DomůFórumKasinaRuby Slots Casino - všeobecná diskuze

Ruby Slots Casino - všeobecná diskuze (strana 3)

před 3 roky od leannehill
|
22 363 zobrazení 132 odpovědí |
|
12 3 4...7
luera7883
před rokem

Ani nevím, co ti mám poradit, příteli

Automaticky přeloženo:
před rokem

Problémy s výběrem z Ruby Slots (Coindraw), pokud má někdo aktualizaci/informace o tomto lmku (částka 750,00!!!

Automaticky přeloženo:
před rokem

Ahoj, přesunul jsem tvůj příspěvek pod konkrétní kasino.

Každopádně, jak dlouho váš problém s odvykáním trvá? Byl váš účet plně ověřen?

Automaticky přeloženo:
dawnrutherfordadams1
před rokem

To je pravda, napadlo mě to samé, protože peníze jsou oprávněně odcizeny a účty lidí jsou smazány, ale nikdy neuvidíte „důkazy" proti vám, ale jsou tam

Automaticky přeloženo:
před rokem

Poučil jsem se z tohoto a dalších podřadných kasin a nyní hraji pouze v sázce, kde dostávám okamžité výplaty a vyhrávám tisíce. Většina ostatních zanikne. Karma je &!t(h.

Automaticky přeloženo:
před rokem

To je pravda, napadlo mě to samé, protože peníze jsou oprávněně odcizeny a účty lidí jsou smazány, ale nikdy neuvidíte „důkazy" proti vám, ale jsou tam

Automaticky přeloženo:
před rokem

Ahoj, máte nějaký problém s tímto konkrétním kasinem? Zavřeli ti bezdůvodně účet nebo něco podobného? Nebo jen reagujete na názor, že jsme ve spojení s kasiny?

Automaticky přeloženo:
před rokem

Poučil jsem se z tohoto a dalších podřadných kasin a nyní hraji pouze v sázce, kde dostávám okamžité výplaty a vyhrávám tisíce. Většina ostatních zanikne. Karma je &!t(h.

Automaticky přeloženo:
před rokem

No, jsem rád, že se ti daří, ale pokud máš co říct o Stake Casinu, můžeš to udělat zde v tomto vláknu: https://casino.guru/forum/casinos/stake-casino-us- --general-discussion , která je tomu věnována, takže nepůjdeme jinam, protože toto je vlákno o Ruby Slots Casino.

Co říkáte, můžete se tam podělit o své zkušenosti?

Automaticky přeloženo:
před rokem

Vyhrál jsem. O 3 dny později a právě teď přestali fungovat. Již nelze dosáhnout na rubysloty.

Automaticky přeloženo:
brmasucci
před rokem

Může se někdo dostat na rubysloty?

Automaticky přeloženo:
před rokem

Byli jste řádně varováni.

Automaticky přeloženo:
captainaj2012
před rokem

Upřímně řečeno, existuje příliš mnoho Ruby to a Ruby tamto. Pravděpodobně jsem udělal chybu. Tvůj komentář mi nic neříká. Myslím, že tato stránka je trochu podezřelá ve způsobu, jakým brání tato kasina. Prakticky všechny odpovědi guruů jsou, že bychom měli čekat déle, i když křivé podmínky kasina říkají 48 hodin nebo 2-4 pracovní dny atd. Lži. Toto je skvělý koncept pro užitečnou stránku ke čtení, ale a) by neměl být potřeba ab) slouží jako skvělá reklama pro špatná kasina. sázím. Všichni skuteční hráči mají pokřivenou stranu, že?

Automaticky přeloženo:
brmasucci
před rokem

A náš guru dává slotům Ruby 7.1 pro bezpečnost. Komu tady sakra můžeme něco věřit? Ani fóru nelze věřit. Někteří gambleři jsou již unavení a budou natahovat pravdu. Samozřejmě, že hazardní hráči trvají na tom, že jim bylo ukřivděno.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Zálohovat a k dispozici. Jsem 24. ve frontě chatu. LOL

Automaticky přeloženo:
před rokem

A náš guru dává slotům Ruby 7.1 pro bezpečnost. Komu tady sakra můžeme něco věřit? Ani fóru nelze věřit. Někteří gambleři jsou již unavení a budou natahovat pravdu. Samozřejmě, že hazardní hráči trvají na tom, že jim bylo ukřivděno.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Takže to bylo všechno proto, že kasino bylo offline? Uhm, myslím, že oba cítíme, že není možné snížit bezpečnostní index kasina, protože probíhá údržba nebo má problémy se serverem, že? 🙏

Pokud mohu soudit, kasino je v provozu.

Je tu něco, s čím vám můžeme pomoci? Chci říct, co se děje?

Automaticky přeloženo:
před rokem

Je to jen otázka jakékoli komunikace. Požádal jsem o odstoupení od smlouvy, okamžitě mi přišlo „obdrželi jsme vaši žádost o odstoupení". Myslím, že to není tak dávno, což je 11.7. Nemohu se ale zbavit pocitu, že nezaplatí. Dny čekání na výběr je to, co tvrdí, ale pomocí krypto, říkají, že dostanete platbu "mnohem, mnohem rychleji. Moje peníze, vyhrál jsem spravedlivě, vyberu, pak takhle přeruší komunikaci. Nelíbí se mi to" žádat "moje vlastní zatracené peníze. Hraní online je zábavné a pohodlné, ale online zabije svůj vlastní průmysl tím, že vítěze donutí prosit a žebrat o své vlastní peníze. Velcí hráči mohou zůstat. Rozšíření online kasina musí znamenat, že jsou jednoduché operace na klíč, které může vlastnit kdokoli. Pokud vyhrajete jako majitel, skvělý obchod! Pokud jako majitel začnete ztrácet peníze, jednoduše neplaťte svým vítězům, jak musí platit profesionální a důvěryhodná kasina. To je můj problém. Dochází k nedostatku komunikace z pochybně křivých kasin.

Automaticky přeloženo:
brmasucci
před rokem

Vím, jak se musíte cítit, a soucítím s vámi, když říkáte, že nikdo neodpovídá. Takže na peníze čekáš týden, co? Chtěl bych upozornit, že kasinům dáváme 14 dní, takže pokud se nic nevyřeší, můžete u nás podat bezplatnou stížnost na funkce.

Máte však také plně ověřený účet? Prosím dej mi vědět.

Automaticky přeloženo:
před rokem

děkuji za příspěvek. Ano, ověření bylo úspěšně dokončeno.

Automaticky přeloženo:
brmasucci
před rokem

Děkuji za vaši odpověď, takže jak jsem řekl, pokud kasino nemůže vyřešit výběr do 14 dnů, doporučuji vám podat stížnost.

Ale kromě opakující se odpovědi, dostali jste od kasina nějakou jinou odpověď, která je relevantnější, nebo je stále stejná?

Každopádně budete muset být ještě chvíli trpěliví a uvidíme, kam se situace vyvine. Pokud máte něco nového, bylo by možné nám dát vědět?

Automaticky přeloženo:
Jaro
před rokem

Komunikace s Ruby se rovná e-mailu s automatickou odpovědí z jejich poštovní schránky podpory, že obdrželi můj dotaz. Včera nebo předevčírem jsem si povídal s podporou. Nechal jsem 100 USD a požádal o výběr 685 USD. Zeptal jsem se, jestli můžu hrát se 100 dolary. Zkontrolovala můj účet a viděla můj požadavek na výběr a záznam, který odstraňuje bonus. Řekla, že to všechno vypadá dobře, klidně hrajte, ale dodržujte bonusová pravidla. Udělal jsem. Stručně řečeno, čekám.

Automaticky přeloženo:
brmasucci
před rokem

Tedy alespoň nějaká odpověď, která neměla stejný konec. Určitě bych udělal nějaké screenshoty, pokud budete mít rozhovor, pro případ, že by se vyskytly nějaké potíže.

No, uvidíme, jak to půjde, protože kasino řeklo, že to vypadá dobře. Pokud se něco změní, dejte mi vědět. 🙂

Automaticky přeloženo:
před rokem

Jen aktualizace. Poslal jsem e-mail na adresu podpory. E-mail slibuje odpověď do 72 hodin (špatná podpora). Nikdy neodpovídají. V každém e-mailu se ptám, zda dostali příležitost podívat se na můj výběr a schválit nebo neschválit. To je vše, co teď chci. Tady jdu znovu s pocitem, že musím prosit o aktualizaci. Jaké prohnilé kasino pravděpodobně provozují děti. Žádný plat, žádná podpora. To je moc špatné. Myslel jsem, že kasino má šanci být legitimní. Mám pocit, že kasino Ruby Slots je dobře organizovaný podvod.


Napíšu za pár dní, nebo pokud se něco stane, což je pochybné. Pokud potřebují 685,00 dolarů víc než já...... prostě si to nechte, ale alespoň to odmítněte a vezměte si to zpět. Jsem unavený. Vrátím se zpět do kamenných kasin, dokud nebude toto odvětví online kasin legitimní. Ruby Slots, drž se od nich dál.

Automaticky přeloženo:
12 3 4...7
Jít na stránkuz 7 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
christmas_push_alt
Zapojte se do vánoční soutěže s Pragmatic Play – rozdáváme ceny v hodnotě 3 000 USD!
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky