Rád bych zde nechal to, co prožívám s kasinem Rollino. Vyhrál jsem 100 zatočení při registraci, slot Book of Books, 22.08.2023 04:36:56 ID 1707160967. Kde jsem vyhrál 78,00 $ real. Hrál jsem dál a měl jsem to štěstí, že jsem dostal 2x X10 na slotech Pragmatic Převrácení bylo přes 3 200,00 $. Podařilo se mi splnit rollover a stále jsem měl $ 1 369,00, ale automaticky, když jsem splnil rollover, klesl na $ 630,00. Povolený výběr je 500,00 $, takže jsem chtěl vyzkoušet, zda kasino zaplatilo, a nastavil jsem výběr této částky. Nicméně stránka mě požádala o ověření dokumentů, postupovala jsem podle postupu. Pak jsem dostal na svůj e-mail, tento standardizovaný e-mail. Odeslal jsem požadované dokumenty a k mému překvapení jsem dnes 28. 8. znovu obdržel tento e-mail s žádostí o dokumenty. Bez jakýchkoli dalších informací jsem to poslal znovu. Ještě jsem neotevřel reklamaci, protože jsem četl v příspěvku, že se musí čekat 14 dní, přijde mi to hodně, ale to je ok. Splnil jsem všechny požadavky, ale stránky zanechávají něco, co jsem chtěl, protože podle mého názoru váznou, počkám těch 14 dní a otevřu reklamaci. V případě potřeby mám fotky všeho možného. Ne, nemohu nezmínit, že RTP stránek je spravedlivé. Zdravím všechny!
E-mail mého webu Rollino: rezendepaulo13@yahoo.com
I would like to leave here what I am going through with the Rollino casino. I won 100 spins on registration, Book of Books slot, 22.08.2023 04:36:56 ID 1707160967. Where I won $78.00 reais. I kept playing and was lucky enough to get 2 times X10 on Pragmatic slots The rollover was over $3,200.00. I managed to fulfill the rollover and I still had $1,369.00, but automatically when I fulfilled the rollover it dropped to $630.00. The allowed withdrawal is $500.00, so I wanted to test to see if the casino paid and I set to withdraw this amount, However, the site asked me to verify the documents, I followed the procedure. Then I received in my email, this standardized email. I sent the requested documents, and to my surprise today, 28/08 I received this email requesting documents again. Without any kind of extra information, I sent it again. I haven't opened a complaint yet, because I read in the post that you have to wait 14 days, I think it's a lot, but that's ok. I fulfilled all the requirements, but the site is leaving something to be desired, because from my understanding, they are stalling, I will wait the 14 days, and I will open a complaint. I have pictures of everything if needed. No, I can't help but mention that the site's RTP is fair. Greetings everyone!
My Rollino website email: rezendepaulo13@yahoo.com
Gostaria de deixar aqui o que estou passando com o cassino Rollino. Ganhei 100 rodadas no cadastro, no slot Book of Books, 22.08.2023 04:36:56 ID 1707160967. Onde ganhei $ 78.00 reais. Continuei jogando e tive a sorte de pegar 2 vezes X10 nos slots da Pragmatic O rollover passava de $ 3.200,00. Consegui cumprir o rollover e ainda estava com $ 1.369,00, porém automaticamente ao cumprir o rollover caiu para $630,00. A retirada permitida é de $500,00, sendo assim quis testar pra ver se o cassino paga e coloquei pra retirar esse valor, Porém, o site pediu que fizesse verificação de documentos, segui o procedimento. Em seguida recebi no meu e-mail, esse e-mail padronizado. Enviei os documentos solicitados, e pra minha surpresa hj, 28/08 recebi esse e-mail solicitando documentos de novo. Sem qualquer tipo de informação extra, enviei de novo. Não abri reclamação ainda, porque li no post que é necessário esperar 14 dias, eu acho muito, mas tudo bem. Cumpri todos os requisitos, porém o site, esta deixando a desejar, pois pelo meu entendimento, estão enrolando, vou aguardar os 14 dias, e abrirei uma reclamação. Tenho fotos de tudo, caso seja necessário. Não, posso deixar de mencionar que o RTP do site é justo. Saudações a todos!
Meu e-mail do site Rollino: rezendepaulo13@yahoo.com
Upraveno autorem před rokem
Automaticky přeloženo: