FórumKasinaRabona Casino - všeobecná diskuze

Rabona Casino - všeobecná diskuze (strana 8)

před 2 roky od Radka
|
32566 zobrazení 285 odpovědí |
|
1...7 8 9...16
Přidat příspěvek
Thomas3333
před 6 měsíci

Doufám, že pro vás oba je to hodně peněz, zvlášť když je tak těžké vyhrát na prvním místě. Nechtěl bych tlumit vašeho ducha, pokud jde o pozitivní výsledek pro vás oba, ale některé recenze na Trust Pilot nevykreslují Rabonu v příliš pozitivním světle, pokud jde o vyplácení značných částek peněz

Automaticky přeloženo:
Anonymized534
před 6 měsíci

Co přesně tím myslíš, že nerozumím promiň, že bychom neměli dostat své peníze? Neměli by platit za vlastní chybu?

Automaticky přeloženo:
Anonymized534
před 6 měsíci

Protože si myslím, že mi nezaplatí, obracím se na Gurua, vyhrál jsem spravedlivě. Na mém účtu nejsou žádné nesrovnalosti, můj zůstatek je tam, proces ověření prostě není dokončen, ani mi nedají lhůtu, dokonce přijali mé dokumenty.

Automaticky přeloženo:
Anonymized534
před 6 měsíci

Prý zaplatí... ale ani jedno

Stále jsem prošel procesem ověření účtu 😂💪🏾

Automaticky přeloženo:
Thomas3333
před 6 měsíci

Víte, co je Trust Pilot? Je to webová stránka pro spotřebitele, kde si můžete prohlédnout většinu podniků, nejen kasina. Vždy jsem si přečetl recenze tam i zde, než se připojím k jakémukoli kasinu. Je také známé tím, že dává falešné pozitiva, ale ty negativní ve vás obvykle dávají spravedlivý dojem poctivosti kasina. Bohužel Rabona dostává několik špatných záporáků, i když většina je z doby před časem. Doufejme, že svůj čin uklidili a vy dostanete zaplaceno, ale problém kasin se sídlem v Curacau je v tom, že nemají žádný skutečný řídící orgán, který by je držel pod kontrolou. Hodně štěstí vám oběma

Automaticky přeloženo:
Margarida88
před 6 měsíci

Nikdy jsem nebyl požádán o ověření a hrál jsem velké částky.. buďte v klidu, buďte trpěliví a budete ospravedlněni, doufám, že totéž platí pro mě.

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Casino Guru je na naší straně, podporuje nás a čekáme na vývoj našich případů.. je to prostě špatné kasino, které by nemělo existovat..

Automaticky přeloženo:
Anonymized534
před 6 měsíci

Ano, četl jsem nějaké recenze, které říkají, že neplatí, ale viděl jsem i takové, které platí. Počkejme

Automaticky přeloženo:
Margarida88
před 6 měsíci

Ano, buďte trpěliví a doufám, že dostaneme, co si zasloužíme... hodně štěstí... dejte mi vědět.

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Dobré odpoledne, hrál jsem automaty bez bonusů a vyhrál 5000 €, od té doby se snažím peníze vybrat. Nejprve mi zablokovali přístup ke hře a požádali mě o dokumenty pro ověření mého profilu, všechny jsem jim předložil a oni souhlasili. Ověření však trvá dlouho a stále probíhá, což mi neumožňuje hrát ani vybírat peníze. Mluvím s asistenty na chatu, kteří za mě nic neřeší, jen mi dají emailovou adresu podpůrného týmu. Poslal jsem několik e-mailů a žádný z nich mi nesdělil zákonnou lhůtu pro ověření mého profilu! Není přijatelné, aby byl vklad proveden okamžitě a bez ověření a výběry již trvají dva týdny v procesu ověření. Mám otisky konverzací a e-mailů asistentů, které si vyměňuji s týmem podpory, kde mi dokonce říkají, že pro ověření mého účtu není žádná lhůta. Jdu k poslednímu kroku, abych dostal své peníze. Ocenil bych, kdybyste s nimi mohli proces urychlit.

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Dobrý den, celá věc spočívá na ověření a teprve když jej úspěšně projdete, bude vám umožněno odstoupit. Viděl jsem, že jste u nás otevřeli stížnost , ale je třeba dodat, že kasinům dáváme 14 dní na vyřešení takového procesu. Pokud se do té doby ničeho nedosáhne a stále nebudete ověřeni, náš tým to bude dále zkoumat a pokusí se kasino kontaktovat. Doufejme tedy, že do té doby se věci pohnou správným směrem a budete moci odstoupit.

Každopádně, pokud jde o samotné ověřování a pokud není dokončeno, je třeba poskytnout další dokumenty nebo došlo k zamítnutí? Nebo je kasino neustále jen kontroluje a vy zatím nic nevíte?

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Je zřejmé, že opravdu potřebuji své peníze a doufám, že mi pomůžete jako doposud v mém případě a moc vám děkuji.. je to velmi důležité casino Guru pro všechny hráče, kteří mají podobné případy..

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Vidím, že reklamace je stále otevřená a pevně věřím, že vše bude ve Vašem případě spravedlivě vyřešeno. Přeji vám hodně štěstí. ☘️


Automaticky přeloženo:
Jaro
před 6 měsíci

Dobré ráno

Tento proces ověřování začal 4. března, čemu nerozumím, je zpoždění a proč nepožadují dokumenty všechny najednou. Dokumenty jsou přijaty, ale čekají na ověření. Ode dne zahájení ověřování se hry neotevřely a hlásí chyby. Myslím, že se chystají to natáhnout co nejdéle do 90 dnů a pak mi smazat účet s argumentem, že jsem 90 dnů nehrál.

Automaticky přeloženo:
Příspěvek od Margarida88 byl odstraněn
Jaro
před 6 měsíci

Dobré ráno ještě jednou Jairo,

můj účet byl přijat a ověřen Nyní jsem obdržel sdělení, ale pokusil jsem se vybrat 500 EUR a jsem zablokován, co mohu dělat? file

Automaticky přeloženo:
Margarida88
před 6 měsíci

Ptali jste se, proč byla transakce výběru zablokována, nyní jste plně ověřeni? 😔

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Dobré ráno ještě jednou Jairo,

můj účet byl přijat a ověřen Nyní jsem obdržel sdělení, ale pokusil jsem se vybrat 500 EUR a jsem zablokován, co mohu dělat? file

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Řeklo vám také kasino, proč je váš výběr zablokován, když jste úspěšně ověřeni?

Také bych to určitě uvedl ve stížnosti , protože je to docela důležitá informace. Nejlepší by bylo, kdyby kasino odpovědělo a my znali důvod této situace.

Zkus se zeptat jestli je to možné a dej vědět.

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 6 měsíci

Dobrý večer. Protože je to kasino, které chce jen brát peníze. Doufám, že se dočkáme spravedlnosti.. Osobně, pokud se spravedlnosti nedočkám, budu inzerovat na všech sociálních sítích.. pokud to není proto, abych zaplatil její chybu za 1 850 EUR, což je pro mě hodně ale za ně nic pak chci aby byli exemplárně potrestáni.. přeji úspěch..

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 6 měsíci

Ano, ptal jsem se, čekám na email od podpory.


Automaticky přeloženo:
Anonymized534
před 6 měsíci

Ano

Poslal jsem email na podporu, chci chatovat, nevím

Automaticky přeloženo:
Thomas3333
před 6 měsíci

Jedním slovem CHTAMNOST!! motivuje je, jste jen jméno, nikoli osoba, která vkládá peníze, je to nešťastná stránka některých internetových kasin registrovaných na Curacau, kde neexistují žádná skutečná pravidla a předpisy, které by je udržovaly čestné. Stále musíte počkat a uvidíte, co zdejší tým dokáže, je to malá naděje.

Automaticky přeloženo:
1...7 8 9...16
Jít na stránkuz 16 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky