FórumKasinaRabona Casino - všeobecná diskuze

Rabona Casino - všeobecná diskuze (strana 12)

před 2 roky od Radka
|
45416 zobrazení 343 odpovědí |
|
1...11 12 13...18
wansan
před 6 měsíci

Ale jeden dotaz, třeba mě ještě o žádné ověření nežádali, čemu nerozumím, že to žádají jen o výběr, když to nedělají u vkladů, tak jen přes banku SMS a rychle . Ale z toho, co čtu, se mnohým lidem zdá odchod do důchodu komplikovaný.

Podle lidí platí, ale vidím, že ostatní ne, nic nechápu.

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Ahoj, tým Casino Guru!


Čekám 15 dní a nic se neděje, žádná odpověď přes email, chat, žádná platba, nic, nic, nic


Jak jsem zde již vysvětlil, stránka provedla několik standardních kontrol mého účtu, vše bylo

okamžitě odesláno, přijato, ověřeno, jak je znázorněno na zde přiloženém snímku obrazovky


Přední a zadní strana dokumentu


Fotka mého obličeje


Doklad o pobytu


Selfie držící dokument vedle obličeje a na pozadí fotografie otevřené webové stránky Rabona


Celá moje historie bankovního účtu, včetně předchozích období, kdy jsem ještě nebyl ani zákazníkem Rabony

jako období po vložení na můj účet Rabona


Byl jsem požádán o dodatečné vysvětlení k částce, která vstoupila na můj účet bezprostředně před vkladem

to v Raboně, stejná částka, vysvětlil jsem, že to byl vklad v hotovosti přímo a osobně mnou a pro

poslal jsem doklad o tomto fyzickém vkladu, fotografii tohoto zálohového listu a několik dalších fotografií dalších

hotovostní vklady, které jsem provedl na svůj bankovní účet


Rabona neplatí. Na emaily nereaguje. Chat často nepíše žádná slova, chat je uzavřen. Když

nezavřou se bez psaní, reagují na standardní, automatizované zprávy, stejné věci


Podpora, každý den za posledních 15 dní, ví jen to, jak se omluvit za způsobené nepříjemnosti, říct, že

pochopit způsobené nepříjemnosti, slíbit, že druhý den bude zaplaceno, že můj případ je prioritou, že

s účtem a platbou je vše v pořádku, abych se nebál, že dávám důvěru

webu, omlouvají se za zpoždění, přiznávají, že se za zpoždění mýlí, a mnoho dalších lží, které je třeba udělat

čas plyne a nic se neděje. Absurdní!


Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Dobrý den a děkuji za vaše příspěvky a aktualizace o situaci. Je nám líto, ale musíte ještě počkat na ověření a výběr. Náš tým se vám jistě pokusí pomoci a zjistit důvod. Zkuste být prosím jen trochu trpěliví, protože nyní zažívají mnoho případů a každý z nich potřebuje zvláštní zacházení, jak bych mohl říci, a náš tým pro stížnosti se vždy snaží udělat vše, co je v jeho silách, aby dosáhl nejlepšího řešení. Pokud máte něco nového ohledně vašeho případu, podělte se o to s námi.

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Ale jeden dotaz, třeba mě ještě o žádné ověření nežádali, čemu nerozumím, že to žádají jen o výběr, když to nedělají u vkladů, tak jen přes banku SMS a rychle . Ale z toho, co čtu, se mnohým lidem zdá odchod do důchodu komplikovaný.

Podle lidí platí, ale vidím, že ostatní ne, nic nechápu.

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Přesně tak, ale to je běžnější, vkládat a přehrávat stránky nemá žádnou byrokracii. Jinak by moc nových zákazníků nezískali


Potíže začínají, pokud dosáhnete nějakého zisku, máte výhry a potřebujete vybrat. To je, když vidíme míru poctivosti nebo nepoctivosti společností

Automaticky přeloženo:
wansan
před 6 měsíci

Ano, řekli mi, že za 3 pracovní dny dostanu e-mail od finančního oddělení, ale podle toho, co vidím, nedorazil termín,

Stížnosti jsou správné, tyto aspekty nejsou příliš vážné.

Pusťme se do práce, začněme s nároky...


Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Ano, řekli mi, že za 3 pracovní dny dostanu e-mail od finančního oddělení, ale podle toho, co vidím, nedorazil termín,

Stížnosti jsou správné, tyto aspekty nejsou příliš vážné.

Pusťme se do práce, začněme s nároky...


Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Takže pro vás s největší pravděpodobností brzy začnou žádat o věci a s tím uplyne mnoho dní, týdnů

Automaticky přeloženo:
wansan
před 6 měsíci

Požádat o jaké věci, jaké dokumenty přesně?

Pokud je dodáte, jak je požadováno, dostanete nakonec zaplaceno?

@casinoguru Potřebuji pomoc a informace.

Automaticky přeloženo:
wansan
před 6 měsíci

3 dny pro ně jsou 3 měsíce, to se stalo v mém případě, díky kasinovému guru mi zaplatili. Nejhorší na tom všem je, že ti, kdo spravují Rabonu, mají více než 20 kasin a ve všech dělají to samé. Pokud si otevřete online chat, odpoví vám stejný agent v tom či onom kasinu, pokud vám odebere promo akce v jednom kasinu, odebral vám již promo akce ve všech z nich, i když v některých jste nikdy nehráli, v chaty neposkytují vysvětlení a pouze vyhýbavé odpovědi a někdy to, co odpovídají, nemá nic společného s tím, na co se ptáte a řeknou vám, abyste jim poslali e-mail na další otázky a nikdy na e-mail neodpoví, tito podvodníci by měli být za mřížemi s doživotí, ne-li horší

Automaticky přeloženo:
1bazat
před 6 měsíci

Požádali vás o dokumentaci nebo ověření?

Automaticky přeloženo:
1bazat
před 6 měsíci

Jak vám Casino Guru pomohl?

Automaticky přeloženo:
Quesaca777
před 6 měsíci

Pokud mě o vše žádali dlouhé 3 měsíce, hledejte dále ve vláknu je tam kolega, který velmi dobře popisuje, jak to s ověřením je a říkám vám, že používají mnoho triků, jak ověření a platbu prodloužit

Zde jsem podal stížnost a guru kasina mi pomohl.

Upraveno autorem před 6 měsíci
Automaticky přeloženo:
1bazat
před 6 měsíci

A zaplatili ti? Nedovolí mi vytvořit stížnost, nevím proč.

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Požádat o jaké věci, jaké dokumenty přesně?

Pokud je dodáte, jak je požadováno, dostanete nakonec zaplaceno?

@casinoguru Potřebuji pomoc a informace.

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Přední a zadní strana dokumentu (aplikace použije k pořízení těchto fotografií fotoaparát vašeho mobilního telefonu)


Fotka vašeho obličeje, živě s fotoaparátem vašeho mobilního telefonu, ve stejné aplikaci, v době, kdy jste odeslali dokument uvedený výše


Doklad o adrese ve formátu PDF, z oficiální veřejné služby nebo vydaný bankovní aplikací, kreditní kartou, bankovním účtem. Pouze v oficiálním PDF


Potvrzení o vkladu. Pokud jste používali bankovní účet, požádají vás o několikaměsíční bankovní výpisy, aniž by cokoli vynechali, přímo vystavené bankou. Vše v pdf generovaném bankou. Pokud jste používali virtuální peněženku, jako je Neteller nebo Skrill, budou po vás chtít spoustu historie, budou chtít vidět všechny transakce, které jste již provedli, komu jste peníze poslali, od koho jste je dostali. Pokud jste použili kryptoměnu, udělají také mnohem více byrokracie


V podstatě těchto 5 výše uvedených kroků. Tento poslední je ten, který situaci nejvíce oddálí, potrvá dny, týdny, měsíce, než ji přijmou. Budou hledat něco, co by ospravedlnilo zablokování nebo krádež vašich peněz. I bez zjištění něčeho špatného, jako je tomu v mém případě, může dojít ke zpoždění. Čekám 20 dní a jsem ignorován, žádný e-mail mi neodpověděl a chatování je zbytečné, jsou to jen odpovědi od lidí, kteří nemají přístup k ničemu ve firmě a dávají standardní hotové zprávy

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

3 dny pro ně jsou 3 měsíce, to se stalo v mém případě, díky kasinovému guru mi zaplatili. Nejhorší na tom všem je, že ti, kdo spravují Rabonu, mají více než 20 kasin a ve všech dělají to samé. Pokud si otevřete online chat, odpoví vám stejný agent v tom či onom kasinu, pokud vám odebere promo akce v jednom kasinu, odebral vám již promo akce ve všech z nich, i když v některých jste nikdy nehráli, v chaty neposkytují vysvětlení a pouze vyhýbavé odpovědi a někdy to, co odpovídají, nemá nic společného s tím, na co se ptáte a řeknou vám, abyste jim poslali e-mail na další otázky a nikdy na e-mail neodpoví, tito podvodníci by měli být za mřížemi s doživotí, ne-li horší

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Opravdový přítel. Máte seznam jejich sesterských stránek?

Automaticky přeloženo:
wansan
před 6 měsíci

Počkám, až to dorazí nebo bude požádáno.

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Požádat o jaké věci, jaké dokumenty přesně?

Pokud je dodáte, jak je požadováno, dostanete nakonec zaplaceno?

@casinoguru Potřebuji pomoc a informace.

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Ahoj. Jaké informace potřebujete, mohu-li se zeptat?

Viděl jsem vaši stížnost , kde Nick vysvětlil současnou situaci: musí počkat celých 14 dní, než zasáhne, takže do té doby nás prosím informujte o všech aktualizacích týkajících se vašeho odstoupení od smlouvy. Počkáme na vaši odpověď.

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Co dělat, když vám v Raboně řeknou, že se platba zpozdila finančním oddělením kvůli velkému objemu žádostí?

Automaticky přeloženo:
Quesaca777
před 6 měsíci

Buďte trochu trpěliví a doufejme, že brzy najdete řešení.

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Buďte trochu trpěliví a doufejme, že brzy najdete řešení.

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Ahoj, @Romi, příteli. Můj účet je tam ověřen, 100¨%, plně ověřen

Ale přesto jsem nedostal žádnou platbu. Podpora zůstává stejná. Rabona pokračuje v odpovědích jako robot v chatu a říká nám, abychom čekali, čekali, čekali. Jen se omluví za zpoždění, slíbí, že zaplatí druhý den a ten den se nikdy nestane.

Už více než 20 dní čtu lži, výmluvy a říkám, že se omlouvám za zpoždění, nepříjemnosti, frustraci. Slibuje, že moje platba je blízko dokončení, což se brzy stane, a zároveň, že podpora neodpovídá na žádný e-mail

Nyní jsme dorazili v jiný pátek, v sobotu a neděli stránka nefunguje. Jinými slovy, budou další 3 dny pozastaveny bez mé platby.

Potřebuji je pouze k zaplacení mých 3 neuhrazených plateb a celého zbývajícího zůstatku v plné výši přímo na můj bankovní účet. @7StarsPartners @Rabona můžete to dnes vyřešit? Pokud je snazší platit kryptoměnou, mohu poslat adresu své bitcoinové peněženky, pokud je to rychlejší než odeslání na můj bankovní účet

file

Upraveno autorem před 6 měsíci
Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Zrušil jsem výběr 470 a vydělal jsem si s tím 1700 €, teď musím vybrat 500 najednou a s tím, jak dlouho to těm lidem z finančního oddělení trvá, jen se modlím, aby dorazili, i když je pozdě, ale přijeli.

Požádal jsem z chatu o ověření svého účtu a bylo mi řečeno, že v současné době můj účet ověření nevyžaduje.

Takže stále čekám na své peníze.

Automaticky přeloženo:
Quesaca777
před 6 měsíci

Je také pravda, že jsem si ověřil, že výběry čekají déle než 3 pracovní dny, dokonce více než 5, což je těžko pochopitelné a omlouvají se pouze velkým objemem požadavků, což je nevysvětlitelné, protože vše by mělo být automatické a okamžité, jako v jiných sázkových kancelářích. Nevím, co chtějí.

Automaticky přeloženo:
1...11 12 13...18
Jít na stránkuz 18 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky