FórumKasinaRabona Casino - všeobecná diskuze

Rabona Casino - všeobecná diskuze (strana 13)

před 2 roky od Radka
|
32603 zobrazení 285 odpovědí |
|
1...12 13 14...16
Přidat příspěvek
1bazat
před 4 měsíci

Jak vám Casino Guru pomohl?

Automaticky přeloženo:
Quesaca777
před 4 měsíci

Pokud mě o vše žádali dlouhé 3 měsíce, hledejte dále ve vláknu je tam kolega, který velmi dobře popisuje, jak to s ověřením je a říkám vám, že používají mnoho triků, jak ověření a platbu prodloužit

Zde jsem podal stížnost a guru kasina mi pomohl.

Upraveno autorem před 4 měsíci
Automaticky přeloženo:
1bazat
před 4 měsíci

A zaplatili ti? Nedovolí mi vytvořit stížnost, nevím proč.

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Požádat o jaké věci, jaké dokumenty přesně?

Pokud je dodáte, jak je požadováno, dostanete nakonec zaplaceno?

@casinoguru Potřebuji pomoc a informace.

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Přední a zadní strana dokumentu (aplikace použije k pořízení těchto fotografií fotoaparát vašeho mobilního telefonu)


Fotka vašeho obličeje, živě s fotoaparátem vašeho mobilního telefonu, ve stejné aplikaci, v době, kdy jste odeslali dokument uvedený výše


Doklad o adrese ve formátu PDF, z oficiální veřejné služby nebo vydaný bankovní aplikací, kreditní kartou, bankovním účtem. Pouze v oficiálním PDF


Potvrzení o vkladu. Pokud jste používali bankovní účet, požádají vás o několikaměsíční bankovní výpisy, aniž by cokoli vynechali, přímo vystavené bankou. Vše v pdf generovaném bankou. Pokud jste používali virtuální peněženku, jako je Neteller nebo Skrill, budou po vás chtít spoustu historie, budou chtít vidět všechny transakce, které jste již provedli, komu jste peníze poslali, od koho jste je dostali. Pokud jste použili kryptoměnu, udělají také mnohem více byrokracie


V podstatě těchto 5 výše uvedených kroků. Tento poslední je ten, který situaci nejvíce oddálí, potrvá dny, týdny, měsíce, než ji přijmou. Budou hledat něco, co by ospravedlnilo zablokování nebo krádež vašich peněz. I bez zjištění něčeho špatného, jako je tomu v mém případě, může dojít ke zpoždění. Čekám 20 dní a jsem ignorován, žádný e-mail mi neodpověděl a chatování je zbytečné, jsou to jen odpovědi od lidí, kteří nemají přístup k ničemu ve firmě a dávají standardní hotové zprávy

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

3 dny pro ně jsou 3 měsíce, to se stalo v mém případě, díky kasinovému guru mi zaplatili. Nejhorší na tom všem je, že ti, kdo spravují Rabonu, mají více než 20 kasin a ve všech dělají to samé. Pokud si otevřete online chat, odpoví vám stejný agent v tom či onom kasinu, pokud vám odebere promo akce v jednom kasinu, odebral vám již promo akce ve všech z nich, i když v některých jste nikdy nehráli, v chaty neposkytují vysvětlení a pouze vyhýbavé odpovědi a někdy to, co odpovídají, nemá nic společného s tím, na co se ptáte a řeknou vám, abyste jim poslali e-mail na další otázky a nikdy na e-mail neodpoví, tito podvodníci by měli být za mřížemi s doživotí, ne-li horší

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Opravdový přítel. Máte seznam jejich sesterských stránek?

Automaticky přeloženo:
wansan
před 4 měsíci

Počkám, až to dorazí nebo bude požádáno.

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Požádat o jaké věci, jaké dokumenty přesně?

Pokud je dodáte, jak je požadováno, dostanete nakonec zaplaceno?

@casinoguru Potřebuji pomoc a informace.

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Ahoj. Jaké informace potřebujete, mohu-li se zeptat?

Viděl jsem vaši stížnost , kde Nick vysvětlil současnou situaci: musí počkat celých 14 dní, než zasáhne, takže do té doby nás prosím informujte o všech aktualizacích týkajících se vašeho odstoupení od smlouvy. Počkáme na vaši odpověď.

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Co dělat, když vám v Raboně řeknou, že se platba zpozdila finančním oddělením kvůli velkému objemu žádostí?

Automaticky přeloženo:
Quesaca777
před 4 měsíci

Buďte trochu trpěliví a doufejme, že brzy najdete řešení.

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Buďte trochu trpěliví a doufejme, že brzy najdete řešení.

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Ahoj, @Romi, příteli. Můj účet je tam ověřen, 100¨%, plně ověřen

Ale přesto jsem nedostal žádnou platbu. Podpora zůstává stejná. Rabona pokračuje v odpovědích jako robot v chatu a říká nám, abychom čekali, čekali, čekali. Jen se omluví za zpoždění, slíbí, že zaplatí druhý den a ten den se nikdy nestane.

Už více než 20 dní čtu lži, výmluvy a říkám, že se omlouvám za zpoždění, nepříjemnosti, frustraci. Slibuje, že moje platba je blízko dokončení, což se brzy stane, a zároveň, že podpora neodpovídá na žádný e-mail

Nyní jsme dorazili v jiný pátek, v sobotu a neděli stránka nefunguje. Jinými slovy, budou další 3 dny pozastaveny bez mé platby.

Potřebuji je pouze k zaplacení mých 3 neuhrazených plateb a celého zbývajícího zůstatku v plné výši přímo na můj bankovní účet. @7StarsPartners @Rabona můžete to dnes vyřešit? Pokud je snazší platit kryptoměnou, mohu poslat adresu své bitcoinové peněženky, pokud je to rychlejší než odeslání na můj bankovní účet

file

Upraveno autorem před 4 měsíci
Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Zrušil jsem výběr 470 a vydělal jsem si s tím 1700 €, teď musím vybrat 500 najednou a s tím, jak dlouho to těm lidem z finančního oddělení trvá, jen se modlím, aby dorazili, i když je pozdě, ale přijeli.

Požádal jsem z chatu o ověření svého účtu a bylo mi řečeno, že v současné době můj účet ověření nevyžaduje.

Takže stále čekám na své peníze.

Automaticky přeloženo:
Quesaca777
před 4 měsíci

Je také pravda, že jsem si ověřil, že výběry čekají déle než 3 pracovní dny, dokonce více než 5, což je těžko pochopitelné a omlouvají se pouze velkým objemem požadavků, což je nevysvětlitelné, protože vše by mělo být automatické a okamžité, jako v jiných sázkových kancelářích. Nevím, co chtějí.

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Ahoj, @Romi, příteli. Můj účet je tam ověřen, 100¨%, plně ověřen

Ale přesto jsem nedostal žádnou platbu. Podpora zůstává stejná. Rabona pokračuje v odpovědích jako robot v chatu a říká nám, abychom čekali, čekali, čekali. Jen se omluví za zpoždění, slíbí, že zaplatí druhý den a ten den se nikdy nestane.

Už více než 20 dní čtu lži, výmluvy a říkám, že se omlouvám za zpoždění, nepříjemnosti, frustraci. Slibuje, že moje platba je blízko dokončení, což se brzy stane, a zároveň, že podpora neodpovídá na žádný e-mail

Nyní jsme dorazili v jiný pátek, v sobotu a neděli stránka nefunguje. Jinými slovy, budou další 3 dny pozastaveny bez mé platby.

Potřebuji je pouze k zaplacení mých 3 neuhrazených plateb a celého zbývajícího zůstatku v plné výši přímo na můj bankovní účet. @7StarsPartners @Rabona můžete to dnes vyřešit? Pokud je snazší platit kryptoměnou, mohu poslat adresu své bitcoinové peněženky, pokud je to rychlejší než odeslání na můj bankovní účet

file

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Tato dlouhodobá situace mě opravdu mrzí. Náš reklamační tým na vašem případu pracuje a bohužel v tuto chvíli nemůžeme dělat nic moc jiného, než čekat na vyřešení vašeho případu. Kdykoli budete mít nějaké nové informace, dejte nám prosím vědět.

Automaticky přeloženo:
Quesaca777
před 4 měsíci

Jak víte ze své stížnosti , náš tým musí čekat 14 dní, než bude moci zasáhnout. Doufám, že vše dobře dopadne a Váš případ bude brzy vyřešen. Zašlete nám prosím jakékoli novinky z kasina, budeme zde čekat na vaši odpověď.

Automaticky přeloženo:
Romi
před 4 měsíci

Dobrý den, vrátil jsem se, abych Vás informoval, že i přes veškeré zpoždění začala s mými platbami společnost Rabona, tento týden jsem již obdržel nějaké výběry.


Navzdory zpoždění platí (tvrdili, že mají určité potíže a vysoký objem služeb)


Ano, dost mě bolela hlava, místy jsem si stěžoval (jako tady), ale asi za 20 dní mi přišla první platba. Nevím, jestli to tak bude u všech zákazníků, nebo jen u některých, nebo se to u někoho bude opakovat. Nevím, jestli záleží na způsobu platby (používám bankovní účet), nevím, jestli krypto a virtuální peněženky nejsou rychlejší nebo ne, nevím, jestli platily jen proto, že jsem je odhalil na recenzních webech a fórech.


Už jen to, že zaplatili, však znamená dobrou věc. Těm, kteří tam účet nemají, doporučuji vytvořit si účet a hrát, protože pokud by šlo o nepoctivou stránku, nezaplatili byste. A minimálně zde, na Casino Guru, se v předchozích stížnostech objevují a řeší drtivou většinu případů (samozřejmě, pokud je zákazník poctivý a dělá vše správně, posílá všechny informace, o které žádá). Buďte připraveni na to, že možná budete potřebovat trochu více nebo trochu méně trpělivosti


Nyní bych chtěl poděkovat všem administrátorům fóra a čtenářům zde


Moc děkujeme Kristině, Romi, Jaro a celému týmu Casino Guru!


Hodně štěstí všem ve vašich hrách!

Upraveno autorem před 4 měsíci
Automaticky přeloženo:
Quesaca777
před 4 měsíci

Stalo se mi to samé, uplyne ještě pár dní a řeknou vám, že je potřeba ověřit váš účet pro zpracování platby atd.

Automaticky přeloženo:
wansan
před 4 měsíci

Jsem rád, že jste obdrželi své peníze, ale musím objasnit, že to nejsou vážné, jiné platformy platí okamžitě a těm to trvá tak dlouho, jak chtějí zaplatit, plus ostatní ověřují váš účet dříve, a to nejen tehdy, když chcete vybrat.

Také jsem na jiném fóru viděl, že existuje asi 60 kasin se stejným formátem, stejnými hrami, stejnými kurzy na sporty, stejnými promo akcemi atd. Je velmi pravděpodobné, že všechna tato kasina mají stejný management a některá z nich mám ověřeno.

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Jsem rád, že jste obdrželi své peníze, ale musím objasnit, že to nejsou vážné, jiné platformy platí okamžitě a těm to trvá tak dlouho, jak chtějí zaplatit, plus ostatní ověřují váš účet dříve, a to nejen tehdy, když chcete vybrat.

Také jsem na jiném fóru viděl, že existuje asi 60 kasin se stejným formátem, stejnými hrami, stejnými kurzy na sporty, stejnými promo akcemi atd. Je velmi pravděpodobné, že všechna tato kasina mají stejný management a některá z nich mám ověřeno.

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

To je pravda, příteli. Obecně jsou weby součástí některých skupin, které zahrnují několik webů. Stránky ve skupině však nemusí vždy patřit stejnému vlastníkovi, obvykle si „pronajímají" stránky v rámci platformy. S tím sdílejí věci společné s celou skupinou, celou platformou, jako je podpora, což jsou stejní lidé, finanční sektor, sektor ověřování účtů, systém boje proti podvodům a další věci, ačkoli vlastník každého z nich stránky se od sebe liší. Podívejte se například na web VBET, oni vlastní a vlastní platformu BETCONSTRUCT. A na světě jsou tisíce stránek, které používají Betconstruct jako platformu, určitě jste viděli několik stránek se stejným vzhledem, stejným rozložením, stejnými šancemi, jsou to opravdu velmi rozsáhlá platforma a každá ze stránek na ní patří člověku. Například, vy a já můžeme vytvořit webovou stránku pro sázení, kasino, poker hned teď, vše, co musíme udělat, je najmout (pronajmout) tuto službu od Betconstruct. Dělají všechno, jen potřebujeme peníze (a nestojí to málo, je to drahé) na údržbu našeho webu

Upraveno autorem před 4 měsíci
Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Dobrý den, vrátil jsem se, abych Vás informoval, že i přes veškeré zpoždění začala s mými platbami společnost Rabona, tento týden jsem již obdržel nějaké výběry.


Navzdory zpoždění platí (tvrdili, že mají určité potíže a vysoký objem služeb)


Ano, dost mě bolela hlava, místy jsem si stěžoval (jako tady), ale asi za 20 dní mi přišla první platba. Nevím, jestli to tak bude u všech zákazníků, nebo jen u některých, nebo se to u někoho bude opakovat. Nevím, jestli záleží na způsobu platby (používám bankovní účet), nevím, jestli krypto a virtuální peněženky nejsou rychlejší nebo ne, nevím, jestli platily jen proto, že jsem je odhalil na recenzních webech a fórech.


Už jen to, že zaplatili, však znamená dobrou věc. Těm, kteří tam účet nemají, doporučuji vytvořit si účet a hrát, protože pokud by šlo o nepoctivou stránku, nezaplatili byste. A minimálně zde, na Casino Guru, se v předchozích stížnostech objevují a řeší drtivou většinu případů (samozřejmě, pokud je zákazník poctivý a dělá vše správně, posílá všechny informace, o které žádá). Buďte připraveni na to, že možná budete potřebovat trochu více nebo trochu méně trpělivosti


Nyní bych chtěl poděkovat všem administrátorům fóra a čtenářům zde


Moc děkujeme Kristině, Romi, Jaro a celému týmu Casino Guru!


Hodně štěstí všem ve vašich hrách!

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Ahoj, to je skvělé a děkuji za aktualizaci. Jsme vždy rádi, když můžeme nějak pomoci a pak dostáváme takové novinky. Dejte nám prosím vědět, až obdržíte všechny své peníze. Pokračujte v šíření pozitivních vibrací.

Automaticky přeloženo:
wansan
před 4 měsíci

Tato firma Rabidi má více než 60 podobných stránek, ale s jinými názvy a nevím, zda jsou pronajaté nebo jde o stejného zloděje, jde o to, že jsem jich vyzkoušel několik a ve všech je stejná administrace a stejní lidé v chatu, stejné odpovědi, někdy to vypadá jako automatické odpovědi, před 3 dny jsem si otevřel účet v Libbrabet a zeptal se, jak probíhá uvítací bonus, a říká mi, že musím vložit, pak vsadit vloženou částku a pak mi dají uvítací bonus. Vložil jsem, vsadil vloženou částku a dnes mi na chatu říká toto: Děkuji za čekání! Prošetřil jsem vaši žádost a s politováním vám musím oznámit, že pro váš účet nejsou k dispozici žádné bonusy z důvodu rozhodnutí Správy webu.


Automaticky přeloženo:
1...12 13 14...16
Jít na stránkuz 16 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky