před rokem
Ani nevím, co ti mám poradit, příteli
I don't even know what to advise you, my friend
Дори не знам какво да те посъветвам, приятелю
0
Ani nevím, co ti mám poradit, příteli
I don't even know what to advise you, my friend
Дори не знам какво да те посъветвам, приятелю
Ahoj, přesunul jsem tvůj příspěvek pod konkrétní kasino.
Každopádně, jak dlouho váš problém s odvykáním trvá? Byl váš účet plně ověřen?
Hi, I've moved your post under particular casino.
Anyway, how long has your withdrawal problem been going on ? Has your account been fully verified ?
To je pravda, napadlo mě to samé, protože peníze jsou oprávněně odcizeny a účty lidí jsou smazány, ale nikdy neuvidíte „důkazy" proti vám, ale jsou tam
So true I was wondering the same thing cause money legitimately gets stolen and people's accounts get deleted but you will never see the "evidence" against you but it's there
Poučil jsem se z tohoto a dalších podřadných kasin a nyní hraji pouze v sázce, kde dostávám okamžité výplaty a vyhrávám tisíce. Většina ostatních zanikne. Karma je &!t(h.
I have learned from this and other inferior casinos and now only play at stake where I get instant payouts and have won thousands. Most others will go out of business. Karma's a &!t(h.
To je pravda, napadlo mě to samé, protože peníze jsou oprávněně odcizeny a účty lidí jsou smazány, ale nikdy neuvidíte „důkazy" proti vám, ale jsou tam
So true I was wondering the same thing cause money legitimately gets stolen and people's accounts get deleted but you will never see the "evidence" against you but it's there
Ahoj, máte nějaký problém s tímto konkrétním kasinem? Zavřeli ti bezdůvodně účet nebo něco podobného? Nebo jen reagujete na názor, že jsme ve spojení s kasiny?
Hi, do you have any problem with this particular casino ? Did they close your account for no reason or something like that? Or are you just reacting to the opinion that we are in cahoots with the casinos ?
Poučil jsem se z tohoto a dalších podřadných kasin a nyní hraji pouze v sázce, kde dostávám okamžité výplaty a vyhrávám tisíce. Většina ostatních zanikne. Karma je &!t(h.
I have learned from this and other inferior casinos and now only play at stake where I get instant payouts and have won thousands. Most others will go out of business. Karma's a &!t(h.
No, jsem rád, že se ti daří, ale pokud máš co říct o Stake Casinu, můžeš to udělat zde v tomto vláknu: https://casino.guru/forum/casinos/stake-casino-us- --general-discussion , která je tomu věnována, takže nepůjdeme jinam, protože toto je vlákno o Ruby Slots Casino.
Co říkáte, můžete se tam podělit o své zkušenosti?
Well, I'm glad you're doing well, but if you have something to say about Stake Casino, you can do it here in this thread: https://casino.guru/forum/casinos/stake-casino-us---general-discussion which is dedicated to it, so we won't go elsewhere since this is a thread about Ruby Slots Casino.
What do you say, can you share your experience there ?
Upřímně řečeno, existuje příliš mnoho Ruby to a Ruby tamto. Pravděpodobně jsem udělal chybu. Tvůj komentář mi nic neříká. Myslím, že tato stránka je trochu podezřelá ve způsobu, jakým brání tato kasina. Prakticky všechny odpovědi guruů jsou, že bychom měli čekat déle, i když křivé podmínky kasina říkají 48 hodin nebo 2-4 pracovní dny atd. Lži. Toto je skvělý koncept pro užitečnou stránku ke čtení, ale a) by neměl být potřeba ab) slouží jako skvělá reklama pro špatná kasina. sázím. Všichni skuteční hráči mají pokřivenou stranu, že?
Honestly, there are too many Ruby this and Ruby that. I likely made a mistake. You're comment does nothing for me. I think this site is a little suspect in the way they defend these casinos. Practically all of the gurus responses are that we should wait longer even though the casinos crooked terms and conditions say 48 hours or 2-4 business days, etc. Lies. This is a great concept for a helpful site to read but a) shouldn't be needed and b) serves as great advertising for bad casinos. I gamble. All real gamblers have a crooked side right?
A náš guru dává slotům Ruby 7.1 pro bezpečnost. Komu tady sakra můžeme něco věřit? Ani fóru nelze věřit. Někteří gambleři jsou již unavení a budou natahovat pravdu. Samozřejmě, že hazardní hráči trvají na tom, že jim bylo ukřivděno.
And our guru gives Ruby slots a 7.1 for safety. Who the hell can we believe anything here? Can't trust the forum either. Some gamblers are already jaded and will stretch the truth. Of course the gamblers are insisting they've been wronged.
A náš guru dává slotům Ruby 7.1 pro bezpečnost. Komu tady sakra můžeme něco věřit? Ani fóru nelze věřit. Někteří gambleři jsou již unavení a budou natahovat pravdu. Samozřejmě, že hazardní hráči trvají na tom, že jim bylo ukřivděno.
And our guru gives Ruby slots a 7.1 for safety. Who the hell can we believe anything here? Can't trust the forum either. Some gamblers are already jaded and will stretch the truth. Of course the gamblers are insisting they've been wronged.
Takže to bylo všechno proto, že kasino bylo offline? Uhm, myslím, že oba cítíme, že není možné snížit bezpečnostní index kasina, protože probíhá údržba nebo má problémy se serverem, že? 🙏
Pokud mohu soudit, kasino je v provozu.
Je tu něco, s čím vám můžeme pomoci? Chci říct, co se děje?
So, this was all because the casino went offline? Uhm, I guess we both feel it is not possible to lower the casino's safety index because it is under maintenance or experiencing server issues, right? 🙏
As far as I can tell, the casino is up and running.
Well, is there anything we can help you with? I mean, what's the matter?
Je to jen otázka jakékoli komunikace. Požádal jsem o odstoupení od smlouvy, okamžitě mi přišlo „obdrželi jsme vaši žádost o odstoupení". Myslím, že to není tak dávno, což je 11.7. Nemohu se ale zbavit pocitu, že nezaplatí. Dny čekání na výběr je to, co tvrdí, ale pomocí krypto, říkají, že dostanete platbu "mnohem, mnohem rychleji. Moje peníze, vyhrál jsem spravedlivě, vyberu, pak takhle přeruší komunikaci. Nelíbí se mi to" žádat "moje vlastní zatracené peníze. Hraní online je zábavné a pohodlné, ale online zabije svůj vlastní průmysl tím, že vítěze donutí prosit a žebrat o své vlastní peníze. Velcí hráči mohou zůstat. Rozšíření online kasina musí znamenat, že jsou jednoduché operace na klíč, které může vlastnit kdokoli. Pokud vyhrajete jako majitel, skvělý obchod! Pokud jako majitel začnete ztrácet peníze, jednoduše neplaťte svým vítězům, jak musí platit profesionální a důvěryhodná kasina. To je můj problém. Dochází k nedostatku komunikace z pochybně křivých kasin.
It's just a matter of no communication whatsoever. I requested a withdrawl, received an immediate "we received your withdrawal request". I guess not too long ago, which is 11/7. But I can't shake the feeling that they won't pay. Waiting days for withdrawal is what they claim but using crypto, they say you'll receive payment "much, much faster. My money, won fair and square, I cash out, then they cut communications like this. I don't like" requesting " my own damn money. Playing online is fun and convenient but online is going to kill it's own industry by making winners plead and beg for their own money. Big players can stay. The proliferation of the online casino must mean they're simple turnkey operations anybody can own. If you win as an owner, great business! If you begin to lose money as an owner, simply don't pay your winners as professional and trustworthy casinos have to pay. That's my problem. Comes down to lack of communication from questionably crooked casinos.
Vím, jak se musíte cítit, a soucítím s vámi, když říkáte, že nikdo neodpovídá. Takže na peníze čekáš týden, co? Chtěl bych upozornit, že kasinům dáváme 14 dní, takže pokud se nic nevyřeší, můžete u nás podat bezplatnou stížnost na funkce.
Máte však také plně ověřený účet? Prosím dej mi vědět.
I know how you must feel and I sympathize with you when you say no one is answering. So you've been waiting for money for a week, huh? I would like to point out that we give casinos 14 days, so if nothing is resolved, you can file a free feature-complaint with us.
However, do you also have a fully verified account ? Please let me know.
Děkuji za vaši odpověď, takže jak jsem řekl, pokud kasino nemůže vyřešit výběr do 14 dnů, doporučuji vám podat stížnost.
Ale kromě opakující se odpovědi, dostali jste od kasina nějakou jinou odpověď, která je relevantnější, nebo je stále stejná?
Každopádně budete muset být ještě chvíli trpěliví a uvidíme, kam se situace vyvine. Pokud máte něco nového, bylo by možné nám dát vědět?
Thank you for your reply, so as I said if the casino can't resolve the withdrawal in 14 days then I suggest you file a complaint.
But besides the repetitive answer, did you get any other response from the casino which is more relevant or is it still the same ?
Anyway, you will have to be patient for a bit longer and we will see where the situation goes. If you have something new, would it be possible to let us know ?
Komunikace s Ruby se rovná e-mailu s automatickou odpovědí z jejich poštovní schránky podpory, že obdrželi můj dotaz. Včera nebo předevčírem jsem si povídal s podporou. Nechal jsem 100 USD a požádal o výběr 685 USD. Zeptal jsem se, jestli můžu hrát se 100 dolary. Zkontrolovala můj účet a viděla můj požadavek na výběr a záznam, který odstraňuje bonus. Řekla, že to všechno vypadá dobře, klidně hrajte, ale dodržujte bonusová pravidla. Udělal jsem. Stručně řečeno, čekám.
Communications with Ruby amounts to an auto reply email from their support mailbox saying they received my inquiry. I chatted with support yesterday or the day before. I left $100 and requested a $685 withdrawal. I asked if I could play with the $100. She checked my account and sees my withdrawal request and an entry that removes the bonus. She said it all looks good, feel free to play but stay within the bonus rules. I did. In a nutshell, I'm waiting.
Tedy alespoň nějaká odpověď, která neměla stejný konec. Určitě bych udělal nějaké screenshoty, pokud budete mít rozhovor, pro případ, že by se vyskytly nějaké potíže.
No, uvidíme, jak to půjde, protože kasino řeklo, že to vypadá dobře. Pokud se něco změní, dejte mi vědět. 🙂
So at least some answer that didn't have the same ending. I'd definitely take some screenshots if you have a conversation, in case there are some difficulties.
Well, let's see how it goes, since the casino said it all looks fine. Let me know if anything changes. 🙂
Jen aktualizace. Poslal jsem e-mail na adresu podpory. E-mail slibuje odpověď do 72 hodin (špatná podpora). Nikdy neodpovídají. V každém e-mailu se ptám, zda dostali příležitost podívat se na můj výběr a schválit nebo neschválit. To je vše, co teď chci. Tady jdu znovu s pocitem, že musím prosit o aktualizaci. Jaké prohnilé kasino pravděpodobně provozují děti. Žádný plat, žádná podpora. To je moc špatné. Myslel jsem, že kasino má šanci být legitimní. Mám pocit, že kasino Ruby Slots je dobře organizovaný podvod.
Napíšu za pár dní, nebo pokud se něco stane, což je pochybné. Pokud potřebují 685,00 dolarů víc než já...... prostě si to nechte, ale alespoň to odmítněte a vezměte si to zpět. Jsem unavený. Vrátím se zpět do kamenných kasin, dokud nebude toto odvětví online kasin legitimní. Ruby Slots, drž se od nich dál.
Just an update. I sent email to support address. The email promises a response within 72 hours (poor support). They never reply. I ask in each email if they've gotten the chance to look at my withdrawal to approve or disapprove. That's all I want now. Here I go again feeling like I have to beg for an update. What a rotten casino probably run by kids. No pay, no support. That's too bad. I thought the casino had a chance to be legitimate. I feel the Ruby Slots casino is a well organized fraud.
I'll post in a few days or if anything happens, which is doubtful. If they need $685.00 more than I do...... just keep it but at least deny it and take it back. I'm tired. I'll be heading back to brick and morter casinos until this online casino industry is legitimate. Ruby Slots, stay away from them.
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.