Dobrý den, před pár dny jsem psal, že jsem se o stránku trochu bál a nyní, když je to dnes 14 pracovních dnů, co jsem odeslal dokumenty, o které žádali a nic neověřují, řekli mi, že moje fotka s mým ID a já jsem to poslal na mail, protože to mi řekli a v průběhu těch dní mi řekli nejprve od 24 hodin do 72 hodin, pak od 3 dnů do 5 a pak od 5 do 10 a teď naposledy mi řekli od 15 do 30, nevím Jestli mi nechtějí zaplatit nebo tak něco protože jinak jim nerozumím hrozná stránka prosím jestli mi poradíte
Hello, I wrote a few days ago that I was a little afraid about the page and now that today marks 14 business days since I sent the documents they asked for and they do not verify anything, they told me that a photo of me with my ID and I sent it to the mail because that's what they told me and over the course of those days they first told me from 24 hours to 72 hours, then from 3 days to 5 and then from 5 to 10 and now lastly they told me from 15 to 30, I don't know If they don't want to pay me or something because otherwise I don't understand them, terrible page, please if you can help me
Hola, escribí hace unos días sobre que tenía un poco de miedo por la página y pues ahora que hoy se cumple 14 días hábiles desde que envié los documentos que me pidieron y no me verifican nada, me dijeron que faltaba una foto de mi con mi DNI y la envié al correo porque asi me dijeron y en el transcurso de esos dias me dijeron primero de 24 horas a 72 horas, luego de 3 dias a 5 y luego de 5 a 10 y ahora último me dijeron de 15 a 30, nose si no me quieren pagar o algo porq por sino no les entiendo, pésima pagina, por favor si me pueden ayudar
Dobrý den, i v tomto případě doporučuji reklamaci.
Pokud máte zájem, stačí kliknout sem.
Nepovažuji za vhodné, aby vás kasino stále seznamovalo s různými časovými rámcemi, a rozhodně pro mě není skvělé nechat je po dobu 1 měsíce ověřovat váš průkaz totožnosti s fotografií.
Takže bych určitě pokračoval a podal stížnost a náš tým se pokusí pomoci.
Hi, in this case I would also recommend to lodge a complaint.
If you are interested, just click here.
I don't find it convenient for the casino to keep introducing you to different timeframes and it's certainly not cool for me to have them verify your photo ID for 1 month.
So I would definitely go ahead and file a complaint and our team will try to help.
Dobrý den, snažím se reklamovat, ale když napíšu nějaký dopis, začne se mazat a nedovolí mi psát
Hello, I am trying to make the complaint but when I write some letter, it begins to be erased and it does not let me write
Hola, estoy intentando hacer la queja pero al escribir alguna letra, está misma se empieza a borrar y no me deja escribir
Zůstává situace stále stejná, prosím? Měli byste se pokusit vymazat soubory cookie a mezipaměť v počítači a dejte nám vědět, zda se problém vyřeší. Zde počkáme na vaši odpověď.
Does the situation still remain the same, please? You should try to clear the cookies and the cache on your computer and let us know if the issue gets fixed. We'll wait for your reply here.
Dobrý den, podařilo se mi reklamovat, děkuji za radu
Hello, I was able to make the complaint, thanks for the advice
Hola, ya pude hacer la queja, gracias por el consejo
To je skvělé. Můžete to také nyní aktualizovat, prosím? Nick potřebuje vědět nějaké další informace. Stačí k tomu použít tento odkaz.
Dostali jste nějaké vysvětlení, proč je proces ověření zpožděn?
Thats great. May you update it now as well, please? Nick needs to know some additional information. Just use this link to do so.
Did you get any explanation about why the verification process is delayed?
Dobrý den, ano odpověděli mi, řekli, že musím poslat dokumenty znovu a že vymažete soubory cookie a mezipaměti, což jsem již udělal a zůstává to stejné, nedovolí mi nic odeslat, protože jsem toho poslal mnoho před pár dny
Hello, yes they answered me, they said that I have to send the documents again and that you delete the cookies and caches, which I already did and it remains the same, it won't let me send anything, because I sent it many days ago
Hola si me respondieron, dijeron que tengo que mandar los documentos de nuevo y que borres los cookies y caches, lo cual ya lo hice y pues sigue igual, no me deja mandar nada, porque yo envié hace muchos días
Mluvili jste s podporou o tom, že problém je opět stejný? Chtěl bych vědět, co by mohlo být důvodem. Dejte nám prosím vědět, kdykoli se dozvíte něco nového.
Have you talked to the support about the issue being the same again? Would like to know what could be the reason. Please let us know whenever you learn something new.
Už jsem s nimi mluvil, řekli mi, abych udělal to samé, co mi řekli v e-mailu, udělal jsem to a je to tak stále; Řekl jsem jim to a oni mi řekli, že už mluvili s osobou, která to má na starosti a že mi pošlou email a zatím nic, nevím jestli mi pošlou nebo jestli se to má vyplnit čas, protože mi údajně řekli, že můj účet uzavřou, pokud jej neověřím do 30 dnů od odeslání svých dokumentů, a dobře, vložil jsem tam peníze a bylo by velmi špatné, aby se stránka chovala ke svým klientům, že způsob, jak jen vyhrát
I already talked to them, they told me to do the same thing they told me in the email, I did it and it's still like that; I told them that and they told me that they had already spoken to the person in charge of that and that they would send me an email and so far nothing, I don't know if they will send me or if it is to fill up time because supposedly they told me that they would close my account if I didn't verify it in the 30 days since I sent my documents, and well, I deposited money there and it would be very bad for the page to treat its clients that way just to win
Ya hable con ellos, me dijeron que haga lo mismo que me dijeron el mail, lo hice y aun sigue así; les comente eso y me dijeron que ya habían hablado al que se encarga de eso y que me enviarían un mail y pues hasta ahorita nada, no se si me mandaran o es para hacer tiempo porque supuestamente me dijeron que me cerrarían la cuenta sino la verifico en los 30 días desde que mande mis documentos, y pues yo deposite dinero ahí y seria muy mal por la pagina tratar de esa manera a sus clientes solo por ganar
Vím, že to není nejlepší postup, ale zdá se mi, že budete ve spěchu, takže jste se pokusili o přístup k účtu z jiného prohlížeče nebo zařízení? Možná by mohl pomoci i režim ikognito. Může to fungovat pro soubory, které se mají nahrát.
Nebo možná, aby pochopili problém z vašeho pohledu, což je obvykle skutečný problém, pořídil bych videozáznam, který ukazuje, že nemůžete postupovat podle tohoto postupu.
v každém případě jsem rád, že jste reklamaci podal. Musí být hrozné nevědět, co dělat, postrádat instrukce.
I know it's not the best practice, but to me, it seems you're about to be in a rush, so have you tried to access the account from a different browser or device? Maybe an icognito mode might also help. It may work for the files to be uploaded.
Or perhaps, to make them understand the issue from your perspective, which is usually the real problem, I would capture a video recording showing you can't follow the procedure.
in any case, I'm glad you submitted the complaint. It must be terrible not to know what to do, lacking instructions.
Dobrý den, ano, vstoupil jsem a dobře, kasino Rabona již není potřeba. Po 20 dnech provedla odpovídající ověření a splatnost platby, děkujeme.
Hello, yes, I entered, and well, the Rabona casino is no longer needed. After 20 days, it did the corresponding verification and the payment due, thank you.
Hola, si entre, y bueno ya no hace falta el casino rabona después de 20 días me hizo la verificación correspondiente y el pago debido, gracias
To je opravdu skvělé slyšet. Děkujeme za aktualizaci vaší stížnosti. Doufám, že odteď bude vše v pořádku. Pokud budete něco potřebovat, dejte nám vědět.
That is really great to hear. Thank you for updating your complaint as well. I hope everything will be okay from now on. If you need anything, let us know.
Dobré odpoledne,
Chtěl bych vás informovat, že Casino Rabona se mi snaží zaplatit více než dva týdny.
Kontaktuji chat a říkají, že jsou pozadu s platbami.
Poslal jsem e-mail na podporu a nedostal jsem žádnou odpověď.
Může někdo pomoci?
Good afternoon,
I would like to inform you that Casino Rabona has been trying to pay me for more than two weeks.
I contact the chat and they say they are behind on payments.
I sent an email to support and got no reply.
Can anyone help?
Boa tarde,
Venho informar que o casino Rabona está à mais de duas semanas para efetuar o meu pagamento.
Entro em contato com o chat e dizem que estão com atraso nos pagamentos.
Enviei um email para o suporte e não obtive resposta.
Alguém pode ajudar?
Ahoj,
super, že jste nás tu našli. Pokud tomu dobře rozumím, zpoždění je způsobeno vysokou žádostí o výběr, je to prosím správně?
Obávám se, že neexistuje způsob, jak upravit kapacitu kasina zvenčí. Dovolte mi však popsat myšlenku:
Tento zelený odkaz můžete použít k podání stížnosti na opožděnou platbu; jen zvažte, že kasino to bude muset řešit, aby mohlo pokračovat v řešení. Podle mého názoru, pokud jsou již zpožděny, nejsem si jistý, že tento proces urychlí jejich účinnost, pokud víte, co tím myslím.
No, rozhodnutí je samozřejmě na vás. Jen jsem chtěl, abyste věděli, jaká je situace, a my jsme tu stále, abychom vám pomohli.
Hello,
great that you have found us here. If I understand correctly the delay is cause due to a high withdrawal requeast, is that correct, please?
I fear there is no way to adjust casino capacity from outside. Let me describe a thought, however:
You may use this green link to file a complaint regarding delayed payment; just consider that the casino will have to address it in order to proceed further with the resolution. In my opinion, if they are already delayed, I am not sure this process will speed their effectiveness, if you know what I mean.
Well, the decision is yours, of course. I just wanted you to know the situation, and we are still here to help.
Dobry vecer, cekam 15 dni na vyber z Rabona a zatim nic, kazdy den na chatu pise to same, ale nedavaju lehotu na vyber. Může někdo pomoci?
Good evening, I've been waiting 15 days for a withdrawal from Rabona and so far nothing, every day the chat says the same thing, but they don't give a deadline for making the withdrawal. Can anyone help?
Boa noite, estou há 15 dias esperando um saque do Rabona e até o momento nada, todos os dias o chat fala a mesma coisa, mas não dão um prazo para realizar o saque. Alguém pode ajudar?
Žádám o výběr z Rabona už více než 15 dní a každý den se omlouvají stejně, že se opožďují, ale nikdy neřeknou, kdy a jestli to vloží.
Může někdo pomoci?
I've been requesting a withdrawal from Rabona for over 15 days now, and every day they give the same excuse that they're behind schedule, but they never say when or if they're going to deposit it.
Can anyone help?
Faz mais de 15 dias que solicitei um saque na Rabona, e todos os dias dão a mesma desculpa que estão em atraso, mas nunca falam quando e se vão depositar.
Alguém pode ajudar?
Hej. Vidím, že jsi nám napsal ze dvou různých účtů. je to tak? Zkuste použít jen jeden, prosím, abychom mohli pokračovat.
Můžete nám říci, zda je váš účet v tomto kasinu již plně ověřen, nebo čekáte, až projdete procesem?
Někdy se skutečně může stát, že kasino bude přetíženo výběry a bude pozadu, takže doufám, že vaši platbu brzy zpracují.
Samozřejmě jsme tu, abychom jim pomohli v případě, že ne. Pokud si přejete, podejte stížnost zde a náš tým udělá vše pro to, aby byla vyřešena.
Hey. I can see that you wrote us from two different accounts. Is that right? Try to use just one, please, so we can follow up.
Can you tell us if your account is fully verified yet at this casino, or are you waiting to go though the process?
It actually can happen sometimes that a casino would be overloaded by withdrawals and fall behind, so I hope that they will process your payment shortly.
Of course we are here to help in case they don't. Just file a complaint here if you wish, and our team will do their best to get it solved.
Ahoj všichni, podal jsem 2 žádosti o výběr, jednu 21. 8. a druhou 24. 8. na Raboně.
K dnešnímu dni 30.08. po 7 pracovních dnech a 9 kalendářních dnech mi stále nebylo nic připsáno a výběry stále ČEKAJÍ, zkusil jsem kontaktovat podporu přes Live Chat, ale vždy mi opakují to samé, že je, že dochází ke zpožděním kvůli mnoha žádostem o výběr.
Ale je normální čekat celou tu dobu za 450 eur (250 + 200)? Četl jsem recenze online a obávám se, že jsem přišel o peníze, spoléhám na vás, že problém vyřešíte.
Hello everyone, I made 2 withdrawal requests, one on 08/21 and the other on 08/24 on Rabona.
As of today 08/30 after 7 working days and 9 calendar days have passed I have still not been credited with anything and the Withdrawals are still PENDING, I tried to contact support via Live Chat but they always repeat the same things to me, that is, that there are delays due to the many withdrawal requests.
But is it normal to wait all this time for 450 euros (250 + 200)? I read reviews online and I'm afraid I lost my money, I rely on you to solve the problem.
Salve a tutti, ho effettuato 2 richieste di Prelievo una il 21/08 e l 'altra il 24/08 su Rabona.
Ad oggi 30/08 dopo che sono passati 7 giorni lavorativi e 9 solari non mi è stato accreditato ancora nulla e i Prelievi risultano ancora IN ATTESA, ho provato a contattare l'assistenza tramite Live Chat ma mi ripete sempre le stesse cose ovvero che ci sono dei ritardi per le tante richieste di prelievi.
Ma è normale aspettare tutto questo tempo per 450 euro (250 + 200 ) ? Ho letto delle recensioni online e ho paura di aver perso i miei soldi, mi affido a voi per la risoluzione del problema.
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém samovyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.