DomůFórumKasinaRabona Casino - všeobecná diskuze

Rabona Casino - všeobecná diskuze (strana 13)

před 2 roky od Radka
|
50 187 zobrazení 359 odpovědí |
|
1...12 13 14...18
před 7 měsíci

Ahoj, @Romi, příteli. Můj účet je tam ověřen, 100¨%, plně ověřen

Ale přesto jsem nedostal žádnou platbu. Podpora zůstává stejná. Rabona pokračuje v odpovědích jako robot v chatu a říká nám, abychom čekali, čekali, čekali. Jen se omluví za zpoždění, slíbí, že zaplatí druhý den a ten den se nikdy nestane.

Už více než 20 dní čtu lži, výmluvy a říkám, že se omlouvám za zpoždění, nepříjemnosti, frustraci. Slibuje, že moje platba je blízko dokončení, což se brzy stane, a zároveň, že podpora neodpovídá na žádný e-mail

Nyní jsme dorazili v jiný pátek, v sobotu a neděli stránka nefunguje. Jinými slovy, budou další 3 dny pozastaveny bez mé platby.

Potřebuji je pouze k zaplacení mých 3 neuhrazených plateb a celého zbývajícího zůstatku v plné výši přímo na můj bankovní účet. @7StarsPartners @Rabona můžete to dnes vyřešit? Pokud je snazší platit kryptoměnou, mohu poslat adresu své bitcoinové peněženky, pokud je to rychlejší než odeslání na můj bankovní účet

file

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Tato dlouhodobá situace mě opravdu mrzí. Náš reklamační tým na vašem případu pracuje a bohužel v tuto chvíli nemůžeme dělat nic moc jiného, než čekat na vyřešení vašeho případu. Kdykoli budete mít nějaké nové informace, dejte nám prosím vědět.

Automaticky přeloženo:
Quesaca777
před 7 měsíci

Jak víte ze své stížnosti , náš tým musí čekat 14 dní, než bude moci zasáhnout. Doufám, že vše dobře dopadne a Váš případ bude brzy vyřešen. Zašlete nám prosím jakékoli novinky z kasina, budeme zde čekat na vaši odpověď.

Automaticky přeloženo:
Romi
před 7 měsíci

Dobrý den, vrátil jsem se, abych Vás informoval, že i přes veškeré zpoždění začala s mými platbami společnost Rabona, tento týden jsem již obdržel nějaké výběry.


Navzdory zpoždění platí (tvrdili, že mají určité potíže a vysoký objem služeb)


Ano, dost mě bolela hlava, místy jsem si stěžoval (jako tady), ale asi za 20 dní mi přišla první platba. Nevím, jestli to tak bude u všech zákazníků, nebo jen u některých, nebo se to u někoho bude opakovat. Nevím, jestli záleží na způsobu platby (používám bankovní účet), nevím, jestli krypto a virtuální peněženky nejsou rychlejší nebo ne, nevím, jestli platily jen proto, že jsem je odhalil na recenzních webech a fórech.


Už jen to, že zaplatili, však znamená dobrou věc. Těm, kteří tam účet nemají, doporučuji vytvořit si účet a hrát, protože pokud by šlo o nepoctivou stránku, nezaplatili byste. A minimálně zde, na Casino Guru, se v předchozích stížnostech objevují a řeší drtivou většinu případů (samozřejmě, pokud je zákazník poctivý a dělá vše správně, posílá všechny informace, o které žádá). Buďte připraveni na to, že možná budete potřebovat trochu více nebo trochu méně trpělivosti


Nyní bych chtěl poděkovat všem administrátorům fóra a čtenářům zde


Moc děkujeme Kristině, Romi, Jaro a celému týmu Casino Guru!


Hodně štěstí všem ve vašich hrách!

Upraveno autorem před 7 měsíci
Automaticky přeloženo:
Quesaca777
před 7 měsíci

Stalo se mi to samé, uplyne ještě pár dní a řeknou vám, že je potřeba ověřit váš účet pro zpracování platby atd.

Automaticky přeloženo:
wansan
před 7 měsíci

Jsem rád, že jste obdrželi své peníze, ale musím objasnit, že to nejsou vážné, jiné platformy platí okamžitě a těm to trvá tak dlouho, jak chtějí zaplatit, plus ostatní ověřují váš účet dříve, a to nejen tehdy, když chcete vybrat.

Také jsem na jiném fóru viděl, že existuje asi 60 kasin se stejným formátem, stejnými hrami, stejnými kurzy na sporty, stejnými promo akcemi atd. Je velmi pravděpodobné, že všechna tato kasina mají stejný management a některá z nich mám ověřeno.

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Jsem rád, že jste obdrželi své peníze, ale musím objasnit, že to nejsou vážné, jiné platformy platí okamžitě a těm to trvá tak dlouho, jak chtějí zaplatit, plus ostatní ověřují váš účet dříve, a to nejen tehdy, když chcete vybrat.

Také jsem na jiném fóru viděl, že existuje asi 60 kasin se stejným formátem, stejnými hrami, stejnými kurzy na sporty, stejnými promo akcemi atd. Je velmi pravděpodobné, že všechna tato kasina mají stejný management a některá z nich mám ověřeno.

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

To je pravda, příteli. Obecně jsou weby součástí některých skupin, které zahrnují několik webů. Stránky ve skupině však nemusí vždy patřit stejnému vlastníkovi, obvykle si „pronajímají" stránky v rámci platformy. S tím sdílejí věci společné s celou skupinou, celou platformou, jako je podpora, což jsou stejní lidé, finanční sektor, sektor ověřování účtů, systém boje proti podvodům a další věci, ačkoli vlastník každého z nich stránky se od sebe liší. Podívejte se například na web VBET, oni vlastní a vlastní platformu BETCONSTRUCT. A na světě jsou tisíce stránek, které používají Betconstruct jako platformu, určitě jste viděli několik stránek se stejným vzhledem, stejným rozložením, stejnými šancemi, jsou to opravdu velmi rozsáhlá platforma a každá ze stránek na ní patří člověku. Například, vy a já můžeme vytvořit webovou stránku pro sázení, kasino, poker hned teď, vše, co musíme udělat, je najmout (pronajmout) tuto službu od Betconstruct. Dělají všechno, jen potřebujeme peníze (a nestojí to málo, je to drahé) na údržbu našeho webu

Upraveno autorem před 7 měsíci
Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Dobrý den, vrátil jsem se, abych Vás informoval, že i přes veškeré zpoždění začala s mými platbami společnost Rabona, tento týden jsem již obdržel nějaké výběry.


Navzdory zpoždění platí (tvrdili, že mají určité potíže a vysoký objem služeb)


Ano, dost mě bolela hlava, místy jsem si stěžoval (jako tady), ale asi za 20 dní mi přišla první platba. Nevím, jestli to tak bude u všech zákazníků, nebo jen u některých, nebo se to u někoho bude opakovat. Nevím, jestli záleží na způsobu platby (používám bankovní účet), nevím, jestli krypto a virtuální peněženky nejsou rychlejší nebo ne, nevím, jestli platily jen proto, že jsem je odhalil na recenzních webech a fórech.


Už jen to, že zaplatili, však znamená dobrou věc. Těm, kteří tam účet nemají, doporučuji vytvořit si účet a hrát, protože pokud by šlo o nepoctivou stránku, nezaplatili byste. A minimálně zde, na Casino Guru, se v předchozích stížnostech objevují a řeší drtivou většinu případů (samozřejmě, pokud je zákazník poctivý a dělá vše správně, posílá všechny informace, o které žádá). Buďte připraveni na to, že možná budete potřebovat trochu více nebo trochu méně trpělivosti


Nyní bych chtěl poděkovat všem administrátorům fóra a čtenářům zde


Moc děkujeme Kristině, Romi, Jaro a celému týmu Casino Guru!


Hodně štěstí všem ve vašich hrách!

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Ahoj, to je skvělé a děkuji za aktualizaci. Jsme vždy rádi, když můžeme nějak pomoci a pak dostáváme takové novinky. Dejte nám prosím vědět, až obdržíte všechny své peníze. Pokračujte v šíření pozitivních vibrací.

Automaticky přeloženo:
wansan
před 7 měsíci

Tato firma Rabidi má více než 60 podobných stránek, ale s jinými názvy a nevím, zda jsou pronajaté nebo jde o stejného zloděje, jde o to, že jsem jich vyzkoušel několik a ve všech je stejná administrace a stejní lidé v chatu, stejné odpovědi, někdy to vypadá jako automatické odpovědi, před 3 dny jsem si otevřel účet v Libbrabet a zeptal se, jak probíhá uvítací bonus, a říká mi, že musím vložit, pak vsadit vloženou částku a pak mi dají uvítací bonus. Vložil jsem, vsadil vloženou částku a dnes mi na chatu říká toto: Děkuji za čekání! Prošetřil jsem vaši žádost a s politováním vám musím oznámit, že pro váš účet nejsou k dispozici žádné bonusy z důvodu rozhodnutí Správy webu.


Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Ahoj, to je skvělé a děkuji za aktualizaci. Jsme vždy rádi, když můžeme nějak pomoci a pak dostáváme takové novinky. Dejte nám prosím vědět, až obdržíte všechny své peníze. Pokračujte v šíření pozitivních vibrací.

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Dobré ráno. Bohužel Rabona opět začala zdržovat platby a dávat stejné odpovědi a sliby, které se nenaplnily.


Dávají 3 pracovní dny na provedení platby a můj poslední výběr nesplnili


Už se čeká 7 dní. Nechci na to znovu strávit 20 dní čekáním a čtením slibů podpory, které nectí


Prosím, admine, znovu otevřete moji stížnost, abych ji tam aktualizoval (zkoušel jsem tam kliknout na ikonu "znovu otevřít", ale nefungovalo to, protože se nezobrazilo captcha)

Odkaz na stížnost, kterou můžete znovu otevřít:

https://casino.guru/rabona-casino-withdrawal-of-player-s-winnings-has-4


Upraveno autorem před 7 měsíci
Automaticky přeloženo:
wansan
před 7 měsíci

Je nám líto, že se vaše platba ještě jednou zpozdila. Vaši stížnost bohužel nemůžeme znovu otevřít; jen ty můžeš. Napište prosím email na kristina.s@casino.guru pokud se při pokusu o opětovné otevření setkáte s nějakými potížemi.

Pokud máte nějaké aktualizace, dejte nám vědět.

Automaticky přeloženo:
Romi
před 7 měsíci

Dobré ráno


Dnes jsem obdržel platbu. Ještě jednou díky všem v týmu Casino Guru!

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

AHOJ, DOBRÝ DEN, CHTĚL JSEM POŽÁDAT O REFERENCI Z TOHOTO KASINA, POKUD PLATÍ NEBO SE ZPOŽDĚNÍ NEBO NEJDE O NÁKLADNÍ VOZIDLO


Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

AHOJ, DOBRÝ DEN, CHTĚL JSEM POŽÁDAT O REFERENCI Z TOHOTO KASINA, POKUD PLATÍ NEBO SE ZPOŽDĚNÍ NEBO NEJDE O NÁKLADNÍ VOZIDLO


Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Dobrý den, příteli, ano platí. Zpočátku se zdají být velmi byrokratičtí, ověření účtu ve skutečnosti trvá několik dní


S ověřeným účtem trvá platba obvykle 3 až 5 dní (může dojít ke zpoždění, ale platí)


Zde si můžete přečíst poslední stránky tohoto vlákna, kde najdete další názory a případy od ostatních zákazníků


Je to web, který platí, ale je trochu neohrabaný a pomalý v podpoře 🙂

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Dobré ráno


Dnes jsem obdržel platbu. Ještě jednou díky všem v týmu Casino Guru!

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Ahoj. To jsou pozitivní zprávy a děkujeme, že jste nás informovali. Doufám, že pokud budete nadále hrát v tomto kasinu, nebudete mít znovu žádné zpoždění s výběrem. Zajímalo by mě, jestli tam zůstaneš?🤔

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Ahoj. To jsou pozitivní zprávy a děkujeme, že jste nás informovali. Doufám, že pokud budete nadále hrát v tomto kasinu, nebudete mít znovu žádné zpoždění s výběrem. Zajímalo by mě, jestli tam zůstaneš?🤔

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Ahoj Romi, dobrý den. Bohužel budu hledat jiné kasino zde na přidruženém seznamu Casino Guru


Protože tam v Raboně omezili můj sportovní účet na sázky maximálně 5,00. V kasinu to neomezovali, ale jelikož také rád sportuji, jdu hledat jinou stránku, kde bych mohl hrát jak sport, tak kasino s dobrými limity. Děkuji mnohokrát! 😀

Automaticky přeloženo:
wansan
před 7 měsíci

Nemáte zač a chápu vaše rozhodnutí. Ten limit bych na účtu asi taky nechtěl mít, tak bych se poohlédl po něčem lepším. Možná se to s nimi někdy podaří vyřešit a nebudeš to mít uplatněno ani tady, ale pokud najdeš lepší kasino, tak to bude jedno.

Tak hodně štěstí při dalším výběru. ☘️

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Dobrý den, viděl jsem stížnosti a vyděsil jsem se, chci, abyste mi pomohli bez problému vybrat výhru, prosím, stále jsem si neověřil účet a ani jsem nežádal o výběr, protože nedělají výběry v sobotu a neděli.

Automaticky přeloženo:
juniorbo
před 6 měsíci

Většina stížností je z jiného kasina ze stejné skupiny, ale i tak byla většina stížností vyřešena. Z toho, co jsem vyčetl, jsou prostě pomalé při ověřování účtů a placení. Znám tuto skupinu a byl jsem registrován v jednom z jejich kasin, ale ani jsem nehrál nebo tak něco, protože mi nedovolili ověřit můj účet před vkladem a hraním, výběry zřejmě trvají týden a ověřování také

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Dobrý den, viděl jsem stížnosti a vyděsil jsem se, chci, abyste mi pomohli bez problému vybrat výhru, prosím, stále jsem si neověřil účet a ani jsem nežádal o výběr, protože nedělají výběry v sobotu a neděli.

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Dobrý den, myslím, že se zatím není čeho bát a můžete být zatím v klidu. Jak řekl SunsetGaze, většina stížností pochází od kasin ve stejné skupině a většina z nich byla vyřešena.

Požádalo vás však kasino o zaslání ověřovacích dokumentů nebo ještě ne? Pokud ne, možná to ještě není nutné, ale většina kasin o to žádá, když provedete svůj první výběr, takže pokud tak učiníte, možná se vám poté ozvou. Pokud chcete své peníze získat, neměli byste se bát je vybrat. Doporučil bych tedy zachovat klid a odstoupit a uvidíme, jak to půjde.

Pokud máte nějaké problémy, můžete nás kontaktovat a uvidíme, co můžeme dělat.

Obchod? 🙂

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

file

za prvé, tato fotka je z bonusu, ve kterém jsem byl a kasino mě vyskočilo ven a když jsem se přihlásil, ve hře nebyl žádný bonus a 0 výher, které jsem již nějaké vyhrál v bonusu! za druhé toto kasino je zmanipulovaný opravdu. Hrál jsem 400 eur a můj zůstatek nepřesáhl 50 eur. 0 opravdu vyhrává! a nakonec vás vždy dostanou ze hry s hrozným zpožděním

Automaticky přeloženo:
1...12 13 14...18
Jít na stránkuz 18 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
christmas_push_alt
Zapojte se do vánoční soutěže s Pragmatic Play – rozdáváme ceny v hodnotě 3 000 USD!
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky