DomůFórumKasinaRabona Casino - všeobecná diskuze

Rabona Casino - všeobecná diskuze

před 2 roky od Radka
|
49 515 zobrazení 356 odpovědí |
|
1 2...18
před 2 roky
Pokud chcete diskutovat o čemkoli, co souvisí s Rabona Casino, například o jeho hrách, bonusech, platebních metodách, problémech s vaším účtem, funkcích zodpovědného hraní nebo čemkoli jiném, můžete tak učinit zde.
před 2 roky

Mám otázku, vyhrál jsem velkou částku v Casino Rabona a teď říkají, že mají technické problémy. Může mi někdo pomoci. Nebo s tím má někdo zkušenost

Automaticky přeloženo:
Ala0931
před 2 roky

Dobrý den, zkontroloval jsem uživatelské recenze a našel jsem pouze jeden týden starý příspěvek popisující problém s výběrem . Na toto kasino bylo podáno velmi málo stížností, takže je těžké říci, co se nyní děje. Pokud je vyhraná částka vysoká, musí si kasino vyjasnit postup minimálně s finančním oddělením a obvykle to nějakou dobu trvá. Upozorňujeme také, že toto kasino má průměrný měsíční limit výběru, což znamená, že částka bude rozdělena na nižší částky vyplácené měsíčně.

Je to všechno časově náročné, takže to možná zakrývají jen technické problémy.

Pokud je to možné, ptejte se na živém chatu.

Pokud se něco pokazí, můžete zde vždy podat stížnost. Teď bych trochu počkal.

Informujte nás, prosím.

Automaticky přeloženo:
Ala0931
před 2 roky

Co přesně vám tedy kasino o technickém problému řeklo?

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Kasino neuvedlo žádné podrobnosti o technických problémech.

Automaticky přeloženo:
Daniel
před 2 roky

Napsal jsem znovu na podporu, protože se stále nic nehnulo



file

Automaticky přeloženo:
Ala0931
před 2 roky

Vidím, že v tuto chvíli je velký provoz. To může být v určitém okamžiku správné - spousta zákazníků a plateb, které je třeba zkontrolovat. Kromě toho mohla napsat něco jako "počkej další 2-3 dny", aby tě uklidnila, místo toho napsala "nemohu s jistotou říct", pokud jde o určitou čekací dobu. Často jsem je kontroloval, ale dal bych jim ještě pár dní, než zvážím další krok.

Jen se ujistěte, že mezitím nebudete hrát se svými výhrami.


Automaticky přeloženo:
Ala0931
před 2 roky

Ve skutečnosti nemusí mít žádné technické problémy, ale je možné, že mnoho zaměstnanců bylo během Vánoc na dovolené a potřebují zpracovat výběry, které byly odeslány dříve. Zkuste počkat do pondělí. To by mělo stačit na zpracování.

Automaticky přeloženo:
Daniel
před 2 roky

Děkuji 🙏 Doufám, že pokud budou problémy, pomůžete mi?

Automaticky přeloženo:
Ala0931
před 2 roky

Samozřejmě zde můžete vždy podat stížnost , aby se náš tým mohl pokusit pomoci.

Automaticky přeloženo:
Radka
před 2 roky

Dobrý den, drahý tým Casino Guru

můžete mi prosím pomoci, vyhrál jsem 22 000 v kasinu rabona, výplata je prostě nepřiměřená, jsou již vyplaceny, ale za týden pouze maximálně 2 000. Můžete mi prosím pomoci ? Když se zeptáte, vždy řekne promiň. Není normální, že platíte vždy jednou týdně.


Automaticky přeloženo:
Ala0931
před 2 roky

Ahoj.

Rád bych řekl, že je to docela normální. V případě větší výhry se kasino musí poradit se svým finančním oddělením, které obvykle navrhuje rozdělit částku na menší částky. Některá kasina mají také měsíční limit na výběr, zkontrolujte prosím Rbona zde:

file

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Kasino se spoustou rozmanitých her a úžasnými bonusy, jedinou výtku mám ke zpoždění výběru.. to kasino dost komplikuje..ale jinak to stojí za to..

Automaticky přeloženo:
LuizLeandro
před 2 roky

Ahoj,

děkuji za názor.

Mohu prosím vědět, jak dlouho jste čekali na výběry a jaké platební možnosti byly použity?

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

můj účet byl uzavřen kasinem Rabona Obdržel jsem e-mail, že můj účet neprošel procesem ověření kvůli porušení podmínky 9 - Podvod, nezákonné a nevhodné použití.


ale co přesně je na mém účtu špatně? Neudělal jsem nic nezákonného

Bylo požádáno:

výpis z účtu za poslední 3 měsíce

fotografie dokladu totožnosti

doklad o pobytu

fotografie drží dokument s webovou stránkou otevřenou v pozadí

Všechno jsem poslal a neudělal jsem nic špatného a oni ani neospravedlňují odmítnutí vysvětlit nebo ospravedlnit takový postoj

mít několik stížností proti tomuto kasinu

Přišel jsem o 1300,00 v něčem, co vypadá jako podvod

Budu točit videa, která o tom všem budou referovat na youtube a instagram. Nedostanu své peníze zpět, ale pomůžu ostatním lidem, aby tomuto podvodu nenaletěli;

Automaticky přeloženo:
augusto655
před 2 roky

Ahoj,

Řekl bych, že v případě podvodu kasina obvykle přeskakují vysvětlení a poskytují pouze vágní vysvětlení. Alternativně k vašim navrhovaným akcím můžete dát našemu týmu pro stížnosti šanci zjistit, co se zdá být špatně.

Podívejte se, jak to funguje zde .

Co si o tom myslíš?

Automaticky přeloženo:
před rokem

file Ahoj


Používám Rabonu asi měsíc. Vyhrál jsem nějaké peníze a rád bych si některé z nich vybral, ale po 2 týdnech snažení to začíná být frustrující. Všechno, na co se mě zeptali, jsem odeslal a nyní nereagují, neověřujte můj účet. Guru kasina, prosím, pomozte mi, je to zničující, mám děti, které potřebuji živit a pronajímat, abych mohl platit.


vaše opravdu

i

Upraveno autorem před rokem
Automaticky přeloženo:
před rokem

file Ahoj


Používám Rabonu asi měsíc. Vyhrál jsem nějaké peníze a rád bych si některé z nich vybral, ale po 2 týdnech snažení to začíná být frustrující. Všechno, na co se mě zeptali, jsem odeslal a nyní nereagují, neověřujte můj účet. Guru kasina, prosím, pomozte mi, je to zničující, mám děti, které potřebuji živit a pronajímat, abych mohl platit.


vaše opravdu

i

Automaticky přeloženo:
před rokem

Ahoj,

Mohu doporučit zahájit reklamaci na našem webu. Zde je odkaz: https://casino.guru/complaints . Věřím, že to pomůže vyřešit Vaši komplikovanou situaci. 🙂

Automaticky přeloženo:
Honza
před rokem

podejte stížnost zde na stránce proti kasinu a neotevírejte další účty z této skupiny


sportaza rabona campo bete, protože obtížnost příjmu je velmi velká

Upraveno autorem před rokem
Automaticky přeloženo:
augusto655
před rokem

Dobře, že jsi to udělal, i když to není proti Raboně - jen jsem to chtěl objasnit.

Cítím, že by se mi mohlo hodit trochu pomoci s vysvětlením, kdy přesně ověřování začalo. Ve vaší stížnosti jsem našel tuto větu – před 21 hodinami:

"Dokumenty jsem odeslal 1. března, to znamená, že uplynuly více než 3 pracovní dny."

Chcete to aktualizovat, prosím?

Upraveno autorem před rokem
Automaticky přeloženo:
1 2...18
Jít na stránkuz 18 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
christmas_push_alt
Zapojte se do vánoční soutěže s Pragmatic Play – rozdáváme ceny v hodnotě 3 000 USD!
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky