FórumKasinaRabona Casino - všeobecná diskuze

Rabona Casino - všeobecná diskuze (strana 8)

před 2 roky od Radka
|
41083 zobrazení 327 odpovědí |
|
1...7 8 9...17
Přidat příspěvek
před 7 měsíci

Dobré odpoledne, hrál jsem automaty bez bonusů a vyhrál 5000 €, od té doby se snažím peníze vybrat. Nejprve mi zablokovali přístup ke hře a požádali mě o dokumenty pro ověření mého profilu, všechny jsem jim předložil a oni souhlasili. Ověření však trvá dlouho a stále probíhá, což mi neumožňuje hrát ani vybírat peníze. Mluvím s asistenty na chatu, kteří za mě nic neřeší, jen mi dají emailovou adresu podpůrného týmu. Poslal jsem několik e-mailů a žádný z nich mi nesdělil zákonnou lhůtu pro ověření mého profilu! Není přijatelné, aby byl vklad proveden okamžitě a bez ověření a výběry již trvají dva týdny v procesu ověření. Mám otisky konverzací a e-mailů asistentů, které si vyměňuji s týmem podpory, kde mi dokonce říkají, že pro ověření mého účtu není žádná lhůta. Jdu k poslednímu kroku, abych dostal své peníze. Ocenil bych, kdybyste s nimi mohli proces urychlit.

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Dobrý den, celá věc spočívá na ověření a teprve když jej úspěšně projdete, bude vám umožněno odstoupit. Viděl jsem, že jste u nás otevřeli stížnost , ale je třeba dodat, že kasinům dáváme 14 dní na vyřešení takového procesu. Pokud se do té doby ničeho nedosáhne a stále nebudete ověřeni, náš tým to bude dále zkoumat a pokusí se kasino kontaktovat. Doufejme tedy, že do té doby se věci pohnou správným směrem a budete moci odstoupit.

Každopádně, pokud jde o samotné ověřování a pokud není dokončeno, je třeba poskytnout další dokumenty nebo došlo k zamítnutí? Nebo je kasino neustále jen kontroluje a vy zatím nic nevíte?

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Je zřejmé, že opravdu potřebuji své peníze a doufám, že mi pomůžete jako doposud v mém případě a moc vám děkuji.. je to velmi důležité casino Guru pro všechny hráče, kteří mají podobné případy..

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Vidím, že reklamace je stále otevřená a pevně věřím, že vše bude ve Vašem případě spravedlivě vyřešeno. Přeji vám hodně štěstí. ☘️


Automaticky přeloženo:
Jaro
před 7 měsíci

Dobré ráno

Tento proces ověřování začal 4. března, čemu nerozumím, je zpoždění a proč nepožadují dokumenty všechny najednou. Dokumenty jsou přijaty, ale čekají na ověření. Ode dne zahájení ověřování se hry neotevřely a hlásí chyby. Myslím, že se chystají to natáhnout co nejdéle do 90 dnů a pak mi smazat účet s argumentem, že jsem 90 dnů nehrál.

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 7 měsíci

Dobré ráno ještě jednou Jairo,

můj účet byl přijat a ověřen Nyní jsem obdržel sdělení, ale pokusil jsem se vybrat 500 EUR a jsem zablokován, co mohu dělat? file

Automaticky přeloženo:
Margarida88
před 7 měsíci

Ptali jste se, proč byla transakce výběru zablokována, nyní jste plně ověřeni? 😔

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Dobré ráno ještě jednou Jairo,

můj účet byl přijat a ověřen Nyní jsem obdržel sdělení, ale pokusil jsem se vybrat 500 EUR a jsem zablokován, co mohu dělat? file

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Řeklo vám také kasino, proč je váš výběr zablokován, když jste úspěšně ověřeni?

Také bych to určitě uvedl ve stížnosti , protože je to docela důležitá informace. Nejlepší by bylo, kdyby kasino odpovědělo a my znali důvod této situace.

Zkus se zeptat jestli je to možné a dej vědět.

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 7 měsíci

Dobrý večer. Protože je to kasino, které chce jen brát peníze. Doufám, že se dočkáme spravedlnosti.. Osobně, pokud se spravedlnosti nedočkám, budu inzerovat na všech sociálních sítích.. pokud to není proto, abych zaplatil její chybu za 1 850 EUR, což je pro mě hodně ale za ně nic pak chci aby byli exemplárně potrestáni.. přeji úspěch..

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 7 měsíci

Ano, ptal jsem se, čekám na email od podpory.


Automaticky přeloženo:
Anonymized534
před 7 měsíci

Ano

Poslal jsem email na podporu, chci chatovat, nevím

Automaticky přeloženo:
Thomas3333
před 7 měsíci

Jedním slovem CHTAMNOST!! motivuje je, jste jen jméno, nikoli osoba, která vkládá peníze, je to nešťastná stránka některých internetových kasin registrovaných na Curacau, kde neexistují žádná skutečná pravidla a předpisy, které by je udržovaly čestné. Stále musíte počkat a uvidíte, co zdejší tým dokáže, je to malá naděje.

Automaticky přeloženo:
Anonymized534
před 7 měsíci

To je to, co očekáváme... přesně jak jsi řekl chamtivost! představte si, že den předtím, když jsem uzavřel první účet, prohrál jsem 1 250 € ve skutečnosti to nejsou moje výhry, ale malá část mých ztrát.. Jsem hráč a vím, že vždy prohrajeme, ale ne a to je nespravedlivé a nezákonné !! doufáme, že kasino Guru

Automaticky přeloženo:
Thomas3333
před 7 měsíci

Asi před 6 týdny jsem zde napsal článek, který předpovídá problémy zákazníků při získávání peněz kvůli množství spamového provozu kasina, který jsem dostával každý den. Řekl jsem, že existuje příliš mnoho malých špatně licencovaných kasin a málo zákazníků, aby jim poskytli všechny zisky, které potřebují ke splnění svých závazků, pokud jde o vyplácení relativně značných částek peněz. Z příspěvku, který zde vidím, se zdá, že tomu tak je. Jsou v pořádku při přijímání vkladů i od zákazníků z omezených zemí. Stále doufám, že své peníze dostanete buď přímou platbou, nebo díky intervenci Casino Gurus. Dříve platilo, že z dlouhodobého hlediska = KASINO VŽDY VYHRAJÍ, nyní je zde další nebezpečí, že vás kasino ODRŽÍ, takže moje rada zní, pokud nejste Gamstop, najděte si plně licencované kasino, kde v případě selhání zaplatit, stejně jako pokutu nebo dokonce ztrátu licence.


Upraveno autorem před 7 měsíci
Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Velmi pěkná a optimistická zpráva.. mnohokrát děkujeme a všichni Casino Guru... Doufáme, že své peníze dostaneme tak či onak a že lidé v takových kasinech nehrají udělali jsme to trefili jsme to doufáme, že si to zasloužíme být na černé listině námi a ostatními zákazníky..

Automaticky přeloženo:
Thomas3333
před 7 měsíci

Pro mnoho žraloků je málo ryb! Právě jsem ve svém textu smazal a zablokoval asi 20 nových kasin, a to za méně než 10 dní, pokud vám Rabona nezaplatí a MI jim dá 6 měsíců spolu se všemi ostatními nepoctivými kasiny. Stává se to až příliš běžné, že jsou zde dobří lidé ošizeni o své výhry. Přečtěte si o Jokabetu a dalších zdech, kteří se snaží dostat zaplaceno

Automaticky přeloženo:
Anonymized534
před 7 měsíci

Moc jsem nepochopil MI, co to je? Chceme dostat to, na co máme nárok, je to nezákonné a měli by být potrestáni.. jsme rádi, že nám pomáháte a jste nám nablízku.. nemohou nám jen tak vzít peníze, ani nevím jak dlouho bude trvat, než dostaneme peníze ze špatného kasina, dokáže je Guru tým přesvědčit, abychom se s dotyčným kasinem dohodli na ukončení tohoto příběhu, který nás unavuje a chceme, aby skončil? Může je Casino Guru nebo jakýkoli příslušný orgán přesvědčit, aby nám zaplatili, nebo budou pokutováni? Ničí to duši a my potřebujeme své peníze.. děkujeme moc..

Automaticky přeloženo:
Thomas3333
před 7 měsíci

Myslel jsem M jako Margarida. Až čas teď ukáže, jestli dostanete výplatu oba 🤞

Automaticky přeloženo:
Anonymized534
před 7 měsíci

Máme naději? Nebo marně bojujeme za samozřejmost?

Automaticky přeloženo:
Thomas3333
před 7 měsíci

Počkejte, dokud je Casino Guru nekontaktuje, to je vše, co můžete udělat Nikdy jsem nevyhrál 5 000 EUR, což jsou velké peníze a Magrigrada na to musí myslet stejně jako na vašich 1 850 EUR. Získat 2 000 EUR mi trvalo 7 dní, než jsem je získal z toho konkrétního kasina a nemohl jsem se uvolnit, dokud to nebylo na mém účtu. Pokud nevyplatí dobrovolně, budete muset pokračovat ve svých životech, dokud nebude vyřešeno tak či onak.

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Dobrý večer. Protože je to kasino, které chce jen brát peníze. Doufám, že se dočkáme spravedlnosti.. Osobně, pokud se spravedlnosti nedočkám, budu inzerovat na všech sociálních sítích.. pokud to není proto, abych zaplatil její chybu za 1 850 EUR, což je pro mě hodně ale za ně nic pak chci aby byli exemplárně potrestáni.. přeji úspěch..

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Pevně také věřím, že se vše spravedlivě vyřeší. Viděl jsem, že Vaší stížností se bude dále zabývat Jozef a předpokládám, že kasino bude kontaktováno a uvidíme, na jaké pozici se postaví.

Přeji ti hodně štěstí. ☘️

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Ano, ptal jsem se, čekám na email od podpory.


Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Dobře, tak jsem zvědavý, jestli dostaneš odpověď. Pokud ano, neváhejte mi říct, co jste zjistili, protože je to v této situaci docela důležité.

Automaticky přeloženo:
1...7 8 9...17
Jít na stránkuz 17 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky