DomůFórumKasinaRabona Casino - všeobecná diskuze

Rabona Casino - všeobecná diskuze (strana 10)

před 2 roky od Radka
|
50 146 zobrazení 359 odpovědí |
|
1...9 10 11...18
Thomas3333
před 9 měsíci

Stále musíte počkat na uzavření stížnosti a nebojte se, náš tým vám určitě poradí, co můžete udělat, takže i když vím, že jste tomu dali dost času, zkuste to vydržet a my' uvidím jak to dopadne.

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 8 měsíci

Je to ve fázi, kdy kasino promluvilo a nyní je řada na kasinovém Guru. Doufám, že se dočkám spravedlnosti, kterou si zasloužím. Děkuji.

Automaticky přeloženo:
Thomas3333
před 8 měsíci

Ahoj, Jozef ti dá vše potřebné, až odpoví, a ano, teď ho to čeká.

Z toho, co jsem četl, jsem však zjistil, že problém je v tom, že jste si otevřeli duplicitní účet. Proč jste si otevřeli další, když jste jeden účet uzavřeli několik dní po otevření druhého? To je porušení pravidel v každém kasinu, takže mi to nepřipadá rozumné. Pojďme se podívat, jak to vidí náš tým. 🤔

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 8 měsíci

Moje chyba na jedné straně jsem zrušil účet, ale uzavřel jsem ho kvůli závislosti.. a po dvou dnech jsem si založil nový účet. Ptám se: proč od té doby, co jsem uzavřel ten jeden účet a otevřel si nový účet znovu s mými skutečnými údaji, mě přímo nezablokovali a nechali mě hrát 3 dny.. proč když jsem provedl svůj vklad, přijali ho a hrál jsem normálně a když jsem vyhrál, zavřeli mě; O duálním účtu se uvažuje, když máte dva aktivní účty, jeden jsem uzavřel a otevřel druhý, i se svými skutečnými údaji.. ještě jedna otázka: kdybych nadále prohrával a vkládal vklady, uzavřeli by můj účet? Odpovídám ti kladně ne.. tak tady se bavíme o nezákonnosti v odpovědné hře, když má hráč problém a v mé nové registraci vidí, že si znovu zakládám účet se svými skutečnými údaji opakuji, neměli by ani dovolte mi zaregistrovat se.. Žádám o zpět své těžce vydělané peníze, protože je potřebuji pro svůj hazardní detox při léčbě.. a kasino rabona by mi mělo zaplatit, protože to, co udělali, je velký nezákonný čin! A kromě mých peněz byste možná měli podniknout další kroky, aby bylo dotyčné kasino pokutováno a uvedeno do souladu, víte, jak vážně to udělali? Hovoříme o závislosti a zodpovědném hraní.. není nezákonnějšího jednání než v mém případě.. nemluvíme o pochybení, mluvíme o zločinu proti člověku, který má problém.. všechny mé údaje, které jsem uvedl do kasina Guru jsou solidní dokumenty a tak se budu muset ospravedlnit.. teď, když si přečtete vše, co vám píšu, myslím, že mě pochopíte.. předem děkuji.

Automaticky přeloženo:
Thomas3333
před 8 měsíci

To je přesně ten problém s více účty závislými hráči, kteří mají tendenci vytvářet. Je zřejmé, že někdo závislý prostě nemůže odolat nutkání hrát, takže se musí do kasina nějak dostat i přes svůj dříve uzavřený účet.

Opravdu tuto situaci chápu. Upřímně řečeno, pokud jde o ochranu hráčů, kasina jsou omezena svou platformou a možnostmi softwaru.

Jen si představte, že jediným „osobním" detailem, který taková platforma srovnává s historií, je e-mailová adresa. V důsledku toho si budete moci vytvořit tolik účtů, kolik chcete, protože e-mail musí být vždy jedinečný. Za takových okolností ve skutečnosti nezáleží na tom, zda používáte své skutečné jméno a adresu.

A protože je všeobecně známo, že je povolen pouze jeden kasino účet a použití různých osobních údajů znamená selhání KYC, může si vedení kasina myslet, že jsou pokryty všechny možnosti. Bohužel, KYC obvykle přichází po počáteční žádosti o výběr. Účty se dříve příliš nezkoumají, protože je to součást nejpravděpodobnějšího nevyhnutelného KYC.

Takže technicky vzato je pro každého návykového hráče dost těsný prostor, který se může zdát jako past, a my se to snažíme kasinům při každé příležitosti vysvětlit.

Je mi líto, že se potýkáte s tímto stavem. Dostává se vám prosím náležité péče? Jak se držíš?



Automaticky přeloženo:
Radka
před 8 měsíci

Asi jsi to špatně pochopil.. to je v pořádku. Ano, Jozef mě brání a mluvili s kasinem. A doufám, že jsem oprávněný.. možná jste neviděli celou historii a chaty a screenshoty, nevím, co si myslíte, každopádně říkám, že mám pravdu a kasino je nelegální, opakuji, nikdy se neptali Abych si ověřil své údaje buď na prvním, ani na druhém účtu, a hrál jsem velké sumy, takže kdo podváděl? Kde jsou další opatření, aby se závislé hráče nepustily do nové přeregistrace i se stejnými detaily? Abych lépe viděl, co čtu, a pak mi řekl, jestli se mýlím nebo mám pravdu. Doufám, že budu ospravedlněn a že dotyčné kasino bude potrestáno

Automaticky přeloženo:
Thomas3333
před 8 měsíci

Myslím, že je příliš brzy dělat takové závěry o tom, kdo má pravdu a kdo se mýlí. Jsme admini na fóru a někdy není možné přečíst všechny zprávy nebo celou stížnost, protože by to bylo časově náročné. Radka právě vysvětlila, jak to v kasinech funguje, když jsou hráči závislí a jaké jsou možnosti znovuotevření účtu.

Viděl jsem však, že se Jozef opět zeptal kasina na pár otázek, a tak uvidíme, kam to půjde. Jako vždy všichni doufáme ve spravedlivé jednání a spravedlivý výsledek. 🙂

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 8 měsíci

Děkuji mnohokrát..

Automaticky přeloženo:
Thomas3333
před 8 měsíci

Pro nic za nic, podělte se s námi, až budete mít nějaké novinky. 🙂

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 8 měsíci

Samozřejmě vás budu informovat o jakémkoli vývoji v mém případě.. to je to, co věřím ve férové jednání!!

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 8 měsíci

To, co žádám, je spravedlnost a šťastný konec.. Potřebuji peníze na své odvykací kúry z hazardu, nechal jsem jim tisíce eur a doufám, že mi to s pomocí kasina Guru vrátí.. 🤗🤗

Automaticky přeloženo:
Thomas3333
před 8 měsíci

Nemohu to zaručit, ale náš tým se bude snažit udělat maximum. 😊☘️

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 8 měsíci

Vím a děkuji celému týmu Casino Guru

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Lidé v raboně lžou a do stížnosti napsali, že jsem měl jiný účet a ip měli by se stydět Vyzývám je, aby otevřeli celou historii a fotky jsem poslal Guru.. ta má vše, co mi zaplatí a všechno .. udělali chybu a znovu mě přijali, na předchozím účtu jsem před dvěma dny prohrál 1 250 € a kolik dalších tisíc eur.. Chci být ospravedlněn a doufám, že to společně s Guru týmem dosáhneme ..

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Taky od ledna čekám na platbu rabona a prodloužili to do nekonečna, v prvních týdnech mi říkali ať jsem trpělivá, že mají mnoho požadavků atd. a po naléhání mi řekli, že je potřeba ověřit můj účet pro přijetí platby jsem zaslal požadované dokumenty a můj účet zůstává neověřený a oni neplatí

Automaticky přeloženo:
1bazat
před 8 měsíci

Protože jsou to podvodníci a měli by být potrestáni.

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Lidé v raboně lžou a do stížnosti napsali, že jsem měl jiný účet a ip měli by se stydět Vyzývám je, aby otevřeli celou historii a fotky jsem poslal Guru.. ta má vše, co mi zaplatí a všechno .. udělali chybu a znovu mě přijali, na předchozím účtu jsem před dvěma dny prohrál 1 250 € a kolik dalších tisíc eur.. Chci být ospravedlněn a doufám, že to společně s Guru týmem dosáhneme ..

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Uvidíme, co se v tomto případě dá dělat a jak se k tomu postaví náš tým. Musíme být trpěliví, než se k tomu Jozef dostane a uvidíme. Zatím nebudu předbíhat.

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Taky od ledna čekám na platbu rabona a prodloužili to do nekonečna, v prvních týdnech mi říkali ať jsem trpělivá, že mají mnoho požadavků atd. a po naléhání mi řekli, že je potřeba ověřit můj účet pro přijetí platby jsem zaslal požadované dokumenty a můj účet zůstává neověřený a oni neplatí

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Ahoj, ale součástí získání výběru bude úspěšné ověření. Ale mám pocit, že se to připravovalo dlouho, abych řekl pravdu.

Řeklo vám kasino, proč ještě nejste ověřeni a jaký je problém s dokumenty?

Také vidím, že máte otevřenou stížnost , takže jsem si jistý, že se vám náš tým pokusí ve vaší situaci pomoci.

Hodně štěstí. ☘️

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 8 měsíci

poslat doklad o adrese, zaslat doklad totožnosti, zaslat potvrzení o vlastnictví mé banky, odeslat potvrzení o vlastnictví mé karty, odeslat historii transakcí mé banky a nyní se mě ptají na historii transakcí PayPal, ale nikdy jsem nepoužil PayPal ke hraní rabona, kartu jsem použil pouze k hraní v raboně, také jsem poslal historii paypal, abych jim ukázal, že nemám co skrývat a vše je legální, i když si myslím, že jsem je neměl posílat, pokud jsem nikdy nepoužíval paypal ke hře v raboně a teď se stane, že nepřijímá Paypal. Nahrál jsem to 2x a při vstupu na stránku mi to píše, že mám poslat historii Paypalu a neřeknou proč to odmítají a taky neověřují účet ani platbu.

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Podali jste zde stížnost?

Automaticky přeloženo:
1...9 10 11...18
Jít na stránkuz 18 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
christmas_push_alt
Zapojte se do vánoční soutěže s Pragmatic Play – rozdáváme ceny v hodnotě 3 000 USD!
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky