FórumKasinaRabona Casino - všeobecná diskuze

Rabona Casino - všeobecná diskuze (strana 15)

před 2 roky od Radka
|
32549 zobrazení 285 odpovědí |
|
1...14 15 16
Přidat příspěvek
Romi
před 3 měsíci

Ano, budu

Automaticky přeloženo:
stevechai
před 3 měsíci

Budeme čekat.

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Dobrý den, před pár dny jsem psal, že jsem se o stránku trochu bál a nyní, když je to dnes 14 pracovních dnů, co jsem odeslal dokumenty, o které žádali a nic neověřují, řekli mi, že moje fotka s mým ID a já jsem to poslal na mail, protože to mi řekli a v průběhu těch dní mi řekli nejprve od 24 hodin do 72 hodin, pak od 3 dnů do 5 a pak od 5 do 10 a teď naposledy mi řekli od 15 do 30, nevím Jestli mi nechtějí zaplatit nebo tak něco protože jinak jim nerozumím hrozná stránka prosím jestli mi poradíte

Automaticky přeloženo:
juniorbo
před 2 měsíci

Dobrý den, i v tomto případě doporučuji reklamaci.

Pokud máte zájem, stačí kliknout sem.

Nepovažuji za vhodné, aby vás kasino stále seznamovalo s různými časovými rámcemi, a rozhodně pro mě není skvělé nechat je po dobu 1 měsíce ověřovat váš průkaz totožnosti s fotografií.

Takže bych určitě pokračoval a podal stížnost a náš tým se pokusí pomoci.

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 2 měsíci

Dobrý den, snažím se reklamovat, ale když napíšu nějaký dopis, začne se mazat a nedovolí mi psát

Automaticky přeloženo:
juniorbo
před 2 měsíci

Zůstává situace stále stejná, prosím? Měli byste se pokusit vymazat soubory cookie a mezipaměť v počítači a dejte nám vědět, zda se problém vyřeší. Zde počkáme na vaši odpověď.

Automaticky přeloženo:
Romi
před 2 měsíci

Dobrý den, podařilo se mi reklamovat, děkuji za radu

Automaticky přeloženo:
juniorbo
před 2 měsíci

To je skvělé. Můžete to také nyní aktualizovat, prosím? Nick potřebuje vědět nějaké další informace. Stačí k tomu použít tento odkaz.

Dostali jste nějaké vysvětlení, proč je proces ověření zpožděn?

Automaticky přeloženo:
Romi
před 2 měsíci

Dobrý den, ano odpověděli mi, řekli, že musím poslat dokumenty znovu a že vymažete soubory cookie a mezipaměti, což jsem již udělal a zůstává to stejné, nedovolí mi nic odeslat, protože jsem toho poslal mnoho před pár dny

file

Automaticky přeloženo:
juniorbo
před 2 měsíci

Mluvili jste s podporou o tom, že problém je opět stejný? Chtěl bych vědět, co by mohlo být důvodem. Dejte nám prosím vědět, kdykoli se dozvíte něco nového.

Automaticky přeloženo:
Romi
před 2 měsíci

Už jsem s nimi mluvil, řekli mi, abych udělal to samé, co mi řekli v e-mailu, udělal jsem to a je to tak stále; Řekl jsem jim to a oni mi řekli, že už mluvili s osobou, která to má na starosti a že mi pošlou email a zatím nic, nevím jestli mi pošlou nebo jestli se to má vyplnit čas, protože mi údajně řekli, že můj účet uzavřou, pokud jej neověřím do 30 dnů od odeslání svých dokumentů, a dobře, vložil jsem tam peníze a bylo by velmi špatné, aby se stránka chovala ke svým klientům, že způsob, jak jen vyhrát

Automaticky přeloženo:
juniorbo
před 2 měsíci

Vím, že to není nejlepší postup, ale zdá se mi, že budete ve spěchu, takže jste se pokusili o přístup k účtu z jiného prohlížeče nebo zařízení? Možná by mohl pomoci i režim ikognito. Může to fungovat pro soubory, které se mají nahrát.

Nebo možná, aby pochopili problém z vašeho pohledu, což je obvykle skutečný problém, pořídil bych videozáznam, který ukazuje, že nemůžete postupovat podle tohoto postupu.

v každém případě jsem rád, že jste reklamaci podal. Musí být hrozné nevědět, co dělat, postrádat instrukce.

Automaticky přeloženo:
Radka
před 2 měsíci

Dobrý den, ano, vstoupil jsem a dobře, kasino Rabona již není potřeba. Po 20 dnech provedla odpovídající ověření a splatnost platby, děkujeme.

Automaticky přeloženo:
juniorbo
před 2 měsíci

To je opravdu skvělé slyšet. Děkujeme za aktualizaci vaší stížnosti. Doufám, že odteď bude vše v pořádku. Pokud budete něco potřebovat, dejte nám vědět.

Automaticky přeloženo:
před 4 týdny

Dobré odpoledne,

Chtěl bych vás informovat, že Casino Rabona se mi snaží zaplatit více než dva týdny.

Kontaktuji chat a říkají, že jsou pozadu s platbami.

Poslal jsem e-mail na podporu a nedostal jsem žádnou odpověď.

Může někdo pomoci?

Upraveno autorem před měsícem
Automaticky přeloženo:
teixeiraandre009
před 4 týdny

Ahoj,

super, že jste nás tu našli. Pokud tomu dobře rozumím, zpoždění je způsobeno vysokou žádostí o výběr, je to prosím správně?

Obávám se, že neexistuje způsob, jak upravit kapacitu kasina zvenčí. Dovolte mi však popsat myšlenku:

Tento zelený odkaz můžete použít k podání stížnosti na opožděnou platbu; jen zvažte, že kasino to bude muset řešit, aby mohlo pokračovat v řešení. Podle mého názoru, pokud jsou již zpožděny, nejsem si jistý, že tento proces urychlí jejich účinnost, pokud víte, co tím myslím.

No, rozhodnutí je samozřejmě na vás. Jen jsem chtěl, abyste věděli, jaká je situace, a my jsme tu stále, abychom vám pomohli.

Automaticky přeloženo:
před 3 týdny

Dobry vecer, cekam 15 dni na vyber z Rabona a zatim nic, kazdy den na chatu pise to same, ale nedavaju lehotu na vyber. Může někdo pomoci?

Automaticky přeloženo:
před 3 týdny

Žádám o výběr z Rabona už více než 15 dní a každý den se omlouvají stejně, že se opožďují, ale nikdy neřeknou, kdy a jestli to vloží.

Může někdo pomoci?

Automaticky přeloženo:
emygdiosrenato
před 3 týdny

Hej. Vidím, že jsi nám napsal ze dvou různých účtů. je to tak? Zkuste použít jen jeden, prosím, abychom mohli pokračovat.

Můžete nám říci, zda je váš účet v tomto kasinu již plně ověřen, nebo čekáte, až projdete procesem?

Někdy se skutečně může stát, že kasino bude přetíženo výběry a bude pozadu, takže doufám, že vaši platbu brzy zpracují.

Samozřejmě jsme tu, abychom jim pomohli v případě, že ne. Pokud si přejete, podejte stížnost zde a náš tým udělá vše pro to, aby byla vyřešena.

Automaticky přeloženo:
před 2 týdny

Ahoj všichni, podal jsem 2 žádosti o výběr, jednu 21. 8. a druhou 24. 8. na Raboně.

K dnešnímu dni 30.08. po 7 pracovních dnech a 9 kalendářních dnech mi stále nebylo nic připsáno a výběry stále ČEKAJÍ, zkusil jsem kontaktovat podporu přes Live Chat, ale vždy mi opakují to samé, že je, že dochází ke zpožděním kvůli mnoha žádostem o výběr.

Ale je normální čekat celou tu dobu za 450 eur (250 + 200)? Četl jsem recenze online a obávám se, že jsem přišel o peníze, spoléhám na vás, že problém vyřešíte.


Automaticky přeloženo:
1...14 15 16
Jít na stránkuz 16 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky