Ahoj, tým Casino Guru!
Čekám 15 dní a nic se neděje, žádná odpověď přes email, chat, žádná platba, nic, nic, nic
Jak jsem zde již vysvětlil, stránka provedla několik standardních kontrol mého účtu, vše bylo
okamžitě odesláno, přijato, ověřeno, jak je znázorněno na zde přiloženém snímku obrazovky
Přední a zadní strana dokumentu
Fotka mého obličeje
Doklad o pobytu
Selfie držící dokument vedle obličeje a na pozadí fotografie otevřené webové stránky Rabona
Celá moje historie bankovního účtu, včetně předchozích období, kdy jsem ještě nebyl ani zákazníkem Rabony
jako období po vložení na můj účet Rabona
Byl jsem požádán o dodatečné vysvětlení k částce, která vstoupila na můj účet bezprostředně před vkladem
to v Raboně, stejná částka, vysvětlil jsem, že to byl vklad v hotovosti přímo a osobně mnou a pro
poslal jsem doklad o tomto fyzickém vkladu, fotografii tohoto zálohového listu a několik dalších fotografií dalších
hotovostní vklady, které jsem provedl na svůj bankovní účet
Rabona neplatí. Na emaily nereaguje. Chat často nepíše žádná slova, chat je uzavřen. Když
nezavřou se bez psaní, reagují na standardní, automatizované zprávy, stejné věci
Podpora, každý den za posledních 15 dní, ví jen to, jak se omluvit za způsobené nepříjemnosti, říct, že
pochopit způsobené nepříjemnosti, slíbit, že druhý den bude zaplaceno, že můj případ je prioritou, že
s účtem a platbou je vše v pořádku, abych se nebál, že dávám důvěru
webu, omlouvají se za zpoždění, přiznávají, že se za zpoždění mýlí, a mnoho dalších lží, které je třeba udělat
čas plyne a nic se neděje. Absurdní!
Hi, Casino Guru team!
I am waiting 15 days and nothing happens, no response whatsoever via email, chat, no payment, nothing, nothing, nothing
As I already explained here, the site carried out several standard checks on my account, everything was
immediately sent, accepted, verified, as shown in the screenshot attached here
Front and back of the document
Photo of my face
Proof of residence
Selfie holding the document next to the face and the Rabona website open in the background of the photo
My entire bank account history, including previous periods when I was not even a Rabona customer yet, as well
as periods after depositing into my Rabona account
I was asked for an additional explanation about an amount that entered my account immediately before depositing
it in Rabona, the same amount, I explained that it was a cash deposit directly and personally made by me and for
me, I sent proof of this physical deposit, the photo of this deposit slip as well as several other photos of other
cash deposits I made into my bank account
Rabona doesn't pay. Does not respond to emails. The chat often does not type any words, the chat is closed. When
they don't close without typing, they respond to standard, automated messages, the same things
Support, every day for the last 15 days, only knows how to apologize for the inconvenience caused, say that they
understand the inconvenience caused, promise that the next day it will be paid, that my case is a priority, that
everything is ok with my account and with my payment, so that I don't worry, that I give a vote of confidence to
the site, they apologize for the delay, confess that they are wrong for the delay, and many other lies to make
time pass and nothing happens. Absurd!
Automaticky přeloženo: