FórumKasinaRollino Casino - všeobecná diskuze

Rollino Casino - všeobecná diskuze

před 9 měsíci od frabello40
|
14384 zobrazení 228 odpovědí |
|
1 2...12
Přidat příspěvek
před 9 měsíci
Pokud chcete diskutovat o čemkoli, co souvisí s Rollino Casino, například o jeho hrách, bonusech, platebních metodách, problémech s vaším účtem, funkcích zodpovědného hraní nebo čemkoli jiném, můžete tak učinit zde.
před 9 měsíci

Udělal jsem svůj první vklad přes pix, moje banka provedla platbu, ale kasino mi nepřipsalo částku na můj účet... Ukradl ji před hraním. Nevstupujte do tohoto kasina. Říkají, že to banka neudělala, ale já jsem jim poslal potvrzení, ale oni vás ignorují. odpadky!

Automaticky přeloženo:
frabello40
před 9 měsíci

Mohli byste nám poskytnout své uživatelské jméno a e-mailovou adresu spojenou s vaším účtem, abychom mohli tuto záležitost dále prošetřit? Uděláme vše pro to, abychom tento problém rychle vyřešili.

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

PLAYER2265013

frabello40@gmail.com

Fernando Luis Rabello

V příloze je doklad o složení zálohy. file

Automaticky přeloženo:
Rollino Casino
před 9 měsíci

PLAYER2265013

frabello40@gmail.com

V příloze je důkaz file

Automaticky přeloženo:
frabello40
před 8 měsíci

Ahoj, vidím, že tvůj problém stále přetrvává. Také jsem si všiml, že jste podal stížnost týkající se této konkrétní situace. Zatím nám nezbývá než čekat, jak proběhne vyšetřování a vyjdou najevo nové informace.

Každopádně určitě zastávám názor, že je pozitivní, že se kasino snaží situaci pomoci řešit a doufám, že bude mít šťastný a bezproblémový konec.

Myslíte si, že byste nás mohli aktualizovat, když obdržíte nějaké nové informace?

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

nejprve mi ztížili ověřování dokumentů, požádali mě o tisk, z banky, která neumožňuje pořízení otisku obrazovky, nubank. Musel jsem fotit z jiného zařízení a dokonce natočit video, abych prokázal svůj účet, teď mi zrušili výběr! file

Provedl jsem vklad přes BTC (coinspaid_btc) a oni zrušili žádost o výběr pomocí metody, kterou jsem vložil! jako první jsem vložil do pix! nyní jsem požádal prostřednictvím BTC, což byla moje poslední vložená metoda! investování do tohoto kasina je stále komplikované, protože to ztěžuje ve všech směrech, jak výběr, tak ověření účtu! file

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 8 měsíci

Ano... pokud tuto situaci vyřešíte, měním svůj názor na platformu!

Automaticky přeloženo:
frabello40
před 8 měsíci

Pokusíme se udělat vše, co je v našich silách, ale řešení závisí také na kasinu. Doufám, že vše nakonec dobře dopadne. 🙂

Upraveno autorem před 8 měsíci
Automaticky přeloženo:
leandrog532
před 8 měsíci

Ahoj, vidím, že máš taky problém v kasinu. Chtěl bych se zeptat, zda tomu dobře rozumím a zda tedy byl proces ověření úspěšný i když byl složitý?

Pokud jde o výběr, doporučuje se vybrat peníze stejným způsobem, jakým jste vložili.

Pokud bych se vás však mohl zeptat, dejte nám prosím vědět, zda jste mohli vybrat jinou platební metodu doporučenou kasinem?

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 8 měsíci

takže, jak jsem řekl, nejprve jsem vložil přes pix, požádali mě o sérii bankovních účtenek, toto bylo odesláno, požádal jsem o to v pix a bylo to zrušeno, pak jsem to vložil do BTC, abych vybral stejným způsobem, toto byl můj poslední výběr, tak jsem o něj požádal přes BTC (coinspaid_btc) a požádali mě o výběr pomocí peněženky coinspaid_ltc (metoda, kterou neznám a metoda, kterou jsem NEPOUŽÍVAL PRO VKLAD! rozumíte!? takhle to mám Budu vybírat z metody, kterou jsem nevložil!?to znamená, že mě nutí vložit více nebo komplikují výběr, abych mohl dál hrát, abych prohrál!ale nebudu hrát, chci své peníze!

Automaticky přeloženo:
leandrog532
před 8 měsíci

Dobrý den, zkontrolovali jsme vámi popsanou situaci a s potěšením vám mohu potvrdit, že váš výběr byl nyní zaplacen. Prostředky byste měli vidět ve své BTC peněžence. Jak je uvedeno v podmínkách Rollino, uživatelé mohou iniciovat žádosti o výběr pomocí platební metody, kterou byl proveden poslední vklad. Děkujeme za pochopení a těšíme se, že vás obsloužíme i v budoucnu.

Automaticky přeloženo:
frabello40
před 8 měsíci

Ujišťujeme vás, že v současné době prověřujeme podrobnosti a úzce spolupracujeme s naším finančním týmem, abychom plně porozuměli okolnostem. Jakmile obdržíme nějaké aktualizace, budeme vás zde okamžitě informovat.

Pokud budete mít mezitím nějaké další otázky nebo obavy, neváhejte nás kontaktovat.

Automaticky přeloženo:
Rollino Casino
před 8 měsíci

bylo to vyřešeno, ale vylepšete tento váš způsob ověřování je velmi rigidní a složitý! stejně díky!


Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

takže, jak jsem řekl, nejprve jsem vložil přes pix, požádali mě o sérii bankovních účtenek, toto bylo odesláno, požádal jsem o to v pix a bylo to zrušeno, pak jsem to vložil do BTC, abych vybral stejným způsobem, toto byl můj poslední výběr, tak jsem o něj požádal přes BTC (coinspaid_btc) a požádali mě o výběr pomocí peněženky coinspaid_ltc (metoda, kterou neznám a metoda, kterou jsem NEPOUŽÍVAL PRO VKLAD! rozumíte!? takhle to mám Budu vybírat z metody, kterou jsem nevložil!?to znamená, že mě nutí vložit více nebo komplikují výběr, abych mohl dál hrát, abych prohrál!ale nebudu hrát, chci své peníze!

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Samozřejmě rozumím tomu, co jsi popsal. Z odpovědi kasina a vaší odpovědi vidím, že jste dostali peníze na svůj účet.

Každopádně jsem spokojen, protože Vaše situace byla vyřešena bez dlouhého čekání a bez dalších problémů. Dostat se do takové situace určitě není hezké, ale pokud kasino spolupracuje jako v tomto případě, je to podle mě pozitivní.

Možná kasino také přehodnotí a zohlední vaše pozorování v rámci procesu ověřování a mohlo by v budoucnu uplatnit jednodušší postup. Takže si myslím, že je to win win situace pro obě strany.

Ještě jednou jsem rád, že se Vám podařilo získat finanční prostředky a přeji Vám do budoucna jen samé příjemné zážitky. 🙂

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 8 měsíci

dík! Doufám, že dostanou tuto zpětnou vazbu, abych mohl tento požadavek zlepšit! a ano, mám své peníze!

Automaticky přeloženo:
leandrog532
před 8 měsíci

Skvělý. Myslím, že kasino by to alespoň mohlo přehodnotit.

Doufám, že se ti daří dobře. 😊


Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Je možné, že vylepšují platební metodu.... zatím jsem vybral prostředky, stále to nekleslo....vklad jsem provedl přes normální pix, spadl tak akorát....vybral jsem to stejným způsobem jsem to vložil.... Pro pády na stejný účet přes pix.... Schválený dokument Chci vidět, jak funguje

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Dobrou noc! Zatím jsem požádal o výběr, ale zatím mi to nepřistálo na pixu, co mám udělat, abych to dostal, protože chci peníze na účet, ale zatím nic 🤷🏻‍♀️🤦🏻‍♀️ Doufám, že vše jde to dobře a peníze nejsou k ničemu.

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Ve skutečnosti mám problém vybrat svůj účet. Dokumenty jsem odeslal již 6x. Selfie drží dokumenty.... Na webu se píše, že můj účet byl úspěšně schválen, ale zatím nic z mých peněz neodešlo. file

Automaticky přeloženo:
1 2...12
Jít na stránkuz 12 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky