod vám dávají pro zpoždění?
This is a really long wait for the withdrawal, as I would say.
What reason do they give you for the delay, though?
0
To je opravdu dlouhé čekání na stažení, jak bych řekl.
Jaký důvod vám dávají pro zpoždění?
This is a really long wait for the withdrawal, as I would say.
What reason do they give you for the delay, though?
Různé výmluvy, každý den jiné!
Dnes, po tak dlouhé době, mě požádali o identifikační doklady!
Various excuses, different every day!
Today, after so long, they asked me for identification documents!
Διάφορες δικαιολογίες,κάθε μερα διαφορετικές!
σημερα μετά από τόσο καιρό μου ζήτησαν έγγραφα ταυτοποίησης!
Poslali jste již vše požadované? Teď doufám, že to půjde alespoň rychleji.
Have you sent everything requested already? Now I hope it will go faster at least.
Ahoj,
Mám také problém s výplatou.
Na mém účtu je spousta peněz a už 3 týdny čekám na vyplacení pouhých 500 €, i když jsem na úrovni 3. Na live chatu mi bylo řečeno, že si můžu vybrat 12 000 € měsíčně, jak to má fungovat, když mi za 3 týdny nemohou vyplatit ani 500 €? Již jsem kontaktoval svého právníka. Ze 7-10 pokusů o výběr mi zaplatili pouze jednou 500 EUR. Neodpovídají ani na emaily.
Hello,
I also have a problem with my payout.
There is a lot of money in my account and I have been waiting for 3 weeks for only €500 to be paid out, even though I am at level 3. I was told in the live chat that I can withdraw €12,000 a month, how is that supposed to work if they can't even pay me €500 in 3 weeks? I have already contacted my lawyer. Out of 7-10 withdrawal attempts, they have only paid me €500 once. They don't respond to emails either.
Hallo,
Ich habe auch einen Problem mit meiner Auszahlung.
Auf meinen Konto befinden sich eine menge Geld und ich warte auf 3 Wochen darauf das nur 500€ Ausgezahlt werden, obwohl ich Stufe 3 bin. Mir wurde im Live Chat gesagt das ich in Monat 12 000€ auszahlen kann, wie soll das gehen wenn die nicht mal schaffen in 3 Wochen mir überhaupt 500€ auszuzahlen. Ich habe meinen Anwalt bereits kontaktiert. Die haben von 7-10 Auszahlversuche 1 mal mir 500 Euro ausgezahlt. Auf E-Mails antworten die genau so wenig.
Dobrý den, asi bych ve Vašem případě v případě zájmu doporučil reklamaci ihned. Když na peníze čekáte tři týdny a live chat vám říká o limitech, asi to není nejpříjemnější pocit. Když jste požádali o výběr, který jste obdrželi, jak dlouho jste čekali? Existuje nějaký důvod, který kasino uvedlo, proč nyní čekáte tak dlouho?
Přemýšlel jsem, jestli by mohli provést nějakou kontrolu hry, ale předpokládám, že by vás to alespoň upozornilo.
Každopádně, hráli jste s bonusem nebo jste jen vyhráli se skutečnými penězi?
Také prosím nesdělujte své osobní údaje zde na fóru, nikdy nevíte, kdo je může jakkoli zneužít. 🙂
Hello, I would probably recommend a complaint right away in your case if you are interested. When you've been waiting three weeks for money and the live chat is telling you about the limits, it's probably not the most pleasant feeling. When you requested the withdrawal you received, how long did you wait? Is there any reason given by the casino why you are waiting so long now?
I was wondering if they could do some kind of gameplay check, but I suppose that would have at least alerted you.
Anyway, did you play with the bonus or did you just win with real money?
Also, please do not share your personal information here on the forum, you never know who can misuse it in any kind of way. 🙂
Dobrý den, děkuji za odpověď.
Čekal jsem asi 3-4 dny, než mi přišla výplata.
Každý, komu píšu, mi říká, že obecně dochází ke zpoždění plateb.
To vše ale nic nemění na tom, že jejich podmínky uvádějí, že výplaty trvají pouze 3-5 dní.
Aktivní bonus nemám, jinak bych neměl možnost vybrat peníze.
Hello, thanks for your answer.
I waited about 3-4 days until I received the payout.
Everyone I write to tells me that there are general delays in payments.
But all this does not change the fact that their terms and conditions state that payouts only take 3-5 days.
I don't have an active bonus, otherwise I wouldn't have the option to withdraw money.
Hallo, danke für deine Antwort.
Ich habe ungefähr 3-4 Tage gewartet bis ich die Auszahlung bekommen habe.
Jedem dem ich schreibe erklärt mir, dass es allgemein Verzögerungen bei den Auszahlungen gibt.
Das alles ändert aber nichts daran das in deren AGB`´s steht das die Auszahlungen nur 3-5 Tage dauern.
Es ist bei mir kein Bonus aktiv, sonst hätte ich keine Möglichkeit Geld auszuzahlen.
Někdy bych řekl, že by bylo lepší nefixovat se na Podmínky, protože pokud se vyskytnou nějaké technické problémy nebo zpoždění, pravděpodobně to není v Podmínkách řešeno.
Pokud však čekáte tak dlouho, řekl bych vám, co bych na vašem místě udělal, ale pokud čekáte jen pár dní, dal bych tomu ještě čas, protože kasino vám již v minulosti peníze poslalo.
Rozhodnutí nechám na vás.
Sometimes I would say that it would be better not to fixate on Terms because if there are some technical problems or delays it is probably not dealt with in Terms.
However, if you are waiting that long I would tell you what I would do if I were you, but if you are only waiting a couple of days I would give it some more time since the casino has already sent you money in the past.
I'll leave the decision up to you.
Ahoj,
co bys udělal na mém místě?
3–4 týdny jsem nedostal výplatu.
Bez ohledu na to, jaký způsob výběru použiji, stav zůstává stejný – „Probíhá".
Hello,
what would you do in my position?
I haven't received a payout for 3-4 weeks.
No matter which withdrawal method I use, the status remains the same - "In process".
Hallo,
was würden Sie in meiner Stelle tun?
Ich hab seit 3-4 Wochen keine Auszahlung mehr bekommen.
Egal welche Auszahlungsmethode ich benutze, der Status bleibt gleich - "In Bearbeitung".
Aha, tak nečekej jen pár dní od toho, co jsi napsal, měl jsem stejný pocit.
Pokud čekáte měsíc, tak bych s námi otevřel stížnost a pokusíme se vám pomoci.
co myslíš?
Pokud máte zájem, odkaz na něj najdete zde .⬅️
Pokud jde o způsob platby, jste v kontaktu s kasinem a oni vám nějaké doporučili nebo ne?
Oh , so then don't wait just a couple of days from what you wrote I had the same feeling.
If you have been waiting for a month then I would open a complaint with us and we will try to help you.
What do you think?
If you're interested you can find a link to it here.⬅️
Regarding the payment method, are you in contact with the casino and they recommended some or not?
Ne, zkoušel jsem live chat, ale bez úspěchu.
Děkuji za váš nápad, již jsem tam podal několik stížností, ale zatím jsem od vás nedostal odpověď.
No, I tried live chat, but without success.
Thank you for your idea, I have already submitted several complaints there but have not received a response from you yet.
Nein, ich hab es per livechat versucht, aber ohne erfolg.
Danke für ihre Idee, ich habe dort schon mehrere beschwerden eingereicht, aber von ihnen noch keine antwort bekommen.
Mohl bys mi to trochu objasnit? Nevidím žádnou stížnost, kterou byste u nás podala. Možná máte na mysli něco jiného.
Could you make it a little clearer for me? I don't see any complaint filed by you with us. Maybe you mean something else.
Šel jsem na odkaz a už jsem to udělal, ale nemůžu se dostat dál. Jak to přesně udělám?
I went to the link and I have already done that, but I can't get any further. How do I do that exactly?
bin auf link gegangen und das habe ich schon gemacht, aber komme da nicht weiter. Wie mach ich das genau
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.