Vážení všichni,
Ohledně stížnosti podané uživatelem col211:
Rádi bychom informovali, že uvedený uživatel plně využil všechny své vklady a úspěšně vsadil zůstatek na svém účtu.
Žádné z uvedených tvrzení by uživatel nevznesel, pokud by měl být herní výsledek vítězný.
Dále, po řádném odeslání žádosti o uzavření účtu, byly účty uživatele řádně zpracovány v souladu s obchodními podmínkami našich webových stránek.
Rollino je platforma přátelská k VPN, a proto respektuje a zohledňuje hraní uživatelů bez ohledu na jakákoli geografická omezení, která jsou stanovena dle výhradního uvážení Rollina a mohou se čas od času měnit.
Doufáme, že výše uvedené objasní tento případ.
S pozdravem,
Kasino Rollino
Dear all,
Regarding the complaint made by col211:
We would like to inform that the said user has used each of his deposits in full and successfully wagered his account balance.
None of the said claims would be raised by the user if gameplay outcome was to be of a winning one.
Furthermore, upon properly submitting an account closure request, the user’s accounts was handled appropriately, in accordance to the T&Cs of our website.
Rollino is a VPN-Friendly platform and as such, it respects and accounts for users’ gameplay, regardless of any geographical restrictions which are imposed at Rollino’s sole discretion, and may vary from time to time.
We hope that the above clarifies this case.
Kind Regards,
Rollino Casino
Automaticky přeloženo: