před 8 měsíci
poslat doklad o adrese, zaslat doklad totožnosti, zaslat potvrzení o vlastnictví mé banky, odeslat potvrzení o vlastnictví mé karty, odeslat historii transakcí mé banky a nyní se mě ptají na historii transakcí PayPal, ale nikdy jsem nepoužil PayPal ke hraní rabona, kartu jsem použil pouze k hraní v raboně, také jsem poslal historii paypal, abych jim ukázal, že nemám co skrývat a vše je legální, i když si myslím, že jsem je neměl posílat, pokud jsem nikdy nepoužíval paypal ke hře v raboně a teď se stane, že nepřijímá Paypal. Nahrál jsem to 2x a při vstupu na stránku mi to píše, že mám poslat historii Paypalu a neřeknou proč to odmítají a taky neověřují účet ani platbu.
send proof of address, send proof of identity, send certificate of ownership of my bank, send certificate of ownership of my card, send transaction history of my bank and now they ask me for history of PayPal transactions but I never used PayPal to play in rabona, I have only used the card to play in rabona, I also sent paypal history to show them that I have nothing to hide and it is all legal although I think I should not have sent them if I never used paypal to play in rabona and now What happens is that it does not accept Paypal. I uploaded it 2 times and when I enter the page it tells me to send the Paypal history and they don't say why they reject it and they don't verify the account or the payment either.
envie comprobante de domicilio, envie comprobante de identidad, envie certificado de titularidad de mi banco, envie certificado de titularidad de mi tarjeta, envie el historial de transacciones de mi banco y ahora me piden historial de transacciones de paypal pero yo en ningun momento use paypal para jugar en rabona, solo he usodo la tarjeta para jugar en rabona ,envie historial de paypal tambien para enseñarles que no tengo nada que esconder y es todo legal aunque creo que no deberia de haberles enviado si nunca use paypal para jugar en rabona y ahora lo que pasa que no accepta lo de paypal. lo subi 2 veces y cuando entro en la pagina me pone que le mande el historial de paypal y no dicen porque lo rechazan y tampoco verifican la cuenta y el pago tampoco
Takže to je, řekl bych, problém a rozhodně ne příjemný. Je tedy dobře, že máte stížnost a náš tým prošetří, co se děje a snad zjistí vše potřebné a bude vám schopen pomoci.
Také nevím, proč po vás žádají Paypal, a přesto říkáte, že jste touto metodou neprovedli vklad.
Takže budeme muset být trpěliví, abychom to zjistili.
Doufám, že se to dozvíme co nejdříve.
So that's a problem I would say and certainly not a pleasant one. So it's good that you have a complaint and our team will investigate what's going on and hopefully find out everything necessary and be able to help you.
Also, I don't know why they are asking you for Paypal and yet you say that you have not deposited using this method.
So we will have to be patient to find out.
I hope we will know as soon as possible.
Jsem plně zklamán zpožděnou platbou Rabona!
Už jsem čekal co nejdéle, všechny termíny požadované a odhadnuté RABONA. Už mě nebaví čekat. Moje jediná volba byla uchýlit se k externí stížnosti zde.
Můj účet je 100% ověřen (fotodokument zepředu a zezadu + fotka mého obličeje + adresa účtu + selfie s mým dokumentem v ruce se stránkou Rabona vzadu + úplná historie transakcí mého bankovního účtu za poslední 2 měsíce). Vše odesláno, vše přijato a ověřeno.
Požádal jsem o stažení. Odeslal jsem 3 e-mailové zprávy za posledních 7 dní, nikdy neodpověděli na 1 z toho, nikdy, nic. Služba podpory chatu také nic neřeší, pouze říká vlastní odpovědi, zkopíruje je a vloží jako roboti, říká pro počkat, počkat, počkat, s tím dny plynou.
Začínám mít pochybnosti, jestli se jedná o poctivý web nebo podvod, jestli opravdu mají peníze na to, aby zaplatili komukoli, kdo má byť jen malý zisk jako já, jestli je to web, který chce jen dostávat peníze a vklady, web to se nikomu nevyplatí...
I am fully disappointed with Rabona delayed payment!
I have already waited as long as possible, all the deadlines requested and estimated by RABONA. I'm tired of waiting. My only choice was to resort to an external complaint here.
My account is 100% verified (photo document front and back + photo of my face + utility bill address + photo selfie holding my document in hands with page Rabona being displayed in back + full history transactions of my bank account in last 2 months). All sent, all accepted and verified.
I have requested withdrawal. I sent 3 mail messages during this last 7 days, they never replied 1 of this, never, nothing. The chat support service too does not solve anything, only say custom replies, copied and pasted as robots, saying for to wait, wait, wait, with this the days are passing.
I'm starting to have doubts if this is an honest site or a scam, if they really have the money to pay anyone who makes even a small profit like me, if it's a site that just wants to receive money and deposits, a site that doesn't pay anyone...
Jsem ve stejné situaci jako vy, čekám na platbu od ledna, v době žádosti o výběr jsem neměl účet ověřený, ale poslal jsem všechny požadované dokumenty a stále můj účet neověřují a neplatí , navíc se mě ptají na historii transakcí Další platební metoda, kterou jsem v Raboně nikdy nehrál a která s Rabonou nemá nic společného, také jsem jim ji poslal v různých formátech na stránce a e-mailem a před dnem Obdržel jsem odpověď, že jsem jim nezaslal požadované dokumenty. Jsem opravdu překvapen množstvím výmluv a lží, které dělají, aby nezaplatili.
I am in the same situation as you, waiting for a payment since January, I did not have the account verified at the time of requesting the withdrawal but I sent all the requested documents and still they do not verify my account and they do not pay, on top of that they ask me for transaction history Another payment method that I never used to play in Rabona and that has nothing to do with Rabona, I also sent it to them in various formats on the page and by email and a day ago I received a response that I have not sent them the requested documents . I am really surprised by the amount of excuses and lies they make to not pay.
estoy en lo mismo que tu, esperando un pago desde enero, yo no tenia la cuenta verificada en el momento de pedir el retiro pero envie todo los docuementos solicitados y aun asi no verifican mi cuenta y no pagan, encima me piden histarial de transacciones de otro medio de pago que nunca use para jugar en rabona y que no tienen nada que ver con rabona , se lo envie eso tambien en varios formatos en la pagina y por email y hace un dia recibi respuesta que no les he enviado los los documentos solicitados. estoy malamente soprendido con la cantidad de escusas y mentiras que ponen para no pagar
Jsem ve stejné situaci jako vy, čekám na platbu od ledna, v době žádosti o výběr jsem neměl účet ověřený, ale poslal jsem všechny požadované dokumenty a stále můj účet neověřují a neplatí , navíc se mě ptají na historii transakcí Další platební metoda, kterou jsem v Raboně nikdy nehrál a která s Rabonou nemá nic společného, také jsem jim ji poslal v různých formátech na stránce a e-mailem a před dnem Obdržel jsem odpověď, že jsem jim nezaslal požadované dokumenty. Jsem opravdu překvapen množstvím výmluv a lží, které dělají, aby nezaplatili.
I am in the same situation as you, waiting for a payment since January, I did not have the account verified at the time of requesting the withdrawal but I sent all the requested documents and still they do not verify my account and they do not pay, on top of that they ask me for transaction history Another payment method that I never used to play in Rabona and that has nothing to do with Rabona, I also sent it to them in various formats on the page and by email and a day ago I received a response that I have not sent them the requested documents . I am really surprised by the amount of excuses and lies they make to not pay.
estoy en lo mismo que tu, esperando un pago desde enero, yo no tenia la cuenta verificada en el momento de pedir el retiro pero envie todo los docuementos solicitados y aun asi no verifican mi cuenta y no pagan, encima me piden histarial de transacciones de otro medio de pago que nunca use para jugar en rabona y que no tienen nada que ver con rabona , se lo envie eso tambien en varios formatos en la pagina y por email y hace un dia recibi respuesta que no les he enviado los los documentos solicitados. estoy malamente soprendido con la cantidad de escusas y mentiras que ponen para no pagar
Jako by neměli peníze. Nebo jej vlastnit a neplatíte za to, abyste ho skutečně ukradli. Za prvé, denní limit výběru je velmi nízký (podobně jako 250 EUR), za druhé můžete mít pouze 3 čekající výběry najednou. Jinými slovy: pokud máte v zůstatku 1500 EUR, nejprve jeden den vyberete 250, druhý den 250 a další den 250, teprve po tomto třetím dni začnete počítat 3 pracovní dny na platbu (což oni nedělají pokud dodrží a pak řeknou, že je 5 pracovních dnů, což také nedodrží), sobota a neděle se nepočítají, POKUD OBDRŽÍTE první ze 3 plateb, druhá nebude následující den vyplacena , jelikož předpokládané 3 pracovní dny začínají znovu, to samé u třetí platby. To znamená, že váš zůstatek leží na vašem účtu, chcete vybrat a nemůžete podávat nové žádosti o výběr, abyste znovu nezačali počítání 3 dnů (což jsou ve skutečnosti týdny nebo měsíce). Jinými slovy, dělají vše pro to, aby vám nic neodnesli, aby vás přemohli únavou, aby vás přiměli hrát, dokud neztratíte to, co máte. Požadují bankovní transakce, i když jste na tamním webu ani neměli zaregistrovaný účet, osobní informace o transakcích, které nemají nic společného s Rabonou, ani nevědí, co je to vklad hotovosti, který jste provedli přímo do bankovnictví vašeho vlastního účtu, hledají důvod k zablokování účtu a když nenajdou nic špatného (v mém případě), každý den podvádějí a neplatí, zdržují to. Nikdy jsem tam nedostal žádné výběry, ale při čtení komentářů si dokážu představit, že to bude trvat týdny, možná měsíce nebo roky. To je absurdní
It's as if they don't have money. Or own it and don't pay to actually steal it. Firstly, the daily withdrawal limit is very low (similar to 250 EUR), secondly, you can only have 3 pending withdrawals at a time. In other words: if you have 1500 EUR in balance, you first withdraw 250 one day, then 250 the next day, then 250 the next day, only after this third day do you start counting the 3 working days for payment (which they don't they comply and then say that there are 5 working days, which they also don't comply with), Saturday and Sunday are not counted, IF YOU RECEIVE the first of the 3 payments, the second will not be paid the following day, as the supposed 3 working days count starts again, the same thing for the third payment. This means that your balance is sitting there in your account, you want to withdraw and you are unable to make new withdrawal requests so as not to start the 3-day count again (which are actually weeks or months). In other words, they do everything they can to keep you from taking anything away, to overcome you through fatigue, to make you play until you lose what you have. They ask for bank transactions even when you didn't even have an account registered on the website there, personal transaction information that has nothing to do with anything related to Rabona, they don't even know what a cash deposit is that you made directly into your own account banking, they look for a reason to block the account and, when they don't find anything wrong (in my case), they keep cheating every day and not paying, delaying it. I've never received any withdrawals there, but reading the comments here, I can imagine it will last weeks, maybe months or years. This is absurd
Jsem plně zklamán zpožděnou platbou Rabona!
Už jsem čekal co nejdéle, všechny termíny požadované a odhadnuté RABONA. Už mě nebaví čekat. Moje jediná volba byla uchýlit se k externí stížnosti zde.
Můj účet je 100% ověřen (fotodokument zepředu a zezadu + fotka mého obličeje + adresa účtu + selfie s mým dokumentem v ruce se stránkou Rabona vzadu + úplná historie transakcí mého bankovního účtu za poslední 2 měsíce). Vše odesláno, vše přijato a ověřeno.
Požádal jsem o stažení. Odeslal jsem 3 e-mailové zprávy za posledních 7 dní, nikdy neodpověděli na 1 z toho, nikdy, nic. Služba podpory chatu také nic neřeší, pouze říká vlastní odpovědi, zkopíruje je a vloží jako roboti, říká pro počkat, počkat, počkat, s tím dny plynou.
Začínám mít pochybnosti, jestli se jedná o poctivý web nebo podvod, jestli opravdu mají peníze na to, aby zaplatili komukoli, kdo má byť jen malý zisk jako já, jestli je to web, který chce jen dostávat peníze a vklady, web to se nikomu nevyplatí...
I am fully disappointed with Rabona delayed payment!
I have already waited as long as possible, all the deadlines requested and estimated by RABONA. I'm tired of waiting. My only choice was to resort to an external complaint here.
My account is 100% verified (photo document front and back + photo of my face + utility bill address + photo selfie holding my document in hands with page Rabona being displayed in back + full history transactions of my bank account in last 2 months). All sent, all accepted and verified.
I have requested withdrawal. I sent 3 mail messages during this last 7 days, they never replied 1 of this, never, nothing. The chat support service too does not solve anything, only say custom replies, copied and pasted as robots, saying for to wait, wait, wait, with this the days are passing.
I'm starting to have doubts if this is an honest site or a scam, if they really have the money to pay anyone who makes even a small profit like me, if it's a site that just wants to receive money and deposits, a site that doesn't pay anyone...
Je nám líto, že se o této situaci dozvídáme, a podle mého názoru jste udělali dobře, že jste zde s naším týmem podali stížnost . Musí počkat, než uplyne 14 dní, než bude možné ve vašem případě zasáhnout. Doufám, že náš tým pro stížnosti vám bude schopen pomoci. Máte v této souvislosti nějaké novinky, náhodou?
Sorry to hear about this situation, and you have done good, in my opinion, to file a complaint here with our team. They need to wait for the 14 days to pass before any intervention can be done in your case. I hope that our complaint team will be able to help you out. Have you got any new updates regarding this, by any chance?
Jsem ve stejné situaci jako vy, čekám na platbu od ledna, v době žádosti o výběr jsem neměl účet ověřený, ale poslal jsem všechny požadované dokumenty a stále můj účet neověřují a neplatí , navíc se mě ptají na historii transakcí Další platební metoda, kterou jsem v Raboně nikdy nehrál a která s Rabonou nemá nic společného, také jsem jim ji poslal v různých formátech na stránce a e-mailem a před dnem Obdržel jsem odpověď, že jsem jim nezaslal požadované dokumenty. Jsem opravdu překvapen množstvím výmluv a lží, které dělají, aby nezaplatili.
I am in the same situation as you, waiting for a payment since January, I did not have the account verified at the time of requesting the withdrawal but I sent all the requested documents and still they do not verify my account and they do not pay, on top of that they ask me for transaction history Another payment method that I never used to play in Rabona and that has nothing to do with Rabona, I also sent it to them in various formats on the page and by email and a day ago I received a response that I have not sent them the requested documents . I am really surprised by the amount of excuses and lies they make to not pay.
estoy en lo mismo que tu, esperando un pago desde enero, yo no tenia la cuenta verificada en el momento de pedir el retiro pero envie todo los docuementos solicitados y aun asi no verifican mi cuenta y no pagan, encima me piden histarial de transacciones de otro medio de pago que nunca use para jugar en rabona y que no tienen nada que ver con rabona , se lo envie eso tambien en varios formatos en la pagina y por email y hace un dia recibi respuesta que no les he enviado los los documentos solicitados. estoy malamente soprendido con la cantidad de escusas y mentiras que ponen para no pagar
Je mi opravdu líto, že vaše ověření trvá tak dlouho. Jak jsem se dočetl ve vaší stížnosti , zástupce kasina skutečně vysvětlil důvod, a to mi opravdu zní logicky. Ve skutečnosti se mnohokrát stává, že některé dokumenty jsou ve špatném formátu, což způsobuje zpoždění v procesu ověřování. Obvykle je akceptován formát pdf, pokud jde o dokumenty, a formát jpg, pokud jde o fotografie. Doufám, že tento problém bude rychle vyřešen a brzy budete moci ověřit svůj účet. Pokud máte nějaké novinky, nezapomeňte nás prosím informovat.
I am really sorry that your verification is taking so long. As I have read in your complaint, the casino representative has actually explained the reason for that, and it really sounds logical to me. It happens many times, actually, that some documents are in the wrong format, and that causes the delay in the verification process. Usually, a pdf format is accepted when it comes to documents and jpg format when it comes to photos. I hope there will be a quick resolution regarding this issue and you will be able to verify your account soon. If you have any news, please do not forget to inform us.
Dobrý den, dobrý den, děkujeme za zpětnou vazbu a pozornost.
Ne, žádná odpověď na mé e-maily nebo chatovou podporu. Dosud žádná platba. Totální nesmysl. Mám pocit, že toto je stránka, která nemá peníze na zaplacení, nebo má peníze, ale je opravdu nepoctivá, která neplatí, protože nechce
Hello, good afternoon, thank you for your feedback and attention.
No, no response to my emails or chat support. No payment so far. Total nonsense. The feeling is that this is a site that doesn't have the money to pay, or has money but is really dishonest that doesn't pay because it doesn't want to
Poslal jsem požadované dokumenty jak poštou, tak na webu, ve formátu pdf i jpg a stále žádná odpověď a zástupce Rabona opakuje, co mi řekli v chatu, abych poslal požadované dokumenty, poslal jsem jim je, Nevím kolik Někdy si ze mě dělají legraci, to je to, co dělají
I sent the requested documents both by mail and on the website, both in pdf and jpg format and there is still no response and the Rabona representative repeats what they tell me in the chat to send the requested documents, I have sent them to them, I don't know how many Sometimes they're making fun of me that's what they do
envie los documentos solicitados tanto por correo como en la pagina web, tanto en formato pdf como jpg y no hay respuesta aun y el representante de rabona repite lo que me dicen en el chat que envie los docuementos solicitados, se los he enviado no se cuantas veces, se estan burlando de mi eso es lo que hacen
Dobrý den, dobrý den, děkujeme za zpětnou vazbu a pozornost.
Ne, žádná odpověď na mé e-maily nebo chatovou podporu. Dosud žádná platba. Totální nesmysl. Mám pocit, že toto je stránka, která nemá peníze na zaplacení, nebo má peníze, ale je opravdu nepoctivá, která neplatí, protože nechce
Hello, good afternoon, thank you for your feedback and attention.
No, no response to my emails or chat support. No payment so far. Total nonsense. The feeling is that this is a site that doesn't have the money to pay, or has money but is really dishonest that doesn't pay because it doesn't want to
Prosím, snažte se zatím nedělat žádné špatné závěry, musíme chvíli počkat a pak vám snad náš tým pro stížnosti bude moci s tímto problémem pomoci. S případnými aktualizacemi nás prosím kontaktujte.
Please try not to draw any bad conclusions for now, we need to wait a bit, and then hopefully our complaint team will be able to help you with this issue. Please come forward with any updates.
Poslal jsem požadované dokumenty jak poštou, tak na webu, ve formátu pdf i jpg a stále žádná odpověď a zástupce Rabona opakuje, co mi řekli v chatu, abych poslal požadované dokumenty, poslal jsem jim je, Nevím kolik Někdy si ze mě dělají legraci, to je to, co dělají
I sent the requested documents both by mail and on the website, both in pdf and jpg format and there is still no response and the Rabona representative repeats what they tell me in the chat to send the requested documents, I have sent them to them, I don't know how many Sometimes they're making fun of me that's what they do
envie los documentos solicitados tanto por correo como en la pagina web, tanto en formato pdf como jpg y no hay respuesta aun y el representante de rabona repite lo que me dicen en el chat que envie los docuementos solicitados, se los he enviado no se cuantas veces, se estan burlando de mi eso es lo que hacen
Jediný důvod, který mě k tomu ze strany kasina napadá, je ten, že to může být tím, že formát některých dokumentů není správný nebo že jsou nekvalitní, abych řekl pravdu. Bylo by opravdu dobré, kdyby vám podpora samozřejmě vysvětlila, proč dokumenty odmítají. Uvidíme, jak se bude vaše stížnost vyvíjet.
The only reason that comes to mind for doing so from the casino side is, that it could be that the format of some of the documents is not right or that they are of bad quality, to tell you the truth. It would be really good if the support could explain to you why they are refusing the documents, of course. Let's see how your complaint will unfold.
Toto je S ABSOLUTNÍ JISTOU nejhorší web, který může existovat. Prostě se snaží vyhrát čas, míjet dny, týdny, přimět zákazníky, aby zrušili výběry, hráli, dokud neprohrají, takže nikdy nebudou muset platit výběry.
To je naprostý nesmysl! Vložil jsem tam 19. dubna, můj první výběr byl 20. Dnes je 30. a nic se nestalo, nedostal jsem výplatu, nedostal jsem odpověď na žádnou z několika e-mailových zpráv, které jsem v těch dnech poslal. A původní termín byl 3 dny na přijetí! Už je jich 10!
Požadují informace k ověření účtu daleko nad rámec toho, co je nutné, objednání nové věci (nebo té samé, co si již objednali) jim trvá 3 dny, nepracují v sobotu a neděli, jinými slovy typický přístup aby čas uběhl a zákazník se vzdal, přišel o peníze a nic nevybral
Nejprve požádali o fotografii a přední stranu dokumentu a fotografii jejich tváře naživo pořízenou jejich mobilním telefonem. Odeslal jsem to, bylo to přijato
Poté požádali o důkaz adresy. Poslal jsem. Bylo to přijato
Poté požádali o selfie s dokumentem v ruce a na pozadí fotografie otevřeným webem Rabona. Poslal jsem. Bylo to přijato
Poté požádali o transakční historii mého bankovního účtu (který jsem použil pro vklad na svůj účet Rabona), požádali o posledních 30 dní (od 19. března do 19. dubna, což byl den mého vkladu). Odeslal jsem VŠECHNO ze svého bankovního účtu, od března a dubna, všechno, každé pdf vygenerované aplikací mé banky za tyto 2 měsíce, včetně zobrazení VŠECH TRANSAKCÍ, aniž bych cokoli vynechal, můj zůstatek, můj výpis, šel jsem do bankomatu a také jsem vybral vytištěný papír mého prohlášení, abych jim poslal fotku všeho z března a dubna. Poslal jsem. Bylo to přijato
Poté požádali o informace o tom, co byl vklad na můj bankovní účet bezprostředně před vkladem v Raboně ve stejné výši. Vysvětlil jsem, že se jedná o hotovostní vklad, který jsem provedl osobně a přímo na svůj bankovní účet (vyfotografoval jsem papír této účtenky a několik dalších dokladů o vkladech, které jsem osobně provedl na svůj bankovní účet). Odeslal jsem to, bylo to přijato
Jinými slovy, žádají věci z dob, kdy zákazník ani nebyl zákazníkem webu. Stále hledají něco, aby měli důvod uživateli nezaplatit nebo ztrácet čas, ušetřit čas, donutit zákazníka vzdát se a zrušit výběry, hrát a prohrávat. To je absurdní! Nutit hráče, aby ukazoval transakce z doby před měsíci, kdy dotyčný na webu ani nehrál, a ukazovat transakce, které provedl až po vkladu, který provedl na webu, to nedává žádný smysl, jen to ukazuje, že chtějí utíkat čas
Pokud je problém s poskytovatelem plateb a vy nemůžete provést platbu mezinárodním bankovním převodem, buďte upřímní a řekněte mi, a já vám mohu poslat adresu své bitcoinové peněženky, pokud je to pro vás jednodušší (viděl jsem v jiných stížnostech tady, že tímto způsobem vyřešili problémy ostatních hráčů)
V chatu vůbec nereagují, někdy chat zavřou, aniž by napsali jediné slovo. Emaily nereagují. Když odpoví v chatu, jsou připraveni, standardizované odpovědi, jako roboti, omlouvají se za zpoždění a říkají „vše je v pořádku s vaším účtem a vaší platbou, zítra to dostanete, počkej", další den to samé, "počkej", "počkej", "zítra", "zítra", nic se neděje!
Před 3 dny se jeden z lidí v chatu omluvil, řekl, že se mýlili, za zpoždění, že mají potíže, přiznal chybu a požádal mě, abych počkal, protože to určitě dostanu v pondělí (což bylo včera) Můj platba byla již ve finální fázi. Že uznali svou chybu, že jsem měl pravdu, že pochopili mou frustraci a smutek, že nic z toho, co řekli, nezabrání tomu, aby se jejich chyba stala, požádali mě o důvěru. Přijímám, doufám. Přijde v pondělí a já to nedostanu. Byly to jen lži, získat čas, nechat čas plynout
Musí pochopit, že i hráči mají své povinnosti a povinnosti, které musí plnit. Pokud založí online herní společnost, musí vědět, že hráči prohrají, ale někteří také vyhrají a je třeba jim zaplatit
Horší než pocit vkládání, hraní a prohry je vkládání, hraní a nepřijímání toho, co jste vyhráli. To je naprostý nedostatek respektu k zákazníkovi a fair play! Je to nepoctivost, je to krádež!
Jsem ochoten dočasně poskytnout své heslo k účtu Rabona a heslo k bankovnímu účtu kterémukoli správci Casino Guru a poskytnout jakékoli soubory a fotografie, které jsem nahrál, abych ukázal, že je vše v pořádku a pouze Rabona neplní svou roli poctivá společnost!
Chci, aby mi zaplatili 3 čekající výběry a celý můj zůstatek na běžném účtu. Na mém bankovním účtu nebo, chtějí-li, v mé bitcoinové peněžence. Už mě nebaví čekat, chci své peníze!
This is, WITH ABSOLUTE CERTAINTY, the worst website that can exist. They just try to win time, passing days, weeks, make customers cancel withdrawals, play until they lose, so they never have to make a withdrawal payment.
This is total nonsense! I deposited there on April 19th, my first withdrawal was on the 20th. Today is the 30th and nothing happened, I wasn't paid, I didn't receive a response to any of the several email messages I sent in those days. And the initial deadline was 3 days to receive! There are already 10!
They ask for information to verify the account far beyond what is necessary, it takes them 3 days to order a new thing (or the same thing they already ordered), they don't work Saturday and Sunday, in other words, a typical attitude for time to pass and the customer to give up , lose the money, not withdraw anything
First they asked for a photo and the front of the document, and a photo of their face taken live with their cell phone. I sent it, it was accepted
Then they asked for proof of address. I sent. It was accepted
Then they asked for a selfie with the document in hand and the Rabona website open in the background of the photo. I sent. It was accepted
Then they asked for the transaction history of my bank account (which I used to deposit into my Rabona account), they asked for the last 30 days (from March 19th to April 19th, which was the day of my deposit). I sent EVERYTHING from my bank account, from March and April, everything, every pdf generated by my bank's app for these 2 months, including showing ALL TRANSACTIONS without omitting anything, my balance, my statement, I went to an ATM and also withdrew the printed paper of my statement to send them a photo of everything from March and April. I sent. It was accepted
They then asked for information about what was a deposit into my bank account immediately prior to the deposit at Rabona, of the same amount. I explained that it was a cash deposit that I made personally and directly into my bank account (I took a photo of the paper of this receipt, as well as several other proofs of deposits that I personally made into my bank account). I sent it, it was accepted
In other words, they ask for things from times when the customer wasn't even a customer of the site. They keep looking for something to have a reason not to pay the user or to waste time, save time, make the customer give up and cancel withdrawals, play and lose. This is absurd! Forcing the player to show transactions from months ago when the person didn't even play on the website, and showing transactions that he made until after the deposit he made on the website, this doesn't make any sense, it just shows that they want to make time pass
If the problem is with a payment provider and you are unable to make payment by international bank transfer, be honest and tell me, and I can send you the address of my Bitcoin wallet, if it is easier for you (I saw in other complaints here that you this way they solved other players' problems)
In the chat they don't respond at all, sometimes they close the chat without typing a single word. Emails do not respond. When they respond in the chat, they are ready, standardized responses, like robots, apologizing for the delay and saying "everything is ok with your account and your payment, tomorrow you will receive it, wait", the next day the same thing, "wait", "wait", "tomorrow", "tomorrow", nothing happens!
3 days ago one of the people in the chat apologized, saying that they were wrong, for the delay, that they were experiencing difficulties, confessing the error, asking me to wait because I would definitely receive it on Monday (which was yesterday) My payment was already in the final phase. That they recognized their mistake, that I was right, that they understood my frustration and sadness, that nothing they said would make their mistake not happen, they asked me for confidence. I accept, I hope. It arrives on Monday and I don't receive it. It was just lies, to buy time, to make time pass
They need to understand that players also have their responsibilities and obligations to fulfill. If they create an online gaming company, they must know that players will lose but also some will win and need to be paid
Worse than the feeling of depositing, playing and losing, is depositing, playing and not receiving what you won. This is a total lack of respect for the customer and fair play! It's dishonesty, it's theft!
I am willing to give my Rabona account password and bank account password temporarily to any Casino Guru administrator, and provide any of the files and photos I have uploaded in order to show that everything is correct and only the Rabona is not fulfilling its role as an honest company!
I want them to pay me the 3 pending withdrawals and my entire current account balance. In my bank account or, if they prefer, in my Bitcoin wallet. I'm tired of waiting, I want my money!
Abych řekl pravdu, případ, který zde popisujete, opravdu není nic neobvyklého, pokud jde o KYC v online kasinech. Potřebují zkontrolovat všechny dokumenty a ujistit se, že je vše v pořádku, zejména pokud jde o politiku boje proti praní peněz, proto dáváme kasinům celých 14 dní na provedení platby, než náš tým může zasáhnout. Vždy je důležité plně spolupracovat s kasinem a poskytnout vše, co požádají, aby prošlo ověřením. Náš tým vám jistě pomůže, pokud problém přetrvává i po uplynutí časového rámce.
To tell you the truth, the case you describe here is really nothing unusual when it comes to the KYC at online casinos. They need to check all the documents and make sure everything is okay, especially when it comes to AML policy, so that is why we give casinos 14 full days to proceed with the payment before our team can intervene. It is always important to fully cooperate with the casino and provide everything they ask for in order to pass the verification. Our team will surely help you out if the issue is still ongoing after the timeframe passes.
Moc dobře jsi to popsal, vypadá to jako příběh, ale je to pravda, udělali mi to stejně, zdá se, že mají stejný vzorec, pokud jde o placení
You have described it very well, it seems like a story but it is true, they did it to me the same way, it seems that they have the same pattern when it comes to paying
lo has describido muy bien parece un cuento pero es verdad, igualmente me hicieron a mi, parece que tienen el mismo patron a la hora de pagar
Abych řekl pravdu, případ, který zde popisujete, opravdu není nic neobvyklého, pokud jde o KYC v online kasinech. Potřebují zkontrolovat všechny dokumenty a ujistit se, že je vše v pořádku, zejména pokud jde o politiku boje proti praní peněz, proto dáváme kasinům celých 14 dní na provedení platby, než náš tým může zasáhnout. Vždy je důležité plně spolupracovat s kasinem a poskytnout vše, co požádají, aby prošlo ověřením. Náš tým vám jistě pomůže, pokud problém přetrvává i po uplynutí časového rámce.
To tell you the truth, the case you describe here is really nothing unusual when it comes to the KYC at online casinos. They need to check all the documents and make sure everything is okay, especially when it comes to AML policy, so that is why we give casinos 14 full days to proceed with the payment before our team can intervene. It is always important to fully cooperate with the casino and provide everything they ask for in order to pass the verification. Our team will surely help you out if the issue is still ongoing after the timeframe passes.
Ahoj, Romi, děkujeme, že ses k nám vrátila, ale není běžné, aby web fungoval 11 dní bez odpovědi na některý z odeslaných e-mailů. Není vůbec běžné, aby web uzavřel chatovací konverzace, aniž by napsal jediné slovo. Není vůbec běžné, aby web odmítal platbu tisícům zákazníků, aniž by někomu zaplatil. Není vůbec běžné, aby web požadoval historii bankovních transakcí od narození člověka. Není vůbec běžné, aby webová stránka požadovala bankovní transakce několik dní po provedení vkladů na webové stránky. Není vůbec běžné, aby se web při přijímání chatové konverzace hluboce omlouval za zpoždění, přiznal, že se za zpoždění mýlí, žádal uživatele o důvěru, sliboval a garantoval, že druhý den jim bude zaplaceno a nic se neděje, každý den. Není vůbec běžné, aby web plně ověřil hráčský účet a o několik dní později změnil stav na neověřený a požadoval znovu stejné věci. Není běžné, aby lidé trávili týdny nebo měsíce čekáním na platbu. Není vůbec běžné, aby se to nestalo jen mně nebo kolegovi výše, ale všem zákazníkům. Můžu vám dát heslo ke svému bankovnímu účtu, abyste se sami mohli přesvědčit, jak je tam všechno normální. Můžu vám dát své heslo k účtu Rabona, abyste sami viděli historii a mohli vyzkoušet podporu, můžete vstoupit do chatu a vždy si přečíst stejné výmluvy s žádostí o 1 další den na zaplacení, nebo chat zavřou, aniž by řekli jediné slovo vy.
Hi, Romi, thanks for getting back to us, but it's not common for a website to go 11 days without responding to any of the emails sent. It is not at all common for a website to close chat conversations without writing a single word. It is not at all common for a website to be denying payment to thousands of customers, without paying anyone. It is not at all common for a website to request bank transaction history since the person was born. It is not at all common for a website to request bank transactions days long after deposits have been made on the website. It is not at all common for a website, when accepting a chat conversation, to apologize profusely for the delay, confess that they are wrong for the delay, ask the user for trust, promise and guarantee that the next day they will be paid and nothing happens, every day this. It is not at all common for a website to fully verify a player's account and, days later, change the status to unverified and request the same things again. It's not common for people to spend weeks or months waiting to receive a payment. It is not at all common for this to happen not just to me or the colleague above, but to all customers. I can give you the password to my bank account so you can see for yourself how normal everything is there. I can give you my Rabona account password so you can see the history yourself and you can try support, you can enter the chat and always read the same excuses asking for 1 more day to pay or they close the chat without saying a single word to you.
Své heslo nemusíte nikomu z nás sdělovat a už vůbec ho nikomu nedávejte.
Chápu, že v této situaci to není vůbec příjemné, ať už to, že jste si ještě nevybrali peníze nebo že vás chat prostě sekne a neodpovídá. Není to profesionální a myslím si, že kasino si tím dělá medvědí službu.
Samozřejmě, pokud mluvíme o ověření a o tom, že jste byli ověřeni jednou a kasino znovu požádalo o nějaké další dokumenty, čas od času se tak stane, takže pravděpodobně budete muset spolupracovat a poskytnout, co je potřeba v tomto případě.
Pokud nedostanete své peníze nebo problémy přetrvají, náš tým se vám pokusí pomoci, takže i když vím, že to není příjemná situace, ve které se nacházíte, budeme muset počkat a uvidíme, jak to všechno dopadne .
Přál bych si, aby to všechno dobře dopadlo a samozřejmě co nejdříve.
Budu ti držet palce. 🤞
You don't need to share your password with any of us, and certainly never give it to anyone.
I understand that in this situation it's not pleasant at all, whether it's that you haven't withdrawn your money yet or that the chat just cuts you off and doesn't answer. It's not professional and I would think that the casino is doing itself a disservice by doing this.
Of course, if we're talking about verification and the fact that you've been verified once and the casino has asked again for some additional documents, that happens from time to time, so you'll probably have to cooperate and provide what's needed in this case.
If you don't get your money or the problems continue, our team will try to help you, so even though I know it's not a pleasant situation you're in, we'll just have to wait and see how it all works out.
I would like to see it all turn out well and as soon as possible, of course.
I will keep my fingers crossed for you. 🤞
Čekání 15 dní a nic se neděje, žádná odpověď přes e-mail, chat, žádná platba, nic, nic, nic
Jak jsem zde již vysvětlil, stránka provedla několik standardních kontrol mého účtu, vše bylo
okamžitě odesláno, přijato, ověřeno, jak je znázorněno na zde přiloženém snímku obrazovky
Přední a zadní strana dokumentu
Fotka mého obličeje
Doklad o pobytu
Selfie držící dokument vedle obličeje a na pozadí fotografie otevřené webové stránky Rabona
Celá moje historie bankovního účtu, včetně předchozích období, kdy jsem ještě nebyl ani zákazníkem Rabony
jako období po vložení na můj účet Rabona
Byl jsem požádán o dodatečné vysvětlení k částce, která vstoupila na můj účet bezprostředně před vkladem
to v Raboně, stejná částka, vysvětlil jsem, že to byl vklad v hotovosti přímo a osobně mnou a pro
poslal jsem doklad o tomto fyzickém vkladu, fotografii tohoto zálohového listu a několik dalších fotografií dalších
hotovostní vklady, které jsem provedl na svůj bankovní účet
Rabona neplatí. Na emaily nereaguje. Chat často nepíše žádná slova, chat je uzavřen. Když
nezavřou se bez psaní, reagují na standardní, automatizované zprávy, stejné věci
Podpora, každý den za posledních 15 dní, ví jen to, jak se omluvit za způsobené nepříjemnosti, říct, že
pochopit způsobené nepříjemnosti, slíbit, že druhý den bude zaplaceno, že můj případ je prioritou, že
s účtem a platbou je vše v pořádku, abych se nebál, že dávám důvěru
webu, omlouvají se za zpoždění, přiznávají, že se za zpoždění mýlí, a mnoho dalších lží, které je třeba udělat
čas plyne a nic se neděje. Absurdní!
Chci jen své peníze, které jsem hrál a vydělal poctivým hraním. Vše potřebné jsem již udělal, odeslal
vše a mnohem více nad rámec toho, co potřebují!
Píši zde na podporu Rabona a Casino Guru, abych řekl, že chci dočasně poskytnout svůj bankovní účet
heslo kterémukoli finančnímu správci Rabona nebo správci stížností Casino Guru, aby mohli vidět
vše přímo a osobně. na mém účtu, všechny mé transakce, všechny mé osobní údaje, moje adresa,
peníze dovnitř, peníze ven transakce, vše, co potřebujete!
Je to proto, že už nevím, co mám dělat, už nevím, co si myslet, už nevím, co poslat, jako
vše nasvědčuje tomu, že Rabona chce jen ukončit čas, aby uživatel zrušil výběry, hodil peníze,
prohrát. Jiné vysvětlení neexistuje
Pokud web nemá problémy s poskytovateli plateb třetích stran se zasíláním peněz mezinárodním bankovním převodem.
V tomto případě, pokud je to snazší vyřešit, dejte mi vědět a já vám mohu poslat adresu své bitcoinové peněženky. chci přijímat
mé 3 nevyřízené výběry a veškerý můj zbývající aktuální zůstatek na účtu! Potřebuji peníze, už je to 15 dní
bez jakéhokoli návratu nebo odezvy, ve tmě, aniž by věděl co, kdo, kdy, jak, kde, proč se to všechno děje
Dokonce jsem poslal fotku přední a zadní strany mé fyzické karty k bankovnímu účtu. Moje banka je Caixa Economica Federal
největší banka v mé zemi, není to virtuální banka, je to vládní banka! Už jsem udělal všechno, Rabona
potřeb, už jsem poslal vše a mnohem víc než dost a potřebné
Zaplaťte mi zůstatek, který jsem si poctivě vydělal!
Něco, co má původně na zaplacení 3 pracovní dny, my jsme teď za 15 dní a nic, bez návratu,
žádná odpověď, nechává zákazníka v nevědomosti. Teď jsme v další pátek, říkají, že v sobotu nepracují nebo
neděle a tím vstoupím do nového týdne bez peněz? Neúcta!
Casino Guru prosím pomozte mi. Rabona musí pochopit, že hráči mají také své osobní povinnosti a
závazky. Musí pochopit, že na webu s hazardními hrami přijdou tisíce hráčů o peníze, ale někteří mohou
vyhrajte a musíte zaplatit! Pokud se tak nestane, je to proto, že web je podvod a musí být na černé listině
ihned
Waiting 15 days and nothing happens, no response whatsoever via email, chat, no payment, nothing, nothing, nothing
As I already explained here, the site carried out several standard checks on my account, everything was
immediately sent, accepted, verified, as shown in the screenshot attached here
Front and back of the document
Photo of my face
Proof of residence
Selfie holding the document next to the face and the Rabona website open in the background of the photo
My entire bank account history, including previous periods when I was not even a Rabona customer yet, as well
as periods after depositing into my Rabona account
I was asked for an additional explanation about an amount that entered my account immediately before depositing
it in Rabona, the same amount, I explained that it was a cash deposit directly and personally made by me and for
me, I sent proof of this physical deposit, the photo of this deposit slip as well as several other photos of other
cash deposits I made into my bank account
Rabona doesn't pay. Does not respond to emails. The chat often does not type any words, the chat is closed. When
they don't close without typing, they respond to standard, automated messages, the same things
Support, every day for the last 15 days, only knows how to apologize for the inconvenience caused, say that they
understand the inconvenience caused, promise that the next day it will be paid, that my case is a priority, that
everything is ok with my account and with my payment, so that I don't worry, that I give a vote of confidence to
the site, they apologize for the delay, confess that they are wrong for the delay, and many other lies to make
time pass and nothing happens. Absurd!
I just want my money that I played and earned by playing honestly. I have already done everything necessary, sent
everything and much more beyond what they need!
I am writing here to Rabona support and Casino Guru support to say that I want to temporarily give my bank account
password to any Rabona financial administrator, or any Casino Guru complaints administrator, so that they can see
everything directly and personally. in my account, all my transactions, all my personal data, my address house,
money in, money out transactions, everything you need!
This is because I no longer know what to do, I no longer know what to think, I no longer know what to send, as
everything indicates that Rabona just wants to make time pass, for the user to cancel withdrawals, throw the money,
lose. There is no other explanation
Unless the site is having issues with third-party payment providers to send money via international bank transfer.
In this case, if it is easier to resolve, let me know and I can send you my Bitcoin wallet address. I want to receive
my 3 pending withdrawals and all my remaining current balance in the account! I need the money, it's been 15 days
without any return or response, in the dark, without knowing what, who, when, how, where, why all this is happening
I even sent a photo of the front and back of my physical bank account card. My bank is Caixa Econômica Federal, the
largest bank in my country, it is not a virtual bank, it is a government bank! I have already done everything Rabona
needs, I have already sent everything and much more than enough and necessary
Just pay me my balance that I earned honestly!
Something that initially has a deadline of 3 working days to be paid, we are now in 15 days and nothing, no return,
no response, leaves the customer in the dark. Now, we are on another Friday, they say they don't work Saturday or
Sunday, and with that I will enter a new week without my money? Disrespect!
Casino Guru please help me. Rabona needs to understand that players also have their personal responsibilities and
obligations. They need to understand that on a gambling site, thousands of players will lose money, but some may
win and need to be paid! If this doesn't happen, it's because the site is a scam and needs to be blacklisted
immediately
Své heslo nemusíte nikomu z nás sdělovat a už vůbec ho nikomu nedávejte.
Chápu, že v této situaci to není vůbec příjemné, ať už to, že jste si ještě nevybrali peníze nebo že vás chat prostě sekne a neodpovídá. Není to profesionální a myslím si, že kasino si tím dělá medvědí službu.
Samozřejmě, pokud mluvíme o ověření a o tom, že jste byli ověřeni jednou a kasino znovu požádalo o nějaké další dokumenty, čas od času se tak stane, takže pravděpodobně budete muset spolupracovat a poskytnout, co je potřeba v tomto případě.
Pokud nedostanete své peníze nebo problémy přetrvají, náš tým se vám pokusí pomoci, takže i když vím, že to není příjemná situace, ve které se nacházíte, budeme muset počkat a uvidíme, jak to všechno dopadne .
Přál bych si, aby to všechno dobře dopadlo a samozřejmě co nejdříve.
Budu ti držet palce. 🤞
You don't need to share your password with any of us, and certainly never give it to anyone.
I understand that in this situation it's not pleasant at all, whether it's that you haven't withdrawn your money yet or that the chat just cuts you off and doesn't answer. It's not professional and I would think that the casino is doing itself a disservice by doing this.
Of course, if we're talking about verification and the fact that you've been verified once and the casino has asked again for some additional documents, that happens from time to time, so you'll probably have to cooperate and provide what's needed in this case.
If you don't get your money or the problems continue, our team will try to help you, so even though I know it's not a pleasant situation you're in, we'll just have to wait and see how it all works out.
I would like to see it all turn out well and as soon as possible, of course.
I will keep my fingers crossed for you. 🤞
Ahoj, tým Casino Guru!
Čekám 15 dní a nic se neděje, žádná odpověď přes email, chat, žádná platba, nic, nic, nic
Jak jsem zde již vysvětlil, stránka provedla několik standardních kontrol mého účtu, vše bylo
okamžitě odesláno, přijato, ověřeno, jak je znázorněno na zde přiloženém snímku obrazovky
Přední a zadní strana dokumentu
Fotka mého obličeje
Doklad o pobytu
Selfie držící dokument vedle obličeje a na pozadí fotografie otevřené webové stránky Rabona
Celá moje historie bankovního účtu, včetně předchozích období, kdy jsem ještě nebyl ani zákazníkem Rabony
jako období po vložení na můj účet Rabona
Byl jsem požádán o dodatečné vysvětlení k částce, která vstoupila na můj účet bezprostředně před vkladem
to v Raboně, stejná částka, vysvětlil jsem, že to byl vklad v hotovosti přímo a osobně mnou a pro
poslal jsem doklad o tomto fyzickém vkladu, fotografii tohoto zálohového listu a několik dalších fotografií dalších
hotovostní vklady, které jsem provedl na svůj bankovní účet
Rabona neplatí. Na emaily nereaguje. Chat často nepíše žádná slova, chat je uzavřen. Když
nezavřou se bez psaní, reagují na standardní, automatizované zprávy, stejné věci
Podpora, každý den za posledních 15 dní, ví jen to, jak se omluvit za způsobené nepříjemnosti, říct, že
pochopit způsobené nepříjemnosti, slíbit, že druhý den bude zaplaceno, že můj případ je prioritou, že
s účtem a platbou je vše v pořádku, abych se nebál, že dávám důvěru
webu, omlouvají se za zpoždění, přiznávají, že se za zpoždění mýlí, a mnoho dalších lží, které je třeba udělat
čas plyne a nic se neděje. Absurdní!
Hi, Casino Guru team!
I am waiting 15 days and nothing happens, no response whatsoever via email, chat, no payment, nothing, nothing, nothing
As I already explained here, the site carried out several standard checks on my account, everything was
immediately sent, accepted, verified, as shown in the screenshot attached here
Front and back of the document
Photo of my face
Proof of residence
Selfie holding the document next to the face and the Rabona website open in the background of the photo
My entire bank account history, including previous periods when I was not even a Rabona customer yet, as well
as periods after depositing into my Rabona account
I was asked for an additional explanation about an amount that entered my account immediately before depositing
it in Rabona, the same amount, I explained that it was a cash deposit directly and personally made by me and for
me, I sent proof of this physical deposit, the photo of this deposit slip as well as several other photos of other
cash deposits I made into my bank account
Rabona doesn't pay. Does not respond to emails. The chat often does not type any words, the chat is closed. When
they don't close without typing, they respond to standard, automated messages, the same things
Support, every day for the last 15 days, only knows how to apologize for the inconvenience caused, say that they
understand the inconvenience caused, promise that the next day it will be paid, that my case is a priority, that
everything is ok with my account and with my payment, so that I don't worry, that I give a vote of confidence to
the site, they apologize for the delay, confess that they are wrong for the delay, and many other lies to make
time pass and nothing happens. Absurd!
Kdy požádali o ověření?
Tři dny po provedení výběru?
When did they request verification?
Three days after making the withdrawal?
Cuando te solicitaron la verificación?
A los tres días de hacer el retiro?
Ano, začnou žádat o věci, až když skončí lhůta pro zaplacení. S tím plynou dny, čas plyne. Žádají jednu věc po druhé. Když jsem vše zkontroloval, jako na výše uvedeném snímku obrazovky, pokračovali bez placení, dny plynuly, když jsem zveřejnil stížnost, začali ve 2 z 5 kroků ověření měnit stav z ověřeného na neověřený, znovu se ptát, a tím restartovat čas ověření, nechat hráče čekat, čekat, čekat, posílat stejné věci, které už poslal a které již byly přijaty a ověřeny, znovu a znovu a znovu, čekat, čekat, čekat. I když vůbec neodpovídají, žádné e-mailové zprávy, nic, nic, nic
Yes, they start asking for things only when the deadline for making payment ends. With that, the days go by, time passes. They ask for one thing at a time. When I checked everything, as in the screenshot shown above, they continued without paying, the days went by, when I published a complaint, they started to change the status from verified to unverified in 2 of the 5 validation steps, to ask again, and with that restart the time of verification, keep the player waiting, waiting, waiting, sending the same things that they already sent and that had already been accepted and verified, again, and again, and again, waiting, waiting, waiting. While they don't respond at all, no email messages, nothing, nothing, nothing
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.