Ahoj, to je skvělé a děkuji za aktualizaci. Jsme vždy rádi, když můžeme nějak pomoci a pak dostáváme takové novinky. Dejte nám prosím vědět, až obdržíte všechny své peníze. Pokračujte v šíření pozitivních vibrací.
Hey, that is great, and thank you for the update. We are always glad if we can somehow help and then receive this kind of news. Please let us know when you receive all your money. Keep spreading the positive vibes.
Dobré ráno. Bohužel Rabona opět začala zdržovat platby a dávat stejné odpovědi a sliby, které se nenaplnily.
Dávají 3 pracovní dny na provedení platby a můj poslední výběr nesplnili
Už se čeká 7 dní. Nechci na to znovu strávit 20 dní čekáním a čtením slibů podpory, které nectí
Prosím, admine, znovu otevřete moji stížnost, abych ji tam aktualizoval (zkoušel jsem tam kliknout na ikonu "znovu otevřít", ale nefungovalo to, protože se nezobrazilo captcha)
Odkaz na stížnost, kterou můžete znovu otevřít:
https://casino.guru/rabona-casino-withdrawal-of-player-s-winnings-has-4
Good morning. Unfortunately, Rabona once again started delaying payments and giving the same answers and promises that did not materialize.
They give 3 business days to make the payment and they didn't fulfill my last withdrawal
It's already been waiting for 7 days. I don't want to spend 20 days waiting for this again and reading support promises that they don't honor
Please, admin, reopen my complaint for me to update there (I tried to click in "reopen" icon there, but not worked because not was displayed the captcha)
Link of complaint for you to reopen:
https://casino.guru/rabona-casino-withdrawal-of-player-s-winnings-has-4
Je nám líto, že se vaše platba ještě jednou zpozdila. Vaši stížnost bohužel nemůžeme znovu otevřít; jen ty můžeš. Napište prosím email na kristina.s@casino.guru pokud se při pokusu o opětovné otevření setkáte s nějakými potížemi.
Pokud máte nějaké aktualizace, dejte nám vědět.
I am sorry your payment is delayed once again. Unfortunately, we are unable to reopen your complaint; only you can. Please write an email to kristina.s@casino.guru if you face some difficulties when trying to reopen it.
Let us know if you have any updates.
Dobré ráno
Dnes jsem obdržel platbu. Ještě jednou díky všem v týmu Casino Guru!
Good morning
I received payment today. Thanks to everyone on the Casino Guru team, again!
AHOJ, DOBRÝ DEN, CHTĚL JSEM POŽÁDAT O REFERENCI Z TOHOTO KASINA, POKUD PLATÍ NEBO SE ZPOŽDĚNÍ NEBO NEJDE O NÁKLADNÍ VOZIDLO
HELLO, GOOD DAY, I WANTED TO ASK FOR A REFERENCE FROM THIS CASINO IF THEY PAY OR ARE DELAYED OR IF IT IS NOT TRUCK
HOLA BUEN DÍA QUERÍA PEDIR REFERENCIA DE ESTE CASINO SI PAGAN O SE DEMORAN O SI NO ES TRUCHO
AHOJ, DOBRÝ DEN, CHTĚL JSEM POŽÁDAT O REFERENCI Z TOHOTO KASINA, POKUD PLATÍ NEBO SE ZPOŽDĚNÍ NEBO NEJDE O NÁKLADNÍ VOZIDLO
HELLO, GOOD DAY, I WANTED TO ASK FOR A REFERENCE FROM THIS CASINO IF THEY PAY OR ARE DELAYED OR IF IT IS NOT TRUCK
HOLA BUEN DÍA QUERÍA PEDIR REFERENCIA DE ESTE CASINO SI PAGAN O SE DEMORAN O SI NO ES TRUCHO
Dobrý den, příteli, ano platí. Zpočátku se zdají být velmi byrokratičtí, ověření účtu ve skutečnosti trvá několik dní
S ověřeným účtem trvá platba obvykle 3 až 5 dní (může dojít ke zpoždění, ale platí)
Zde si můžete přečíst poslední stránky tohoto vlákna, kde najdete další názory a případy od ostatních zákazníků
Je to web, který platí, ale je trochu neohrabaný a pomalý v podpoře 🙂
Hello, friend, yes they pay. At first, they seem to be very bureaucratic, to verify the account, really, it takes a few days
With a verified account, payments generally take 3 to 5 days to pay (some delays may occur, but they do pay)
You can read the last pages of this forum thread here, for more opinions and cases from other customers
It's a website that pays, but a little clumsy and slow in support 🙂
Ahoj. To jsou pozitivní zprávy a děkujeme, že jste nás informovali. Doufám, že pokud budete nadále hrát v tomto kasinu, nebudete mít znovu žádné zpoždění s výběrem. Zajímalo by mě, jestli tam zůstaneš?🤔
Hey. That is some positive news, and thank you for informing us. I hope you won't be experiencing any delays with your withdrawal again if you continue to play at this casino. Are you going to stay there, I wonder?🤔
Ahoj. To jsou pozitivní zprávy a děkujeme, že jste nás informovali. Doufám, že pokud budete nadále hrát v tomto kasinu, nebudete mít znovu žádné zpoždění s výběrem. Zajímalo by mě, jestli tam zůstaneš?🤔
Hey. That is some positive news, and thank you for informing us. I hope you won't be experiencing any delays with your withdrawal again if you continue to play at this casino. Are you going to stay there, I wonder?🤔
Ahoj Romi, dobrý den. Bohužel budu hledat jiné kasino zde na přidruženém seznamu Casino Guru
Protože tam v Raboně omezili můj sportovní účet na sázky maximálně 5,00. V kasinu to neomezovali, ale jelikož také rád sportuji, jdu hledat jinou stránku, kde bych mohl hrát jak sport, tak kasino s dobrými limity. Děkuji mnohokrát! 😀
Hi, Romi, good afternoon. Unfortunately, I will look for another casino here on the Casino Guru affiliate list
Because there at Rabona they limited my sports account to bets of 5.00 maximum. They didn't limit it in the casino, but as I also like to play sports, I'm going to look for another site where I can play both sports and casino with good limits. Thank you very much! 😀
Nemáte zač a chápu vaše rozhodnutí. Ten limit bych na účtu asi taky nechtěl mít, tak bych se poohlédl po něčem lepším. Možná se to s nimi někdy podaří vyřešit a nebudeš to mít uplatněno ani tady, ale pokud najdeš lepší kasino, tak to bude jedno.
Tak hodně štěstí při dalším výběru. ☘️
You're welcome and I understand your decision. I probably wouldn't want to have that limit on my account either, so I'd look for something better. Maybe someday it can be worked out with them and you won't have it applied here either, but if you can find a better casino, then it won't matter.
So good luck with your next choice. ☘️
Dobrý den, viděl jsem stížnosti a vyděsil jsem se, chci, abyste mi pomohli bez problému vybrat výhru, prosím, stále jsem si neověřil účet a ani jsem nežádal o výběr, protože nedělají výběry v sobotu a neděli.
Hello, I saw the complaints and I was scared, I want you to help me withdraw the winnings without any problem, please, I still haven't verified my account and I haven't even asked for the withdrawal because they don't make withdrawals on Saturdays and Sundays.
Hola, ví las quejas y me entró miedo, quiero que me ayuden a retirar las ganancias sin ningún problema, por favor, aún no verifico mi cuenta y ni pido el retiro porque no hacen retiros sabados y domingos
Většina stížností je z jiného kasina ze stejné skupiny, ale i tak byla většina stížností vyřešena. Z toho, co jsem vyčetl, jsou prostě pomalé při ověřování účtů a placení. Znám tuto skupinu a byl jsem registrován v jednom z jejich kasin, ale ani jsem nehrál nebo tak něco, protože mi nedovolili ověřit můj účet před vkladem a hraním, výběry zřejmě trvají týden a ověřování také
Most of the complaints are from another casino in the same group, but even so, most of the complaints have been resolved. From what I can read they are simply slow to verify accounts and pay. I know this group and I was registered at one of their casinos but I didn't even play or anything because they wouldn't let me verify my account before depositing and playing, apparently withdrawals take a week and so do verifications
La mayoría de quejas son de otro casino del mismo grupo, pero aún así la mayoría de quejas han sido resueltas. Por lo que puedo leer simplemente son lentos para verificar cuentas y pagar. Conozco a este grupo y estuve registrado en uno de sus casinos pero ni siquiera jugué ni nada porque no me dejaron verificar mi cuenta antes de depositar y jugar, al parecer los retiros toman una semana y las verificaciones también
Dobrý den, viděl jsem stížnosti a vyděsil jsem se, chci, abyste mi pomohli bez problému vybrat výhru, prosím, stále jsem si neověřil účet a ani jsem nežádal o výběr, protože nedělají výběry v sobotu a neděli.
Hello, I saw the complaints and I was scared, I want you to help me withdraw the winnings without any problem, please, I still haven't verified my account and I haven't even asked for the withdrawal because they don't make withdrawals on Saturdays and Sundays.
Hola, ví las quejas y me entró miedo, quiero que me ayuden a retirar las ganancias sin ningún problema, por favor, aún no verifico mi cuenta y ni pido el retiro porque no hacen retiros sabados y domingos
Dobrý den, myslím, že se zatím není čeho bát a můžete být zatím v klidu. Jak řekl SunsetGaze, většina stížností pochází od kasin ve stejné skupině a většina z nich byla vyřešena.
Požádalo vás však kasino o zaslání ověřovacích dokumentů nebo ještě ne? Pokud ne, možná to ještě není nutné, ale většina kasin o to žádá, když provedete svůj první výběr, takže pokud tak učiníte, možná se vám poté ozvou. Pokud chcete své peníze získat, neměli byste se bát je vybrat. Doporučil bych tedy zachovat klid a odstoupit a uvidíme, jak to půjde.
Pokud máte nějaké problémy, můžete nás kontaktovat a uvidíme, co můžeme dělat.
Obchod? 🙂
Hello, I think there is nothing to worry about yet and you can stay calm for now. Like the SunsetGaze said, most of the complaints are from casinos in the same group and most of them have been resolved.
However, has the casino already asked you to send the verification documents or not yet ? If not, it may not be necessary yet, but most casinos ask for it when you make your first withdrawal, so if you do, maybe they'll get back to you then. If you want to get your money, you shouldn't be afraid to withdraw it. So I would recommend to keep calm and make a withdrawal and see how it goes.
If you have any problems, you can contact us and we'll see what we can do.
Deal? 🙂
za prvé, tato fotka je z bonusu, ve kterém jsem byl a kasino mě vyskočilo ven a když jsem se přihlásil, ve hře nebyl žádný bonus a 0 výher, které jsem již nějaké vyhrál v bonusu! za druhé toto kasino je zmanipulovaný opravdu. Hrál jsem 400 eur a můj zůstatek nepřesáhl 50 eur. 0 opravdu vyhrává! a nakonec vás vždy dostanou ze hry s hrozným zpožděním
first of all this photo is from a bonus that i was in and the casino popped me out and when i logged in there was no bonus in the game and 0 wins that i had already won some in the bonus!second of all this casino is rigged really.i played 400 euros and my balance didnt go over 50 euros.0 wins really!and the last they always get you out of the game with terrible lag
Ahoj,
nejsem si jistý, zda sleduji celý problém, a proto mi dovolte několik otázek. Obvykle to pomůže pochopit.
Při hraní s bonusem jste něco vyhráli, ale po nějaké době byl bonus a výhry pryč. Obvykle je nejlepším způsobem, jak získat přímé vysvětlení, kontaktovat kasino. Můžeme začít spekulovat právě teď, ale možností je příliš mnoho, jako například:
vypršel bonus?
odeslali jste žádost o výběr?
Splnili jste všechny bonusové požadavky (zejména sázení)?
hrál jsi celou dobu podle pravidel? (pravidlo maximální sázky, zakázané hry a tak dále)
Navíc se zdálo, že vaše výhry klesly, ale stále jste přesvědčeni, že hry jsou zmanipulované. Vsadím se, že jste čekali vyšší výhry, že? Upřímně řečeno, tento pocit je zcela normální. Jen snižte svá očekávání; možná se budeš cítit lépe. Představuji si, jak to zní, ale licencovaná kasina prostě nemohou měnit hry při žádné příležitosti.
Hello,
not sure I follow the whole problem, hence, allow me a few questions. It usually helps to understand.
You had won something while playing with the bonus, but after some time, the bonus and the winnings were gone. Usually, the best way to get a direct explanation is to contact the casino. We can start speculating just now, but there are far too many possibilities, such as:
has the bonus expired?
have you submitted a withdrawal request?
have you met all bonus requirements (specifically wagering)?
have you played according to the rules the whole time? (max bet rule, forbidden games, and so on)
Additionally, your winnings seemed to have waned, but you are still convinced the games are rigged. I bet you expected higher winnings, right? Frankly, this feeling is quite normal. Just lower your expectations; you might feel better. I imagine how it sounds, but licensed casinos just can't alter the games on any occasion.
Toto je sázka, kterou jsem udělal a aktivoval bonus ve velkých basách! pak jsem měl nějaké výhry v 5. otočení z celkových 10 a vyskočilo to, a když jsem se přihlásil, nenašel jsem žádný bonus, nezbyly žádné otočení a žádné vydělané peníze! opravdu vtip! !a nemůžu se někde podívat na záznam!
This is the bet i did and activated the bonus in big bass!then i had some winnings on the 5th spin of 10 total and it popped out and when i logged in i found no bonus no spins left and not money earned!joke really!!and i cant watch the replay somewhere!
Zkoušeli jste ohledně toho kontaktovat kasino, jak navrhla Radka? Měli by vám dát nějaké vysvětlení. Pokud se dozvíte něco nového, dejte nám prosím vědět.
Have you tried to contact the casino regarding this, as Radka suggested? They should be able to give you some explanation. Please let us know if you learn something new.
Tuto odpověď mi dali!
opravdu nevidím přehrání bonusu?? to je velký vtip!!
They gave me this answer!
really i cant see the replay of the bonus??that is a big joke!!
Mohli byste nám prosím sdělit, zda dojde po uplynutí 14 hodin k nějaké aktualizaci, jak vám sdělila podpora?
Jinak bych asi navrhoval zkusit podat reklamaci. Co říkáš?
Could you let us know if there will be any update after the 14-hour period, as the support told you, please?
Otherwise, I would probably suggest trying to file a complaint. What do you say?
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém samovyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.