FórumKasinaRabona Casino - všeobecná diskuze

Rabona Casino - všeobecná diskuze (strana 7)

před 2 roky od Radka
|
45292 zobrazení 343 odpovědí |
|
1...6 7 8...18
Thomas3333
před 8 měsíci

Ahoj. To je od vás milé a děkujeme za aktualizaci. Náš tým má bohužel každý den mnoho stížností. Musí pečlivě prozkoumat každého z nich, aby poskytli veškerou pomoc, kterou hráči potřebují. Doufám, že chápete, že proto nejsou schopni odpovídat každý den. Jen čekejme a doufejme v nejlepší výsledek, budu držet palce.🤞

Automaticky přeloženo:
Romi
před 8 měsíci

Děkuji mnohokrát. je vaše společnost zodpovědná za kasina, takže s nimi mluví, aby vyřešili problém? V opačném případě může být kasino pokutováno? Je to nezávislý kompetentní orgán, který pomáhá hráčům?

Automaticky přeloženo:
Thomas3333
před 8 měsíci

Co přesně myslíš tím "zodpovědný"? 🤔 To bych neřekl, ne. Náš tým pro stížnosti hovoří se zástupci každého kasina, aby vyřešil problém obsažený v každé stížnosti. Kasino, každé kasino, může být pokutováno, ano. To je však „úkolem" licenčního orgánu každého kasina a záleží na tom, jak se v každém případě, řekl bych, dopustili. My v Casino Guru jim ve skutečnosti dáváme takzvané černé body a oni si poté mohou snížit svůj bezpečnostní index. Náš tým pro stížnosti zde v Casino Guru řeší všechny stížnosti a pomáhá hráčům.

Doufám, že jste dostali všechny odpovědi, které jste potřebovali, pokud můžeme udělat něco jiného, dejte nám vědět.👌

Automaticky přeloženo:
Romi
před 8 měsíci

Děkuji za odpověď, tj. je nějaká šance, že budu ospravedlněn a dostanu své peníze?? Toto je moje otázka..

Automaticky přeloženo:
Thomas3333
před 8 měsíci

Jelikož nejsem odborník, pokud jde o řešení reklamací, kde to řeší náš tým a ne já, opravdu Vám nemohu dát přímou odpověď na Vaši otázku. Mohu jen držet palce 🤞, a doufat v co nejlepší výsledek pro vás.

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Dobré odpoledne, hrál jsem automaty bez bonusů a vyhrál 5000 €, od té doby se snažím peníze vybrat. Nejprve mi zablokovali přístup ke hře a požádali mě o dokumenty pro ověření mého profilu, všechny jsem jim předložil a oni souhlasili. Ověření však trvá dlouho a stále probíhá, což mi neumožňuje hrát ani vybírat peníze. Mluvím s asistenty na chatu, kteří za mě nic neřeší, jen mi dají emailovou adresu podpůrného týmu. Poslal jsem několik e-mailů a žádný z nich mi nesdělil zákonnou lhůtu pro ověření mého profilu! Není přijatelné, aby byl vklad proveden okamžitě a bez ověření a výběry již trvají dva týdny v procesu ověření. Mám otisky konverzací a e-mailů asistentů, které si vyměňuji s týmem podpory, kde mi dokonce říkají, že pro ověření mého účtu není žádná lhůta. Jdu k poslednímu kroku, abych dostal své peníze. Ocenil bych, kdybyste s nimi mohli proces urychlit.

Automaticky přeloženo:
Margarida88
před 8 měsíci

S tímto kasinem trpím stejně a hůř.. zabavili mi 1 850 €, podejte stížnost zde na fóru, udělal jsem totéž a doufám, že vy i já budeme ospravedlněni a dotyčné kasino bude potrestáno protože jsou nelegální.. přeji úspěch..

Automaticky přeloženo:
Thomas3333
před 8 měsíci

Chci jen to, co mi právem patří

Automaticky přeloženo:
Margarida88
před 8 měsíci

Takže byste to měli vyhrát férově!! Žádné bonusové přímé výhry, které by měli vyplatit. Thomasův případ je jiný, když uzavřel účet a otevřel jiný pomocí jiného e-mailu a vyhrál. Kasino to zpochybňuje prohlášením, že měl duplicitní účet, který porušuje většinu kasin t@cs . Stále doufám, že dostane své peníze, protože to pro něj hodně znamená, ale zasloužíte si, aby vám kasino vyplatilo rovnou a bez dovádění.🤞

Automaticky přeloženo:
Anonymized534
před 8 měsíci

Je to zjevně jiný případ než ten můj, a protože odkazujete na můj případ, můj první účet byl uzavřen a druhý den jsem si vytvořil nový účet, nikdy jsem nehrál s duplicitním účtem a vyzývám kasino rabona, aby to dokázal. .Poslal jsem všechny své důkazy ve své stížnosti, včetně snímků obrazovky. Na svůj nový účet jsem také uvedl své skutečné údaje pro registraci, pouze e-mail a telefonní číslo se liší, hraji asi 6 měsíců a nikdy mě nepožádali o ověření. Ptám se: proč mi dovolili vytvořit nový účtu a přijmout vklad mě a nenechat se zablokovat? A když jsem vyhrál, uzavřeli můj účet? Druhá otázka poté, co jsem napsal, že můj účet bude uzavřen kvůli závislosti na hazardních hrách, proč mě znovu přijali a nezablokovali můj účet, jako by mě měli chránit? Tady se bavíme o velké nezákonnosti, že kromě nároku na peníze, které mi patří, chci, aby kasino bylo potrestáno příslušným nezávislým herním úřadem... Prohrál jsem tisíce eur a není fér, že chtějí jen musí svým zákazníkům odpovídajícím způsobem zaplatit. .a ještě jedna otázka: jak nechají hráče hrát měsíce bez ověření, což je zabezpečení, protože mohou hrát závislí nebo nejhorší nové děti, které jsou zodpovědnou hrou? To je ode mě vše a doufám, že se oba dočkáme spravedlnosti a že dotyčné kasino bude potrestáno.

Automaticky přeloženo:
Anonymized534
před 8 měsíci

Je zřejmé, že opravdu potřebuji své peníze a doufám, že mi pomůžete jako doposud v mém případě a moc vám děkuji.. je to velmi důležité casino Guru pro všechny hráče, kteří mají podobné případy..

Automaticky přeloženo:
Thomas3333
před 8 měsíci

Doufám, že pro vás oba je to hodně peněz, zvlášť když je tak těžké vyhrát na prvním místě. Nechtěl bych tlumit vašeho ducha, pokud jde o pozitivní výsledek pro vás oba, ale některé recenze na Trust Pilot nevykreslují Rabonu v příliš pozitivním světle, pokud jde o vyplácení značných částek peněz

Automaticky přeloženo:
Anonymized534
před 8 měsíci

Co přesně tím myslíš, že nerozumím promiň, že bychom neměli dostat své peníze? Neměli by platit za vlastní chybu?

Automaticky přeloženo:
Anonymized534
před 8 měsíci

Protože si myslím, že mi nezaplatí, obracím se na Gurua, vyhrál jsem spravedlivě. Na mém účtu nejsou žádné nesrovnalosti, můj zůstatek je tam, proces ověření prostě není dokončen, ani mi nedají lhůtu, dokonce přijali mé dokumenty.

Automaticky přeloženo:
Anonymized534
před 8 měsíci

Prý zaplatí... ale ani jedno

Stále jsem prošel procesem ověření účtu 😂💪🏾

Automaticky přeloženo:
Thomas3333
před 8 měsíci

Víte, co je Trust Pilot? Je to webová stránka pro spotřebitele, kde si můžete prohlédnout většinu podniků, nejen kasina. Vždy jsem si přečetl recenze tam i zde, než se připojím k jakémukoli kasinu. Je také známé tím, že dává falešné pozitiva, ale ty negativní ve vás obvykle dávají spravedlivý dojem poctivosti kasina. Bohužel Rabona dostává několik špatných záporáků, i když většina je z doby před časem. Doufejme, že svůj čin uklidili a vy dostanete zaplaceno, ale problém kasin se sídlem v Curacau je v tom, že nemají žádný skutečný řídící orgán, který by je držel pod kontrolou. Hodně štěstí vám oběma

Automaticky přeloženo:
Margarida88
před 8 měsíci

Nikdy jsem nebyl požádán o ověření a hrál jsem velké částky.. buďte v klidu, buďte trpěliví a budete ospravedlněni, doufám, že totéž platí pro mě.

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Casino Guru je na naší straně, podporuje nás a čekáme na vývoj našich případů.. je to prostě špatné kasino, které by nemělo existovat..

Automaticky přeloženo:
Anonymized534
před 8 měsíci

Ano, četl jsem nějaké recenze, které říkají, že neplatí, ale viděl jsem i takové, které platí. Počkejme

Automaticky přeloženo:
Margarida88
před 8 měsíci

Ano, buďte trpěliví a doufám, že dostaneme, co si zasloužíme... hodně štěstí... dejte mi vědět.

Automaticky přeloženo:
1...6 7 8...18
Jít na stránkuz 18 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky