před 4 měsíci
Jak vám Casino Guru pomohl?
How did Casino Guru help you?
Cómo te ayudó Casino Gurú?
0
Jak vám Casino Guru pomohl?
How did Casino Guru help you?
Cómo te ayudó Casino Gurú?
Pokud mě o vše žádali dlouhé 3 měsíce, hledejte dále ve vláknu je tam kolega, který velmi dobře popisuje, jak to s ověřením je a říkám vám, že používají mnoho triků, jak ověření a platbu prodloužit
Zde jsem podal stížnost a guru kasina mi pomohl.
If they asked me for everything for 3 long months, look further up in the thread there is a colleague who describes very well what the verification is like and I tell you that they use many tricks to lengthen the verification and payment
I made a complaint here and casino guru helped me.
si me solicitaron de todo durante 3 meses largos, mira mas ariba en el hilo que hay un colega que describe muy bien el modo de como es la verificacion y te digo que usan muchos trucos para alargar la verificacion y el pago
hice una queja aqui y casino guru me ayudaron.
A zaplatili ti? Nedovolí mi vytvořit stížnost, nevím proč.
And did they pay you? It won't let me create the complaint, I don't know why.
Y te pagaron? A mí no me deja crear la queja no sé porqué.
Požádat o jaké věci, jaké dokumenty přesně?
Pokud je dodáte, jak je požadováno, dostanete nakonec zaplaceno?
@casinoguru Potřebuji pomoc a informace.
To ask for what things, what documents exactly?
If you deliver them as requested, do you get paid in the end?
@casinoguru I need help and information.
A pedir que cosas, que documentos exactamente?
Si los entregas tal cómo solicitan al final cobras?
@casinoguru necesito ayuda y información.
Přední a zadní strana dokumentu (aplikace použije k pořízení těchto fotografií fotoaparát vašeho mobilního telefonu)
Fotka vašeho obličeje, živě s fotoaparátem vašeho mobilního telefonu, ve stejné aplikaci, v době, kdy jste odeslali dokument uvedený výše
Doklad o adrese ve formátu PDF, z oficiální veřejné služby nebo vydaný bankovní aplikací, kreditní kartou, bankovním účtem. Pouze v oficiálním PDF
Potvrzení o vkladu. Pokud jste používali bankovní účet, požádají vás o několikaměsíční bankovní výpisy, aniž by cokoli vynechali, přímo vystavené bankou. Vše v pdf generovaném bankou. Pokud jste používali virtuální peněženku, jako je Neteller nebo Skrill, budou po vás chtít spoustu historie, budou chtít vidět všechny transakce, které jste již provedli, komu jste peníze poslali, od koho jste je dostali. Pokud jste použili kryptoměnu, udělají také mnohem více byrokracie
V podstatě těchto 5 výše uvedených kroků. Tento poslední je ten, který situaci nejvíce oddálí, potrvá dny, týdny, měsíce, než ji přijmou. Budou hledat něco, co by ospravedlnilo zablokování nebo krádež vašich peněz. I bez zjištění něčeho špatného, jako je tomu v mém případě, může dojít ke zpoždění. Čekám 20 dní a jsem ignorován, žádný e-mail mi neodpověděl a chatování je zbytečné, jsou to jen odpovědi od lidí, kteří nemají přístup k ničemu ve firmě a dávají standardní hotové zprávy
Front and back of a document (the application will use your cell phone camera to take these photos)
Photo of your face, live with your cell phone camera, in the same application, at the time you sent the document mentioned above
Proof of address in PDF form, from an official public service or issued by a bank app, credit card, bank account. Only in official PDF
Deposit receipt. If you used a bank account, they will ask you for several months' worth of bank statements, without omitting anything, directly issued by the bank. Everything in pdf generated by the bank. If you used a virtual wallet, such as Neteller or Skrill, they will ask you for a lot of history, they will want to see all the transactions you have already made, who you sent money to, who you received it from. If you used cryptocurrency, they will do a lot more bureaucracy too
Basically these 5 steps above. This last one is the one that will delay the situation the most, taking days, weeks, months, until they accept it. They will look for something to justify blocking you or stealing your money. Even without finding anything wrong, as is my case, it may be delayed. I've been waiting for 20 days and being ignored, no email has been answered and chatting is useless, it's just responses from people with no access to anything in the company and giving standard ready-made messages
3 dny pro ně jsou 3 měsíce, to se stalo v mém případě, díky kasinovému guru mi zaplatili. Nejhorší na tom všem je, že ti, kdo spravují Rabonu, mají více než 20 kasin a ve všech dělají to samé. Pokud si otevřete online chat, odpoví vám stejný agent v tom či onom kasinu, pokud vám odebere promo akce v jednom kasinu, odebral vám již promo akce ve všech z nich, i když v některých jste nikdy nehráli, v chaty neposkytují vysvětlení a pouze vyhýbavé odpovědi a někdy to, co odpovídají, nemá nic společného s tím, na co se ptáte a řeknou vám, abyste jim poslali e-mail na další otázky a nikdy na e-mail neodpoví, tito podvodníci by měli být za mřížemi s doživotí, ne-li horší
3 days for them is 3 months, that happened in my case, thanks to casino guru they have paid me. The worst thing about all this is that those who manage Rabona have more than 20 casinos and they do the same thing in all of them. If you open an online chat, the same agent answers you in one casino or another, if they take away your promotions in one casino, they have already taken away your promotions in all of them, although in some you have never played, in the chats they do not give explanations and only evasive answers and sometimes what they answer has nothing to do with what you ask and they tell you to send them an email for more questions and they never answer the email, these scammers should be behind bars with a life sentence if not worse
3 dias para ellos son 3 meses, eso paso en mi caso, gracias a casino guru me han pagado. lo peor de todo esto es que los que administran rabona tienen mas de 20 casinos y hacen lo mismo en todos. si abres chat online te responde el mismo agente en un casino o en otro, si te quitan las promociones en un casino ya te han quitado las promociones en todos aunque en algunos no has jugado nunca, en los chats no dan explicaciones y solo respuestas evasivas y a veces lo que contestan no tiene nada que ver con lo que preguntas y te dicen que les envies un correo para mas dudas y al correo nunca conestestan, estos estafadores deberian estar bajo las rejas con cadena perpetua si no peor
Počkám, až to dorazí nebo bude požádáno.
I will wait for it to arrive or be requested.
Esperaré que me llegue o me lo soliciten.
Požádat o jaké věci, jaké dokumenty přesně?
Pokud je dodáte, jak je požadováno, dostanete nakonec zaplaceno?
@casinoguru Potřebuji pomoc a informace.
To ask for what things, what documents exactly?
If you deliver them as requested, do you get paid in the end?
@casinoguru I need help and information.
A pedir que cosas, que documentos exactamente?
Si los entregas tal cómo solicitan al final cobras?
@casinoguru necesito ayuda y información.
Ahoj. Jaké informace potřebujete, mohu-li se zeptat?
Viděl jsem vaši stížnost , kde Nick vysvětlil současnou situaci: musí počkat celých 14 dní, než zasáhne, takže do té doby nás prosím informujte o všech aktualizacích týkajících se vašeho odstoupení od smlouvy. Počkáme na vaši odpověď.
Hello. What kind of information do you need, if I may ask?
I have seen your complaint where Nick explained the current situation: they need to wait 14 full days before intervening, so until then, please keep us informed about any updates regarding your withdrawal. We'll wait for your reply.
Co dělat, když vám v Raboně řeknou, že se platba zpozdila finančním oddělením kvůli velkému objemu žádostí?
What to do if they tell you in Rabona that the payment has been delayed by the finance department due to the high volume of requests?
Que hacer si te dicen en Rabona que el pago se ha retrasado por el departamento de finanzas por el alto volumen de solicitudes?
Buďte trochu trpěliví a doufejme, že brzy najdete řešení.
Be a little patient, and hopefully you will get a solution soon.
Ahoj, @Romi, příteli. Můj účet je tam ověřen, 100¨%, plně ověřen
Ale přesto jsem nedostal žádnou platbu. Podpora zůstává stejná. Rabona pokračuje v odpovědích jako robot v chatu a říká nám, abychom čekali, čekali, čekali. Jen se omluví za zpoždění, slíbí, že zaplatí druhý den a ten den se nikdy nestane.
Už více než 20 dní čtu lži, výmluvy a říkám, že se omlouvám za zpoždění, nepříjemnosti, frustraci. Slibuje, že moje platba je blízko dokončení, což se brzy stane, a zároveň, že podpora neodpovídá na žádný e-mail
Nyní jsme dorazili v jiný pátek, v sobotu a neděli stránka nefunguje. Jinými slovy, budou další 3 dny pozastaveny bez mé platby.
Potřebuji je pouze k zaplacení mých 3 neuhrazených plateb a celého zbývajícího zůstatku v plné výši přímo na můj bankovní účet. @7StarsPartners @Rabona můžete to dnes vyřešit? Pokud je snazší platit kryptoměnou, mohu poslat adresu své bitcoinové peněženky, pokud je to rychlejší než odeslání na můj bankovní účet
Hello, @Romi, friend. My account is verified there, 100¨%, fully verified
But still, I didn't get any payment. Support remains the same. Rabona continues to give robot-like responses in the chat, telling us to wait, wait, wait. They just apologize for the delay, promise to pay the next day and that day never happens.
I've been reading lies, excuses, saying they're sorry for the delay, the inconvenience, the frustration for more than 20 days. Promises saying that my payment is close to completion, which will happen soon, at the same time that no email is answered by support
Now, we have arrived on another Friday, the site does not work on Saturday and Sunday. In other words, there goes another 3 days on hold, without my payment.
I just need them to pay my 3 outstanding payments and my entire remaining balance, in full, straight to my bank account. @7StarsPartners @Rabona can you resolve this today? If it is easier to pay by cryptocurrency, I can send my Bitcoin wallet address if this is faster than sending it to my bank account
Zrušil jsem výběr 470 a vydělal jsem si s tím 1700 €, teď musím vybrat 500 najednou a s tím, jak dlouho to těm lidem z finančního oddělení trvá, jen se modlím, aby dorazili, i když je pozdě, ale přijeli.
Požádal jsem z chatu o ověření svého účtu a bylo mi řečeno, že v současné době můj účet ověření nevyžaduje.
Takže stále čekám na své peníze.
I canceled the withdrawal of 470, and I earned €1,700 with that, now I have to withdraw 500 at a time and with how long these people from the finance department are taking, I just pray that they arrive, even if it is late but they arrive.
I requested from the chat to verify my account, and was told that at this time my account does not require verification.
So I'm still waiting for my money.
Cancelé el retiro de 470, y gané 1700€ con eso, ahora tengo que ir retirando de 500 en 500 y con lo que estos del departamento de finanzas tardan, solo rezo porque lleguen , aunque sea tarde pero lleguen.
Solicité desde el chat verificar mi cuenta, y me dijeron que en este momento mi cuenta no requiere verificación.
Así que sigo esperando mi dinerito.
Je také pravda, že jsem si ověřil, že výběry čekají déle než 3 pracovní dny, dokonce více než 5, což je těžko pochopitelné a omlouvají se pouze velkým objemem požadavků, což je nevysvětlitelné, protože vše by mělo být automatické a okamžité, jako v jiných sázkových kancelářích. Nevím, co chtějí.
It is also true that I verified that withdrawals are pending for more than 3 business days, even more than 5, that is difficult to understand, and they only excuse themselves with the high volume of requests, which is inexplicable, because everything should be automatic and instantaneous, like in other betting houses. I don't know what they want.
También es verdad que comprobé que los retiros quedan pendientes más de 3 días laborales incluso más que 5 , eso es difícil de entender, y solo se escusan con el alto volumen de solicitudes, cosa inexplicable, porque debería de ser automático e instantáneo todo , como en las demás casas de apuestas. yo no sé estos que pretenden.
Ahoj, @Romi, příteli. Můj účet je tam ověřen, 100¨%, plně ověřen
Ale přesto jsem nedostal žádnou platbu. Podpora zůstává stejná. Rabona pokračuje v odpovědích jako robot v chatu a říká nám, abychom čekali, čekali, čekali. Jen se omluví za zpoždění, slíbí, že zaplatí druhý den a ten den se nikdy nestane.
Už více než 20 dní čtu lži, výmluvy a říkám, že se omlouvám za zpoždění, nepříjemnosti, frustraci. Slibuje, že moje platba je blízko dokončení, což se brzy stane, a zároveň, že podpora neodpovídá na žádný e-mail
Nyní jsme dorazili v jiný pátek, v sobotu a neděli stránka nefunguje. Jinými slovy, budou další 3 dny pozastaveny bez mé platby.
Potřebuji je pouze k zaplacení mých 3 neuhrazených plateb a celého zbývajícího zůstatku v plné výši přímo na můj bankovní účet. @7StarsPartners @Rabona můžete to dnes vyřešit? Pokud je snazší platit kryptoměnou, mohu poslat adresu své bitcoinové peněženky, pokud je to rychlejší než odeslání na můj bankovní účet
Hello, @Romi, friend. My account is verified there, 100¨%, fully verified
But still, I didn't get any payment. Support remains the same. Rabona continues to give robot-like responses in the chat, telling us to wait, wait, wait. They just apologize for the delay, promise to pay the next day and that day never happens.
I've been reading lies, excuses, saying they're sorry for the delay, the inconvenience, the frustration for more than 20 days. Promises saying that my payment is close to completion, which will happen soon, at the same time that no email is answered by support
Now, we have arrived on another Friday, the site does not work on Saturday and Sunday. In other words, there goes another 3 days on hold, without my payment.
I just need them to pay my 3 outstanding payments and my entire remaining balance, in full, straight to my bank account. @7StarsPartners @Rabona can you resolve this today? If it is easier to pay by cryptocurrency, I can send my Bitcoin wallet address if this is faster than sending it to my bank account
Tato dlouhodobá situace mě opravdu mrzí. Náš reklamační tým na vašem případu pracuje a bohužel v tuto chvíli nemůžeme dělat nic moc jiného, než čekat na vyřešení vašeho případu. Kdykoli budete mít nějaké nové informace, dejte nám prosím vědět.
I am really sorry for this long-standing situation. Our complaint team is working on your case and unfortunately, there is nothing much we can do right now but wait for the resolution of your case. Whenever you have some new information, please let us know.
Jak víte ze své stížnosti , náš tým musí čekat 14 dní, než bude moci zasáhnout. Doufám, že vše dobře dopadne a Váš případ bude brzy vyřešen. Zašlete nám prosím jakékoli novinky z kasina, budeme zde čekat na vaši odpověď.
As you know from your complaint, our team has to wait 14 days before they can intervene. I hope everything will go well and your case will be solved soon. Please come forward with any news from the casino, we'll be here waiting for your reply.
Dobrý den, vrátil jsem se, abych Vás informoval, že i přes veškeré zpoždění začala s mými platbami společnost Rabona, tento týden jsem již obdržel nějaké výběry.
Navzdory zpoždění platí (tvrdili, že mají určité potíže a vysoký objem služeb)
Ano, dost mě bolela hlava, místy jsem si stěžoval (jako tady), ale asi za 20 dní mi přišla první platba. Nevím, jestli to tak bude u všech zákazníků, nebo jen u některých, nebo se to u někoho bude opakovat. Nevím, jestli záleží na způsobu platby (používám bankovní účet), nevím, jestli krypto a virtuální peněženky nejsou rychlejší nebo ne, nevím, jestli platily jen proto, že jsem je odhalil na recenzních webech a fórech.
Už jen to, že zaplatili, však znamená dobrou věc. Těm, kteří tam účet nemají, doporučuji vytvořit si účet a hrát, protože pokud by šlo o nepoctivou stránku, nezaplatili byste. A minimálně zde, na Casino Guru, se v předchozích stížnostech objevují a řeší drtivou většinu případů (samozřejmě, pokud je zákazník poctivý a dělá vše správně, posílá všechny informace, o které žádá). Buďte připraveni na to, že možná budete potřebovat trochu více nebo trochu méně trpělivosti
Nyní bych chtěl poděkovat všem administrátorům fóra a čtenářům zde
Moc děkujeme Kristině, Romi, Jaro a celému týmu Casino Guru!
Hodně štěstí všem ve vašich hrách!
Hello, I came back here to inform you that, despite all the delay, the company Rabona started making my payments, I have already received some withdrawals this week.
Despite the delay, they do pay (they claimed to be experiencing some difficulties and a high volume of services)
Yes, I had a lot of headaches, I complained in some places (like here), but in about 20 days I received the first payment. I don't know if it will be like this with all customers, or just some, or if it will happen again with someone. I don't know if it depends on the payment method (I use a bank account), I don't know if crypto and virtual wallets aren't faster or not, I don't know if they paid just because I exposed them on review sites and forums.
However, just the fact that they paid means a good thing. For those who don't have an account there, I recommend that you create an account and play, because if it was a dishonest site you wouldn't have paid. And at least here, on Casino Guru, in previous complaints, they appear and resolve the vast majority of cases (obviously, if the customer is honest and does everything correctly, sends all the information they ask for). Just be prepared to possibly need a little more or a little less patience
Now, I want to thank all the forum admins and readers here
Thank you very much Kristina, Romi, Jaro and all team Casino Guru!
Good luck for all in your games too!
Stalo se mi to samé, uplyne ještě pár dní a řeknou vám, že je potřeba ověřit váš účet pro zpracování platby atd.
The same thing happened to me, a few more days will pass and they will tell you that your account needs to be verified to process the payment, etc.
me paso lo mismo, van a pasar unos dias mas y te van a decir que tu cuenta necesita ser verificada para procesar el pago etc
Jsem rád, že jste obdrželi své peníze, ale musím objasnit, že to nejsou vážné, jiné platformy platí okamžitě a těm to trvá tak dlouho, jak chtějí zaplatit, plus ostatní ověřují váš účet dříve, a to nejen tehdy, když chcete vybrat.
Také jsem na jiném fóru viděl, že existuje asi 60 kasin se stejným formátem, stejnými hrami, stejnými kurzy na sporty, stejnými promo akcemi atd. Je velmi pravděpodobné, že všechna tato kasina mají stejný management a některá z nich mám ověřeno.
I am glad that you have received your money but I have to clarify that they are not serious, other platforms pay instantly and these take as long as they want to pay, plus others verify your account before and not only when you want to withdraw.
I also saw in another forum that there are around 60 casinos with the same format, the same games, the same odds for sports, the same promotions, etc. It is most likely that all of these casinos have the same management and some of them I have verified.
Me alegro de que has recibido tu dinero pero tengo que aclarar que no son nada serios, otra plataformas pagan al instante y estos tardan lo que les da la gana en pagar ademas de que otros verifican tu cuenta antes y no solo cuando quieres retirar.
Tambien vi en otro foro que hay alrededor de 60 casinos con el mismo formato, los mismos juegos, las mismas cuotas para deportes, las mismas promociones, etc lo mas probable que todos estos casinos tienen la misma administracion y algunos lo he comprbado
Jsem rád, že jste obdrželi své peníze, ale musím objasnit, že to nejsou vážné, jiné platformy platí okamžitě a těm to trvá tak dlouho, jak chtějí zaplatit, plus ostatní ověřují váš účet dříve, a to nejen tehdy, když chcete vybrat.
Také jsem na jiném fóru viděl, že existuje asi 60 kasin se stejným formátem, stejnými hrami, stejnými kurzy na sporty, stejnými promo akcemi atd. Je velmi pravděpodobné, že všechna tato kasina mají stejný management a některá z nich mám ověřeno.
I am glad that you have received your money but I have to clarify that they are not serious, other platforms pay instantly and these take as long as they want to pay, plus others verify your account before and not only when you want to withdraw.
I also saw in another forum that there are around 60 casinos with the same format, the same games, the same odds for sports, the same promotions, etc. It is most likely that all of these casinos have the same management and some of them I have verified.
Me alegro de que has recibido tu dinero pero tengo que aclarar que no son nada serios, otra plataformas pagan al instante y estos tardan lo que les da la gana en pagar ademas de que otros verifican tu cuenta antes y no solo cuando quieres retirar.
Tambien vi en otro foro que hay alrededor de 60 casinos con el mismo formato, los mismos juegos, las mismas cuotas para deportes, las mismas promociones, etc lo mas probable que todos estos casinos tienen la misma administracion y algunos lo he comprbado
To je pravda, příteli. Obecně jsou weby součástí některých skupin, které zahrnují několik webů. Stránky ve skupině však nemusí vždy patřit stejnému vlastníkovi, obvykle si „pronajímají" stránky v rámci platformy. S tím sdílejí věci společné s celou skupinou, celou platformou, jako je podpora, což jsou stejní lidé, finanční sektor, sektor ověřování účtů, systém boje proti podvodům a další věci, ačkoli vlastník každého z nich stránky se od sebe liší. Podívejte se například na web VBET, oni vlastní a vlastní platformu BETCONSTRUCT. A na světě jsou tisíce stránek, které používají Betconstruct jako platformu, určitě jste viděli několik stránek se stejným vzhledem, stejným rozložením, stejnými šancemi, jsou to opravdu velmi rozsáhlá platforma a každá ze stránek na ní patří člověku. Například, vy a já můžeme vytvořit webovou stránku pro sázení, kasino, poker hned teď, vše, co musíme udělat, je najmout (pronajmout) tuto službu od Betconstruct. Dělají všechno, jen potřebujeme peníze (a nestojí to málo, je to drahé) na údržbu našeho webu
That's true, friend. Generally, sites are part of some groups that encompass several sites within. However, sites within a group do not always belong to the same owner, they generally "rent" a site within the platform. With this, they share things in common with the entire group, the entire platform, such as support, which are the same people, the financial sector, account verification sector, anti-fraud system and other things, although the owner of each of these sites is different from each other. For example, look at the VBET website, they own and own the BETCONSTRUCT platform. And there are thousands of sites in the world that use Betconstruct as a platform, you have certainly seen several sites with the same look, the same layout, the same odds, they are really a very large platform, and each of the sites within it belong to a person. For example, you and I can create a betting, casino, poker website right now, all we need to do is hire (rent) this service from Betconstruct. They do everything, we just need money (and it doesn't cost little, it's expensive) to maintain our website
Dobrý den, vrátil jsem se, abych Vás informoval, že i přes veškeré zpoždění začala s mými platbami společnost Rabona, tento týden jsem již obdržel nějaké výběry.
Navzdory zpoždění platí (tvrdili, že mají určité potíže a vysoký objem služeb)
Ano, dost mě bolela hlava, místy jsem si stěžoval (jako tady), ale asi za 20 dní mi přišla první platba. Nevím, jestli to tak bude u všech zákazníků, nebo jen u některých, nebo se to u někoho bude opakovat. Nevím, jestli záleží na způsobu platby (používám bankovní účet), nevím, jestli krypto a virtuální peněženky nejsou rychlejší nebo ne, nevím, jestli platily jen proto, že jsem je odhalil na recenzních webech a fórech.
Už jen to, že zaplatili, však znamená dobrou věc. Těm, kteří tam účet nemají, doporučuji vytvořit si účet a hrát, protože pokud by šlo o nepoctivou stránku, nezaplatili byste. A minimálně zde, na Casino Guru, se v předchozích stížnostech objevují a řeší drtivou většinu případů (samozřejmě, pokud je zákazník poctivý a dělá vše správně, posílá všechny informace, o které žádá). Buďte připraveni na to, že možná budete potřebovat trochu více nebo trochu méně trpělivosti
Nyní bych chtěl poděkovat všem administrátorům fóra a čtenářům zde
Moc děkujeme Kristině, Romi, Jaro a celému týmu Casino Guru!
Hodně štěstí všem ve vašich hrách!
Hello, I came back here to inform you that, despite all the delay, the company Rabona started making my payments, I have already received some withdrawals this week.
Despite the delay, they do pay (they claimed to be experiencing some difficulties and a high volume of services)
Yes, I had a lot of headaches, I complained in some places (like here), but in about 20 days I received the first payment. I don't know if it will be like this with all customers, or just some, or if it will happen again with someone. I don't know if it depends on the payment method (I use a bank account), I don't know if crypto and virtual wallets aren't faster or not, I don't know if they paid just because I exposed them on review sites and forums.
However, just the fact that they paid means a good thing. For those who don't have an account there, I recommend that you create an account and play, because if it was a dishonest site you wouldn't have paid. And at least here, on Casino Guru, in previous complaints, they appear and resolve the vast majority of cases (obviously, if the customer is honest and does everything correctly, sends all the information they ask for). Just be prepared to possibly need a little more or a little less patience
Now, I want to thank all the forum admins and readers here
Thank you very much Kristina, Romi, Jaro and all team Casino Guru!
Good luck for all in your games too!
Ahoj, to je skvělé a děkuji za aktualizaci. Jsme vždy rádi, když můžeme nějak pomoci a pak dostáváme takové novinky. Dejte nám prosím vědět, až obdržíte všechny své peníze. Pokračujte v šíření pozitivních vibrací.
Hey, that is great, and thank you for the update. We are always glad if we can somehow help and then receive this kind of news. Please let us know when you receive all your money. Keep spreading the positive vibes.
Tato firma Rabidi má více než 60 podobných stránek, ale s jinými názvy a nevím, zda jsou pronajaté nebo jde o stejného zloděje, jde o to, že jsem jich vyzkoušel několik a ve všech je stejná administrace a stejní lidé v chatu, stejné odpovědi, někdy to vypadá jako automatické odpovědi, před 3 dny jsem si otevřel účet v Libbrabet a zeptal se, jak probíhá uvítací bonus, a říká mi, že musím vložit, pak vsadit vloženou částku a pak mi dají uvítací bonus. Vložil jsem, vsadil vloženou částku a dnes mi na chatu říká toto: Děkuji za čekání! Prošetřil jsem vaši žádost a s politováním vám musím oznámit, že pro váš účet nejsou k dispozici žádné bonusy z důvodu rozhodnutí Správy webu.
This Rabidi company has more than 60 similar pages but with different names and I don't know if they are rented or if it is the same thief, the thing is that I tried several of these and in all of them it is the same administration and the same people in chat, The same answers, sometimes they seem like automated responses, 3 days ago I opened an account in Librabet and asked how the welcome bonus is going and it tells me that I have to deposit, then bet the amount deposited and then they give me a welcome bonus. I deposited, bet the amount deposited and today in the chat he tells me this: Thank you for waiting! I have investigated your request, and I regret to inform you that there are no bonuses available for your account due to the decision of the Site Administration.
Esta empresa rabidi tiene mas de de 60 paginas similares pero con nombres diferentes y no se yo si estan alquiladas o es el mismo ladron, la cosa es que probe varias de estas y en todas es la misma administracion y la misma gente el en chat, las mismas respuestas, aveces parecen respuestas automatizadas, hace 3 dias me abri cuenta en librabet y pregunte como va el bono de binevenida y me dice que hay que depositar, luego apostar la cantidad depositada y luego me dan un bono de binvenida. deposite, aposte la cantidad depositada y hoy en el chat me dice esto: ¡Gracias por esperar! He investigado su solicitud, y lamento comunicarle que no hay bonos disponibles para su cuenta por decisión de la Administración del sitio.
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém samovyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.