DomůFórumKasinaRabona Casino - všeobecná diskuze

Rabona Casino - všeobecná diskuze (strana 24)

121 830 zobrazení 527 odpovědí |
před 3 roky
|
1...23 24 25...27
Přidat příspěvek
DouglasDonisete
před 8 měsíci

RABONA i casino GURÚ si s vaší stížností utřou zadky, uvidíte.

Automaticky přeloženo:
SERGIO_0
před 8 měsíci

Dobré odpoledne. Už nehrajete za Rabonu?

Automaticky přeloženo:
DouglasDonisete
před 8 měsíci

ŽÁDNÝ

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

RABONA i casino GURÚ si s vaší stížností utřou zadky, uvidíte.

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Vážený Sergio_o,

Vidím, že zamítnutí stížnosti nebylo pozitivním výsledkem, ve který jste doufali, ale zdvořile vás žádám, abyste nás přestali zneužívat na našem vlastním fóru. Prostě nemůžeme nikomu pomoci a bohužel záležitosti spojené se sportovním sázením neřešíme. to je celý problém. Je nám líto, že jsme kvůli tomu nemohli pomoci.

Nechceš zkusit nějakou alternativu, prosím?

https://www.bookmakersreview.com/sportsbook-complaint/

https://www.bookmakers.bet/submit-a-complaint/

https://www.top100bookmakers.com/contact-us/

https://www.sportsbookreview.com/sportsbook-complaint/

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Dobrý večer.

Požádal jsem o 2 výběry z kasina Rabona od 22.3.2025 a stále čekají na vyřízení.

Čtu spoustu negativních komentářů o tomto kasinu ohledně výběrů. Mám šanci, že o své peníze přijdu?

Automaticky přeloženo:
Melinaki
před 8 měsíci

Hej.

To je docela těžké odpovědět na tuto otázku, víte. Pokud o tom přemýšlíte, nyní čekáte 4 pracovní dny, takže doufejme, že to nebude trvat dlouho, než dostanete své výhry.

Je však nutné projít KYC? Už vás o tom informovali?

Dejte nám vědět o jakékoli aktualizaci, kterou máte, aby byl informován i náš tým pro stížnosti, a doufejme, že nebude potřeba žádný zásah z naší strany.

Automaticky přeloženo:
Romi
před 8 měsíci

Nežádali mě o nic kromě toho, že dělají vše, co mohou, aby to dokončili.

Lži

Automaticky přeloženo:
Melinaki
před 8 měsíci

Pokud ověření není potřeba, pak doufejme, že brzy dostanete své výhry.

Náš tým pro stížnosti není schopen zasáhnout před uplynutím 14denní lhůty, jak víte, takže počkejme a uvidíme, jak to půjde.

Automaticky přeloženo:
Melinaki
před 8 měsíci

Dobré odpoledne!


Nezaplatí vám. Od 8. března čekám na své platby! Zapomeň na to. Neztrácejte čas sbíráním. Odpověď bude vždy stejná. Vzdát se. Je to podvod, nelegální kasino ve většině zemí. Zločinec. Už jsem to oznámil portugalskému hernímu regulátorovi a státnímu zastupitelství. V Portugalsku probíhají akce na zablokování webu. NEZAPLATÍ VÁM.

Automaticky přeloženo:
DouglasDonisete
před 8 měsíci

Dobré ráno

Dnes jsem dostal zaplaceno.

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Dobré odpoledne!


Nezaplatí vám. Od 8. března čekám na své platby! Zapomeň na to. Neztrácejte čas sbíráním. Odpověď bude vždy stejná. Vzdát se. Je to podvod, nelegální kasino ve většině zemí. Zločinec. Už jsem to oznámil portugalskému hernímu regulátorovi a státnímu zastupitelství. V Portugalsku probíhají akce na zablokování webu. NEZAPLATÍ VÁM.

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Ahoj, když už tak dlouho čekáte, chtěli byste u náspodat stížnost a nechat náš tým, aby se vám pokusil pomoci? Myslím, že by to mohla být dobrá pomoc a kdyby hráč odepsal, že své peníze dostal, možná byste je mohli dostat i vy.

Každopádně, je to váš první výběr? Jak kasino ospravedlnilo tak dlouhé čekání? Museli jste ověřit?

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Měl někdo jiný problém s těmito nesprávnými požadavky KYC? Peníze mám vázané přesně na 4 MĚSÍCE...

Požádali mě o VŠECHNY druhy dokumentů, všechny jsem jim poskytl, jakmile mě požádali.

Všechny byly schváleny kromě historie transakcí. Jednoduše proto, že se mě ptají na špatná data.

V mé historii vkladů na webu jsou pouze 2 vklady provedené na platformě v lednu, jeden 3. ledna 2025 a druhý 4. ledna 2025.


Žádají po mně 2 vklady provedené 4. ledna, nesprávně. Poslal jsem stovky e-mailů, stokrát jsem navštívil živý chat a pokaždé je to stejná obecná odpověď a další zpoždění...


Nyní má můj účet jiné problémy. Karta ověření se již nezobrazuje, a když se zobrazí, při pokusu o opětovné odeslání výpisu zobrazí chybu...


Nevím co dál, snažím se to řešit už 4 měsíce, ale vypadá to, že to chtějí zkomplikovat a vzít zákazníkovi za každou cenu peníze za tak hloupou chybu, kterou sami dělají.

Automaticky přeloženo:
Weress
před 8 měsíci

No, čekání na ověření je opravdu velmi dlouhá doba a je mi líto, že to musíte zažít.

Udělali jste právo odeslat svou stížnost zde. Náš tým do tohoto procesu jistě zasáhne.

Je opravdu zvláštní, že po vás kasino požaduje doklad o vkladu, který jste neprovedli. Právo?

Budu držet palce, ať se to co nejrychleji vyřeší, určitě. 🤞

Automaticky přeloženo:
Romi
před 8 měsíci

Trvá to dlouho, protože požadují nesprávná data vkladu. Myslím, že to může souviset s rozdílem v časovém pásmu, ale na mém účtu je 3. leden a na jiném 4. leden.

Automaticky přeloženo:
Weress
před 8 měsíci

Chápu, ano.

Nebojte se však; náš tým pro stížnosti tomu přijde na kloub.

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Dobré ráno, dne 23. 5. 2025 jsem požádal o výběr 137 eur. Do dnešního dne nic nedorazilo a situace mě začíná dost znepokojovat.


Jak se to dá vyřešit?

Automaticky přeloženo:
vesnadragcevic81
před 6 měsíci

Ahoj, to vždycky záleží na...

Co vám prosím řeklo kasino? Existuje nějaké vyšetřování nebo jiný pádný důvod pro takové zpoždění?

Myslím tím, že v první řadě by bylo skvělé dozvědět se o této záležitosti více podrobností.

Pokud chcete, můžete se zeptat podpory a sdílet její odpověď ve formě snímku obrazovky.

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Ahoj Radko, díky za odpověď. Tady vidíš můj poslední chat, ale každý chat má stejné téma.

file

Zde je e-mail, který jsem poslal na reklamační oddělení Rabona, kde mě ujistili, že to bude vyřízeno před dvěma dny nebo maximálně včera. To se samozřejmě nestalo a dnes ráno jsem napsal znovu.


file

Můžete mi pomoct?

Automaticky přeloženo:
vesnadragcevic81
před 6 měsíci

Buďte trpěliví, možná budou mít hodně práce.

Počkal bych 2-3 dny a pak bych podal reklamaci.

Casino Guru vám jistě pomůže! 🙂

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Ahoj Radko, díky za odpověď. Tady vidíš můj poslední chat, ale každý chat má stejné téma.

file

Zde je e-mail, který jsem poslal na reklamační oddělení Rabona, kde mě ujistili, že to bude vyřízeno před dvěma dny nebo maximálně včera. To se samozřejmě nestalo a dnes ráno jsem napsal znovu.


file

Můžete mi pomoct?

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Děkuji za historii chatu; moc si toho vážím. Zdá se, že kasino bude mít nakonec problém držet krok se všemi žádostmi o výběr. Tedy, nenašel jsem žádné další indicie... Což by vlastně mohlo být dobré znamení.

No, myslím, že si na tuhle situaci stojí za stížnost. Pokud souhlasíte, podejte prosím stížnost zde 👈

Pokud problém zůstane nevyřešen do 14 dnů, moji kolegové ho prošetří.

Zkusíš to, prosím?

Automaticky přeloženo:
1...23 24 25...27
Jít na stránkuz 27 stránek

Přidat příspěvek

flash-message-reviews
Uživatelské recenze – Podělte se o vlastní recenze online kasín a sdílejte své zkušenosti s hráči
PP Forum Xmas Competition flash 2025
Zapojte se do vánoční soutěže s Pragmatic Play – rozdáváme ceny v hodnotě 3 000 USD!

Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu

Odebírejte náš newsletter s informacemi o bonusech bez vkladu, bezplatných turnajích, nových automatech a dalších novinkách.