Ahoj,
protože to jsou první 3 příspěvky na fóru, nebyl jsem informován o vaší situaci, tak jsem se zeptal. Doufám, že je to v pořádku 🙂
Cítím, že jste frustrovaní, ale zkuste být v klidu a počkejte, až vaše stížnost pokročí dále.
Na 688 otevřených stížností připadá 13 osob, takže pokud mohu odpovědět na vaše otázky: "Takže, jak dlouho teď musím čekat? Můžete mi pomoci, nebo ne?"
Ano, uděláme maximum. Ale pozor na časovač:
Kristina má 5 dní na odpověď. Umím si představit, že to není to, co byste rádi slyšeli, takže si prosím přečtěte o procesu stížnosti zde , abyste pochopili, co to znamená jednat.
Doufám, že vám nakonec pomůžeme.
Hello,
since those are the first 3 posts on the forum I was not informed about your situation, so I asked. I hope it is ok 🙂
I feel you are frustrated, but try to be calm and wait till your complaint advances further.
There are 13 persons for 688 opened complaints, so if I may answer your questions: "So, how long do I have to wait now? Can you help me or not?"
Yes, we will do our best. Kindly mind the timer though:
Kristina has 5 days to respond. I can imagine that this is not what you like to hear, so please, read about the complaint process here, to understand what it means to deal with one.
I hope we will help you in the end.
Automaticky přeloženo: