Dobrý den, vrátil jsem se, abych Vás informoval, že i přes veškeré zpoždění začala s mými platbami společnost Rabona, tento týden jsem již obdržel nějaké výběry.
Navzdory zpoždění platí (tvrdili, že mají určité potíže a vysoký objem služeb)
Ano, dost mě bolela hlava, místy jsem si stěžoval (jako tady), ale asi za 20 dní mi přišla první platba. Nevím, jestli to tak bude u všech zákazníků, nebo jen u některých, nebo se to u někoho bude opakovat. Nevím, jestli záleží na způsobu platby (používám bankovní účet), nevím, jestli krypto a virtuální peněženky nejsou rychlejší nebo ne, nevím, jestli platily jen proto, že jsem je odhalil na recenzních webech a fórech.
Už jen to, že zaplatili, však znamená dobrou věc. Těm, kteří tam účet nemají, doporučuji vytvořit si účet a hrát, protože pokud by šlo o nepoctivou stránku, nezaplatili byste. A minimálně zde, na Casino Guru, se v předchozích stížnostech objevují a řeší drtivou většinu případů (samozřejmě, pokud je zákazník poctivý a dělá vše správně, posílá všechny informace, o které žádá). Buďte připraveni na to, že možná budete potřebovat trochu více nebo trochu méně trpělivosti
Nyní bych chtěl poděkovat všem administrátorům fóra a čtenářům zde
Moc děkujeme Kristině, Romi, Jaro a celému týmu Casino Guru!
Hodně štěstí všem ve vašich hrách!
Hello, I came back here to inform you that, despite all the delay, the company Rabona started making my payments, I have already received some withdrawals this week.
Despite the delay, they do pay (they claimed to be experiencing some difficulties and a high volume of services)
Yes, I had a lot of headaches, I complained in some places (like here), but in about 20 days I received the first payment. I don't know if it will be like this with all customers, or just some, or if it will happen again with someone. I don't know if it depends on the payment method (I use a bank account), I don't know if crypto and virtual wallets aren't faster or not, I don't know if they paid just because I exposed them on review sites and forums.
However, just the fact that they paid means a good thing. For those who don't have an account there, I recommend that you create an account and play, because if it was a dishonest site you wouldn't have paid. And at least here, on Casino Guru, in previous complaints, they appear and resolve the vast majority of cases (obviously, if the customer is honest and does everything correctly, sends all the information they ask for). Just be prepared to possibly need a little more or a little less patience
Now, I want to thank all the forum admins and readers here
Thank you very much Kristina, Romi, Jaro and all team Casino Guru!
Good luck for all in your games too!
Upraveno autorem před 5 měsíci
Automaticky přeloženo: