FórumKasinaRollino Casino - všeobecná diskuze

Rollino Casino - všeobecná diskuze (strana 3)

před 9 měsíci od frabello40
|
14502 zobrazení 228 odpovědí |
|
12 3 4...12
Přidat příspěvek
SakDedes1
před 7 měsíci

Těžko říct, jestli kasino plánuje utéct s penězi uživatele nebo ne, neexistuje způsob, jak něco takového předvídat. Pokud jste tam měli zůstatek, můžete podat stížnost, pokud dostatečný počet uživatelů podá stížnosti na chybějící zůstatky, hodnocení kasina se propadne

Automaticky přeloženo:
SunsetGaze
před 7 měsíci

Pak alespoň řeknete, co je v současnosti.

Takže tam sedíme a myslíme si, že tato kasina zůstanou navždy offline a to je vše.


Zatím nikdo neodpověděl, což je více než hořké.

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Některá z těchto kasin z této skupiny jsou offline


Kasino Oxi

Kasino Spinsbro

Kasino Cosmicslot

Casino Rollino

Kasino Iwild

Snatch Casino

Kasino Regals

Flappy Casino


Velmi podivné...

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci


Mám stejný problém, došla mi 1250e

Automaticky přeloženo:
vlacicristo1998
před 7 měsíci

Bohužel nejsou žádné informace o tom, co se děje.


Zřejmě jsou mimo provoz i poštovní servery...

Upraveno autorem před 7 měsíci
Automaticky přeloženo:
nix1
před 7 měsíci

Mohu se přihlásit do IWild, aby neměli problém

Automaticky přeloženo:
solglantan7
před 7 měsíci

Pro mě offline stejně jako pro všechny ostatní!


VPN atd. vše testováno.


Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Ahoj milí hráči,


V současné době provádíme určitá vylepšení naší hlavní domény ( www.rollino.co ), abychom zajistili, že všichni budete mít ty nejlepší zkušenosti. Brzy bude opět online! Prozatím můžete nadále přistupovat ke svým účtům na www.rollino.casino .


Děkujeme za trpělivost a pochopení. Vážíme si vaší trvalé důvěry v nás! 😊

Automaticky přeloženo:
Rollino Casino
před 7 měsíci

Děkuji za odpověď! 🙂

Automaticky přeloženo:
Rollino Casino
před 7 měsíci

Děkuji, že jste mě kontaktovali...Nejdřív jsem si myslel, že jste zmizeli....Nyní můžete konečně, konečně, konečně dokončit proces identifikace a poslat mi 300 €, které jsem vybral, abych vám také mohl věřit a pokračovat ve hře ve vaší společnosti a samozřejmě vás představím i mým dalším přátelům nebo budete takto pokračovat??? Díky moc...čekám, až moje Kalvárie skončí.

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Právě jsem požádala o stažení 🙂


Acc bylo veri přes web a poslal jsem doklad o platbě společnosti KYC.

Jsem zvědavý, jak dlouho to celé bude trvat.


Automaticky přeloženo:
Rollino Casino
před 7 měsíci

Na závěr vás ještě jednou moc prosím, abyste viděli mé dokumenty a přijali je....Zpracujte můj výběr ve výši 300 EUR. Chci, abys mi s důvěrou udělal totéž. ...prosím....je to velmi bolestivé, co zažívám ve vašem kasinu....doufám, že moje slova budou vyslyšena

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Chlapče, co se to s nima děje!!!


Zatím se NIC nestalo, kromě toho, že jsem poslal hromadu dokumentů!

No, zkusil jsem to celé poslat kyc@rollino.co .


Vrátilo se následující:

Tato zpráva byla vytvořena automaticky softwarem pro doručování pošty.


Zpráva, kterou jste odeslali, nemohla být doručena jednomu nebo více z nich

jeho příjemcům. Toto je trvalá chyba.


Následující adresa selhala:


KYC@rollino.co:

neexistující doménu


Následující adresa selhala:


support@rollino.co :

neexistující doménu


Nemohu tedy nikam posílat své dokumenty!



Upraveno autorem před 7 měsíci
Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Už ani nevím, co k tomu říct!


V současné době probíhají krátkodobé technické práce. Dokončení prací očekáváme v nejbližší době.

Omlouváme se za nepříjemnosti.


2 dny POUZE problémy!



To nejlepší teprve přijde!


Toto je odpověď na problémy, které existují již 2 dny:


Jakmile bude chyba opravena, budeme vás informovat e-mailem. Pokusíme se to v nejbližší době napravit.

Upraveno autorem před 7 měsíci
Automaticky přeloženo:
nix1
před 7 měsíci

Nyní mi bylo řečeno, že finanční oddělení zkontroluje mé dokumenty a znovu mi pošle zprávu...Lháři...dělají si z nás legraci...Můžete s tím něco udělat? jak vyřešíme naše problémy???

Automaticky přeloženo:
Rollino Casino
před 7 měsíci

Je to všechno vtip?


Začněme!


Máte Curacao Casino, tj. rozšířená Veri URČITĚ nechce MÍT Curacao, je to vaše rozhodnutí! tj. děláte to jen proto, aby hráči přišli o všechno!

NEVLASTNÍTE MGA CASINO!


Včera bylo vaše kasino mimo provoz na HODINY bez jakýchkoliv informací!

Dnes jsou všechny vaše e-mailové adresy nefunkční! Odpověď na toto z živého chatu překonává všechno!! (viz výše)


Jak si to představuješ? Budou vaši poskytovatelé plateb zítra mimo provoz?

Automaticky přeloženo:
SakDedes1
před 7 měsíci

Myslím, že nikdo není ověřený a že to tak trvá už týdny😉

Mám 1k na Acc, ale myslím, že to nikdy nepošlou.


@ Casino Guru prosím změňte hodnocení kasina!



Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci


vyplatili mi peníze, vše v pořádku

Automaticky přeloženo:
vlacicristo1998
před 7 měsíci

Aha a čekáme 2 dny akorát máme problémy a teď přijdeš něco vyplatili?

Automaticky přeloženo:
vlacicristo1998
před 7 měsíci

Od kterého dne jste požádali o odstoupení od smlouvy? ...Můžete si udělat obrázek ... Řecko - Srbsko bratři ... Kosovo je Srbsko

Automaticky přeloženo:
12 3 4...12
Jít na stránkuz 12 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky