FórumKasinaRabona Casino - všeobecná diskuze

Rabona Casino - všeobecná diskuze (strana 14)

před 2 roky od Radka
|
32575 zobrazení 285 odpovědí |
|
1...13 14 1516
Přidat příspěvek
před 4 měsíci

Ahoj, to je skvělé a děkuji za aktualizaci. Jsme vždy rádi, když můžeme nějak pomoci a pak dostáváme takové novinky. Dejte nám prosím vědět, až obdržíte všechny své peníze. Pokračujte v šíření pozitivních vibrací.

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Dobré ráno. Bohužel Rabona opět začala zdržovat platby a dávat stejné odpovědi a sliby, které se nenaplnily.


Dávají 3 pracovní dny na provedení platby a můj poslední výběr nesplnili


Už se čeká 7 dní. Nechci na to znovu strávit 20 dní čekáním a čtením slibů podpory, které nectí


Prosím, admine, znovu otevřete moji stížnost, abych ji tam aktualizoval (zkoušel jsem tam kliknout na ikonu "znovu otevřít", ale nefungovalo to, protože se nezobrazilo captcha)

Odkaz na stížnost, kterou můžete znovu otevřít:

https://casino.guru/rabona-casino-withdrawal-of-player-s-winnings-has-4


Upraveno autorem před 4 měsíci
Automaticky přeloženo:
wansan
před 4 měsíci

Je nám líto, že se vaše platba ještě jednou zpozdila. Vaši stížnost bohužel nemůžeme znovu otevřít; jen ty můžeš. Napište prosím email na kristina.s@casino.guru pokud se při pokusu o opětovné otevření setkáte s nějakými potížemi.

Pokud máte nějaké aktualizace, dejte nám vědět.

Automaticky přeloženo:
Romi
před 4 měsíci

Dobré ráno


Dnes jsem obdržel platbu. Ještě jednou díky všem v týmu Casino Guru!

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

AHOJ, DOBRÝ DEN, CHTĚL JSEM POŽÁDAT O REFERENCI Z TOHOTO KASINA, POKUD PLATÍ NEBO SE ZPOŽDĚNÍ NEBO NEJDE O NÁKLADNÍ VOZIDLO


Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

AHOJ, DOBRÝ DEN, CHTĚL JSEM POŽÁDAT O REFERENCI Z TOHOTO KASINA, POKUD PLATÍ NEBO SE ZPOŽDĚNÍ NEBO NEJDE O NÁKLADNÍ VOZIDLO


Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Dobrý den, příteli, ano platí. Zpočátku se zdají být velmi byrokratičtí, ověření účtu ve skutečnosti trvá několik dní


S ověřeným účtem trvá platba obvykle 3 až 5 dní (může dojít ke zpoždění, ale platí)


Zde si můžete přečíst poslední stránky tohoto vlákna, kde najdete další názory a případy od ostatních zákazníků


Je to web, který platí, ale je trochu neohrabaný a pomalý v podpoře 🙂

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Dobré ráno


Dnes jsem obdržel platbu. Ještě jednou díky všem v týmu Casino Guru!

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Ahoj. To jsou pozitivní zprávy a děkujeme, že jste nás informovali. Doufám, že pokud budete nadále hrát v tomto kasinu, nebudete mít znovu žádné zpoždění s výběrem. Zajímalo by mě, jestli tam zůstaneš?🤔

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Ahoj. To jsou pozitivní zprávy a děkujeme, že jste nás informovali. Doufám, že pokud budete nadále hrát v tomto kasinu, nebudete mít znovu žádné zpoždění s výběrem. Zajímalo by mě, jestli tam zůstaneš?🤔

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Ahoj Romi, dobrý den. Bohužel budu hledat jiné kasino zde na přidruženém seznamu Casino Guru


Protože tam v Raboně omezili můj sportovní účet na sázky maximálně 5,00. V kasinu to neomezovali, ale jelikož také rád sportuji, jdu hledat jinou stránku, kde bych mohl hrát jak sport, tak kasino s dobrými limity. Děkuji mnohokrát! 😀

Automaticky přeloženo:
wansan
před 3 měsíci

Nemáte zač a chápu vaše rozhodnutí. Ten limit bych na účtu asi taky nechtěl mít, tak bych se poohlédl po něčem lepším. Možná se to s nimi někdy podaří vyřešit a nebudeš to mít uplatněno ani tady, ale pokud najdeš lepší kasino, tak to bude jedno.

Tak hodně štěstí při dalším výběru. ☘️

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Dobrý den, viděl jsem stížnosti a vyděsil jsem se, chci, abyste mi pomohli bez problému vybrat výhru, prosím, stále jsem si neověřil účet a ani jsem nežádal o výběr, protože nedělají výběry v sobotu a neděli.

Automaticky přeloženo:
Příspěvek od Amiri434 byl odstraněn správcem Radka
Důvod: Reklama
juniorbo
před 3 měsíci

Většina stížností je z jiného kasina ze stejné skupiny, ale i tak byla většina stížností vyřešena. Z toho, co jsem vyčetl, jsou prostě pomalé při ověřování účtů a placení. Znám tuto skupinu a byl jsem registrován v jednom z jejich kasin, ale ani jsem nehrál nebo tak něco, protože mi nedovolili ověřit můj účet před vkladem a hraním, výběry zřejmě trvají týden a ověřování také

Automaticky přeloženo:
Příspěvek od Cassinooss1 byl odstraněn správcem Radka
Důvod: Reklama
před 3 měsíci

Dobrý den, viděl jsem stížnosti a vyděsil jsem se, chci, abyste mi pomohli bez problému vybrat výhru, prosím, stále jsem si neověřil účet a ani jsem nežádal o výběr, protože nedělají výběry v sobotu a neděli.

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Dobrý den, myslím, že se zatím není čeho bát a můžete být zatím v klidu. Jak řekl SunsetGaze, většina stížností pochází od kasin ve stejné skupině a většina z nich byla vyřešena.

Požádalo vás však kasino o zaslání ověřovacích dokumentů nebo ještě ne? Pokud ne, možná to ještě není nutné, ale většina kasin o to žádá, když provedete svůj první výběr, takže pokud tak učiníte, možná se vám poté ozvou. Pokud chcete své peníze získat, neměli byste se bát je vybrat. Doporučil bych tedy zachovat klid a odstoupit a uvidíme, jak to půjde.

Pokud máte nějaké problémy, můžete nás kontaktovat a uvidíme, co můžeme dělat.

Obchod? 🙂

Automaticky přeloženo:
Příspěvek od stevechaintouts byl odstraněn
před 3 měsíci

file

za prvé, tato fotka je z bonusu, ve kterém jsem byl a kasino mě vyskočilo ven a když jsem se přihlásil, ve hře nebyl žádný bonus a 0 výher, které jsem již nějaké vyhrál v bonusu! za druhé toto kasino je zmanipulovaný opravdu. Hrál jsem 400 eur a můj zůstatek nepřesáhl 50 eur. 0 opravdu vyhrává! a nakonec vás vždy dostanou ze hry s hrozným zpožděním

Automaticky přeloženo:
stevechai
před 3 měsíci

Ahoj,

nejsem si jistý, zda sleduji celý problém, a proto mi dovolte několik otázek. Obvykle to pomůže pochopit.

Při hraní s bonusem jste něco vyhráli, ale po nějaké době byl bonus a výhry pryč. Obvykle je nejlepším způsobem, jak získat přímé vysvětlení, kontaktovat kasino. Můžeme začít spekulovat právě teď, ale možností je příliš mnoho, jako například:

vypršel bonus?

odeslali jste žádost o výběr?

Splnili jste všechny bonusové požadavky (zejména sázení)?

hrál jsi celou dobu podle pravidel? (pravidlo maximální sázky, zakázané hry a tak dále)

Navíc se zdálo, že vaše výhry klesly, ale stále jste přesvědčeni, že hry jsou zmanipulované. Vsadím se, že jste čekali vyšší výhry, že? Upřímně řečeno, tento pocit je zcela normální. Jen snižte svá očekávání; možná se budeš cítit lépe. Představuji si, jak to zní, ale licencovaná kasina prostě nemohou měnit hry při žádné příležitosti.

Automaticky přeloženo:
Radka
před 3 měsíci

Toto je sázka, kterou jsem udělal a aktivoval bonus ve velkých basách! pak jsem měl nějaké výhry v 5. otočení z celkových 10 a vyskočilo to, a když jsem se přihlásil, nenašel jsem žádný bonus, nezbyly žádné otočení a žádné vydělané peníze! opravdu vtip! !a nemůžu se někde podívat na záznam!

Automaticky přeloženo:
stevechai
před 3 měsíci

Zkoušeli jste ohledně toho kontaktovat kasino, jak navrhla Radka? Měli by vám dát nějaké vysvětlení. Pokud se dozvíte něco nového, dejte nám prosím vědět.

Automaticky přeloženo:
Romi
před 3 měsíci

Tuto odpověď mi dali! file

opravdu nevidím přehrání bonusu?? to je velký vtip!!

Automaticky přeloženo:
stevechai
před 3 měsíci

Mohli byste nám prosím sdělit, zda dojde po uplynutí 14 hodin k nějaké aktualizaci, jak vám sdělila podpora?

Jinak bych asi navrhoval zkusit podat reklamaci. Co říkáš?

Automaticky přeloženo:
1...13 14 1516
Jít na stránkuz 16 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky