FórumKasinaRabona Casino - všeobecná diskuze

Rabona Casino - všeobecná diskuze (strana 7)

před 2 roky od Radka
|
32526 zobrazení 285 odpovědí |
|
1...6 7 8...16
Přidat příspěvek
Romi
před 6 měsíci

Poslal jsem chaty, řekli, že mi zaplatí všechny moje peníze.. mám nějakou šanci být ospravedlněn??

Automaticky přeloženo:
Thomas3333
před 6 měsíci

Vážený hráč,

Poskytněte prosím všechny související snímky obrazovky a informace prostřednictvím stížnosti ( použijte tento odkaz 👈). Toto je jen fórum, kde se bavíme o aktuálním dění. Na fóru se neděje žádné řešení, takže nemůžeme jednoduše předpokládat, co se stane. Pokud kasino potvrdí, že peníze dostanete, nemáme důvod tomu nevěřit.

Doufám, že chápete.

Automaticky přeloženo:
Radka
před 6 měsíci

Nejde mi je poslat a nevím proč..

Automaticky přeloženo:
Romi
před 6 měsíci

Poslal jsem všechno, kam jsi mi teď řekl, abych čekal nějakou naději? Nebo je má naděje nadobro ztracena?

Automaticky přeloženo:
Radka
před 6 měsíci

Poslal jsem vše, co jste mi řekl v mé stížnosti

Automaticky přeloženo:
Radka
před 6 měsíci

Dobrý večer. Kdy dostanu aktuální informace o mém případu? Poslal jsem snímky obrazovky na stránku, kde jsem podal stížnost.

Automaticky přeloženo:
Thomas3333
před 6 měsíci

Ahoj. Jsme rádi, že jste aktualizovali náš tým pro stížnosti. 👌 Teď vidím, že je řada na vás, abyste odpověděli na další otázky, abyste mohli pokračovat. Udělejte tak prosím zde 👈 a uvidíme, jak se případ vyvine.

Automaticky přeloženo:
Romi
před 6 měsíci

Dobrý večer. Můj případ je otevřený a odpovídám na vše, na co se ptají ve stížnosti, jen nechápu, proč uběhne tolik dní bez odpovědi? Je moje stížnost na kasino v procesu prošetřování? Je nějaká šance získat své výhry zpět?

Automaticky přeloženo:
Thomas3333
před 6 měsíci

Ahoj. To je od vás milé a děkujeme za aktualizaci. Náš tým má bohužel každý den mnoho stížností. Musí pečlivě prozkoumat každého z nich, aby poskytli veškerou pomoc, kterou hráči potřebují. Doufám, že chápete, že proto nejsou schopni odpovídat každý den. Jen čekejme a doufejme v nejlepší výsledek, budu držet palce.🤞

Automaticky přeloženo:
Romi
před 6 měsíci

Děkuji mnohokrát. je vaše společnost zodpovědná za kasina, takže s nimi mluví, aby vyřešili problém? V opačném případě může být kasino pokutováno? Je to nezávislý kompetentní orgán, který pomáhá hráčům?

Automaticky přeloženo:
Thomas3333
před 6 měsíci

Co přesně myslíš tím "zodpovědný"? 🤔 To bych neřekl, ne. Náš tým pro stížnosti hovoří se zástupci každého kasina, aby vyřešil problém obsažený v každé stížnosti. Kasino, každé kasino, může být pokutováno, ano. To je však „úkolem" licenčního orgánu každého kasina a záleží na tom, jak se v každém případě, řekl bych, dopustili. My v Casino Guru jim ve skutečnosti dáváme takzvané černé body a oni si poté mohou snížit svůj bezpečnostní index. Náš tým pro stížnosti zde v Casino Guru řeší všechny stížnosti a pomáhá hráčům.

Doufám, že jste dostali všechny odpovědi, které jste potřebovali, pokud můžeme udělat něco jiného, dejte nám vědět.👌

Automaticky přeloženo:
Romi
před 6 měsíci

Děkuji za odpověď, tj. je nějaká šance, že budu ospravedlněn a dostanu své peníze?? Toto je moje otázka..

Automaticky přeloženo:
Thomas3333
před 6 měsíci

Jelikož nejsem odborník, pokud jde o řešení reklamací, kde to řeší náš tým a ne já, opravdu Vám nemohu dát přímou odpověď na Vaši otázku. Mohu jen držet palce 🤞, a doufat v co nejlepší výsledek pro vás.

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Dobré odpoledne, hrál jsem automaty bez bonusů a vyhrál 5000 €, od té doby se snažím peníze vybrat. Nejprve mi zablokovali přístup ke hře a požádali mě o dokumenty pro ověření mého profilu, všechny jsem jim předložil a oni souhlasili. Ověření však trvá dlouho a stále probíhá, což mi neumožňuje hrát ani vybírat peníze. Mluvím s asistenty na chatu, kteří za mě nic neřeší, jen mi dají emailovou adresu podpůrného týmu. Poslal jsem několik e-mailů a žádný z nich mi nesdělil zákonnou lhůtu pro ověření mého profilu! Není přijatelné, aby byl vklad proveden okamžitě a bez ověření a výběry již trvají dva týdny v procesu ověření. Mám otisky konverzací a e-mailů asistentů, které si vyměňuji s týmem podpory, kde mi dokonce říkají, že pro ověření mého účtu není žádná lhůta. Jdu k poslednímu kroku, abych dostal své peníze. Ocenil bych, kdybyste s nimi mohli proces urychlit.

Automaticky přeloženo:
Margarida88
před 6 měsíci

S tímto kasinem trpím stejně a hůř.. zabavili mi 1 850 €, podejte stížnost zde na fóru, udělal jsem totéž a doufám, že vy i já budeme ospravedlněni a dotyčné kasino bude potrestáno protože jsou nelegální.. přeji úspěch..

Automaticky přeloženo:
Thomas3333
před 6 měsíci

Chci jen to, co mi právem patří

Automaticky přeloženo:
Margarida88
před 6 měsíci

Takže byste to měli vyhrát férově!! Žádné bonusové přímé výhry, které by měli vyplatit. Thomasův případ je jiný, když uzavřel účet a otevřel jiný pomocí jiného e-mailu a vyhrál. Kasino to zpochybňuje prohlášením, že měl duplicitní účet, který porušuje většinu kasin t@cs . Stále doufám, že dostane své peníze, protože to pro něj hodně znamená, ale zasloužíte si, aby vám kasino vyplatilo rovnou a bez dovádění.🤞

Automaticky přeloženo:
Anonymized534
před 6 měsíci

Je to zjevně jiný případ než ten můj, a protože odkazujete na můj případ, můj první účet byl uzavřen a druhý den jsem si vytvořil nový účet, nikdy jsem nehrál s duplicitním účtem a vyzývám kasino rabona, aby to dokázal. .Poslal jsem všechny své důkazy ve své stížnosti, včetně snímků obrazovky. Na svůj nový účet jsem také uvedl své skutečné údaje pro registraci, pouze e-mail a telefonní číslo se liší, hraji asi 6 měsíců a nikdy mě nepožádali o ověření. Ptám se: proč mi dovolili vytvořit nový účtu a přijmout vklad mě a nenechat se zablokovat? A když jsem vyhrál, uzavřeli můj účet? Druhá otázka poté, co jsem napsal, že můj účet bude uzavřen kvůli závislosti na hazardních hrách, proč mě znovu přijali a nezablokovali můj účet, jako by mě měli chránit? Tady se bavíme o velké nezákonnosti, že kromě nároku na peníze, které mi patří, chci, aby kasino bylo potrestáno příslušným nezávislým herním úřadem... Prohrál jsem tisíce eur a není fér, že chtějí jen musí svým zákazníkům odpovídajícím způsobem zaplatit. .a ještě jedna otázka: jak nechají hráče hrát měsíce bez ověření, což je zabezpečení, protože mohou hrát závislí nebo nejhorší nové děti, které jsou zodpovědnou hrou? To je ode mě vše a doufám, že se oba dočkáme spravedlnosti a že dotyčné kasino bude potrestáno.

Automaticky přeloženo:
Příspěvek od Thomas3333 byl odstraněn
Anonymized534
před 6 měsíci

Je zřejmé, že opravdu potřebuji své peníze a doufám, že mi pomůžete jako doposud v mém případě a moc vám děkuji.. je to velmi důležité casino Guru pro všechny hráče, kteří mají podobné případy..

Automaticky přeloženo:
1...6 7 8...16
Jít na stránkuz 16 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky