FórumKasinaRollino Casino - všeobecná diskuze

Rollino Casino - všeobecná diskuze (strana 5)

před 9 měsíci od frabello40
|
14490 zobrazení 228 odpovědí |
|
1...4 5 6...12
Přidat příspěvek
před 7 měsíci

file

Ano, to je v pořádku, pokud jsou tyto sekce zahrnuty do recenze😉


Všechno je v pořádku, že mi zablokovali 1 000 EUR a obhajovali pravidlo 5x.

Ale to, že jsem s těmito penězi (skutečnou hotovostí) vyhrál a výplatu opět zrušili, je více než nefér.


Dokonce jsem se ptal na chatu a řekli, že je vše v pořádku, můžete vyhrát více se skutečnou hotovostí a nechat si ji vyplatit. V tu chvíli jsem už bonus neměl.


Ani v podmínkách o tom nic není


Ps: Pravděpodobně teď mění podmínky, ale zůstává stejné, že 400 € bylo mnou smazáno...

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Ahoj, taky mi to připadá dost nespravedlivé, abych řekl pravdu, zvlášť pokud jste hráli o skutečné peníze.

Doufám ale, že to pomocí reklamace , kterou jste podal, dokážete napravit. Kasino se už jednou ozvalo, tak doufám, že až na to přijde, udělají to znovu a vše se vyřeší.

Každopádně jsem zvědavý i na vámi zmiňované Podmínky, jestli se změní.

Nakonec nám dejte vědět, pokud se něco změní. Zatím budeme čekat.

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Ahoj kluci! Myslím, že si prostě musíte dát pauzu a odpočinout si, je to jen kasino a štěstí

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Ano, někdy je nejlepší dát si pauzu. Ale myslím si, že problémy, které nastanou, se musí řešit, zvláště když se stane něco, co není fér. Ale obecně ano, v kasinu je to vždy o štěstí. 🙂

Automaticky přeloženo:
nix1
před 7 měsíci

Ahoj,


V souvislosti s vašimi obavami ohledně bonusových podmínek mějte na paměti, že po ztrátě skutečného zůstatku jste hráli s bonusovým zůstatkem. Podle našich bonusových podmínek (https://rollino.co/en/page/bonus-terms, pravidlo 1.3) mají výhry při sázení bonusu maximální výběr ve výši 5násobku bonusové částky. Z tohoto důvodu byl přebytek zrušen. Podrobnější informace naleznete v sekci stížnosti.


S pozdravem,

Tým Rollino

Upraveno autorem před 7 měsíci
Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Dobrou noc. Můžete platit v dolarech (pesos)

Automaticky přeloženo:
Veritto77
před 7 měsíci

Dobrý den, mám dotaz na kasino, zda lze vkládat peníze v této měně? Nebo je tvůj příspěvek o něčem jiném?

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Dobrý den, provedl jsem vklad přes astropay, což je jeden z prostředků, který ONI UMOŽNILI vkládat, chci vybrat a astropay se nezobrazuje, pouze pro kryptomenody, ověřil jsem si peněženku a stále mi píše, že mám vkládat, pokud mají astropay jako vklad, kdo nemá astropay na výběr?


moje id PLAYER2532890


enjoy.stellar@gmail.com


diego vergara maldonado


Automaticky přeloženo:
enjoystellar
před 7 měsíci

Ahoj.

To je skutečně velmi dobrá otázka, přesto bych se zeptal kasina. Máte však pravdu; je běžnou praxí, že pro výběr bude pravděpodobněji použit způsob vkladu. Ale existují výjimky a pravděpodobně jste nějaké našli.

No, uvidíme, zda nám s tím zástupce kasina pomůže. 🤔

Automaticky přeloženo:
enjoystellar
před 7 měsíci

Milý enjoystellare,


děkujeme, že jste se ozvali. Od nynějška je pro naše zákazníky v Chile primární metoda výběru prostřednictvím kryptoměn, i když jsou vklady prováděny prostřednictvím Astropay. Aktivně pracujeme na rozšíření našich metod výběru a doufáme, že brzy nabídneme další možnosti. Děkujeme za pochopení a trpělivost.

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Ahoj

Potýkám se se stejným problémem s ostatními hráči v tomto kasinu. Udělal jsem vklad ve výši 143 €, obdržel jsem e-mail od neteller, který potvrdil, že částka byla odeslána do kasina, ale částka se nikdy nepřidala k zůstatku mého účtu.

Poslal jsem jim několik e-mailů s důkazy o mé transakci, e-mail, který jsem obdržel od společnosti neteller potvrzující mou úspěšnou platbu, a řekli, že prošetřují mou transakci.


Obávám se, že je to jen další podvodné online kasino.


Jsem velmi frustrovaný, že jsem jim svěřil své peníze.


Automaticky přeloženo:
zoi_p
před 7 měsíci

Ahoj, četl jsem tvůj problém a dostal jsem se ke stížnosti, kterou se ti podařilo otevřít. Kasino tam říká, že váš vklad byl připsán na váš herní účet . Můžete potvrdit, zda se to skutečně stalo zde na fóru a také ve stížnosti?

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Na platbu čekám od 17. října.

Dokonce jsem dostal tento email.



Vážení),

Gratulujeme k výhře! S potěšením vám oznamujeme, že vaše výběry budou provedeny podle následujícího harmonogramu:

částka 300 EUR bude vyplacena 19. října 23.

S pozdravem, finanční oddělení!

Pokud máte nějaké dotazy, rádi vám pomůžeme prostřednictvím živého chatu nebo e-mailu


Dnes se bohužel nic nestalo.

PS ID mého hráče: PLAYER2391094



Automaticky přeloženo:
igorwtk194
před 6 měsíci

Ahoj, takže když vám kasino řeklo, kdy by měly peníze dorazit a nepřišly, zeptali jste se podpory, proč tomu tak je a jaký byl problém?

Myslím, že ještě nemusíte panikařit a zkusit se zeptat v živém chatu a zjistit, co odpoví. Bylo by to možné?

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Živá podpora říká nebojte se, výběr se právě zpracovává.

A jinak nic neřeknou

Automaticky přeloženo:
igorwtk194
před 6 měsíci

Mám to. Doporučuji tedy ještě chvíli počkat a pokud se objeví nějaké problémy, můžete nás aktualizovat. Na vyřešení problému s výběrem dáváme kasinům 14 dní, takže teprve začínáte. Každopádně budu rád, když se s námi podělíte o své nové informace, pokud přijdou peníze. Hodně štěstí. ☘️😊

Automaticky přeloženo:
igorwtk194
před 6 měsíci

Při kontrole vašeho účtu se zdá, že došlo k několika pokusům o výběr, které byly následně krátce po zahájení zrušeny. Náš finanční tým potřebuje určitý čas na přezkoumání a zpracování každé žádosti o výběr.


Abychom tento problém vyřešili, žádáme vás, abyste iniciovali žádost o výběr a nechali ji zůstat aktivní, aniž byste ji zrušili. Po odeslání této žádosti dejte našemu finančnímu týmu čas na její posouzení a zpracování. Chápeme důležitost včasných plateb a uděláme vše pro to, abychom kontrolu urychlili, jakmile bude žádost podána.

Upraveno autorem před 6 měsíci
Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Dobrý den, pokoušel jsem se o výběr, účet již mám ověřený, výběr byl přijat a po 2 dnech mi poslali toto:

file

Technické problémy a teď znovu čekám na přijetí výběru a už nikdy více, cítím se zklamaný tímto kasinem

Automaticky přeloženo:
Joao26
před 6 měsíci

Dobrý den, je mi líto, že máte v kasinu podobné potíže. Vidím, že za to mohou technické problémy. Jak dlouho vaše situace trvá? Zkusili jste znovu zadat výběr? Použili jste stejnou platební metodu nebo jinou metodu? Myslím, že kasino se vám pokusí pomoci alespoň svou odpovědí tak, jako to dělalo s hráči doposud.

Každopádně mi dejte vědět, jestli se opětovný výběr také nezdařil nebo se vám podařilo získat peníze.

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 6 měsíci

Už jsem začal s novým výběrem ale je víkend, uvidím co bude přes týden a pak dám vědět, způsoby platby jsou ok, chci vybírat převodem, protože jsem zadal přes bankomat, teď mám počkat až přijde týden a uvidíš. Tento průzkum byl již přijat a vrátil se, ale začal jsem jej znovu zkoumat, uvidíme a pak vám dám informace

Automaticky přeloženo:
Joao26
před 6 měsíci

Chápu! Budeme tu pro další aktualizace! 🤞🤞

S trochou štěstí to nebude trvat dlouho, než to zjistíte.

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

V tuto chvíli je to zpět, aniž by bylo možné zrušit výběr, ale bylo to předtím a zrušili to kvůli technickým problémům, teď musíme jen čekat. file

Automaticky přeloženo:
1...4 5 6...12
Jít na stránkuz 12 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky