FórumKasinaRabona Casino - všeobecná diskuze

Rabona Casino - všeobecná diskuze (strana 11)

před 2 roky od Radka
|
16804 zobrazení 236 odpovědí |
|
1...10 11 12
Přidat příspěvek
Thomas3333
před 3 týdny

Ano, podal jsem stížnost

Automaticky přeloženo:
před 3 týdny

poslat doklad o adrese, zaslat doklad totožnosti, zaslat potvrzení o vlastnictví mé banky, odeslat potvrzení o vlastnictví mé karty, odeslat historii transakcí mé banky a nyní se mě ptají na historii transakcí PayPal, ale nikdy jsem nepoužil PayPal ke hraní rabona, kartu jsem použil pouze k hraní v raboně, také jsem poslal historii paypal, abych jim ukázal, že nemám co skrývat a vše je legální, i když si myslím, že jsem je neměl posílat, pokud jsem nikdy nepoužíval paypal ke hře v raboně a teď se stane, že nepřijímá Paypal. Nahrál jsem to 2x a při vstupu na stránku mi to píše, že mám poslat historii Paypalu a neřeknou proč to odmítají a taky neověřují účet ani platbu.

Automaticky přeloženo:
před 3 týdny

Takže to je, řekl bych, problém a rozhodně ne příjemný. Je tedy dobře, že máte stížnost a náš tým prošetří, co se děje a snad zjistí vše potřebné a bude vám schopen pomoci.

Také nevím, proč po vás žádají Paypal, a přesto říkáte, že jste touto metodou neprovedli vklad.

Takže budeme muset být trpěliví, abychom to zjistili.

Doufám, že se to dozvíme co nejdříve.

Automaticky přeloženo:
před týdnem

Jsem plně zklamán zpožděnou platbou Rabona!


Už jsem čekal co nejdéle, všechny termíny požadované a odhadnuté RABONA. Už mě nebaví čekat. Moje jediná volba byla uchýlit se k externí stížnosti zde.


Můj účet je 100% ověřen (fotodokument zepředu a zezadu + fotka mého obličeje + adresa účtu + selfie s mým dokumentem v ruce se stránkou Rabona vzadu + úplná historie transakcí mého bankovního účtu za poslední 2 měsíce). Vše odesláno, vše přijato a ověřeno.


Požádal jsem o stažení. Odeslal jsem 3 e-mailové zprávy za posledních 7 dní, nikdy neodpověděli na 1 z toho, nikdy, nic. Služba podpory chatu také nic neřeší, pouze říká vlastní odpovědi, zkopíruje je a vloží jako roboti, říká pro počkat, počkat, počkat, s tím dny plynou.


Začínám mít pochybnosti, jestli se jedná o poctivý web nebo podvod, jestli opravdu mají peníze na to, aby zaplatili komukoli, kdo má byť jen malý zisk jako já, jestli je to web, který chce jen dostávat peníze a vklady, web to se nikomu nevyplatí...

Automaticky přeloženo:
wansan
před týdnem

Jsem ve stejné situaci jako vy, čekám na platbu od ledna, v době žádosti o výběr jsem neměl účet ověřený, ale poslal jsem všechny požadované dokumenty a stále můj účet neověřují a neplatí , navíc se mě ptají na historii transakcí Další platební metoda, kterou jsem v Raboně nikdy nehrál a která s Rabonou nemá nic společného, také jsem jim ji poslal v různých formátech na stránce a e-mailem a před dnem Obdržel jsem odpověď, že jsem jim nezaslal požadované dokumenty. Jsem opravdu překvapen množstvím výmluv a lží, které dělají, aby nezaplatili.

Automaticky přeloženo:
před týdnem

Jsem ve stejné situaci jako vy, čekám na platbu od ledna, v době žádosti o výběr jsem neměl účet ověřený, ale poslal jsem všechny požadované dokumenty a stále můj účet neověřují a neplatí , navíc se mě ptají na historii transakcí Další platební metoda, kterou jsem v Raboně nikdy nehrál a která s Rabonou nemá nic společného, také jsem jim ji poslal v různých formátech na stránce a e-mailem a před dnem Obdržel jsem odpověď, že jsem jim nezaslal požadované dokumenty. Jsem opravdu překvapen množstvím výmluv a lží, které dělají, aby nezaplatili.

Automaticky přeloženo:
před týdnem

Jako by neměli peníze. Nebo jej vlastnit a neplatíte za to, abyste ho skutečně ukradli. Za prvé, denní limit výběru je velmi nízký (podobně jako 250 EUR), za druhé můžete mít pouze 3 čekající výběry najednou. Jinými slovy: pokud máte v zůstatku 1500 EUR, nejprve jeden den vyberete 250, druhý den 250 a další den 250, teprve po tomto třetím dni začnete počítat 3 pracovní dny na platbu (což oni nedělají pokud dodrží a pak řeknou, že je 5 pracovních dnů, což také nedodrží), sobota a neděle se nepočítají, POKUD OBDRŽÍTE první ze 3 plateb, druhá nebude následující den vyplacena , jelikož předpokládané 3 pracovní dny začínají znovu, to samé u třetí platby. To znamená, že váš zůstatek leží na vašem účtu, chcete vybrat a nemůžete podávat nové žádosti o výběr, abyste znovu nezačali počítání 3 dnů (což jsou ve skutečnosti týdny nebo měsíce). Jinými slovy, dělají vše pro to, aby vám nic neodnesli, aby vás přemohli únavou, aby vás přiměli hrát, dokud neztratíte to, co máte. Požadují bankovní transakce, i když jste na tamním webu ani neměli zaregistrovaný účet, osobní informace o transakcích, které nemají nic společného s Rabonou, ani nevědí, co je to vklad hotovosti, který jste provedli přímo do bankovnictví vašeho vlastního účtu, hledají důvod k zablokování účtu a když nenajdou nic špatného (v mém případě), každý den podvádějí a neplatí, zdržují to. Nikdy jsem tam nedostal žádné výběry, ale při čtení komentářů si dokážu představit, že to bude trvat týdny, možná měsíce nebo roky. To je absurdní

Automaticky přeloženo:
před týdnem

Jsem plně zklamán zpožděnou platbou Rabona!


Už jsem čekal co nejdéle, všechny termíny požadované a odhadnuté RABONA. Už mě nebaví čekat. Moje jediná volba byla uchýlit se k externí stížnosti zde.


Můj účet je 100% ověřen (fotodokument zepředu a zezadu + fotka mého obličeje + adresa účtu + selfie s mým dokumentem v ruce se stránkou Rabona vzadu + úplná historie transakcí mého bankovního účtu za poslední 2 měsíce). Vše odesláno, vše přijato a ověřeno.


Požádal jsem o stažení. Odeslal jsem 3 e-mailové zprávy za posledních 7 dní, nikdy neodpověděli na 1 z toho, nikdy, nic. Služba podpory chatu také nic neřeší, pouze říká vlastní odpovědi, zkopíruje je a vloží jako roboti, říká pro počkat, počkat, počkat, s tím dny plynou.


Začínám mít pochybnosti, jestli se jedná o poctivý web nebo podvod, jestli opravdu mají peníze na to, aby zaplatili komukoli, kdo má byť jen malý zisk jako já, jestli je to web, který chce jen dostávat peníze a vklady, web to se nikomu nevyplatí...

Automaticky přeloženo:
před týdnem

Je nám líto, že se o této situaci dozvídáme, a podle mého názoru jste udělali dobře, že jste zde s naším týmem podali stížnost . Musí počkat, než uplyne 14 dní, než bude možné ve vašem případě zasáhnout. Doufám, že náš tým pro stížnosti vám bude schopen pomoci. Máte v této souvislosti nějaké novinky, náhodou?

Automaticky přeloženo:
před týdnem

Jsem ve stejné situaci jako vy, čekám na platbu od ledna, v době žádosti o výběr jsem neměl účet ověřený, ale poslal jsem všechny požadované dokumenty a stále můj účet neověřují a neplatí , navíc se mě ptají na historii transakcí Další platební metoda, kterou jsem v Raboně nikdy nehrál a která s Rabonou nemá nic společného, také jsem jim ji poslal v různých formátech na stránce a e-mailem a před dnem Obdržel jsem odpověď, že jsem jim nezaslal požadované dokumenty. Jsem opravdu překvapen množstvím výmluv a lží, které dělají, aby nezaplatili.

Automaticky přeloženo:
před týdnem

Je mi opravdu líto, že vaše ověření trvá tak dlouho. Jak jsem se dočetl ve vaší stížnosti , zástupce kasina skutečně vysvětlil důvod, a to mi opravdu zní logicky. Ve skutečnosti se mnohokrát stává, že některé dokumenty jsou ve špatném formátu, což způsobuje zpoždění v procesu ověřování. Obvykle je akceptován formát pdf, pokud jde o dokumenty, a formát jpg, pokud jde o fotografie. Doufám, že tento problém bude rychle vyřešen a brzy budete moci ověřit svůj účet. Pokud máte nějaké novinky, nezapomeňte nás prosím informovat.

Automaticky přeloženo:
Romi
před týdnem

Dobrý den, dobrý den, děkujeme za zpětnou vazbu a pozornost.


Ne, žádná odpověď na mé e-maily nebo chatovou podporu. Dosud žádná platba. Totální nesmysl. Mám pocit, že toto je stránka, která nemá peníze na zaplacení, nebo má peníze, ale je opravdu nepoctivá, která neplatí, protože nechce

Automaticky přeloženo:
Romi
před týdnem

Poslal jsem požadované dokumenty jak poštou, tak na webu, ve formátu pdf i jpg a stále žádná odpověď a zástupce Rabona opakuje, co mi řekli v chatu, abych poslal požadované dokumenty, poslal jsem jim je, Nevím kolik Někdy si ze mě dělají legraci, to je to, co dělají

Automaticky přeloženo:
před týdnem

Dobrý den, dobrý den, děkujeme za zpětnou vazbu a pozornost.


Ne, žádná odpověď na mé e-maily nebo chatovou podporu. Dosud žádná platba. Totální nesmysl. Mám pocit, že toto je stránka, která nemá peníze na zaplacení, nebo má peníze, ale je opravdu nepoctivá, která neplatí, protože nechce

Automaticky přeloženo:
před týdnem

Prosím, snažte se zatím nedělat žádné špatné závěry, musíme chvíli počkat a pak vám snad náš tým pro stížnosti bude moci s tímto problémem pomoci. S případnými aktualizacemi nás prosím kontaktujte.

Automaticky přeloženo:
před týdnem

Poslal jsem požadované dokumenty jak poštou, tak na webu, ve formátu pdf i jpg a stále žádná odpověď a zástupce Rabona opakuje, co mi řekli v chatu, abych poslal požadované dokumenty, poslal jsem jim je, Nevím kolik Někdy si ze mě dělají legraci, to je to, co dělají

Automaticky přeloženo:
před týdnem

Jediný důvod, který mě k tomu ze strany kasina napadá, je ten, že to může být tím, že formát některých dokumentů není správný nebo že jsou nekvalitní, abych řekl pravdu. Bylo by opravdu dobré, kdyby vám podpora samozřejmě vysvětlila, proč dokumenty odmítají. Uvidíme, jak se bude vaše stížnost vyvíjet.

Automaticky přeloženo:
před týdnem

Toto je S ABSOLUTNÍ JISTOU nejhorší web, který může existovat. Prostě se snaží vyhrát čas, míjet dny, týdny, přimět zákazníky, aby zrušili výběry, hráli, dokud neprohrají, takže nikdy nebudou muset platit výběry.


To je naprostý nesmysl! Vložil jsem tam 19. dubna, můj první výběr byl 20. Dnes je 30. a nic se nestalo, nedostal jsem výplatu, nedostal jsem odpověď na žádnou z několika e-mailových zpráv, které jsem v těch dnech poslal. A původní termín byl 3 dny na přijetí! Už je jich 10!


Požadují informace k ověření účtu daleko nad rámec toho, co je nutné, objednání nové věci (nebo té samé, co si již objednali) jim trvá 3 dny, nepracují v sobotu a neděli, jinými slovy typický přístup aby čas uběhl a zákazník se vzdal, přišel o peníze a nic nevybral


Nejprve požádali o fotografii a přední stranu dokumentu a fotografii jejich tváře naživo pořízenou jejich mobilním telefonem. Odeslal jsem to, bylo to přijato


Poté požádali o důkaz adresy. Poslal jsem. Bylo to přijato


Poté požádali o selfie s dokumentem v ruce a na pozadí fotografie otevřeným webem Rabona. Poslal jsem. Bylo to přijato


Poté požádali o transakční historii mého bankovního účtu (který jsem použil pro vklad na svůj účet Rabona), požádali o posledních 30 dní (od 19. března do 19. dubna, což byl den mého vkladu). Odeslal jsem VŠECHNO ze svého bankovního účtu, od března a dubna, všechno, každé pdf vygenerované aplikací mé banky za tyto 2 měsíce, včetně zobrazení VŠECH TRANSAKCÍ, aniž bych cokoli vynechal, můj zůstatek, můj výpis, šel jsem do bankomatu a také jsem vybral vytištěný papír mého prohlášení, abych jim poslal fotku všeho z března a dubna. Poslal jsem. Bylo to přijato


Poté požádali o informace o tom, co byl vklad na můj bankovní účet bezprostředně před vkladem v Raboně ve stejné výši. Vysvětlil jsem, že se jedná o hotovostní vklad, který jsem provedl osobně a přímo na svůj bankovní účet (vyfotografoval jsem papír této účtenky a několik dalších dokladů o vkladech, které jsem osobně provedl na svůj bankovní účet). Odeslal jsem to, bylo to přijato


Jinými slovy, žádají věci z dob, kdy zákazník ani nebyl zákazníkem webu. Stále hledají něco, aby měli důvod uživateli nezaplatit nebo ztrácet čas, ušetřit čas, donutit zákazníka vzdát se a zrušit výběry, hrát a prohrávat. To je absurdní! Nutit hráče, aby ukazoval transakce z doby před měsíci, kdy dotyčný na webu ani nehrál, a ukazovat transakce, které provedl až po vkladu, který provedl na webu, to nedává žádný smysl, jen to ukazuje, že chtějí utíkat čas


Pokud je problém s poskytovatelem plateb a vy nemůžete provést platbu mezinárodním bankovním převodem, buďte upřímní a řekněte mi, a já vám mohu poslat adresu své bitcoinové peněženky, pokud je to pro vás jednodušší (viděl jsem v jiných stížnostech tady, že tímto způsobem vyřešili problémy ostatních hráčů)


V chatu vůbec nereagují, někdy chat zavřou, aniž by napsali jediné slovo. Emaily nereagují. Když odpoví v chatu, jsou připraveni, standardizované odpovědi, jako roboti, omlouvají se za zpoždění a říkají „vše je v pořádku s vaším účtem a vaší platbou, zítra to dostanete, počkej", další den to samé, "počkej", "počkej", "zítra", "zítra", nic se neděje!


Před 3 dny se jeden z lidí v chatu omluvil, řekl, že se mýlili, za zpoždění, že mají potíže, přiznal chybu a požádal mě, abych počkal, protože to určitě dostanu v pondělí (což bylo včera) Můj platba byla již ve finální fázi. Že uznali svou chybu, že jsem měl pravdu, že pochopili mou frustraci a smutek, že nic z toho, co řekli, nezabrání tomu, aby se jejich chyba stala, požádali mě o důvěru. Přijímám, doufám. Přijde v pondělí a já to nedostanu. Byly to jen lži, získat čas, nechat čas plynout


Musí pochopit, že i hráči mají své povinnosti a povinnosti, které musí plnit. Pokud založí online herní společnost, musí vědět, že hráči prohrají, ale někteří také vyhrají a je třeba jim zaplatit


Horší než pocit vkládání, hraní a prohry je vkládání, hraní a nepřijímání toho, co jste vyhráli. To je naprostý nedostatek respektu k zákazníkovi a fair play! Je to nepoctivost, je to krádež!


Jsem ochoten dočasně poskytnout své heslo k účtu Rabona a heslo k bankovnímu účtu kterémukoli správci Casino Guru a poskytnout jakékoli soubory a fotografie, které jsem nahrál, abych ukázal, že je vše v pořádku a pouze Rabona neplní svou roli poctivá společnost!


Chci, aby mi zaplatili 3 čekající výběry a celý můj zůstatek na běžném účtu. Na mém bankovním účtu nebo, chtějí-li, v mé bitcoinové peněžence. Už mě nebaví čekat, chci své peníze!

file

Upraveno autorem před týdnem
Automaticky přeloženo:
wansan
před týdnem

Abych řekl pravdu, případ, který zde popisujete, opravdu není nic neobvyklého, pokud jde o KYC v online kasinech. Potřebují zkontrolovat všechny dokumenty a ujistit se, že je vše v pořádku, zejména pokud jde o politiku boje proti praní peněz, proto dáváme kasinům celých 14 dní na provedení platby, než náš tým může zasáhnout. Vždy je důležité plně spolupracovat s kasinem a poskytnout vše, co požádají, aby prošlo ověřením. Náš tým vám jistě pomůže, pokud problém přetrvává i po uplynutí časového rámce.

Automaticky přeloženo:
wansan
před týdnem

Moc dobře jsi to popsal, vypadá to jako příběh, ale je to pravda, udělali mi to stejně, zdá se, že mají stejný vzorec, pokud jde o placení

Automaticky přeloženo:
před týdnem

Abych řekl pravdu, případ, který zde popisujete, opravdu není nic neobvyklého, pokud jde o KYC v online kasinech. Potřebují zkontrolovat všechny dokumenty a ujistit se, že je vše v pořádku, zejména pokud jde o politiku boje proti praní peněz, proto dáváme kasinům celých 14 dní na provedení platby, než náš tým může zasáhnout. Vždy je důležité plně spolupracovat s kasinem a poskytnout vše, co požádají, aby prošlo ověřením. Náš tým vám jistě pomůže, pokud problém přetrvává i po uplynutí časového rámce.

Automaticky přeloženo:
před týdnem

Ahoj, Romi, děkujeme, že ses k nám vrátila, ale není běžné, aby web fungoval 11 dní bez odpovědi na některý z odeslaných e-mailů. Není vůbec běžné, aby web uzavřel chatovací konverzace, aniž by napsal jediné slovo. Není vůbec běžné, aby web odmítal platbu tisícům zákazníků, aniž by někomu zaplatil. Není vůbec běžné, aby web požadoval historii bankovních transakcí od narození člověka. Není vůbec běžné, aby webová stránka požadovala bankovní transakce několik dní po provedení vkladů na webové stránky. Není vůbec běžné, aby se web při přijímání chatové konverzace hluboce omlouval za zpoždění, přiznal, že se za zpoždění mýlí, žádal uživatele o důvěru, sliboval a garantoval, že druhý den jim bude zaplaceno a nic se neděje, každý den. Není vůbec běžné, aby web plně ověřil hráčský účet a o několik dní později změnil stav na neověřený a požadoval znovu stejné věci. Není běžné, aby lidé trávili týdny nebo měsíce čekáním na platbu. Není vůbec běžné, aby se to nestalo jen mně nebo kolegovi výše, ale všem zákazníkům. Můžu vám dát heslo ke svému bankovnímu účtu, abyste se sami mohli přesvědčit, jak je tam všechno normální. Můžu vám dát své heslo k účtu Rabona, abyste sami viděli historii a mohli vyzkoušet podporu, můžete vstoupit do chatu a vždy si přečíst stejné výmluvy s žádostí o 1 další den na zaplacení, nebo chat zavřou, aniž by řekli jediné slovo vy.

Automaticky přeloženo:
wansan
před 6 dny

Své heslo nemusíte nikomu z nás sdělovat a už vůbec ho nikomu nedávejte.

Chápu, že v této situaci to není vůbec příjemné, ať už to, že jste si ještě nevybrali peníze nebo že vás chat prostě sekne a neodpovídá. Není to profesionální a myslím si, že kasino si tím dělá medvědí službu.

Samozřejmě, pokud mluvíme o ověření a o tom, že jste byli ověřeni jednou a kasino znovu požádalo o nějaké další dokumenty, čas od času se tak stane, takže pravděpodobně budete muset spolupracovat a poskytnout, co je potřeba v tomto případě.

Pokud nedostanete své peníze nebo problémy přetrvají, náš tým se vám pokusí pomoci, takže i když vím, že to není příjemná situace, ve které se nacházíte, budeme muset počkat a uvidíme, jak to všechno dopadne .

Přál bych si, aby to všechno dobře dopadlo a samozřejmě co nejdříve.

Budu ti držet palce. 🤞

Automaticky přeloženo:
před 5 dny

Čekání 15 dní a nic se neděje, žádná odpověď přes e-mail, chat, žádná platba, nic, nic, nic


Jak jsem zde již vysvětlil, stránka provedla několik standardních kontrol mého účtu, vše bylo

okamžitě odesláno, přijato, ověřeno, jak je znázorněno na zde přiloženém snímku obrazovky


Přední a zadní strana dokumentu


Fotka mého obličeje


Doklad o pobytu


Selfie držící dokument vedle obličeje a na pozadí fotografie otevřené webové stránky Rabona


Celá moje historie bankovního účtu, včetně předchozích období, kdy jsem ještě nebyl ani zákazníkem Rabony

jako období po vložení na můj účet Rabona


Byl jsem požádán o dodatečné vysvětlení k částce, která vstoupila na můj účet bezprostředně před vkladem

to v Raboně, stejná částka, vysvětlil jsem, že to byl vklad v hotovosti přímo a osobně mnou a pro

poslal jsem doklad o tomto fyzickém vkladu, fotografii tohoto zálohového listu a několik dalších fotografií dalších

hotovostní vklady, které jsem provedl na svůj bankovní účet


Rabona neplatí. Na emaily nereaguje. Chat často nepíše žádná slova, chat je uzavřen. Když

nezavřou se bez psaní, reagují na standardní, automatizované zprávy, stejné věci


Podpora, každý den za posledních 15 dní, ví jen to, jak se omluvit za způsobené nepříjemnosti, říct, že

pochopit způsobené nepříjemnosti, slíbit, že druhý den bude zaplaceno, že můj případ je prioritou, že

s účtem a platbou je vše v pořádku, abych se nebál, že dávám důvěru

webu, omlouvají se za zpoždění, přiznávají, že se za zpoždění mýlí, a mnoho dalších lží, které je třeba udělat

čas plyne a nic se neděje. Absurdní!


Chci jen své peníze, které jsem hrál a vydělal poctivým hraním. Vše potřebné jsem již udělal, odeslal

vše a mnohem více nad rámec toho, co potřebují!


Píši zde na podporu Rabona a Casino Guru, abych řekl, že chci dočasně poskytnout svůj bankovní účet

heslo kterémukoli finančnímu správci Rabona nebo správci stížností Casino Guru, aby mohli vidět

vše přímo a osobně. na mém účtu, všechny mé transakce, všechny mé osobní údaje, moje adresa,

peníze dovnitř, peníze ven transakce, vše, co potřebujete!


Je to proto, že už nevím, co mám dělat, už nevím, co si myslet, už nevím, co poslat, jako

vše nasvědčuje tomu, že Rabona chce jen ukončit čas, aby uživatel zrušil výběry, hodil peníze,

prohrát. Jiné vysvětlení neexistuje


Pokud web nemá problémy s poskytovateli plateb třetích stran se zasíláním peněz mezinárodním bankovním převodem.

V tomto případě, pokud je to snazší vyřešit, dejte mi vědět a já vám mohu poslat adresu své bitcoinové peněženky. chci přijímat

mé 3 nevyřízené výběry a veškerý můj zbývající aktuální zůstatek na účtu! Potřebuji peníze, už je to 15 dní

bez jakéhokoli návratu nebo odezvy, ve tmě, aniž by věděl co, kdo, kdy, jak, kde, proč se to všechno děje


Dokonce jsem poslal fotku přední a zadní strany mé fyzické karty k bankovnímu účtu. Moje banka je Caixa Economica Federal

největší banka v mé zemi, není to virtuální banka, je to vládní banka! Už jsem udělal všechno, Rabona

potřeb, už jsem poslal vše a mnohem víc než dost a potřebné


Zaplaťte mi zůstatek, který jsem si poctivě vydělal!


Něco, co má původně na zaplacení 3 pracovní dny, my jsme teď za 15 dní a nic, bez návratu,

žádná odpověď, nechává zákazníka v nevědomosti. Teď jsme v další pátek, říkají, že v sobotu nepracují nebo

neděle a tím vstoupím do nového týdne bez peněz? Neúcta!


Casino Guru prosím pomozte mi. Rabona musí pochopit, že hráči mají také své osobní povinnosti a

závazky. Musí pochopit, že na webu s hazardními hrami přijdou tisíce hráčů o peníze, ale někteří mohou

vyhrajte a musíte zaplatit! Pokud se tak nestane, je to proto, že web je podvod a musí být na černé listině

ihned

Automaticky přeloženo:
před 6 dny

Své heslo nemusíte nikomu z nás sdělovat a už vůbec ho nikomu nedávejte.

Chápu, že v této situaci to není vůbec příjemné, ať už to, že jste si ještě nevybrali peníze nebo že vás chat prostě sekne a neodpovídá. Není to profesionální a myslím si, že kasino si tím dělá medvědí službu.

Samozřejmě, pokud mluvíme o ověření a o tom, že jste byli ověřeni jednou a kasino znovu požádalo o nějaké další dokumenty, čas od času se tak stane, takže pravděpodobně budete muset spolupracovat a poskytnout, co je potřeba v tomto případě.

Pokud nedostanete své peníze nebo problémy přetrvají, náš tým se vám pokusí pomoci, takže i když vím, že to není příjemná situace, ve které se nacházíte, budeme muset počkat a uvidíme, jak to všechno dopadne .

Přál bych si, aby to všechno dobře dopadlo a samozřejmě co nejdříve.

Budu ti držet palce. 🤞

Automaticky přeloženo:
před 5 dny

Ahoj, tým Casino Guru!


Čekám 15 dní a nic se neděje, žádná odpověď přes email, chat, žádná platba, nic, nic, nic


Jak jsem zde již vysvětlil, stránka provedla několik standardních kontrol mého účtu, vše bylo

okamžitě odesláno, přijato, ověřeno, jak je znázorněno na zde přiloženém snímku obrazovky


Přední a zadní strana dokumentu


Fotka mého obličeje


Doklad o pobytu


Selfie držící dokument vedle obličeje a na pozadí fotografie otevřené webové stránky Rabona


Celá moje historie bankovního účtu, včetně předchozích období, kdy jsem ještě nebyl ani zákazníkem Rabony

jako období po vložení na můj účet Rabona


Byl jsem požádán o dodatečné vysvětlení k částce, která vstoupila na můj účet bezprostředně před vkladem

to v Raboně, stejná částka, vysvětlil jsem, že to byl vklad v hotovosti přímo a osobně mnou a pro

poslal jsem doklad o tomto fyzickém vkladu, fotografii tohoto zálohového listu a několik dalších fotografií dalších

hotovostní vklady, které jsem provedl na svůj bankovní účet


Rabona neplatí. Na emaily nereaguje. Chat často nepíše žádná slova, chat je uzavřen. Když

nezavřou se bez psaní, reagují na standardní, automatizované zprávy, stejné věci


Podpora, každý den za posledních 15 dní, ví jen to, jak se omluvit za způsobené nepříjemnosti, říct, že

pochopit způsobené nepříjemnosti, slíbit, že druhý den bude zaplaceno, že můj případ je prioritou, že

s účtem a platbou je vše v pořádku, abych se nebál, že dávám důvěru

webu, omlouvají se za zpoždění, přiznávají, že se za zpoždění mýlí, a mnoho dalších lží, které je třeba udělat

čas plyne a nic se neděje. Absurdní!


Automaticky přeloženo:
wansan
před 3 dny

Kdy požádali o ověření?

Tři dny po provedení výběru?

Automaticky přeloženo:
před 3 dny

Kdy požádali o ověření?

Tři dny po provedení výběru?

Automaticky přeloženo:
před 3 dny

Ano, začnou žádat o věci, až když skončí lhůta pro zaplacení. S tím plynou dny, čas plyne. Žádají jednu věc po druhé. Když jsem vše zkontroloval, jako na výše uvedeném snímku obrazovky, pokračovali bez placení, dny plynuly, když jsem zveřejnil stížnost, začali ve 2 z 5 kroků ověření měnit stav z ověřeného na neověřený, znovu se ptát, a tím restartovat čas ověření, nechat hráče čekat, čekat, čekat, posílat stejné věci, které už poslal a které již byly přijaty a ověřeny, znovu a znovu a znovu, čekat, čekat, čekat. I když vůbec neodpovídají, žádné e-mailové zprávy, nic, nic, nic

Automaticky přeloženo:
1...10 11 12
Jít na stránkuz 12 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky