Dobrý den, koukám, že se vám podařilo podat reklamaci a je tam zmíněno i to, že kasinům dáváme v těchto případech 14 dní na to, aby vyřešily vše potřebné a peníze hráčům poslaly. Myslíš, že vydržíš, dokud ten čas neuplyne? Poté náš tým kontaktuje kasino a pokusí se pomoci, pokud se nic nezměnilo.
Taky jsem se chtěl zeptat na ověření, ale koukám, že to zatím nebylo potřeba, takže to chápu.
Doufám, že peníze dostanete brzy, pokud se něco změní, dejte mi vědět.
Hello, I see that you have managed to file a complaint and it is also mentioned there that we give casinos 14 days in these cases to resolve everything that is necessary and send the money to the players. Do you think you can hold out until that time passes ? After that, our team will contact the casino and try to help if nothing has changed.
I also wanted to ask about verification but I see it hasn't been needed yet, so I understand.
I hope the money gets to you soon, if anything changes let me know.