Co přesně myslíš tím "zodpovědný"? 🤔 To bych neřekl, ne. Náš tým pro stížnosti hovoří se zástupci každého kasina, aby vyřešil problém obsažený v každé stížnosti. Kasino, každé kasino, může být pokutováno, ano. To je však „úkolem" licenčního orgánu každého kasina a záleží na tom, jak se v každém případě, řekl bych, dopustili. My v Casino Guru jim ve skutečnosti dáváme takzvané černé body a oni si poté mohou snížit svůj bezpečnostní index. Náš tým pro stížnosti zde v Casino Guru řeší všechny stížnosti a pomáhá hráčům.
Doufám, že jste dostali všechny odpovědi, které jste potřebovali, pokud můžeme udělat něco jiného, dejte nám vědět.👌
What do you exactly mean by "responsible"? 🤔 I wouldn't say that, no. Our complaint team talks to the representatives of each casino, in order to solve the issue included in each complaint. The casino, each casino, can actually be fined, yes. This, though, is a "job" of the licensing authority of each casino and it depends of the aberrance, I would say, they have done in each case. We, in Casino Guru, actually give them, so called, black points, and they can lower their safety index, afterwards. Our complaint team, here in Casino Guru, is resolving all the complaints and helping the players.
I hope, you've got all the answers you needed, if there is something else we can do, just keep us posted.👌
Automaticky přeloženo: