FórumKasinaRabona Casino - všeobecná diskuze

Rabona Casino - všeobecná diskuze (strana 14)

před 2 roky od Radka
|
45464 zobrazení 343 odpovědí |
|
1...13 14 15...18
stevechai
před 5 měsíci

Ahoj,

nejsem si jistý, zda sleduji celý problém, a proto mi dovolte několik otázek. Obvykle to pomůže pochopit.

Při hraní s bonusem jste něco vyhráli, ale po nějaké době byl bonus a výhry pryč. Obvykle je nejlepším způsobem, jak získat přímé vysvětlení, kontaktovat kasino. Můžeme začít spekulovat právě teď, ale možností je příliš mnoho, jako například:

vypršel bonus?

odeslali jste žádost o výběr?

Splnili jste všechny bonusové požadavky (zejména sázení)?

hrál jsi celou dobu podle pravidel? (pravidlo maximální sázky, zakázané hry a tak dále)

Navíc se zdálo, že vaše výhry klesly, ale stále jste přesvědčeni, že hry jsou zmanipulované. Vsadím se, že jste čekali vyšší výhry, že? Upřímně řečeno, tento pocit je zcela normální. Jen snižte svá očekávání; možná se budeš cítit lépe. Představuji si, jak to zní, ale licencovaná kasina prostě nemohou měnit hry při žádné příležitosti.

Automaticky přeloženo:
Radka
před 5 měsíci

Toto je sázka, kterou jsem udělal a aktivoval bonus ve velkých basách! pak jsem měl nějaké výhry v 5. otočení z celkových 10 a vyskočilo to, a když jsem se přihlásil, nenašel jsem žádný bonus, nezbyly žádné otočení a žádné vydělané peníze! opravdu vtip! !a nemůžu se někde podívat na záznam!

Automaticky přeloženo:
stevechai
před 5 měsíci

Zkoušeli jste ohledně toho kontaktovat kasino, jak navrhla Radka? Měli by vám dát nějaké vysvětlení. Pokud se dozvíte něco nového, dejte nám prosím vědět.

Automaticky přeloženo:
Romi
před 5 měsíci

Tuto odpověď mi dali! file

opravdu nevidím přehrání bonusu?? to je velký vtip!!

Automaticky přeloženo:
stevechai
před 5 měsíci

Mohli byste nám prosím sdělit, zda dojde po uplynutí 14 hodin k nějaké aktualizaci, jak vám sdělila podpora?

Jinak bych asi navrhoval zkusit podat reklamaci. Co říkáš?

Automaticky přeloženo:
Romi
před 5 měsíci

Ano, budu

Automaticky přeloženo:
stevechai
před 5 měsíci

Budeme čekat.

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Dobrý den, před pár dny jsem psal, že jsem se o stránku trochu bál a nyní, když je to dnes 14 pracovních dnů, co jsem odeslal dokumenty, o které žádali a nic neověřují, řekli mi, že moje fotka s mým ID a já jsem to poslal na mail, protože to mi řekli a v průběhu těch dní mi řekli nejprve od 24 hodin do 72 hodin, pak od 3 dnů do 5 a pak od 5 do 10 a teď naposledy mi řekli od 15 do 30, nevím Jestli mi nechtějí zaplatit nebo tak něco protože jinak jim nerozumím hrozná stránka prosím jestli mi poradíte

Automaticky přeloženo:
juniorbo
před 5 měsíci

Dobrý den, i v tomto případě doporučuji reklamaci.

Pokud máte zájem, stačí kliknout sem.

Nepovažuji za vhodné, aby vás kasino stále seznamovalo s různými časovými rámcemi, a rozhodně pro mě není skvělé nechat je po dobu 1 měsíce ověřovat váš průkaz totožnosti s fotografií.

Takže bych určitě pokračoval a podal stížnost a náš tým se pokusí pomoci.

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 5 měsíci

Dobrý den, snažím se reklamovat, ale když napíšu nějaký dopis, začne se mazat a nedovolí mi psát

Automaticky přeloženo:
juniorbo
před 4 měsíci

Zůstává situace stále stejná, prosím? Měli byste se pokusit vymazat soubory cookie a mezipaměť v počítači a dejte nám vědět, zda se problém vyřeší. Zde počkáme na vaši odpověď.

Automaticky přeloženo:
Romi
před 4 měsíci

Dobrý den, podařilo se mi reklamovat, děkuji za radu

Automaticky přeloženo:
juniorbo
před 4 měsíci

To je skvělé. Můžete to také nyní aktualizovat, prosím? Nick potřebuje vědět nějaké další informace. Stačí k tomu použít tento odkaz.

Dostali jste nějaké vysvětlení, proč je proces ověření zpožděn?

Automaticky přeloženo:
Romi
před 4 měsíci

Dobrý den, ano odpověděli mi, řekli, že musím poslat dokumenty znovu a že vymažete soubory cookie a mezipaměti, což jsem již udělal a zůstává to stejné, nedovolí mi nic odeslat, protože jsem toho poslal mnoho před pár dny

file

Automaticky přeloženo:
juniorbo
před 4 měsíci

Mluvili jste s podporou o tom, že problém je opět stejný? Chtěl bych vědět, co by mohlo být důvodem. Dejte nám prosím vědět, kdykoli se dozvíte něco nového.

Automaticky přeloženo:
Romi
před 4 měsíci

Už jsem s nimi mluvil, řekli mi, abych udělal to samé, co mi řekli v e-mailu, udělal jsem to a je to tak stále; Řekl jsem jim to a oni mi řekli, že už mluvili s osobou, která to má na starosti a že mi pošlou email a zatím nic, nevím jestli mi pošlou nebo jestli se to má vyplnit čas, protože mi údajně řekli, že můj účet uzavřou, pokud jej neověřím do 30 dnů od odeslání svých dokumentů, a dobře, vložil jsem tam peníze a bylo by velmi špatné, aby se stránka chovala ke svým klientům, že způsob, jak jen vyhrát

Automaticky přeloženo:
juniorbo
před 4 měsíci

Vím, že to není nejlepší postup, ale zdá se mi, že budete ve spěchu, takže jste se pokusili o přístup k účtu z jiného prohlížeče nebo zařízení? Možná by mohl pomoci i režim ikognito. Může to fungovat pro soubory, které se mají nahrát.

Nebo možná, aby pochopili problém z vašeho pohledu, což je obvykle skutečný problém, pořídil bych videozáznam, který ukazuje, že nemůžete postupovat podle tohoto postupu.

v každém případě jsem rád, že jste reklamaci podal. Musí být hrozné nevědět, co dělat, postrádat instrukce.

Automaticky přeloženo:
Radka
před 4 měsíci

Dobrý den, ano, vstoupil jsem a dobře, kasino Rabona již není potřeba. Po 20 dnech provedla odpovídající ověření a splatnost platby, děkujeme.

Automaticky přeloženo:
juniorbo
před 4 měsíci

To je opravdu skvělé slyšet. Děkujeme za aktualizaci vaší stížnosti. Doufám, že odteď bude vše v pořádku. Pokud budete něco potřebovat, dejte nám vědět.

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Dobré odpoledne,

Chtěl bych vás informovat, že Casino Rabona se mi snaží zaplatit více než dva týdny.

Kontaktuji chat a říkají, že jsou pozadu s platbami.

Poslal jsem e-mail na podporu a nedostal jsem žádnou odpověď.

Může někdo pomoci?

Upraveno autorem před 3 měsíci
Automaticky přeloženo:
1...13 14 15...18
Jít na stránkuz 18 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky