FórumKasinaRabona Casino - všeobecná diskuze

Rabona Casino - všeobecná diskuze (strana 6)

před 2 roky od Radka
|
41150 zobrazení 327 odpovědí |
|
1...5 6 7...17
Přidat příspěvek
Anonymized534
před 8 měsíci

Porušil jsem 150 dní abstinence.. to je zase od začátku jedno a už to neporušuji ničím chci žít svobodně bez závislostí

Automaticky přeloženo:
Thomas3333
před 8 měsíci

Přesně a je to návykové, hraju už 5 let a teď jsem prohrál jmění!! Než jsem začal hrát online kasina a je mi 64 let, nikdy bych nevložil € do automatu. Jen jsem přestal sledovat televizi a nepracoval

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Protože mě přijali k otevření nového účtu a přijetí vkladu, v čem je problém a jak se nazývá duplicitní účet? Duální účet je považován, když máte dva aktivní účty.m

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Ahoj. Řekl bych, že to Nigel shrnul dobře, a pokud bys chtěl další vysvětlení, klidně se ptej. Zatím by podle mého názoru bylo asi nejlepší počkat a uvidíme, čeho náš reklamační tým dosáhne. Je to asi lepší, než dělat nějaké spekulace.

Automaticky přeloženo:
Romi
před 8 měsíci

Nevím, jak funguje reklamační tým. Mluví s kasinem a oni se snaží najít řešení? Je to poprvé co se mi to stalo!!

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Porušil jsem 150 dní abstinence.. to je zase od začátku jedno a už to neporušuji ničím chci žít svobodně bez závislostí

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Narazil jsem zde na vaše vlákno 👈, takže možná by bylo lepší psát o jiných záležitostech, které se netýkají přímo kasina Rabona, tamhle, aby se ostatní hráči v tomto oficiálním vláknu nezmátli. Bylo by to možné 🙏?

Automaticky přeloženo:
Romi
před 8 měsíci

Co bych měl dělat?

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Nevím, jak funguje reklamační tým. Mluví s kasinem a oni se snaží najít řešení? Je to poprvé co se mi to stalo!!

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Ahoj. Mohu se vám pokusit pomoci, abyste lépe porozuměli tomu, jak náš tým pro stížnosti funguje. Poté, co hráč podá stížnost, začne tým „vyšetřovat", jak bych to mohl nazvat. Nejprve se to snaží vyřešit i bez kontaktování kasina, udělají vše, co je v jejich silách, a později se v případě potřeby snaží kontaktovat konkrétní kasino. Není to vždy jednoduché, ale vždy dělají vše pro to, aby byla stížnost vyřešena. Během celého tohoto procesu tým stížností komunikuje s hráčem o krocích, které provádějí a informuje jej o všech nových informacích, které nashromáždil.

Mohlo by toto vysvětlení trochu objasnit, jak náš tým pro stížnosti funguje, co říkáte?


Automaticky přeloženo:
Romi
před 8 měsíci

Ano, teď už naprosto chápu, co myslíš, proto odpověď na mou stížnost a stížnost čeká na vyřízení.. děkuji, ať se ve vývoji mého případu stane cokoliv..🙏🙏🙏

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Co bych měl dělat?

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Hej, omlouvám se, že jsem tě zmátl. Jen jsem chtěl říct, že když už máte druhé vlákno, bylo by lepší probrat nějaké soukromé záležitosti, pokud bych je tak mohl nazvat, tam. Jen návrh, nic jiného.

Automaticky přeloženo:
Romi
před 8 měsíci

filefilefilefilefile

Automaticky přeloženo:
Romi
před 8 měsíci

Poslal jsem vám snímky obrazovky, že mi dají všechny peníze

Automaticky přeloženo:
Romi
před 8 měsíci

file

Automaticky přeloženo:
Romi
před 8 měsíci

Poslal jsem chaty, řekli, že mi zaplatí všechny moje peníze.. mám nějakou šanci být ospravedlněn??

Automaticky přeloženo:
Thomas3333
před 8 měsíci

Vážený hráč,

Poskytněte prosím všechny související snímky obrazovky a informace prostřednictvím stížnosti ( použijte tento odkaz 👈). Toto je jen fórum, kde se bavíme o aktuálním dění. Na fóru se neděje žádné řešení, takže nemůžeme jednoduše předpokládat, co se stane. Pokud kasino potvrdí, že peníze dostanete, nemáme důvod tomu nevěřit.

Doufám, že chápete.

Automaticky přeloženo:
Radka
před 8 měsíci

Nejde mi je poslat a nevím proč..

Automaticky přeloženo:
Romi
před 8 měsíci

Poslal jsem všechno, kam jsi mi teď řekl, abych čekal nějakou naději? Nebo je má naděje nadobro ztracena?

Automaticky přeloženo:
Radka
před 8 měsíci

Poslal jsem vše, co jste mi řekl v mé stížnosti

Automaticky přeloženo:
Radka
před 8 měsíci

Dobrý večer. Kdy dostanu aktuální informace o mém případu? Poslal jsem snímky obrazovky na stránku, kde jsem podal stížnost.

Automaticky přeloženo:
Thomas3333
před 8 měsíci

Ahoj. Jsme rádi, že jste aktualizovali náš tým pro stížnosti. 👌 Teď vidím, že je řada na vás, abyste odpověděli na další otázky, abyste mohli pokračovat. Udělejte tak prosím zde 👈 a uvidíme, jak se případ vyvine.

Automaticky přeloženo:
Romi
před 8 měsíci

Dobrý večer. Můj případ je otevřený a odpovídám na vše, na co se ptají ve stížnosti, jen nechápu, proč uběhne tolik dní bez odpovědi? Je moje stížnost na kasino v procesu prošetřování? Je nějaká šance získat své výhry zpět?

Automaticky přeloženo:
1...5 6 7...17
Jít na stránkuz 17 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky