FórumKasinaRabona Casino - všeobecná diskuze

Rabona Casino - všeobecná diskuze (strana 15)

před 2 roky od Radka
|
43452 zobrazení 343 odpovědí |
|
1...14 15 16...18
Přidat příspěvek
teixeiraandre009
před 2 měsíci

Ahoj,

super, že jste nás tu našli. Pokud tomu dobře rozumím, zpoždění je způsobeno vysokou žádostí o výběr, je to prosím správně?

Obávám se, že neexistuje způsob, jak upravit kapacitu kasina zvenčí. Dovolte mi však popsat myšlenku:

Tento zelený odkaz můžete použít k podání stížnosti na opožděnou platbu; jen zvažte, že kasino to bude muset řešit, aby mohlo pokračovat v řešení. Podle mého názoru, pokud jsou již zpožděny, nejsem si jistý, že tento proces urychlí jejich účinnost, pokud víte, co tím myslím.

No, rozhodnutí je samozřejmě na vás. Jen jsem chtěl, abyste věděli, jaká je situace, a my jsme tu stále, abychom vám pomohli.

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Dobry vecer, cekam 15 dni na vyber z Rabona a zatim nic, kazdy den na chatu pise to same, ale nedavaju lehotu na vyber. Může někdo pomoci?

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Žádám o výběr z Rabona už více než 15 dní a každý den se omlouvají stejně, že se opožďují, ale nikdy neřeknou, kdy a jestli to vloží.

Může někdo pomoci?

Automaticky přeloženo:
emygdiosrenato
před 2 měsíci

Hej. Vidím, že jsi nám napsal ze dvou různých účtů. je to tak? Zkuste použít jen jeden, prosím, abychom mohli pokračovat.

Můžete nám říci, zda je váš účet v tomto kasinu již plně ověřen, nebo čekáte, až projdete procesem?

Někdy se skutečně může stát, že kasino bude přetíženo výběry a bude pozadu, takže doufám, že vaši platbu brzy zpracují.

Samozřejmě jsme tu, abychom jim pomohli v případě, že ne. Pokud si přejete, podejte stížnost zde a náš tým udělá vše pro to, aby byla vyřešena.

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Ahoj všichni, podal jsem 2 žádosti o výběr, jednu 21. 8. a druhou 24. 8. na Raboně.

K dnešnímu dni 30.08. po 7 pracovních dnech a 9 kalendářních dnech mi stále nebylo nic připsáno a výběry stále ČEKAJÍ, zkusil jsem kontaktovat podporu přes Live Chat, ale vždy mi opakují to samé, že je, že dochází ke zpožděním kvůli mnoha žádostem o výběr.

Ale je normální čekat celou tu dobu za 450 eur (250 + 200)? Četl jsem recenze online a obávám se, že jsem přišel o peníze, spoléhám na vás, že problém vyřešíte.


Automaticky přeloženo:
tonymacri2207
před 2 měsíci

Dobrý den, koukám, že se vám podařilo podat reklamaci a je tam zmíněno i to, že kasinům dáváme v těchto případech 14 dní na to, aby vyřešily vše potřebné a peníze hráčům poslaly. Myslíš, že vydržíš, dokud ten čas neuplyne? Poté náš tým kontaktuje kasino a pokusí se pomoci, pokud se nic nezměnilo.

Taky jsem se chtěl zeptat na ověření, ale koukám, že to zatím nebylo potřeba, takže to chápu.

Doufám, že peníze dostanete brzy, pokud se něco změní, dejte mi vědět.


Automaticky přeloženo:
před měsícem

Dobré ráno... Od 11.9. jsem provedl výběr 500 eur od rabonů, které jsem viděl na vašich stránkách, do 18.9. je nevložili...a znovu jsem provedl výběr s IVAN dne 18.9. a dodnes to odeslali...poslala jsem zprávu a píšou jen promiň za zpoždění...už mě nebaví jen se omlouvat a nedat peníze při přebírání, to je ok

Automaticky přeloženo:
Christinap
před měsícem

Dobrý den, proč jste nakonec změnili způsob platby? Bylo nutné, abyste byli ověřeni kasinem?

Vidím, že navzdory všemu stále nemáte peníze a dáváme kasinům 14 dní na to, aby vše vyřešili a poslali peníze hráči. Pravděpodobně bych přemýšlel o podání stížnosti u nás a náš tým se vám pokusí pomoci, protože se dlouho nic nedělo a stále dostáváte stejnou odpověď.

Pokud máte zájem, můžete jej podatzde na tomto odkazu . ⬅️

Myslíte, že to stojí za to?

Automaticky přeloženo:
Jaro
před měsícem

Musel jsem změnit způsob výběru, protože jsem změnil bankovní kartu a řekli mi, abych provedl výběr přes IBAN. Kasino mě nepožádalo o identifikaci. Téměř každý den, kdy píšu SMS, mi říkají, že je vše v pořádku

Automaticky přeloženo:
Christinap
před měsícem

Pak chápu, proč jsi změnil metodu. Pokud vám to kasino doporučilo, je to pravděpodobně lepší způsob. Také, pokud nepotřebují ověření, je to v pořádku, protože pokud potřebují dokumenty a ověřit vás, tak se to určitě stane.

Tak co myslíte, dáte tomu ještě čas nebo půjdete na reklamaci?

Automaticky přeloženo:
Jaro
před měsícem

Myslím, že bychom měli pokračovat ve stížnosti, protože ok 500 euro není 20 000..Také nedávejte limit, pokud ho nemohou dodržet..A četl jsem tu spoustu špatných věcí o kasinu. A je mi smutno, že se to musí dělat místo toho, aby měli pravdu. Děkuji mnohokrát!

Automaticky přeloženo:
Christinap
před měsícem

Možná by bylo nejlepší zmínit, že naši specialisté se například zapojí, jakmile je pravděpodobnost vyřešení záležitosti drasticky nízká nebo pokud hráč bojuje déle než 14 celých dní. Číst negativní zkušenosti ostatních je znervózňující, ale ve vztahu ke stížnostem na tom příliš nezáleží. Myslím, že byste to měli vědět, abyste se vyhnuli překvapení. Takže vzhledem k tomu, že Vaše stížnost již byla podána, přeji Vám samozřejmě spravedlivé vyřešení.

Bylo vám někdy řečeno, proč k těmto problémům došlo? Omlouvám se, pokud jsem tuto informaci přehlédl.

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Jediné, co mi řekli, je, že dochází ke zpožděním ve výběrech. Děkuji za váš zájem

Automaticky přeloženo:
Christinap
před měsícem

Tak snad se jim to brzy podaří vyřešit a peníze dostanete.

Jak však vidím ve vaší stížnosti , náš tým již začal s vyšetřováním, takže buďte trpěliví a věřím, že brzy uvidíme nějaký pokrok.

Automaticky přeloženo:
Romi
před měsícem

Doufám, že to vyjde. Právě jsem jim poslal zprávu a oni říkají znovu to samé. Jsem velmi unavený. Není možné, aby věděli, jak vzít peníze, ale nedat zisky!

Automaticky přeloženo:
Christinap
před měsícem

Očividně ti už asi nemají co říct, tak zkus být trpělivý a uvidíme, jak se to vyvine. Pokud se nic významného nestane, náš tým se pokusí zasáhnout.

Hodně štěstí. ☘️

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Dnes jsem jim znovu poslal zprávu a odpověď byla tato



Dnes ráno jsme o tom byli informováni. Dovolte mi, abych se nejprve jménem naší stránky omluvil za vážné zpoždění, které naši hráči zaznamenali, a ujistil vás, že transakční oddělení okamžitě a co nejdříve dokončí všechny výběry pro naše členy. Doufám, že své výhry obdržíte rychle a budete šťastně pokračovat ve hře.


Vše je již v plném proudu, jak nás informovali, a nebude se dále zdržovat. Buďte prosím trochu trpělivější, protože očekáváme, že většina výběrů bude dokončena mezi dneškem a zítřkem! Omlouváme se za dočasné nepříjemnosti, děkujeme za pochopení a komunikaci!


A zeptám se... když peníze nepřijdou, můžeme něco dělat??? Dnes končíme 14 dní od chvíle, kdy jsem provedl 2. pokus o výběr a 3 týdny od prvního týdne.. Děkuji

Automaticky přeloženo:
Christinap
před měsícem

Takže to vypadá, že kasino by to mělo zvládnout, tak uvidíme.

Pokud se nic nezmění, náš tým bude kontaktovat kasino, aby vysvětlil, co se děje, a doufejme, že zaplatí co nejdříve.

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Dobře. Pokud chcete, ozvěte se, protože uplynulo 14 dní a nevidím, že by řekli pravdu, že splátka bude provedena dnes

Automaticky přeloženo:
Christinap
před měsícem

Nebojte se, náš tým udělá vše, co je v tomto případě nutné. Jsou to oni, kdo bude kontaktovat kasino, takže sledujte vývoj a budete vědět, co se stane dál. 😉

Automaticky přeloženo:
1...14 15 16...18
Jít na stránkuz 18 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky