DomůFórumKasinaRabona Casino - všeobecná diskuze

Rabona Casino - všeobecná diskuze (strana 6)

121 877 zobrazení 527 odpovědí |
před 3 roky
|
1...5 6 7...27
Přidat příspěvek
Anonymized534
před rokem

Porušil jsem 150 dní abstinence.. to je zase od začátku jedno a už to neporušuji ničím chci žít svobodně bez závislostí

Automaticky přeloženo:
Thomas3333
před rokem

Přesně a je to návykové, hraju už 5 let a teď jsem prohrál jmění!! Než jsem začal hrát online kasina a je mi 64 let, nikdy bych nevložil € do automatu. Jen jsem přestal sledovat televizi a nepracoval

Automaticky přeloženo:
před rokem

Protože mě přijali k otevření nového účtu a přijetí vkladu, v čem je problém a jak se nazývá duplicitní účet? Duální účet je považován, když máte dva aktivní účty.m

Automaticky přeloženo:
před rokem

Ahoj. Řekl bych, že to Nigel shrnul dobře, a pokud bys chtěl další vysvětlení, klidně se ptej. Zatím by podle mého názoru bylo asi nejlepší počkat a uvidíme, čeho náš reklamační tým dosáhne. Je to asi lepší, než dělat nějaké spekulace.

Automaticky přeloženo:
Romi
před rokem

Nevím, jak funguje reklamační tým. Mluví s kasinem a oni se snaží najít řešení? Je to poprvé co se mi to stalo!!

Automaticky přeloženo:
před rokem

Porušil jsem 150 dní abstinence.. to je zase od začátku jedno a už to neporušuji ničím chci žít svobodně bez závislostí

Automaticky přeloženo:
před rokem

Narazil jsem zde na vaše vlákno 👈, takže možná by bylo lepší psát o jiných záležitostech, které se netýkají přímo kasina Rabona, tamhle, aby se ostatní hráči v tomto oficiálním vláknu nezmátli. Bylo by to možné 🙏?

Automaticky přeloženo:
Romi
před rokem

Co bych měl dělat?

Automaticky přeloženo:
před rokem

Nevím, jak funguje reklamační tým. Mluví s kasinem a oni se snaží najít řešení? Je to poprvé co se mi to stalo!!

Automaticky přeloženo:
před rokem

Ahoj. Mohu se vám pokusit pomoci, abyste lépe porozuměli tomu, jak náš tým pro stížnosti funguje. Poté, co hráč podá stížnost, začne tým „vyšetřovat", jak bych to mohl nazvat. Nejprve se to snaží vyřešit i bez kontaktování kasina, udělají vše, co je v jejich silách, a později se v případě potřeby snaží kontaktovat konkrétní kasino. Není to vždy jednoduché, ale vždy dělají vše pro to, aby byla stížnost vyřešena. Během celého tohoto procesu tým stížností komunikuje s hráčem o krocích, které provádějí a informuje jej o všech nových informacích, které nashromáždil.

Mohlo by toto vysvětlení trochu objasnit, jak náš tým pro stížnosti funguje, co říkáte?


Automaticky přeloženo:
Romi
před rokem

Ano, teď už naprosto chápu, co myslíš, proto odpověď na mou stížnost a stížnost čeká na vyřízení.. děkuji, ať se ve vývoji mého případu stane cokoliv..🙏🙏🙏

Automaticky přeloženo:
před rokem

Co bych měl dělat?

Automaticky přeloženo:
před rokem

Hej, omlouvám se, že jsem tě zmátl. Jen jsem chtěl říct, že když už máte druhé vlákno, bylo by lepší probrat nějaké soukromé záležitosti, pokud bych je tak mohl nazvat, tam. Jen návrh, nic jiného.

Automaticky přeloženo:
Romi
před rokem

filefilefilefilefile

Automaticky přeloženo:
Romi
před rokem

Poslal jsem vám snímky obrazovky, že mi dají všechny peníze

Automaticky přeloženo:
Romi
před rokem

file

Automaticky přeloženo:
Romi
před rokem

Poslal jsem chaty, řekli, že mi zaplatí všechny moje peníze.. mám nějakou šanci být ospravedlněn??

Automaticky přeloženo:
Thomas3333
před rokem

Vážený hráč,

Poskytněte prosím všechny související snímky obrazovky a informace prostřednictvím stížnosti ( použijte tento odkaz 👈). Toto je jen fórum, kde se bavíme o aktuálním dění. Na fóru se neděje žádné řešení, takže nemůžeme jednoduše předpokládat, co se stane. Pokud kasino potvrdí, že peníze dostanete, nemáme důvod tomu nevěřit.

Doufám, že chápete.

Automaticky přeloženo:
Radka
před rokem

Nejde mi je poslat a nevím proč..

Automaticky přeloženo:
Romi
před rokem

Poslal jsem všechno, kam jsi mi teď řekl, abych čekal nějakou naději? Nebo je má naděje nadobro ztracena?

Automaticky přeloženo:
Radka
před rokem

Poslal jsem vše, co jste mi řekl v mé stížnosti

Automaticky přeloženo:
Radka
před rokem

Dobrý večer. Kdy dostanu aktuální informace o mém případu? Poslal jsem snímky obrazovky na stránku, kde jsem podal stížnost.

Automaticky přeloženo:
Thomas3333
před rokem

Ahoj. Jsme rádi, že jste aktualizovali náš tým pro stížnosti. 👌 Teď vidím, že je řada na vás, abyste odpověděli na další otázky, abyste mohli pokračovat. Udělejte tak prosím zde 👈 a uvidíme, jak se případ vyvine.

Automaticky přeloženo:
Romi
před rokem

Dobrý večer. Můj případ je otevřený a odpovídám na vše, na co se ptají ve stížnosti, jen nechápu, proč uběhne tolik dní bez odpovědi? Je moje stížnost na kasino v procesu prošetřování? Je nějaká šance získat své výhry zpět?

Automaticky přeloženo:
1...5 6 7...27
Jít na stránkuz 27 stránek

Přidat příspěvek

flash-message-reviews
Uživatelské recenze – Podělte se o vlastní recenze online kasín a sdílejte své zkušenosti s hráči
PP Forum Xmas Competition flash 2025
Zapojte se do vánoční soutěže s Pragmatic Play – rozdáváme ceny v hodnotě 3 000 USD!

Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu

Odebírejte náš newsletter s informacemi o bonusech bez vkladu, bezplatných turnajích, nových automatech a dalších novinkách.