FórumKasinaRollino Casino - všeobecná diskuze

Rollino Casino - všeobecná diskuze (strana 2)

před 9 měsíci od frabello40
|
14481 zobrazení 228 odpovědí |
|
1 2 3...12
Přidat příspěvek
enfsandra70
před 8 měsíci

Stalo se mi to taky, chci poradit odchod z Kasina, protože jsou stvořeni k tomu, aby nám vzali peníze a dali nás na dno studny... Jdu se léčit z této závislosti, taky skoro ztrácím rodinu . Držme se dál od Casino Amigos, pokud chceme získat zpět své životy!

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Stalo se mi to taky, chci poradit odchod z Kasina, protože jsou stvořeni k tomu, aby nám vzali peníze a dali nás na dno studny... Jdu se léčit z této závislosti, taky skoro ztrácím rodinu . Držme se dál od Casino Amigos, pokud chceme získat zpět své životy!

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Podařilo se vám vybrat peníze.... Souhlasím s vámi ohledně potopení kasina a je to opravdu složité

Automaticky přeloženo:
frabello40
před 8 měsíci

Člověče, jen jsem nepřestal s kasiny, protože svým způsobem mi to pomáhá, vyhrávám víc než prohrávám, bohužel jakákoliv závislost ti zničí život! Ale pryč od toho co nejdříve, když tě ovládne, je to pryč!

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Ujišťujeme vás, že v současné době prověřujeme podrobnosti a úzce spolupracujeme s naším finančním týmem, abychom plně porozuměli okolnostem. Jakmile obdržíme nějaké aktualizace, budeme vás zde okamžitě informovat.

Pokud budete mít mezitím nějaké další otázky nebo obavy, neváhejte nás kontaktovat.

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Ahoj,

Mohl bys toto vlákno trochu aktualizovat? Zdá se, že ostatní hráči mají také obavy a my bychom mohli využít vaše poznatky.

Děkuji předem.

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Je možné, že vylepšují platební metodu.... zatím jsem vybral prostředky, stále to nekleslo....vklad jsem provedl přes normální pix, spadl tak akorát....vybral jsem to stejným způsobem jsem to vložil.... Pro pády na stejný účet přes pix.... Schválený dokument Chci vidět, jak funguje

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Ahoj.

Od kdy je, prosím, váš výběr schválen? 🤔

Nějaké aktualizace z kasina ohledně vaší platby?

Poslední věc, která se zde na fóru uvádí, je týden stará informace, ale podrobnosti jsou vágní.

Zkusil bych podporu, dej vědět, jak to dopadlo.


Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Dobrou noc! Zatím jsem požádal o výběr, ale zatím mi to nepřistálo na pixu, co mám udělat, abych to dostal, protože chci peníze na účet, ale zatím nic 🤷🏻‍♀️🤦🏻‍♀️ Doufám, že vše jde to dobře a peníze nejsou k ničemu.

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Ahoj!

Mohl byste také uvést více podrobností, zejména některá data spojená s odstoupením, prosím?

Kasinům například umožňujeme 14 celých dní na to, aby pokračovali v ověření a výplatě. Proto žádám, abych se dozvěděl více.

Dejte nám vědět, prosím.


Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Stalo se mi to taky, chci poradit odchod z Kasina, protože jsou stvořeni k tomu, aby nám vzali peníze a dali nás na dno studny... Jdu se léčit z této závislosti, taky skoro ztrácím rodinu . Držme se dál od Casino Amigos, pokud chceme získat zpět své životy!

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Nejsem si jistý, jak to souvisí s Casino Amigos, ale je mi líto vašeho duševního stavu. Zůstaňte silní, vyhněte se hraní!

V případě, že potřebujete podporu, věnujte pozornost této stránce:

https://casinoguru-pt.com/problemas-com-o-jogo

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Rád bych zde nechal to, co prožívám s kasinem Rollino. Vyhrál jsem 100 zatočení při registraci, slot Book of Books, 22.08.2023 04:36:56 ID 1707160967. Kde jsem vyhrál 78,00 $ real. Hrál jsem dál a měl jsem to štěstí, že jsem dostal 2x X10 na slotech Pragmatic file Převrácení bylo přes 3 200,00 $. Podařilo se mi splnit rollover a stále jsem měl $ 1 369,00, ale automaticky, když jsem splnil rollover, klesl na $ 630,00. Povolený výběr je 500,00 $, takže jsem chtěl vyzkoušet, zda kasino zaplatilo, a nastavil jsem výběr této částky. Nicméně stránka mě požádala o ověření dokumentů, postupovala jsem podle postupu. Pak jsem dostal na svůj e-mail, file tento standardizovaný e-mail. Odeslal jsem požadované dokumenty a k mému překvapení jsem dnes 28. 8. znovu obdržel tento e-mail s žádostí o dokumenty. Bez jakýchkoli dalších informací jsem to poslal znovu. Ještě jsem neotevřel reklamaci, protože jsem četl v příspěvku, že se musí čekat 14 dní, přijde mi to hodně, ale to je ok. Splnil jsem všechny požadavky, ale stránky zanechávají něco, co jsem chtěl, protože podle mého názoru váznou, počkám těch 14 dní a otevřu reklamaci. V případě potřeby mám fotky všeho možného. Ne, nemohu nezmínit, že RTP stránek je spravedlivé. Zdravím všechny!

E-mail mého webu Rollino: rezendepaulo13@yahoo.com

Upraveno autorem před 8 měsíci
Automaticky přeloženo:
Radka
před 8 měsíci

Ahoj Radko,

Podle našich informací přichází další stížnosti hráčů, které bychom rádi prozkoumali. K tomu potřebujeme e-mailové adresy spojené s těmito stížnostmi. Jaký je nejlepší způsob, jak na to jít? Hráči se také mohou přímo obrátit na zákaznickou podporu a podle toho můžeme postupovat – podle toho, co je pohodlnější.

Pokud jde o vlákno, jak bylo vyřešeno, pokud byste laskavě upřesnil, o jaké konkrétní poznatky máte zájem, velmi by nám to pomohlo při shromažďování nejrelevantnějších informací pro daný konkrétní případ.

Velice vám děkuji za pozornost a pomoc v této záležitosti.

Automaticky přeloženo:
enfsandra70
před 8 měsíci

nebojte se platí, je to spolehlivá stránka

Automaticky přeloženo:
Lopesrez
před 8 měsíci

Po tomto příspěvku jsem od kasina dostal nový e-mail, ale tentokrát chtějí všechny dokumenty ve formátu screenshot, je pro mě obtížné je poslat v tomto formátu bez vyfocení, další detail, požádali o snímek obrazovky CFP nebo e-mailem přímo z APP Bank. Jen pro záznam mé analýzy, dokumenty zaslané do kasina všechny s jasností a údaji nezbytnými pro analýzu, ale příběhy, které je třeba analyzovat, jsou ve skutečnosti prostředkem k nezaplacení výběru. Říkám to proto, že ani banka při poskytování úvěru nepožaduje dokumenty tímto způsobem.

Můj e-mail na webu Rollino: rezendepaulo13@yahoo.com

Upraveno autorem před 8 měsíci
Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Ahoj Radko,

Podle našich informací přichází další stížnosti hráčů, které bychom rádi prozkoumali. K tomu potřebujeme e-mailové adresy spojené s těmito stížnostmi. Jaký je nejlepší způsob, jak na to jít? Hráči se také mohou přímo obrátit na zákaznickou podporu a podle toho můžeme postupovat – podle toho, co je pohodlnější.

Pokud jde o vlákno, jak bylo vyřešeno, pokud byste laskavě upřesnil, o jaké konkrétní poznatky máte zájem, velmi by nám to pomohlo při shromažďování nejrelevantnějších informací pro daný konkrétní případ.

Velice vám děkuji za pozornost a pomoc v této záležitosti.

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Ahoj.

Podle našich pravidel nemůžeme e-mailová data sdílet s nikým jiným.

https://casino.guru/terms-and-conditions

"Nesdílíme, nepronajímáme ani neprodáváme osobní údaje o našich uživatelích jiným osobám nebo společnostem."

"3.12. Nemáme svolení uživatelů sdílet jejich osobní údaje, včetně jejich e-mailové adresy, s webovými stránkami kasina, které zkontrolovali nebo ohodnotili na našem webu. Proto nemůžeme tyto informace sdílet s kasinem, abychom pomohli identifikovat Uživatel, který odeslal recenzi na naší Webové stránce. Pokud si kasino přeje identifikovat Uživatele nebo s ním komunikovat, zástupci kasina jsou schopni přímo odpovědět na Uživatelovu recenzi."

Platí i pro fórum - podívejte se kolem sebe uživatelé jsou zde i v tomto vláknu.

Toto je otevřené fórum a můžete hráče oslovit přímo. To je nejlepší přístup, mohu-li poradit.


Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Dobré odpoledne všem,

Aktualizací příspěvku, po 8 dnech od obdržení mého výběru v kasinu Rollino, zaplatili dnes 09.01.2023. Je to klidná stránka s ohledem na RTP, stránky se mi moc líbily, jediné co mě netěšilo byla doba stažení, protože věřím, že v dnešní době s technologií, kterou máme, může být ověření rychlejší.

Tady ale nechávám hodnocení 8, jen kvůli zpoždění stažení, ale hlavně to byla upřímnost.

Automaticky přeloženo:
Lopesrez
před 8 měsíci

Dobrý den vám přeji!

A děkujeme za recenzi! Mnoho hráčů by jistě souhlasilo s tím, že proces KYC je nejčastějším zdrojem komplikací nebo nepříjemných pocitů. Proto oceňuji vaši štědrost a pozitivní přístup.

Pokud někdy narazíte na zajímavé zážitky, budeme tu.

Upraveno autorem před 8 měsíci
Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Dobrý večer všem... Hrál jsem v kasinu měl jsem zisk 500 € a nemůžu. Odvolat, protože to potřebuje ověření... Zatím dobrý. Problém vyvstává v průkazu totožnosti, který bude v mé zemi obnoven příští měsíc. Nemám pas a neuznávají můj diplom. Nevím, co mám dělat... Měl jsem neuvěřitelně krásný zážitek, ale bohužel se mi to zkazilo...

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Vyhrál celkem 980 € a kasino přejde do režimu offline...


WTF!


Celá věc je vtip, ne? Chci říct, pokud jde o údržbářské práce, tak se to odehrává uprostřed dne?!


Neexistuje žádný e-mail, žádné informace, prostě nic!


@Rollino Casino je to špatný vtip?

Upraveno autorem před 7 měsíci
Automaticky přeloženo:
nix1
před 7 měsíci

Dobrý večer ...Stává se mi to samé v Řecku...jen nic ...WTF...??? Vyhrál jsem 300 € Provedl jsem výběr Provedl jsem identifikaci účtu poslali mi e-mail Poslal jsem znovu vše, na co se mě ptali a stále mi neodpovídají a teď vidím, že neexistuje ani web... Sakra moje štěstí, není nic horšího než to, co zažíváme!

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Žádné údržbářské práce!


Podvodníci utekli s penězi!!!

@Casino Guru!Jejich kasina jsou OFFLINE a protože nikdo není v kontaktu, dokážete si představit, co se děje!


Zveřejněte prosím varování, že se něco děje!

Automaticky přeloženo:
nix1
před 7 měsíci

Kazino Guru, měli jste nás chránit... A v Německu a v mé zemi se děje to samé... Vyhráli jsme peníze a oni udělali křídla.... Vložili jsme peníze, hráli jsme a teď zmizeli... Jaká je vaše role Jak jako guru tento problém vyřešíte?

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Žádné údržbářské práce!


Podvodníci utekli s penězi!!!

@Casino Guru!Jejich kasina jsou OFFLINE a protože nikdo není v kontaktu, dokážete si představit, co se děje!


Zveřejněte prosím varování, že se něco děje!

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Mají výpadek nebo utekli, nejsou si jisti, který z nich je ten případ, doufejme, že to první. Jejich další kasino (palmsloty) je stále online

Automaticky přeloženo:
1 2 3...12
Jít na stránkuz 12 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky