FórumKasinaRuby Slots Casino - všeobecná diskuze

Ruby Slots Casino - všeobecná diskuze (strana 5)

před 3 roky od leannehill
|
19733 zobrazení 132 odpovědí |
|
1...4 5 67
Přidat příspěvek
brmasucci
před 11 měsíci

Myslím, že ještě nemusíme vše odsuzovat. Jak Radka zmínila, můžete u nás podat stížnost a náš tým se vám pokusí ve vaší situaci pomoci. Určitě bych vám tedy doporučila alespoň vyzkoušet, jelikož za to nic nedáte.Stížnost můžete podat zde na tomto odkazu . Jsi v?

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

Nechci podávat žádné stížnosti na Ruby Slots. Není čas v roce otevírat plechovku s červy. Dostal jsem korespondenci od 3 manažerů od jejich plátců. Sledoval jsem bitcoiny na blockchainu a nemohu vyloučit, že jsem neudělal chybu. Viděl jsem světlo. 😔 Vlastně jsem sebral větší výhru jinde. Doba jejich vyplacení je však stále směšná. Myslím, že jsem již dříve zmínil, že pokud tento problém výrazně vylepší, může to být velmi pěkné kasino.

Děkuji za tuto stránku a její funkci.

Část mě stále věří, že vyzkoušet jakékoli nové kasino je blbost, žádná slovní hříčka. Podle mých zkušeností se ukázalo, že 9 z 10 online kasin má své způsoby, jak argumentovat každý výběr. Takže ještě jednou díky za nabídky, ale cítím, že mají šanci posunout se v hodnocení nahoru.


S pozdravem všechny.

Automaticky přeloženo:
brmasucci
před 11 měsíci

Chápu tvůj postoj a nebudu tě nutit, jen jsem chtěl zkusit pomoct. Osobně si myslím, že je nejlepší v kasinech nehrát a peníze, které byste tam vložili, uložit na něco jiného.

Pokud však hráč najde kasino, kde nemá problémy, vždy doporučuji držet se byť jen u jednoho, než zkoušet 10 dalších a narážet na různé potíže

Každopádně doufám, že se ti povede dobře a v budoucnu se do takové situace nedostaneš. Přeji Vám hodně štěstí. ☘️

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Okradli mě o 2700 dolarů. Neměli problém vzít mé vklady, ale když jsem vyhrál, tak mě napálili. Také kasino guru pracuje pro kasina, takže požádat je o pomoc je vtip.

Automaticky přeloženo:
dawnrutherfordadams
před 8 měsíci

Dobrý den, četl jsem váš případ ohledně vaší stížnosti na toto kasino, která byla zamítnuta.

Bohužel jsme vám nemohli pomoci, protože kasino poskytlo důkazy naznačující, že sázení bonusu nebylo dokončeno, což potvrzuje, že prostředky byly skutečně smíšené.

Je mi opravdu líto, že to takto dopadlo, ale v takových případech byste si měli vždy dvakrát zkontrolovat všechny dostupné zůstatky v kasinu a pokud si nejste něčím jisti, obraťte se na podporu kasina.

Viděl jsem, že Peter ve stížnosti na konci také zmínil, že platforma kasina se zdá být komplikovaná a matoucí. Ale za těchto okolností nebylo možné kasino penalizovat.

I když chápu vaši frustraci, více se v tomto případě udělat nedalo, což je velmi zklamáním.

I když to pro vás nedopadlo šťastně, neznamená to, že pracujeme pro kasino. Nepomohli bychom ti, kdyby to byla pravda.

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Požádal jsem o 2 výběry po 2500. Již více než 3 týdny se snažím získat své výběry.

Prošel jsem ověřovacím procesem s Hooyu, ale bylo mi řečeno, že musím poslat své dokumenty documents@rubyslots.com . Už jsem to udělal 4x. Dnes večer jsem se znovu zeptal zákaznického servisu (chat) na stav mých výběrů a znovu mi bylo řečeno, že musím poslat bankovní výpis, abych si ověřil svůj účet? Proč potřebují bankovní výpis k ověření, zda je můj účet stále aktivní? Z toho účtu jsem provedl vklady. Poslal jsem jim e-mailem prohlášení a bylo mi řečeno, že musí být ve formátu PDF, takže jsem musel znovu skákat přes obruče, abych ho dostal do formátu PDF, a jsem si docela jistý, že za týden nebo tak něco budu muset poslat v další informaci. Ověřování probíhá již 3 týdny a nejsem o nic blíž k obdržení svých s drawls. Tato stránka potřebuje buď zefektivnit svůj proces, nebo být na černé listině. Je to dobrá stránka se snadnou navigací, ale pravděpodobně budu hledat nějaké jiné místo, kde bych mohl hrát. Kdybych věděl, že tento proces ověřování stránek probíhá tímto způsobem, neutratil bych zde ani cent.


Automaticky přeloženo:
garypsaunders2021
před 8 měsíci

Buď opatrný. Tato online kasina kradou vaše soukromé informace a účtují podvodné poplatky z vašich kreditních karet. KAŽDÝ zkontrolujte vaše bankovní výpisy. Dělají to už docela dlouho

Automaticky přeloženo:
dawnrutherfordadams
před 8 měsíci

Také kasino guru říká, že jsou tu, aby vám pomohli? Četl jsem stovky stížností a případy, které se uzavírají, jsou vždy kvůli smíchání finančních prostředků a našich dolarů. Jsou stejně velcí jako lháři jako online kasina. Nenechají kasino, aby vám zaplatilo, pomáhají kasinu, aby vám nezaplatilo tím, že vymyslí spoustu keců, které je vyvedou z omylu.

Automaticky přeloženo:
brmasucci
před 8 měsíci

Všimněte si, jak kasino guru navrhuje, abyste stále hráli v tomto kasinu, takže možná bude váš DRUHÝ výběr rychlejší. Všichni tito lidé spolupracují, aby se ujistili, že nedostanete zaplaceno za nějakou blbost. Říká jim, že vaše adresa není správná. Zvlášť, když mluvíte o dolarech. Vezmou si váš vklad, ale nezaplatí, když vyhrajete. Všichni mohou hnít v pekle.

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Buď opatrný. Tato online kasina kradou vaše soukromé informace a účtují podvodné poplatky z vašich kreditních karet. KAŽDÝ zkontrolujte vaše bankovní výpisy. Dělají to už docela dlouho

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Nazdárek,

Navzdory tomu, co si pravděpodobně myslíte, se velmi obáváme o bezpečnost hráče.

Vzhledem k tomu, že se také zdáte být velmi pilný, mohu se vás zeptat, zda to můžete nějakým způsobem dokázat?

Pokud můžete, zašlete okamžitě všechny důkazy našemu vyhrazenému datovému týmu, prosím: data@casino.guru

V opačném případě nemůžeme jako Casino Guru takové informace považovat za víc než za názor.

Upřímně doufám, že to pochopíte. 🙏


Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Také kasino guru říká, že jsou tu, aby vám pomohli? Četl jsem stovky stížností a případy, které se uzavírají, jsou vždy kvůli smíchání finančních prostředků a našich dolarů. Jsou stejně velcí jako lháři jako online kasina. Nenechají kasino, aby vám zaplatilo, pomáhají kasinu, aby vám nezaplatilo tím, že vymyslí spoustu keců, které je vyvedou z omylu.

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Krátce jsem zkontroloval vaši stížnost a chápu, proč se tak cítíte. Vaše obvinění však zdaleka nejsou pravdivá.

Dovolte mi zmínit toto:

"Obdržel jsem aktualizaci od zástupce kasina a zdá se, že jste ani nehráli s cashback bonusem, vložili jste ho navrch a pak hráli se smíšenými prostředky. Pokud je to tento případ, obávám se, že to neudělám." nemohu vám pomoci. Vím, že bonusový systém na této platformě může být pěkně matoucí a podmínky mohou být nejasné, takže se vždy snažíme hráčům pomoci. V tomto případě však požadavek na sázení nebyl dokončen, takže v zásadě je situace stejná jako v každém jiném kasinu – pokud není sázení ukončeno, platí bonusové podmínky ."

Mluvíte o obecných kecy, kdy každý případ vysvětlujeme jednotlivě. Mám pro vás tedy návrh: Pokud si chcete projít každý případ, jste přesvědčeni, že jsme nejednali spravedlivě, udělejte to, prosím.

Vytvořte si vlastní vlákno v kategorii s názvem " Zpětná vazba a návrhy " a já se budu snažit sledovat vaše myšlenky a názory.

Obviňovat nás bez konkrétních bodů opravdu není vůbec fér.

Přinejmenším proto, že neoznámíme, že spornou částku získáme zpět, ale když máme příležitost, snažíme se toho dosáhnout.

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Požádal jsem o 2 výběry po 2500. Již více než 3 týdny se snažím získat své výběry.

Prošel jsem ověřovacím procesem s Hooyu, ale bylo mi řečeno, že musím poslat své dokumenty documents@rubyslots.com . Už jsem to udělal 4x. Dnes večer jsem se znovu zeptal zákaznického servisu (chat) na stav mých výběrů a znovu mi bylo řečeno, že musím poslat bankovní výpis, abych si ověřil svůj účet? Proč potřebují bankovní výpis k ověření, zda je můj účet stále aktivní? Z toho účtu jsem provedl vklady. Poslal jsem jim e-mailem prohlášení a bylo mi řečeno, že musí být ve formátu PDF, takže jsem musel znovu skákat přes obruče, abych ho dostal do formátu PDF, a jsem si docela jistý, že za týden nebo tak něco budu muset poslat v další informaci. Ověřování probíhá již 3 týdny a nejsem o nic blíž k obdržení svých s drawls. Tato stránka potřebuje buď zefektivnit svůj proces, nebo být na černé listině. Je to dobrá stránka se snadnou navigací, ale pravděpodobně budu hledat nějaké jiné místo, kde bych mohl hrát. Kdybych věděl, že tento proces ověřování stránek probíhá tímto způsobem, neutratil bych zde ani cent.


Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Ahoj. Je nám líto, že musíte projít touto situací, kdy proces ověření trvá trochu déle, mohu říci. Určitě chápu frustraci, ale bohužel, protože kasino nemá ten luxus, že může fyzicky vidět všechny hráče a zkontrolovat jejich identifikaci a dokumenty, je to jediný způsob, jak mohou herní zařízení dokončit ověřovací postupy. .

Tady vidím vaši stížnost 👈, kterou musíte aktualizovat, takže byste to mohli udělat, prosím, kdykoli to bude možné?🙏

Pokud mohu, rád bych vám poradil, abyste počkali na vyřešení vaší stížnosti, než se dostanu k jakémukoli doufejme neoprávněnému obvinění kasina. Uvidíme, co bude náš tým pro stížnosti schopen udělat, aby to vyřešil.

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Všimněte si, jak kasino guru navrhuje, abyste stále hráli v tomto kasinu, takže možná bude váš DRUHÝ výběr rychlejší. Všichni tito lidé spolupracují, aby se ujistili, že nedostanete zaplaceno za nějakou blbost. Říká jim, že vaše adresa není správná. Zvlášť, když mluvíte o dolarech. Vezmou si váš vklad, ale nezaplatí, když vyhrajete. Všichni mohou hnít v pekle.

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Myslím, že nejste objektivní, ale spíše uzavíráte věci, které chcete vidět za vhodné. Vypořádejte se prosím s tím, že ve vašem případě se nedalo nic dělat.

Jsem více než přesvědčen, že naše týmy udělaly vše, aby vám vysvětlily výsledek stížnosti, takže si myslím, že zapínání a vypínání této hořkosti opravdu není nutné.

Nepracujeme pro kasina a netlačíme hráče, aby hráli nebo vkládali peníze. Nechte to prosím rozumné.



Automaticky přeloženo:
Jaro
před 7 měsíci

Tato stránka není nic jiného než SCAM, musí být trvale černá. Nemají v úmyslu platit...

Automaticky přeloženo:
garypsaunders2021
před 7 měsíci

Myslím, že i když chápu vaši frustraci, nemusíme být hned skeptičtí. Vaše stížnost je stále otevřená a my budeme muset počkat a uvidíme, zda vám můžeme pomoci. Vidím, že míč je na straně kasina a to by mělo přijít s aktualizací dokumentů. Doufejme, že pozitivní a budete moci vybrat své peníze.

Snažte se myslet pozitivně, protože je to dobré znamení, když kasino komunikuje.

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Požádal jsem o 2 výběry po 2500. Již více než 3 týdny se snažím získat své výběry.

Prošel jsem ověřovacím procesem s Hooyu, ale bylo mi řečeno, že musím poslat své dokumenty documents@rubyslots.com . Už jsem to udělal 4x. Dnes večer jsem se znovu zeptal zákaznického servisu (chat) na stav mých výběrů a znovu mi bylo řečeno, že musím poslat bankovní výpis, abych si ověřil svůj účet? Proč potřebují bankovní výpis k ověření, zda je můj účet stále aktivní? Z toho účtu jsem provedl vklady. Poslal jsem jim e-mailem prohlášení a bylo mi řečeno, že musí být ve formátu PDF, takže jsem musel znovu skákat přes obruče, abych ho dostal do formátu PDF, a jsem si docela jistý, že za týden nebo tak něco budu muset poslat v další informaci. Ověřování probíhá již 3 týdny a nejsem o nic blíž k obdržení svých s drawls. Tato stránka potřebuje buď zefektivnit svůj proces, nebo být na černé listině. Je to dobrá stránka se snadnou navigací, ale pravděpodobně budu hledat nějaké jiné místo, kde bych mohl hrát. Kdybych věděl, že tento proces ověřování stránek probíhá tímto způsobem, neutratil bych zde ani cent.


Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Nazdárek.

Prosím, nesdílejte nejnovější aktualizace pro "upravit příspěvek" Pokud mohu říci, s největší pravděpodobností nikdo jiný kromě mě nezachytí změněný příspěvek. 🙏 Jste samozřejmě více než vítáni šířit jakékoli další novinky pomocí nového příspěvku.

Děkujeme, že nás informujete!

Automaticky přeloženo:
Radka
před 7 měsíci

Jo, tyhle příspěvky, dělají z Ruby Slots totální idioti, vidím, že máš obavy o hráče.

Automaticky přeloženo:
garypsaunders2021
před 7 měsíci

Za celou dobu, co hraji kasina, jsem nikdy nebyl požádán o výpis z účtu. Obvykle to byl občanský průkaz, řidičský průkaz nebo občanský průkaz, takže musí být fotografický. Doklad o bydlišti ve formátu PDF a pokud jste platili kartou, přední a zadní strana karty s určitými údaji. Pro mě je to tedy zvláštní požadavek. Obvykle posílám titulní stránku mého posledního bankovního výpisu jako doklad o bydlišti pro případ, že by chtěli také doklad o bankovním účtu, ale nikdy to nebylo nutné. Jedno z posledních kasin, do kterých jsem se připojil, chtělo také selfie s dokladem totožnosti a kartou s mým jménem DOB název kasina a datem na něm. To dalo práci dvěma rukama. Vzhledem k tomu, že o váš bankovní výpis ve formátu PDF požádali teprve nyní, a vy jste je poskytli, dal bych jim trochu více času. Nyní hraji ve 2 kasinech a vkládám bankovním převodem bez nutnosti dokládání a vybírám kryptoměnu, maximální doba výplaty 4 hodiny. Pokud si myslíte, že tento způsob provádění transakcí je přitažlivý, pak doporučuji získat bankovní účet Revolut, což je online bankovní služba, která vám poskytuje krypto zařízení pro nákup, prodej, odesílání a přijímání

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

A tady je nejnovější.

Finance říkají, že můj výběr nepošlou na můj účet, že "Nedělají tu banku?"

Zavolal jsem do své banky a moje banka mě ujistila, že když jim poskytnu SWIFT kód a účet, budou uloženy na můj účet. Poradil jsem o tom zombie, se kterou jsem mluvil na chatu.


Automaticky přeloženo:
garypsaunders2021
před 7 měsíci

Mezinárodní převody jsou globální, pokud máte swift a IBAN doufám, že to nezkoušejí!

Automaticky přeloženo:
1...4 5 67
Jít na stránkuz 7 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky