FórumKasinaRuby Slots Casino - všeobecná diskuze

Ruby Slots Casino - všeobecná diskuze (strana 6)

před 3 roky od leannehill
|
19765 zobrazení 132 odpovědí |
|
1...5 6 7
Přidat příspěvek
před 7 měsíci

To je přesně to, co jsem řekl zombie, se kterou jsem mluvil. Nevadí, prostě mi nezaplatí. Myslím, že všechna tato online kasina jsou pro nás hráče s 30-40 a 50 dolary SCAM. Kradou naše peníze, aby zaplatili větším hráčům.

Jsem s nimi hotový. Nebudu hrát další cent. Bydlím v Oklahomě, v každém městě mám indické kasino. Takže pokud odteď budou chtít moje peníze, budou o ně muset požádat Choctawy nebo Creeky. Tam je výplata okamžitá.

Automaticky přeloženo:
garypsaunders2021
před 7 měsíci

Moudrý krok, jak jsem uvedl v předchozích zprávách, myslím si, že tam je internet přesycený kasiny a ta prostě nevydělávají takové zisky, jaké by chtěli, takže oni, ti zkorumpovaní, prchají každého, kdo má slušnou výhru z malého vkladu nebo více vkladů. Je to nebezpečné místo, kde riskovat své peníze, pokud nemají licenci a jednají nepřijatelným způsobem, pokud jde o vyplácení. Jako by nebylo dost těžké vyhrát na prvním místě. 😡

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

DRŽTE se od tohoto KASINA !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11,

Automaticky přeloženo:
garypsaunders2021
před 7 měsíci

Omlouvám se, že znovu ruším. Na základě celého tohoto rozhovoru mám pocit, že takový příspěvek opravdu není nutný. Podle mého názoru jste svůj postoj již dříve vyjádřil docela jasně.

Mohl byste prosím přeskočit další podobnou? No, ani nevím, jak to nazvat... 🙏

Dejte stížnosti potřebný čas a poté počkejte, až bude vaše uživatelská recenze zkontrolována, protože recenze je další skvělý způsob, jak být slyšen.

Děkujeme za pochopení.

Automaticky přeloženo:
garypsaunders2021
před 7 měsíci

Ahoj! Jsem hráč z Nizozemska a při čtení vašeho příspěvku to vypadá jako můj! Přesně to samé. Čekáte 3 týdny.....Já teď čekám 3 měsíce! Navzdory stížnosti.

Mám malou důvěru, že Guru může s těmito podvodníky něčeho dosáhnout. A to samé v Raging Bull Casino a Palace of Chance. Stále mám neřešené výběry. Tato 3 kasina mi dluží více než 1 000 $. Ke svému překvapení jsem viděl, že kasina jsou pod stejným vedením, a tak jsem podal stížnost na všechny tři přes GURU. Všichni tři žádají stále stejné dokumenty, které jsem již předkládal desítkykrát. Pak už nic neslyšíte a když se na to znovu zeptám, říkají, že chybí nějaký dokument....zatímco oni mají všechno! Je to stále stejná písnička. To je neuvěřitelné. Nebudu hrát další desetník v tomto podvodném gangu!

Automaticky přeloženo:
ruthzange
před 7 měsíci

Myslím, že jste se rozhodli, jak to bude, až dostanete své peníze.

Vzhledem k tomu, že máte nevyřízenou stížnost a viděl jsem, že i kasino komunikuje, vidím světlo na konci tunelu a pevně věřím, že budete nakonec spokojeni. I když nechci běhat a slibovat. Až budou vaše dokumenty přijaty, dejte mi vědět, jak probíhá váš výběr.

Držím palce, ať se vše podaří. 🤞☘️

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 7 měsíci

Světlo zhaslo na konci tunelu. Bylo mi řečeno, že nebudou vkládat můj výběr na můj účet. Úžasné, jak vám to neřeknou, než provedete vklad.

Bylo mi řečeno, že třetí strana mi nevloží peníze na můj účet. Mám s tím následující problémy.

1). Kdy mi bylo řečeno, že posílám své osobní údaje třetí straně?

2). Pokud třetí strana nezaplatí na uvedený účet, kam chci, aby můj výběr směřoval, mělo by být odpovědné kasino. To, že někdo jiný platí nebo neplatí jejich účty, jim nedává právo neplatit.

3). Teď chtějí, abych jim dal své další bankovní údaje????? Takže vám to zní jako PODVOD? Účet, na kterém jsem to nastavil, používám jen zřídka, udělal jsem to za tímto jediným účelem....Kdo je tato „třetí strana" Hráči si toho musí být vědomi, ne až poté.

Automaticky přeloženo:
garypsaunders2021
před 7 měsíci

Neexistuje žádná třetí strana, která platí, může použít aplikaci třetí strany, aby vzala peníze a provedla platbu, ale rozhodnutí o přijetí vkladu a zaplacení žádosti o výběr pochází od nich, pokud vás ošidí a rozhodnou se nezaplatit.

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Právě mi moje banka poslala upozornění na podvod s bankovní kartou, nikdy se mi to nestalo za 11 let, co mám tento účet? Náhoda????? Kdo někdy narazil na OBISOFT, zjistím, kdo tuto kartu použil.

Automaticky přeloženo:
garypsaunders2021
před 7 měsíci

Pokud vám nikdy nezaplatili výběr na váš účet ve Spojeném království, pokud se domníváte, že jste byli podvedeni, protože kasino je podvod, můžete na svou kartu naúčtovat podvodné poplatky a alespoň na ně dostanete jakékoli vklady. zadní. Přeji vám hodně štěstí, protože nyní končím s čímkoli, co souvisí s online nebo jakýmkoliv druhem hazardních her, takže se sem také nevrátím. Musím udělat kompletní důkladný úklid všech činností, které s tím souvisí. Adiós amigo

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Světlo zhaslo na konci tunelu. Bylo mi řečeno, že nebudou vkládat můj výběr na můj účet. Úžasné, jak vám to neřeknou, než provedete vklad.

Bylo mi řečeno, že třetí strana mi nevloží peníze na můj účet. Mám s tím následující problémy.

1). Kdy mi bylo řečeno, že posílám své osobní údaje třetí straně?

2). Pokud třetí strana nezaplatí na uvedený účet, kam chci, aby můj výběr směřoval, mělo by být odpovědné kasino. To, že někdo jiný platí nebo neplatí jejich účty, jim nedává právo neplatit.

3). Teď chtějí, abych jim dal své další bankovní údaje????? Takže vám to zní jako PODVOD? Účet, na kterém jsem to nastavil, používám jen zřídka, udělal jsem to za tímto jediným účelem....Kdo je tato „třetí strana" Hráči si toho musí být vědomi, ne až poté.

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Myslím, že ani toto nemusí být velký problém. Zkoušeli jste zařídit nějakou alternativu, pokud to nejde poslat z kasina na váš běžný účet? Nemáte náhodou kryptopeněženku? Mám pocit, že to není tak složité a kdybys to mohl poskytnout, ty peníze bys dostal. Ale bez toho se asi nehnete.

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 7 měsíci

Myslím, že to nemělo nic společného s tím, že na ten účet nelze odesílat. Nechávám tento účet otevřený pouze pro online nákup, nechávám na něm jen tolik peněz, abych ho mohl nechat otevřený a převádět na něj peníze. Ten samý den, kdy požádali o jiný účet, někdo narazil na tento účet za 50 dolarů, což bylo zamítnuto kvůli skutečnosti, že jsem na něm měl 5 dolarů, myslím, že proto potřebovali jiný účet....... Měl jsem ten účet 11 let a do toho dne bez problémů...

Takže si z toho vezměte, co chcete. S těmito kasiny jsem skončil, jak by měl každý, kdo toto čte. Nejsou to nic jiného než PODVODY, přečtěte si recenze, všude stejné MO, dlouhý proces ověřování, žádná platba atd....

Tato webová stránka je také SCAM, vyhlazuje načechrané peří, aby hráči zapojovali své peníze. Vysoké hodnocení na Ruby SLOTS????


Automaticky přeloženo:
garypsaunders2021
před 7 měsíci

Tak už jsem to pochopil z předchozího příspěvku. Michal vám ve vaší stížnosti objasnil, že jako mezinárodní kasino zpracovává Ruby Slots vklady a výběry prostřednictvím různých poskytovatelů plateb, což může vést k tomu, že některé banky nebudou pro konkrétní transakce kompatibilní. Takové jevy nejsou v oboru nic neobvyklého.

Takže to vypadá, že budete muset poskytnout nějaký jiný účet, což si myslím, že není tak velký problém dostat své peníze. Pokud za to nestojí a vy to neuděláte, pravděpodobně vám již nebudeme moci pomoci.

Pokud jde o hodnocení, bylo vám také vysvětleno, ale pokud byste chtěli vidět, jak je hodnotí náš tým, přečtěte si tuto příručku .

Je mi líto, že tato situace nastala, ale nemyslím si, že má těžké řešení. Bez spolupráce to však nepůjde. 😕

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Pokud hodnotíte Ruby Slots VYSOKÉ, váš systém hodnocení ponechává mnoho přání. Změna umístění nebo názvu kasina nevyřeší jejich problémy.

Kdybych provozoval tento web. Šel bych reklamací měsíčně. Dále mi řeknete, že některá kasina jsou větší a to nebude fungovat. Zde je způsob, jakým se na to dívám, pokud jsou kasina velká, pak potřebují najmout více lidí, aby se postarali o problémy, takže by to nikdy neměl být problém.


Váš systém hodnocení je vtip.

Automaticky přeloženo:
garypsaunders2021
před 7 měsíci

Pokud si myslíte, že ano, můžete použít i jiné stránky, protože náš tým se snaží udělat vše, co je v jeho silách, aby udělal vše, co je v jeho silách, aby práci odvedli co nejlépe.

Samozřejmě to někdy v kasinech nemusí být tím, že by neměli dost lidí, ale prostě tím, co už bylo zmíněno.

Víc k tomu bohužel nemám co říct. 🤷‍♂️

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 7 měsíci

Děkuji za držení palečků....obávám se, že je tak musíte držet ještě dlouho...

Osobně už nevěřím slibům. Brzy to budou 4 měsíce čekání, takže z mé strany žádné dobré zprávy.

Automaticky přeloženo:
ruthzange
před 7 měsíci

Co kdybych přidal i prsty? Upřímně, souhlasím s tím, že je zvláštní, že Natali musela připomenout zástupci kasina, aby se vrátil s aktualizací, ale to ještě není u konce.

Zůstaň silný!

Automaticky přeloženo:
garypsaunders2021
před 7 měsíci

Váš případ je doslovný jako můj a předpokládám, že mnoho hráčů, kteří jsou oklamáni Ruby Slots. Vše, co uvádíte o dokumentech a jejich výmluvách, je v mém případě úplně stejné. Čekám od 11. ledna a nic se neděje. Velmi frustrující a chápu, že vás to rozčiluje. Je to tak nespravedlivé. Chcete se hraním dobře bavit, ale pokud jde o výhry, budete ošizeni. Smutný. A co říkáš, že už nikdy nebudeš hrát na Ruby Sots...souhlasím!

Automaticky přeloženo:
Radka
před 7 měsíci

Možná všichni odjeli na dovolenou... hahahaha....ze všech dlužných peněz...

Automaticky přeloženo:
ruthzange
před 7 měsíci

Doufám, že ne, viděl jsem, že kasino komunikuje ve stížnosti, ale před týdnem psali, že to přesunou na správné oddělení. Věřím, že přijdou s aktualizací co nejdříve. 😕

Automaticky přeloženo:
1...5 6 7
Jít na stránkuz 7 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky