FórumKasinaRuby Slots Casino - všeobecná diskuze

Ruby Slots Casino - všeobecná diskuze (strana 4)

před 3 roky od leannehill
|
19751 zobrazení 132 odpovědí |
|
1...3 4 5...7
Přidat příspěvek
brmasucci
před 11 měsíci

Dobrý den, myslím, že byste to zatím neměli vzdávat a pokud vám kasino neodpoví a váš výběr neproběhl nikam, aniž by vám dali relevantní odpověď, tak se vám pokusíme pomoci. Můžu se zeptat, jak dlouho už váš stav trvá?

Každopádně jsem navrhlotevřít stížnost zde , takže si myslím, že pomalu, ale jistě přijde čas a jak jsem řekl, náš tým se vám pokusí pomoci.

Rozhodně zatím neztrácejte hlavu a peníze. Uvidíme, co se dá dělat. Pokud máte aktualizaci, dejte mi vědět.

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

Díky za kladné připomínky Jaro. Můj výběr je datován 7. listopadu. Dlouhý a zdlouhavý výběr kryptoměn ve skutečnosti neodráží všechny problémy s tímto místem. Jsou hrubí, že vůbec neodpovídají. Jak můžete podnikat a jednoduše ignorovat dotazy zákazníků? Nepotřebuji tento stres.

Automaticky přeloženo:
brmasucci
před 11 měsíci

Někde to tak bohužel je, i když to taky nechci a byl bych radši, kdyby se každý problém dal vyřešit bez dalšího navazování. Ale pokud problém přetrvává, budete pokračovat a podáte stížnost? Myslím, že by to mohlo být vhodné. Dej mi vědět.

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 11 měsíci

Aktualizace: Další 2 e-maily na podporu, žádná odpověď. Mám i číslo lístku. Nebyla nalezena žádná zákaznická podpora. Chatovací relace, měl jsem 3. Tato metoda vždy končí předpřipravenou odpovědí o jejich posraných postupech odvolávání.

Automaticky přeloženo:
brmasucci
před 11 měsíci

Jsem přesvědčen, že stížnost by mohla pomoci. souhlasíte teď? 🤔

No, pokud ano, hodí se sem, prosím: https://casino.guru/complaints/createaaa

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

Právě jsem si povídal s podporou. Předložili mi lež. Při kontrole mého účtu se podpora ptá „končí vaše peněženka na ####"? Slyšel jsem, že je to zdržovací taktika. Nikdy bych neudělal chybu v adrese kryptopeněženky. Nikdy ne, nikdy nebudu. Znovu jsem uvedl skutečnou adresu. Takže eskalovali někomu, kdo se může podívat na můj výběr a odpovědět do 24–48 hodin. Musím počkat, protože s ohledem na svátky během mého výběru jsem dnes 10. den. Tohle je fakt na hovno. Lžou, a proto definitivně přišli o můj obchod. Když od nich do 48 hodin nic nedostanu, podám stížnost.

Automaticky přeloženo:
brmasucci
před 11 měsíci

Myslím, že je správný krok podat stížnost, pokud problém přetrvává. Co se týče adresy vaší kryptopeněženky, možná chtělo kasino jen potvrdit, ale uvidíme, jak to dopadne. Každopádně nám určitě dej vědět, jak jsi se rozhodl a jestli jsi podal stížnost. Držím palce, ať peníze dostanete. 🤞

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 11 měsíci

Držíme palce. Měl jsem to zkusit už dávno. Zkontroloval jsem své odstoupení ak mému šílenému úžasu, ze dne 21.11.2023, odstoupení schválil. Ještě nejsem z lesa venku. Dosud nebyla přijata žádná platba bitcoiny. Dobře, pokud bude můj výběr doručen do mé peněženky "brzy", oslavím těžce vybojovanou výhru, zatím není třeba reklamovat.

Může se ukázat, že kromě pomalého vyplácení Ruby Slots je mou jedinou stížností žádná komunikace z jejich strany.








Automaticky přeloženo:
brmasucci
před 11 měsíci

Jsem rád, že se věci pohnuly kupředu a že je vaše odstoupení schváleno. Tak uvidíme, kdy peníze dostanete.

Každopádně mě zajímalo, jestli je to váš první výběr, protože na našem webu máme toto: "První výběr je extrémně pomalý". Viděl jsi to?

No, buďme zatím trpěliví a uvidíme, jak se situace vyvine. Přesto nám určitě dejte vědět, jestli jste peníze dostali nebo ne.

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

Ano Jaro. První stažení. Otázkou je, zda dojde k druhému stažení. 😉

Automaticky přeloženo:
brmasucci
před 11 měsíci

Určitě bych byl rád, kdyby jich bylo víc, ale zatím nepředbíhejme a počkejme si, jestli bude v pořádku tento první. Souhlasíš ? 😊

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 11 měsíci

Schváleno pro mě znamená, že tento první je dobrý. Pokud by Rubyslots změnily své směšně dlouhé čekání na výplaty, aby mohly soutěžit s ostatními, nebylo by to napůl špatné. Zdá se, že sloty mají dobré RTP.

Automaticky přeloženo:
brmasucci
před 11 měsíci

Dobře, je to dobrý krok k výběru peněz, ale posledním krokem je, když je dostanete na svůj účet. Takže pro mě by to bylo. Když se to stane, mohl byste potvrdit, že jste obdržel peníze?

Také vidím, že kasino je pro vás docela pohodlné, až na to dlouhé čekání. Vydržíte u toho, i když víte, že čekání na peníze je docela dlouhé?

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

Budu vás informovat. Na svých formulářích pro výběr píší, že kryptoměny lze získat mnohem, mnohem rychleji. No, předpokládám, že na to poukazuje mnoho stránek. Ano, je to rychlejší, ale ne, dokud se skutečně nerozhodnete odeslat. Takže pokud tam budu hrát znovu, pravděpodobně počkám, až se zlepší výplatní časy. O hodně.

Automaticky přeloženo:
brmasucci
před 11 měsíci

Takže to je docela rozumný názor, řekl bych. Myslím, že toto je nejčastější požadavek hráčů směrem ke kasinům, aby byly výběry co nejrychlejší. Tak uvidíme, jestli se to někdy změní

Co se týče aktualizace, počkám si a snad bude mít brzy šťastný konec. Hodně štěstí. 🙂

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

Zatím nic. Zřejmě neumím počítat. Chci, aby se tam někdo zavázal k rande. Nezapomeňte, můj výběr byl schválen přibližně ve 3:00 21. 11. Posílám textovou podporu, pokaždé stejná nezávazná odpověď. Dnes mi podpora poskytla jejich platební e-mailovou adresu. Tak jsem jim velmi zdvořile napsal a zeptal se na splátkové kalendáře. O 3 hodiny později žádná odpověď, takže neočekávám žádnou odpověď.


Víte, co mě opravdu štve, rozčiluje, přeloženo pro vás členy.

1. Po čekání celých 10 dnů na schválení netrvá doručení krypto 10 pracovních dnů (požadavek na výběr jsem podal 7. 11.). Poskytují odpadky za 5-10 pracovních dnů, tak proč si nevzít těch 10 pracovních dnů? Jsou stejně, jak schválení, tak platba, stejné.

2. Další! Která legitimní zábavní společnost se nezajímá o zákazníky? Ruby Slots vás nezajímá. Okamžitě vám vezmou peníze. To všechno jste už slyšeli. Zdá se však, že udělat dobrý dojem na nové zákazníky není v jejich DNA. Získávání nových zákazníků a jejich udržení je to, co vás učí v Business 101. Ruby Slots je tedy jen záblesk. Nevydrží.

Měl jsem mnohem více negativních poznámek k Ruby Slots, ale toto je příliš dlouhé.

Doufám, že přijmete můj hororový příběh a rozhodnete se NEPATRONIZOVAT KASINO RUBY SLOTS. NESTAŇTE SE ČLENEM.

Platební proces Ruby Slots je na hovno a oni to vědí. Nepřibližovat se. Absurdní platební procesy, jaké praktikují automaty Ruby, tam pro mě nemají místo.

Podpora z naší podpory mi řekla, že pokud neobdržím platbu do 6. 12., kontaktujte je a oni budou eskalovat. Jak je to se zákaznickým servisem?

Automaticky přeloženo:
brmasucci
před 11 měsíci

Proto jsem napsal, že pokud máte některý z následujících problémů, můžete využít naši službu, kde se vám náš tým pokusí co nejlépe pomoci. Vaše situace je již poměrně přetrvávající, takže pokud budete muset čekat dalších pár dní bez aktualizací, myslím, že by byl dobrý krok k zahájení reklamace.

Rozhodnutí je však nakonec na vás. Doufám, že se vám podaří získat peníze co nejdříve. Budu držet palce. 🤞

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

Ještě jeden matoucí dodatek. Odpověď od finančního manažera jsem obdržel v cca. Dnes ve 4:00. Citace: Vaše platba byla upřednostněna a bude zpracována během několika příštích dnů.

Pak přišel další email cca. 7:00 z Ruby Slots. Citace: Vaše platba se kontroluje a měla by být zpracována během následujících 5–7 pracovních dnů. Jakmile bude zpracován, bude odeslán k platbě.

Matoucí? Druhý mail je nezávazný, na což jsem zvyklý

Určitě oceňuji první e-mail od správce plateb, protože se zdá, že se zavazuje platit. Proč tak pozdě, proč se v druhém e-mailu zmiňuje zpracování na dalších 5-7 pracovních dní....bla,bla.... Rád bych si myslel, že je to jen automatická odpověď a mohu počítat s platbou podle finanční manažér. Tady je pátek ráno. Doufám, že dostanu zaplaceno dnes nebo dnes večer nebo v sobotu? Doufám, že dnes. Pak na to můžu zapomenout a jít dál. Začínám nenávidět online automaty v těchto kasinech. Jsem poblíž Hard Rock v Tampě FL. Možná se budu muset vrátit do kamenné a zapomenout na online kasina – dokud se něco nezmění s platbami hráčů. Musí přejít na okamžitý platební systém za kryptoměny, jinak začnou mizet rychleji než nyní. Už nemůžu online věřit.

Nechci podávat stížnost. Dávám Ruby Slots šanci. Slyšel jsem něco o tom, co jsi zmínil Jaro. Slyšel jsem o „vydělávání si cesty k rychlejšímu výběru". První výběr a možná i druhý výběr nebude součástí tohoto rychlejšího platebního programu. Uvidí se, kdy se kvalifikuji do jejich elitního platebního programu.

Spousta slibů, zmatků a nejasností. Doufám, že to pochopili správně. Můj vnitřní pocit je, že se mi líbí Ruby Slots a jak jsem řekl, doufám, že přinesou pozitivní zlepšení.

Hodně štěstí všem!



Automaticky přeloženo:
brmasucci
před 11 měsíci

No já bych byl taky dost zmatený...

Ale chápu, že chcete být při prvních výběrech velkorysý. Doufám, že se brzy dočkáme šťastného konce. 🙏

V nejhorším případě je reklamace dostupná 24/7.

Budeme tady.

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

Zdá se, že mě vzali do čističky. Ruby Slots poslal platbu a poskytl mi hash. Na blokovém řetězci vidím jednu částku pro tento hash, což je částka blízká té mé. Peněženku nepoznávám. Zdá se, že návnada a přepínač začaly, jak jsem napsal v tomto vlákně výše, myslím, když se mě podpora zeptala: „Začíná vaše adresa xxxxx?" Samozřejmě jsem řekl ne, tady je moje adresa a poslal jsem jim ji. Ten z podpory jen řekl ok a pokračoval v odpovědi na mou otázku ohledně stavu.


Asi je konec. Je mi špatně od žaludku a řeknu vám, že jsem za posledních 6 nebo 7 let nikdy neuvedl nesprávnou adresu. To nebyl problém. Byl jsem nachystaný a posraný opravdu dobře. Veselé Vánoce mně a mé rodině.

Automaticky přeloženo:
1...3 4 5...7
Jít na stránkuz 7 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky