DomůFórumKasinaRabona Casino - všeobecná diskuze

Rabona Casino - všeobecná diskuze (strana 9)

před 2 roky od Radka
|
50 017 zobrazení 359 odpovědí |
|
1...8 9 10...18
Jaro
před 9 měsíci

Děkuju moc a fakt tomu věřím.. měl den na to, aby mi odpověděl z povzdálí a teď se mi stížnost vrátila na 6 dní.. důvod nevím..

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 9 měsíci

Zatím nic

Automaticky přeloženo:
Margarida88
před 9 měsíci

😩

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Děkuju moc a fakt tomu věřím.. měl den na to, aby mi odpověděl z povzdálí a teď se mi stížnost vrátila na 6 dní.. důvod nevím..

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Bylo to vlastně způsobeno předáním Vaší stížnosti na jinou osobu, jak psala Veronika. Jozef totiž potřebuje shromáždit všechny informace týkající se vašeho případu a až poté se k vám dostane. Uvědomte si prosím, že náš tým pro stížnosti se denně zabývá mnoha stížnostmi a musí každou z nich řešit individuálně, aby každému hráči nabídl tu nejlepší pomoc.🙏

Automaticky přeloženo:
Romi
před 9 měsíci

Děkuji mnohokrát... Mějte se dobře, doufám, že jsem oprávněný..

Automaticky přeloženo:
Thomas3333
před 9 měsíci

Já tomu také pevně věřím, ale zatím nebudu předbíhat, protože vždy je důležité, jak reklamace skončí. Přeji Vám spravedlivé řešení. 🤞👍

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 9 měsíci

Vyřídil jsi mou stížnost? Kolik času zabere můj případ? Moc děkuji za Vaši pomoc..

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 9 měsíci

Josef převzal můj případ

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Vyřídil jsi mou stížnost? Kolik času zabere můj případ? Moc děkuji za Vaši pomoc..

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Ve vaší stížnosti vpravo nahoře je vždy časovač, na který musí každá strana odpovědět. Je to týden, ale náš tým se samozřejmě vždy snaží odpovědět dříve, samozřejmě Jozef nyní musí projít vaším případem, aby vše dobře pochopil a určitě se k vám co nejdříve dostane.

Jen budete muset být trochu trpěliví. 🙂

file

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 9 měsíci

Dobrý večer. Čas na odpověď od kasina právě vypršel a kasino neodpovědělo. Co mám v tomto případě dělat, stále čekám na odpověď? Existuje šance, že nikdy neodpoví? Děkuji mnohokrát..

Automaticky přeloženo:
Thomas3333
před 9 měsíci

Geia sou. Právě teď vlastně nemůžete nic moc dělat. Čas na odpověď kasina se prodloužil o 7 dní, protože pro vaši stížnost je opravdu důležité získat od něj nějaké informace. Doufáme, že se spojí s naším reklamačním týmem, aby mohl být váš případ brzy vyřešen.🤞

Automaticky přeloženo:
Romi
před 9 měsíci

I když už nedoufám, protože nevěřím, že se ozvou, moc děkuji za vše..

Automaticky přeloženo:
Thomas3333
před 9 měsíci

Naděje umírá poslední, takže dokud není případ uzavřen, vždy existuje alespoň nějaká malá šance. Doufám, že dostaneme nějakou odpověď. Byl bych za tebe rád.

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

nyní ruší výběry bez našeho svolení

Rabona je ostuda

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 9 měsíci

děkuji mnohokrát, ale naděje je již mrtvá, protože kasino nebude reagovat na mou stížnost, jsou to zloději a doufám, že budou potrestáni alespoň černými body a lidé je nikdy nezaregistrují, pokud mohu na všechny sociální sítě budu jim dělat reklamu..

Automaticky přeloženo:
Margarida88
před 9 měsíci

A jen řekni, že je to škoda, jsou to zloději a podvodníci..

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

nyní ruší výběry bez našeho svolení

Rabona je ostuda

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Rozhodně doporučuji s penězi nic nedělat a i když vím, že je to složité, počkejte, až se vám náš tým pokusí pomoci. Stížnost je stále otevřená a protože jak Nick zmínil, že kasina mají 14 dní na to, aby vám poslali peníze, budeme muset být trpěliví.

Každopádně, zkusili jste poslat e-mail nebo napsat do živého chatu, abyste zjistili, proč byl váš výběr zamítnut?

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

děkuji mnohokrát, ale naděje je již mrtvá, protože kasino nebude reagovat na mou stížnost, jsou to zloději a doufám, že budou potrestáni alespoň černými body a lidé je nikdy nezaregistrují, pokud mohu na všechny sociální sítě budu jim dělat reklamu..

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Pokud se situaci nepokusí vyřešit, jistě dostanou černé body. Také mě napadlo, že pokud se tato situace nepodaří vyřešit, pravděpodobně vám náš tým poradí, abyste se obrátili na úřad. Ještě bych tam viděl smysl napsat, jestli na naši stížnost nereagují.

Ale uvidíme.

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 9 měsíci

Nejdřív, když to znamená, co můžu dělat??

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Poté, co jsem dva týdny nereagoval, si myslím, že problém je konečný a měl bych to přestat řešit, teď to, co říkáte, abych apeloval na začátek, nevím a děkuji za váš zájem.

Automaticky přeloženo:
1...8 9 10...18
Jít na stránkuz 18 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
christmas_push_alt
Zapojte se do vánoční soutěže s Pragmatic Play – rozdáváme ceny v hodnotě 3 000 USD!
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky