FórumKasinaRollino Casino - všeobecná diskuze

Rollino Casino - všeobecná diskuze (strana 4)

před 9 měsíci od frabello40
|
14597 zobrazení 228 odpovědí |
|
1...3 4 5...12
Přidat příspěvek
SakDedes1
před 7 měsíci

Kasino bylo včera mimo provoz a dnes jsou všechny poštovní servery mimo provoz....


Jak byste se měli nechat ověřit? ŽE JO! Žádná šance

Automaticky přeloženo:
nix1
před 7 měsíci

Doufám, že je dostaneme, pokud vytrváme... Nemohou pochopit, že takto si ubližují...nehrajte na ně, pokud do nich nevloží vaše peníze, vyberte si jiné kasino ve vaší zemi legální ...

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Bohužel se vůbec nic neděje...


Mail SERVER DOWN atd. Můj obličej, tohle je špatné kasino!


Nejnovější informace:


V tuto chvíli se již pracuje na obnovení funkčnosti.


Vzdávám se, nikdy se nic nestane!


Upraveno autorem před 7 měsíci
Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Myslím, že nikdo není ověřený a že to tak trvá už týdny😉

Mám 1k na Acc, ale myslím, že to nikdy nepošlou.


@ Casino Guru prosím změňte hodnocení kasina!



Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Mohl byste zpomalit a chvíli počkat?

Chápu, že jste čekali dva dny, takže není třeba varovat celý svět. Vlastně jsem rád, že sem zástupce přišel a vysvětlil, že došlo k NEPLÁNOVANÉ údržbě.

Například umožňujeme kasinu 14 celých dní na ověření hráče a odeslání peněz.

Zde se dozvíte, jak hodnotíme kasina, pokud vás to zajímá: https://casino.guru/our-casino-reviews

Trpělivost je klíčová. 😉



Automaticky přeloženo:
Radka
před 7 měsíci

Už jste někdy viděli kasino, které je několik hodin mimo provoz? Žádné informace nebo něco podobného?

Dnes jsou poštovní servery mimo provoz a žádná z poštovních adres neběží.


Sám jsem pak zjistil, že běží následující emaily.


KYC@rollino.casino

support@rollino.casino


Na samotné stránce jsou e-maily, které již neběží.

Live chat mi také nepomohl!


Pokud to všechno začne takhle, může to být jen lepší (myslím to ironicky)


Chtějí ode mě nekonečné množství dokumentů, které jsou naprosto zbytečné a celou věc jen protahují.


Moc tě prosím Radku!


Automaticky přeloženo:
nix1
před 7 měsíci

Ano mám. Nic tak neobvyklého. Jen se uklidni a

Připomeňte si, že zástupce kasina tu byl včera, aby to vysvětlil.

Nepanikařte, technické poruchy mohou i na několik hodin zastavit celou MHD, ale to neznamená, že se to nevyřeší 🙂


Chápu, že KYC je někdy docela průšvih. Ale víte co? Z mé zkušenosti je nejlepší praxe jednoduše spolupracovat. Dejte tomu trochu času, pokud nemůžete projít ověřením po dobu 14 pracovních dnů, vraťte se a odešlete stížnost.

Upraveno autorem před 7 měsíci
Automaticky přeloženo:
Radka
před 7 měsíci

Vaše slova v uších Božích!


Uvidíme, jak dlouho to celé vydrží...

Automaticky přeloženo:
Radka
před 7 měsíci

Už nemám trpělivost, poslal jsem jim vše z dokumentů a neověřují mě... jsou pozdě a neodpovídají mi. Zrovna před chvílí jsem obdržel e-mail s žádostí o opětovné zaslání dokumentů z druhé karty, kterou jsem vložil. Už to nemůžu vydržet v tomto kasinu, aby nám pomohlo ukončit naše utrpení. Chtěli jsme si užít zábavu v kasinu rollino a ne být Golgota

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Vážení hráči,


Opravdu chápu nepříjemnosti a obavy, které právě cítíte. Za prvé, dovolte mi, abych vás ujistil, že vše je pod kontrolou.


Momentálně máme technický problém s naším e-mailovým serverem, který bohužel ovlivnil proces ověření. To je důvod, proč některé e-mailové adresy momentálně nejsou funkční. Náš tým aktivně pracuje na vyřešení tohoto problému a za narušení se upřímně omlouváme. Buďte prosím ujištěni, děláme vše, co je v našich silách, abychom zajistili, že nebudete mít žádné další nepříjemnosti.


Děkujeme za trpělivost a pochopení.


Automaticky přeloženo:
Rollino Casino
před 7 měsíci

Před chvílí jsem znovu odeslal své dokumenty, které jste si vyžádali před půl hodinou e-mailem sami ... Jaký problém???? děláš si z nás srandu??? Respektujeme vás jako kasino a chceme být vašimi hráči, proč konečně neuzavřete identifikaci a nenecháte projít výběr 300 €, který jsem provedl? Konečně tady a teď skončete a zůstaňte nás jako hráče ve svém kasinu...

Automaticky přeloženo:
Rollino Casino
před 7 měsíci

Je hezké, že nyní dostáváte e-maily z adresy verification@advabet.com a já dostávám stále stejný e-mail!


Nyní jsem poslal stejný e-mail se svými dokumenty na tuto e-mailovou adresu 6krát!

Co se vrátí, hádejte co! STÁLE STEJNÁ POŠTA DOKAZ!!!


To stačí !


>>>Ujišťujeme vás, že děláme vše, co je v našich silách, abychom zajistili, že už nebudete mít žádné další nepříjemnosti.<<<


Co takhle zaplatit penězi?!?!


@ Radko snad už pomalu chápeš, co tady kasino dělá...

Upraveno autorem před 7 měsíci
Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Po 15 dokumentech to začíná být pomalé!

Celá věc může být jen špatný vtip!


Nejlepší je mít dokumenty, které tady v Německu neexistují

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Je hezké, že nyní dostáváte e-maily z adresy verification@advabet.com a já dostávám stále stejný e-mail!


Nyní jsem poslal stejný e-mail se svými dokumenty na tuto e-mailovou adresu 6krát!

Co se vrátí, hádejte co! STÁLE STEJNÁ POŠTA DOKAZ!!!


To stačí !


>>>Ujišťujeme vás, že děláme vše, co je v našich silách, abychom zajistili, že už nebudete mít žádné další nepříjemnosti.<<<


Co takhle zaplatit penězi?!?!


@ Radko snad už pomalu chápeš, co tady kasino dělá...

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Chápu, že technické problémy jsou nepředvídatelné. Zkuste to přijmout. Dokud bude zástupce kasina přicházet, zůstávám optimistou.

Je to nepříjemná zkušenost, ale co, občas se to stane.

Automaticky přeloženo:
nix1
před 7 měsíci

Jste požádáni o poskytnutí takových neexistujících dokumentů? To by byla skutečná bolest...

Jsem si jistý, že mě brzy aktualizujete, doufám, že pro změnu s nějakou dobrou zprávou.

Automaticky přeloženo:
Radka
před 7 měsíci

Ahoj Radko😉


Něco jsem o tom psal i ve věci, která je otevřená.


Výplata 1

Kasino mi snížilo 1 000 EUR na 93,75 EUR (5x maximální výplata)

S těmito 93 € jsem pak vyhrál něco málo přes 500 €.


Výplata 2

Tentokrát mi to zase zkrátili, protože mi vyplatili bonusové peníze max 5x.

Problém je v tom, že jsem měl 93 EUR ve SKUTEČNÉ HOTOVOSTI a nic víc jako bonus...


Myslím, že pravidlo 5x je na hovno a toto kasino by mělo dostat hodnocení 0 hvězdiček.

Nyní byla výplata opět zrušena a více než 400 EUR z 500 EUR bylo smazáno.


Nic jiného mě k tomu taky nenapadá.


Tak drzé chování jsem ještě neviděl!

Upraveno autorem před 7 měsíci
Automaticky přeloženo:
nix1
před 7 měsíci

hmm, to zní opravdu smutně

Doufám, že něco vymyslíš. Za sebe jsem se ale rozhodl, že pokud se mi z kasina začne točit hlava, tak ho přestanu používat.

Automaticky přeloženo:
Russell128
před 7 měsíci

Drž se dál od takového kasina😉


Naposledy jsem viděl pravidlo maximálního výběru 5x nebo 10x pro normální bonus snadno před 10 lety.

5x a pak lze vybrat pouze bonusové peníze je podvod, nic víc a nic míň.



Automaticky přeloženo:
nix1
před 7 měsíci

Díky, že jsi to zmínil. Neřekl bych však, že kasino je podvod. To by znamenalo, že z webu nedostanete žádné peníze.

No, našel jsem "Považujeme podmínky kasina za většinou spravedlivé" Těším se na další podrobnosti o tom. Podle zvěstí se chystáme v recenzi uvést přesnou „nefér" část podmínek.

Rozhodně stojí za námahu, pokud se mě ptáte.

Automaticky přeloženo:
Radka
před 7 měsíci

file

Ano, to je v pořádku, pokud jsou tyto sekce zahrnuty do recenze😉


Všechno je v pořádku, že mi zablokovali 1 000 EUR a obhajovali pravidlo 5x.

Ale to, že jsem s těmito penězi (skutečnou hotovostí) vyhrál a výplatu opět zrušili, je více než nefér.


Dokonce jsem se ptal na chatu a řekli, že je vše v pořádku, můžete vyhrát více se skutečnou hotovostí a nechat si ji vyplatit. V tu chvíli jsem už bonus neměl.


Ani v podmínkách o tom nic není


Ps: Pravděpodobně teď mění podmínky, ale zůstává stejné, že 400 € bylo mnou smazáno...

Upraveno autorem před 7 měsíci
Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Ahoj kluci! Myslím, že si prostě musíte dát pauzu a odpočinout si, je to jen kasino a štěstí

Automaticky přeloženo:
1...3 4 5...12
Jít na stránkuz 12 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
CandyBlitzBombs_flash_alt
Bezplatný automatový turnaj s výherním fondem ve výši 1000 € právě probíhá!
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky