Ahoj,
Myslím, že printscreeny jsou nejlepší způsob, jak vysvětlit:
Stížnost byla podána pod účtem "dawnrutherfordadams"
Chci se tedy jen ujistit, že pro odpověď používáte správný účet, protože z vašeho webu nejsou žádné aktualizace od doby, kdy jste začali používat druhý účet zde na fóru.
Bylo to před dvěma týdny, toto je ze stížnosti :
V případě, že máte potíže, použijte tento e-mail ke kontaktování Petra, prosím:
peter.m@casino.guru
Dejte mi prosím vědět, jestli se vám podaří odpovědět.
Hello,
I guess that the print screens are the best way to explain:
The complaint was submitted under the account "dawnrutherfordadams"
So, I just want to make sure that you're using the proper account for the reply because there is no update from your site since you started using the second account here on the forum.
It was two weeks ago, this is from the complaint:
In case you struggle, use this email to contact Peter, please:
peter.m@casino.guru
Let me know if you manage to reply, please.
Automaticky přeloženo: