FórumKasinaRuby Slots Casino - všeobecná diskuze

Ruby Slots Casino - všeobecná diskuze (strana 7)

před 3 roky od leannehill
|
19725 zobrazení 132 odpovědí |
|
1...6 7
Přidat příspěvek
Jaro
před 7 měsíci

Myslíš????? 🙃🤔 Já ne...🤥

Automaticky přeloženo:
ruthzange
před 7 měsíci

Nechci být skeptický, kasino má ještě pár dní na odpověď a nerad bych viděl, aby to bylo negativní. A proto věřím, že se vše nakonec vyřeší. Jak se říká, naděje umírá poslední a je to vždy dobré znamení, když kasino odpoví, protože některé nemusí a stížnost by byla okamžitě uzavřena jako nevyřešená. 🤔🤷‍♂️

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Respektuji tvůj optimismus, ale skoro bych se s tebou vsadil, že kasino nereaguje..... 🙁

A jak je možné, že hodnotíte tato kasina (Ruby Slots, Raging Bull a Palace of Chance) bezpečnostním indexem 'High' ..... ??? Čekání po dobu 3 měsíců na výběr není orientováno na zákazníka.

Upraveno autorem před 7 měsíci
Automaticky přeloženo:
ruthzange
před 7 měsíci

Nepředbíhejme a uvidíme, jak to celé dopadne.

Samozřejmě k vaší otázce, pokud byste chtěli vidět, jak náš tým hodnotí kasina, najdete všechny relevantní informace v této příručce – Jak hodnotíme online kasina .

Chápu, že tak dlouhé čekání není hezké a souhlasím s vámi a asi bych si našel jiné kasino ať to dopadlo jakkoliv.

Počkejme si tedy na celé rozuzlení.

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 7 měsíci

mé výhry za výběr byly schváleny a požadovány od 28. 2. 2024 Stále jsem své výhry neobdržel.

Automaticky přeloženo:
Cij196207
před 7 měsíci

Proto je skvělé, že jste odeslali stížnost, která nyní vyžaduje vaši pozornost.

Doufejme, že tým nejen rozpozná, odkud problém pochází, ale také vám pomůže získat peníze.

Když už mluvíme o stížnosti, vyřešte ji nyní, můžete tak učinit klepnutím/kliknutím na tento odkaz 👈


Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

DRŽTE SE OD RUBÍNŮ

SCAM CASINO

UCHOVÁVEJTE SI SVÉ BANKOVNÍ ÚDAJE !!!!!!!!!!

ŽÁDNÉ VÝBĚRY NEBUDOU ODESLÁNY!!!!!


Automaticky přeloženo:
Cij196207
před 7 měsíci

Nebudete je dostávat, v tuto chvíli vám řeknou, že musíte odeslat informace o jiném účtu. To se mi stalo. K online nákupům jsem používal pouze jeden účet (ten, který jsem používal na automatech Ruby), a uchovával jsem na něm pouze tolik peněz, aby byl otevřený. Ten samý den, kdy mi řekli, že potřebuji další účet, byl účet, který jsem používal pro Ruby Slots, zasažen za 50 dolarů.

Počítejte s tím, že máte štěstí a držte se dál od této stránky.

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Abych aktualizoval svůj problém s Ruby Slots, požádal jsem o stažení 28. února 2024 a byl schválen 14. 3. 2024. Mnoho zástupců zákaznických služeb/e-mailu mi řeklo, že pokaždé, když jsem s nimi mluvil, bylo něco jiného. Dnes mi zástupce zákaznických služeb Authur Friedman řekl, že můj účet ještě nebyl schválen. Udělal jsem snímek, kde bylo účtování uvedeno, že bylo schváleno a datum schválení, a poslal jsem mu to zpět do chatu, pak změnil své názory a začal mi říkat, že eskaloval mé stažení a že to bude trvat 24–48 hodin. Jen doufám, že zatím budou upřímní, nevypadá to moc dobře. Pokud to nepošlou, věřte mi, že to řeknu a budu se za ně modlit každý den, protože karma NENÍ PĚKNÁ!

Upraveno autorem před 7 měsíci
Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

DRŽTE SE OD RUBÍNŮ

SCAM CASINO

UCHOVÁVEJTE SI SVÉ BANKOVNÍ ÚDAJE !!!!!!!!!!

ŽÁDNÉ VÝBĚRY NEBUDOU ODESLÁNY!!!!!


Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Opravdu mě mrzí tato dlouhotrvající situace s kasinem. Důkladně jsem si přečetl Vaši stížnost , kde jsem pochopil problém celé situace a opravte mě, prosím, pokud se mýlím. Problém je v tom, že kasino nemůže poslat peníze na účet Country Club Bank, že? Důvod, proč to kasino skutečně vysvětlilo. Zkusili jste tedy použít jiný bankovní účet, nebo to z nějakých důvodů nechcete? Je to, prosím, správně? Jistě chápu, že to pro vás musí být opravdu frustrující situace, ale stále jsem nezjistil důvod, proč jste nemohli použít jiný účet. Mohl byste mi možná pomoci pochopit? Bude čekat na vaši odpověď.

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Abych aktualizoval svůj problém s Ruby Slots, požádal jsem o stažení 28. února 2024 a byl schválen 14. 3. 2024. Mnoho zástupců zákaznických služeb/e-mailu mi řeklo, že pokaždé, když jsem s nimi mluvil, bylo něco jiného. Dnes mi zástupce zákaznických služeb Authur Friedman řekl, že můj účet ještě nebyl schválen. Udělal jsem snímek, kde bylo účtování uvedeno, že bylo schváleno a datum schválení, a poslal jsem mu to zpět do chatu, pak změnil své názory a začal mi říkat, že eskaloval mé stažení a že to bude trvat 24–48 hodin. Jen doufám, že zatím budou upřímní, nevypadá to moc dobře. Pokud to nepošlou, věřte mi, že to řeknu a budu se za ně modlit každý den, protože karma NENÍ PĚKNÁ!

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Ahoj. Omlouváme se za situaci, musíte projít v tomto kasinu. Myslím, že jste udělali správnou věc, že jste zahájili stížnost s naším týmem. Čekají, až odpovíte na další otázky, takže kdykoli to bude možné, můžete je aktualizovat? Určitě to pomůže urychlit řešení tohoto vašeho problému.

Kdykoli budete mít nějaké novinky z kasina, dejte nám prosím vědět. Zde budeme čekat na vaši odpověď.

Automaticky přeloženo:
Cij196207
před 6 měsíci

Čekám od ledna! Jejich poslední omluvou pro nevyplacení bylo, že neměli platný doklad o odstoupení od smlouvy, ať už byl jakýkoli. Poslal jsem jim tedy 26. března znovu svůj poslední bankovní výpis, kde jsou všechny moje informace jako číslo bankovního účtu, kód BIC, adresa. Řekli, že jakmile obdrží, budou pokračovat s mou výplatou...... od té doby znovu: zvuk ticha.

Automaticky přeloženo:
ruthzange
před 6 měsíci

Hmm, zdá se mi to divné, zvlášť když kasino odpovědělo na vaši stížnost a stále se nic neděje. Nemyslím si, že jeden dokument je tak těžké zkontrolovat za pár dní.

Čekáme však i na reakci kasina ve stížnosti, tak doufám, že se tato sága vyřeší co nejdříve.

Pokud máte nějaké novinky, dejte nám vědět, zatím musíme jen čekat. 😕

Automaticky přeloženo:
1...6 7
Jít na stránkuz 7 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky