Nechci být skeptický, kasino má ještě pár dní na odpověď a nerad bych viděl, aby to bylo negativní. A proto věřím, že se vše nakonec vyřeší. Jak se říká, naděje umírá poslední a je to vždy dobré znamení, když kasino odpoví, protože některé nemusí a stížnost by byla okamžitě uzavřena jako nevyřešená. 🤔🤷♂️
I don't want to be skeptical, the casino has a few more days to respond and I would hate to see it go negative. And that's why I believe that everything will be resolved in the end. As they say, hope dies last, and it's always a good sign when a casino responds, because some might not and the complaint would be closed as unresolved right away. 🤔🤷♂️
Respektuji tvůj optimismus, ale skoro bych se s tebou vsadil, že kasino nereaguje..... 🙁
A jak je možné, že hodnotíte tato kasina (Ruby Slots, Raging Bull a Palace of Chance) bezpečnostním indexem 'High' ..... ??? Čekání po dobu 3 měsíců na výběr není orientováno na zákazníka.
I respect your optimism but I'd almost bet you that the casino doesn't respond..... 🙁
And how is it possible that you rate these casino's (Ruby Slots, Raging Bull and Palace of Chance) with a safety index of 'High' ..... ??? Waiting for 3 months on withdrawal is not customer oriented.
Nepředbíhejme a uvidíme, jak to celé dopadne.
Samozřejmě k vaší otázce, pokud byste chtěli vidět, jak náš tým hodnotí kasina, najdete všechny relevantní informace v této příručce – Jak hodnotíme online kasina .
Chápu, že tak dlouhé čekání není hezké a souhlasím s vámi a asi bych si našel jiné kasino ať to dopadlo jakkoliv.
Počkejme si tedy na celé rozuzlení.
Let's not get ahead of ourselves and see how it all turns out.
Of course, to your question, if you would like to see how our team reviews casinos, you can find all the relevant information in this guide- How we review online casinos.
I understand that such a long wait is not nice and I agree with you and I would probably find another casino no matter how it turned out.
So let's wait for the whole resolution.
mé výhry za výběr byly schváleny a požadovány od 28. 2. 2024 Stále jsem své výhry neobdržel.
my withdrawal winnings have been approved and requested since 02/28/2024 I still have not received my winnings.
Proto je skvělé, že jste odeslali stížnost, která nyní vyžaduje vaši pozornost.
Doufejme, že tým nejen rozpozná, odkud problém pochází, ale také vám pomůže získat peníze.
Když už mluvíme o stížnosti, vyřešte ji nyní, můžete tak učinit klepnutím/kliknutím na tento odkaz 👈
Thus, it's great you submitted the complaint, which now requires your attention.
Hopefully, not only will the Team recognize where the issue comes from, but it will also help you get the money.
Speaking of the complaint, please address it now, you may do so by tapping/clicking this link 👈
Nebudete je dostávat, v tuto chvíli vám řeknou, že musíte odeslat informace o jiném účtu. To se mi stalo. K online nákupům jsem používal pouze jeden účet (ten, který jsem používal na automatech Ruby), a uchovával jsem na něm pouze tolik peněz, aby byl otevřený. Ten samý den, kdy mi řekli, že potřebuji další účet, byl účet, který jsem používal pro Ruby Slots, zasažen za 50 dolarů.
Počítejte s tím, že máte štěstí a držte se dál od této stránky.
You wont receive them, they will tell you at this point you need to send in another account information. That is what happened to me. I only used one account (the one I used on Ruby slots) to make online purchases and kept only enough money in it to keep it open. The very same day they told me I need another account, the account I used for Ruby Slots was hit for 50 dollars.
Count yourself lucky and stay away from this site.
Abych aktualizoval svůj problém s Ruby Slots, požádal jsem o stažení 28. února 2024 a byl schválen 14. 3. 2024. Mnoho zástupců zákaznických služeb/e-mailu mi řeklo, že pokaždé, když jsem s nimi mluvil, bylo něco jiného. Dnes mi zástupce zákaznických služeb Authur Friedman řekl, že můj účet ještě nebyl schválen. Udělal jsem snímek, kde bylo účtování uvedeno, že bylo schváleno a datum schválení, a poslal jsem mu to zpět do chatu, pak změnil své názory a začal mi říkat, že eskaloval mé stažení a že to bude trvat 24–48 hodin. Jen doufám, že zatím budou upřímní, nevypadá to moc dobře. Pokud to nepošlou, věřte mi, že to řeknu a budu se za ně modlit každý den, protože karma NENÍ PĚKNÁ!
Just to update my issue with Ruby Slots, I requested my withdrawal on February 28, 2024, and got approved on 03/14/2024 I was told by numerous Customer Service Reps/Email to Support something different every time I spoke with them. Today the Customer Service Rep Authur Friedman told me that my account had not been approved yet. I snapshot where billing said it was approved and the date of the approval and texted it to him back in chat, then he changed his views and started telling me that he escalated my withdrawal and that it would take 24-48 hrs. I just hope that they will be honest so far, it's not looking too good. If they do not send It, believe me, I will say and pray for them every day cause karma is NOT NICE!
Opravdu mě mrzí tato dlouhotrvající situace s kasinem. Důkladně jsem si přečetl Vaši stížnost , kde jsem pochopil problém celé situace a opravte mě, prosím, pokud se mýlím. Problém je v tom, že kasino nemůže poslat peníze na účet Country Club Bank, že? Důvod, proč to kasino skutečně vysvětlilo. Zkusili jste tedy použít jiný bankovní účet, nebo to z nějakých důvodů nechcete? Je to, prosím, správně? Jistě chápu, že to pro vás musí být opravdu frustrující situace, ale stále jsem nezjistil důvod, proč jste nemohli použít jiný účet. Mohl byste mi možná pomoci pochopit? Bude čekat na vaši odpověď.
I am really sorry about this long going situation with the casino. I have thoroughly read your complaint, where I could understand the problem of the whole situation, and correct me, please, if I'm wrong. The problem is that the casino can not send the money to the Country Club Bank account, right? Where the reason of this was explained by the casino, actually. So have you tried to use another bank account, or you are not willing to, for some reasons? Is that correct, please? I surely understand, that this must be really frustrating situation for you, but still, I have not find out the reason, why were you not able to use a different account, though. Could you help me, perhaps, to understand? Will wait for your reply.
Abych aktualizoval svůj problém s Ruby Slots, požádal jsem o stažení 28. února 2024 a byl schválen 14. 3. 2024. Mnoho zástupců zákaznických služeb/e-mailu mi řeklo, že pokaždé, když jsem s nimi mluvil, bylo něco jiného. Dnes mi zástupce zákaznických služeb Authur Friedman řekl, že můj účet ještě nebyl schválen. Udělal jsem snímek, kde bylo účtování uvedeno, že bylo schváleno a datum schválení, a poslal jsem mu to zpět do chatu, pak změnil své názory a začal mi říkat, že eskaloval mé stažení a že to bude trvat 24–48 hodin. Jen doufám, že zatím budou upřímní, nevypadá to moc dobře. Pokud to nepošlou, věřte mi, že to řeknu a budu se za ně modlit každý den, protože karma NENÍ PĚKNÁ!
Just to update my issue with Ruby Slots, I requested my withdrawal on February 28, 2024, and got approved on 03/14/2024 I was told by numerous Customer Service Reps/Email to Support something different every time I spoke with them. Today the Customer Service Rep Authur Friedman told me that my account had not been approved yet. I snapshot where billing said it was approved and the date of the approval and texted it to him back in chat, then he changed his views and started telling me that he escalated my withdrawal and that it would take 24-48 hrs. I just hope that they will be honest so far, it's not looking too good. If they do not send It, believe me, I will say and pray for them every day cause karma is NOT NICE!
Ahoj. Omlouváme se za situaci, musíte projít v tomto kasinu. Myslím, že jste udělali správnou věc, že jste zahájili stížnost s naším týmem. Čekají, až odpovíte na další otázky, takže kdykoli to bude možné, můžete je aktualizovat? Určitě to pomůže urychlit řešení tohoto vašeho problému.
Kdykoli budete mít nějaké novinky z kasina, dejte nám prosím vědět. Zde budeme čekat na vaši odpověď.
Hey. Sorry for the situation, you have to go thru at this casino. You have done the right thing to open a complaint here with our team, I reckon. They are waiting for you to answer some more questions, so whenever possible, could you update them, please? It'll help to speed up the resolution of this issue of yours, for sure.
Whenever you have some news from the casino, please let us know. We will be waiting for your reply here.
Čekám od ledna! Jejich poslední omluvou pro nevyplacení bylo, že neměli platný doklad o odstoupení od smlouvy, ať už byl jakýkoli. Poslal jsem jim tedy 26. března znovu svůj poslední bankovní výpis, kde jsou všechny moje informace jako číslo bankovního účtu, kód BIC, adresa. Řekli, že jakmile obdrží, budou pokračovat s mou výplatou...... od té doby znovu: zvuk ticha.
I'm waiting since January! Their last excuse for not paying out was that they didn't have a valid proof of withdrawal, whatever it might be. So I sent them my last bank statement again on March 26 where all my information is on such as bank account#, BIC code, address. They said that as soon they received they would go on with my pay out...... since then again: the sound of silence.
Hmm, zdá se mi to divné, zvlášť když kasino odpovědělo na vaši stížnost a stále se nic neděje. Nemyslím si, že jeden dokument je tak těžké zkontrolovat za pár dní.
Čekáme však i na reakci kasina ve stížnosti, tak doufám, že se tato sága vyřeší co nejdříve.
Pokud máte nějaké novinky, dejte nám vědět, zatím musíme jen čekat. 😕
Hmm, it seems strange to me, especially when the casino responded to your complaint and still nothing happens. I don't think one document is that hard to check in a few days.
However, we are also waiting for a response from the casino in the complaint, so I hope that this saga will be resolved as soon as possible.
If you have any news, let us know, for now we just have to wait. 😕
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.