FórumKasinaRollino Casino - všeobecná diskuze

Rollino Casino - všeobecná diskuze (strana 6)

před rokem od frabello40
|
34482 zobrazení 246 odpovědí |
|
1...5 6 7...13
Joao26
před rokem

Vážený Joao26,


Velmi si vážíme vaší spolupráce a trpělivosti.

Potvrzujeme, že vaše žádost o výběr z 2023-10-20 16:48:38 je schválena a aktuálně je ve stavu zpracování.

Peníze byste měli dostat na svůj účet co nejdříve.


S přátelským pozdravem,

Tým Rollino

Automaticky přeloženo:
Rollino Casino
před rokem

Ano počkám, ale 18.10.2023 už to bylo vyřízeno a bylo zrušeno tak teď uvidím jestli to vyjde tentokrát, díky

Automaticky přeloženo:
Joao26
před rokem

Doufejme, že tyto technické problémy byly jen dočasné. 🤔

Dal bych tomu ale ještě pár pracovních dní. Tak či onak, informujte nás, prosím.


Upraveno autorem před rokem
Automaticky přeloženo:
Radka
před rokem

Od opětovného výběru jsem 2. pracovní den čekám na platbu, počkáme a dám vám vědět.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Dobrý den, dobré ráno, stále čekám od 20.10.2023, můj průzkum řekl pod Noda pak to začalo říkat Mifinity a teď to zase Noda, co to znamená? filefile

Automaticky přeloženo:
Joao26
před rokem

Dobré ráno pro vás!

Oh, cítím potíže. Pokud bych měl hádat, pravděpodobně bude nějaký technický problém. A slušné kasino by o tom informovalo hráče s aktivními žádostmi o výběr, řekl bych.


Automaticky přeloženo:
před rokem

Výběr je dokončen, počkám na připsání peněz na účet. file

Automaticky přeloženo:
před rokem

Vážený Joao26,


Z technických důvodů a na základě vlastního uvážení jsme byli povinni změnit poskytovatele platby vašeho výběru.

Jak jste uvedl, výběr již byl proveden a přijat na vaší straně.

Do budoucna vám přejeme jen pozitivní zážitky z hraní v Rollinu!


S pozdravem,

Tým Rollino

Automaticky přeloženo:
Rollino Casino
před rokem

Nebojte se, výběr je dokončen, ale ještě nepřišel na můj bankovní účet, takže ještě není vše 100%. Až bude vše v pořádku, řeknu to zde.

Automaticky přeloženo:
Joao26
před rokem

Chlapi, platba proběhla, ale toto kasino nedoporučuji, mnoho komplikací při ověřování účtu, mnoho komplikací při výběrech, jsou jiné, mnohem lepší možnosti, děkuji za pomoc.

Automaticky přeloženo:
Joao26
před rokem

Jsem si jistý, že kasino udělá maximum pro zlepšení. 🙂

Každopádně děkujeme, že nás informujete, a přejeme hodně štěstí na vaší cestě.

Pokud narazíte na dobrý tip, dejte nám vědět 😉

Automaticky přeloženo:
lloydo644
před rokem

Ahoj. Zní mi to jako docela vážný problém, když říkáte, že vás kasino obvinilo, že jste závislý. Zmínili jste se někdy o něčem takovém v kasinu, podpoře nebo živém chatu? Pokud ne, tak nechápu, proč by to byl důvod? Požádali jste někdy o sebevyloučení z tohoto kasina?

Nicméně koukám, že už jste stížnost podali, takže si myslím, že pokud o takových věcech z vaší strany nevíte, tak to byl správný krok. Uvidíme, kam nás tým dostane. Zatím musíme být trpěliví a čekat.

Automaticky přeloženo:
lloydo644
před rokem

Vážený Iloydo644,

Jak jsme stručně vysvětlili v sekci stížností. Na základě oznámení našemu oddělení rizik jsme váš účet uzavřeli v souladu s pravidly CEG. Buďte si jisti, že vašich 600 CAD bude okamžitě zpracováno. Pokud jste jej ještě neobdrželi, vyčkejte na e-mail od support@rollino.co pro podrobnosti o platbě.

Pozdravy,

Rollino

Automaticky přeloženo:
lloydo644
před rokem

No, ještě jsi nedostal žádné peníze, že? Jen musíš být trochu trpělivější. Stále nebylo stažení ani schváleno? Myslím, že pokud vám kasino řeklo, že vám dají peníze, může to být uklidňující. Pokud se tak ale nestane, určitě nám dejte vědět.

Budu čekat.

Automaticky přeloženo:
lloydo644
před rokem

Ahoj lloydo644,

Dne 2023-11-06 a dnes jsme vám zaslali dva kritické e-maily týkající se nastavení alternativní platební metody, na které jsme zatím nedostali odpověď. Je nezbytné, abyste to okamžitě řešili, abyste usnadnili výběr vašeho fondu. Zkontrolujte prosím svou doručenou poštu (včetně spamu/nevyžádané pošty), zda nemáte e-maily od kyc@rollino.co a odpovězte s požadovanými informacemi.

Vše nejlepší,

Rollino

Automaticky přeloženo:
lloydo644
před rokem

Dobře, zkontrolovali jste spam/nevyžádanou poštu, jak kasino doporučilo, protože někdy e-maily mohou spadat i do této složky? Nevím, v čem by mohl být problém, že jste neobdrželi žádný e-mail, protože předpokládám, že vaše e-mailová adresa je správná.

Pokud však nic nedostanete, aktualizujte Petronelu ve své stížnosti. Doufám, že vše bude mít šťastný konec a peníze se dočkáte.

Automaticky přeloženo:
lloydo644
před rokem

Ahoj lloydo644,


Včera jste nás kontaktovali s tím, že jste od nás neobdrželi e-mail. Následně jsme vám zaslali odpověď, Dnes jsme vám zaslali další e-mail, abychom mohli pokračovat, na který jsme zatím nedostali odpověď. Je nezbytné, abyste to okamžitě řešili, abyste co nejdříve usnadnili výběr vašeho fondu.


S přátelským pozdravem,

Rollino

Upraveno autorem před rokem
Automaticky přeloženo:
Rollino Casino
před rokem

Konečně mi přišel email od rollina. Děkuji. Poslal jsem vám adresu své bitcoinové peněženky, jak jste požádali

Automaticky přeloženo:
před rokem
Příspěvek od lloydo644 byl odstraněn
před rokem

Pokud se nepletu, kasino obdrželo bitcoinovou adresu před necelým dnem, že?

Z mého pohledu je to potřeba zpracovat, takže aktualizace nás slovy "stále čeká na stažení" je trochu samozřejmá.

Neváhejte nás samozřejmě informovat o dosaženém pokroku.

Automaticky přeloženo:
lloydo644
před rokem

Ahoj Iloydo644,


Transakce byla zpracována.


Vše nejlepší,

Rollino

Automaticky přeloženo:
1...5 6 7...13
Jít na stránkuz 13 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky