Přesně tak, ale jako většina online hazardních hráčů nebudete šťastní, dokud nedostanete své peníze!! Je to nervózní čas čekání
Exactly but like most gamblers online you won't be happy until you get your cash!! It's a nervous time waiting
Jen velmi nervózní období, jak jsi řekl... a sakra to čekání je zabíjení.
Just very nervous period as you said.. and damn it this waiting is killing..
Ακριβώς πολύ νευρική περίοδος όπως το είπατε.. και να τα πάρω αυτή η αναμονή σκοτώνει..
Je to pěkná částka na výhru, ale je normální být nervózní ještě víc, když jste si mysleli, že jste je prohráli. Dobře se vyspi!! 😄
It's a nice amount of money to win but it's normal to be nervous even more so when you thought you'd lost it. Sleep well!! 😄
Dobrou noc, budu znovu aktualizovat průběh. Děkuji mnohokrát..
Good night I will update the progress again. Thank you very much..
Καληνύχτα θα ενημερώσω εκ νέου την εξέλιξη. Ευχαριστώ πολύ..
Dobrý večer, měl jsem účet na raboně a udělal jsem chybu v překladu a zablokoval se.. Neměl jsem žádné prostředky. Včera jsem si udělal nový účet a udělal vklad a oni to normálně přijali. Vyhrál jsem a mám na účtu 1800 € a uzavřeli ho jako duplikát.. ale duplicitní znamená, když máte dva účty, a já jim vysvětluji a oni to nechápou.. Říkám jim, co bude s mými penězi ? Protože pokud to byl duplikát, neměli jste mě nechat provést vklad.. Chci své peníze.. řekli, že je předali příslušnému oddělení, chci, abyste mi pomohli.
Good evening, I had an account on rabona and I made a mistake in the translation and it got blocked.. I had no funds. Yesterday I made a new account and made a deposit and they accepted it normally. I won and I have €1,800 in my account and they closed it as a duplicate.. but duplicate means when you have two accounts, and I explain to them and they don't understand.. I tell them what will happen with my money? Because if it was a duplicate you shouldn't have let me make a deposit.. I want my money.. they said they forwarded it to the relevant department, I want you to help me..
Καλησπέρα είχα λογαριασμό στην rabona και έκανα λάθος στην μετάφραση και έγινε αποκλεισμός.. δεν είχα κεφάλαια. Εχθές έκανα νέο λογαριασμό και έκανα κατάθεση και την δέχτηκαν κανονικά. κέρδισα και έχω 1.800€ στον λογαριασμό μου και τον κλείσανε ως διπλότυπο.. αλλά διπλότυπο σημαίνει όταν έχεις δύο λογαριασμούς, και τους εξηγώ και δεν καταλαβαίνουν.. τους λέω με τα χρήματα μου τι θα γίνει; Γιατί εάν ήταν διπλοτυπος δεν έπρεπε να με αφήσετε να κάνω κατάθεση.. θέλω τα χρήματα μου.. είπαν το προώθησαν στο αρμόδιο τμήμα, θέλω να με βοηθήσετε..
Geia sou. Mohl byste prosím upřesnit, o jaké kasino mluvíte? Tady jsi mě opravdu zmátl. "Dobrý večer, měl jsem účet na raboně a udělal jsem chybu..." - zde jste napsal Rabona Casino, ale poslal jste příspěvek do vlákna 1Win Casino. Prosím, řekněte nám, který to je, abychom předešli případným chybám 🙏.
Ve skutečnosti jsem si přečetl všechny vaše příspěvky zde v tomto vlákně, abych získal všechny informace o problému s tímto kasinem. Rád bych začal s vaším duplicitním účtem. Vždy je dobré ověřit si u podpory, že předchozí účet byl zrušen, nebo se jich dokonce zeptat před vkladem na nový účet. Mohl bych říci, že mít více účtů je v každém kasinu považováno za porušení podmínek. Zejména pokud používáte jiný e-mail, telefonní číslo nebo například adresu, kasino není vždy schopno určit, že tam již máte účet. Uvidíme, jak to vyřeší, a doufám, že vše bude tak, jak podpora slíbila. Dejte nám prosím vědět 🙏.
Geia sou. Could you, please, specify which casino are you talking about? You have got me really confused here. "Good evening, I had an account on rabona and I made a mistake..." - here you wrote Rabona Casino, but you posted to a 1Win Casino thread. Please, tell us which one is it, so we can prevent any mistakes 🙏.
I actually have read all your posts here in this thread, to get all the information about the issue with this casino. I would like to start with the duplicate account of yours. It is always good to check with the support that the previous account was closed, or even ask them before you deposit to the new account. To have multiple accounts is considered as a breach of terms in every casino, I could say. Especially if you use a different email, phone number, or even address, for example, the casino is not always able to determine that you already have an account there. Let's see, how they're going to solve this, and I hope that everything will be as promised by the support. Please let us know 🙏.
Dobrý večer a omlouvám se za chybu.. problém je s kasinem rabona. Udělal jsem chybu v překladu a tohle byl zákaz. Pak jsem si vytvořil nový účet se stejnými údaji, ale s jiným e-mailem a telefonním číslem.. duplicitní účet je, když mám 2 aktivní účty. Na starém účtu a na novém s € jsem ztratil spoustu peněz 100 Udělal jsem 1 830 EUR a můj vklad přijali normálně, stejně jako výběr zbývajících 500 EUR.. po hodině byl účet uzavřen jako duplikát, vysvětlil jsem jim, jak se věci mají, včera mi zaručili, že můj případ odešla na finanční oddělení a oni mi připíší všechny peníze, které mám uvnitř.. čekám..
Good evening and sorry for the mistake.. the problem is with rabona casino. I had made a mistake in the translation and this was a ban. Then I made a new account with the same details but a different email and phone number.. the duplicate account is when I have 2 active accounts.. I had lost a lot of money in the old Account, and in the new one with €100 I made €1,830 and they accepted my deposit normally , as well as the withdrawal of the outstanding €500.. after an hour the account was closed as a duplicate, I explained to them how things are, they guaranteed me yesterday that my case has gone to the financial department, and they will credit me with all money i have inside.. i'm on a wait..
Καλησπέρα και συγγνώμη για το λάθος.. το πρόβλημα είναι στο rabona casino. Είχα κάνει λάθος στην μετάφραση και έγινε αυτό αποκλεισμός. Εν συνεχεία έκανα νέο λογαριασμό με ίδια στοιχεία αλλά άλλο email και αριθμό τηλεφώνου.. ο διπλοτυπος λογαριασμός είναι όταν έχω 2 ενεργούς λογαριασμούς.. είχα χάσει πολλά χρήματα στον παλιό Λογαριασμό, και στον καινούργιο με 100€ τα έκανα 1.830€ δέχτηκαν την κατάθεση μου κανονικά, καθώς και την ανάληψη των 500€ που είναι εκρρεμης.. μετά από μια ώρα έκλεισε ο λογαριασμός ως διπλοτυπος, τούς εξήγησα πως είναι τα πράγματα, μου εγγυήθηκαν χθές, πως η υπόθεση μου έχει πάει στο οικονομικό τμήμα, και θα μου πιστώνουν όλα τα χρήματα που έχω μέσα.. είμαι σε μια αναμονή..
Právě mi řekli, že moje výhry byly zrušeny a nedávají mi je. Je to 1850 €, co mám dělat, jsem velmi naštvaný..
They just told me that my winnings have been canceled and they are not giving them to me. It's €1,850, what should I do, I'm very upset..
Μόλις μου είπαν πως ακυρώθηκαν τα κέρδη μου και δεν μου τα δίνουν. Είναι 1.850€ τι θα κάνω είμαι στεναχωρημένος πολύ..
Jen mi odpověděli, že moje výhry byly zrušeny.. Je mi smutno, že nevím, co mám dělat..
They just replied that my winnings have been cancelled.. I'm sad I don't know what to do..
Μόλις μου απάντησαν πως τα κέρδη μου ακυρώθηκαν.. είμαι στεναχωρημένος δεν ξέρω τι να κάνω..
Ach ne, to je špatná zpráva, SLIMY lidé z podpory řekli, že vám zaplatí, a pak to vzali. Pokud máte více účtů a porušujete smluvní podmínky, nemůžete teď nic moc dělat. Vypadá to tedy jako odpis?
Oh no that's bad news the SLIMY people n support said they were going to pay you then took it away. Nothing much you can do now if it's for having multiple accounts and breaking the terms and conditions. Looks like a write off then?
Nevím, řekli, že mi dají jen zálohu.. Jsem naštvaná, protože jsem si neudělala dvojitý účet, jen jeden byl uzavřen a já udělal další
I don't know they said they will only give me the deposit.. I'm upset because I didn't make a double account, just one was closed and I made another
Δεν ξέρω είπαν θα μου δώσουν μόνο την κατάθεση.. είμαι στεναχωρημένος γιατί δεν έκανα διπλό λογαριασμό, απλά έκλεισε ο ένας και έκανα άλλον
Pokud jste to zavřeli, nemůžete si udělat další pod jiným e-mailem, porušili jste jejich pravidla a oni vás za to trestají. Pokud dostanete svůj vklad zpět, to je něco.
If you closed it you can't just make another under a different email you broke their rules and they are punishing you for it. If you get your deposit back that is something.
Nevím, řekli, že mi dají jen zálohu.. Jsem naštvaná, protože jsem si neudělala dvojitý účet, jen jeden byl uzavřen a já udělal další
I don't know they said they will only give me the deposit.. I'm upset because I didn't make a double account, just one was closed and I made another
Δεν ξέρω είπαν θα μου δώσουν μόνο την κατάθεση.. είμαι στεναχωρημένος γιατί δεν έκανα διπλό λογαριασμό, απλά έκλεισε ο ένας και έκανα άλλον
Dobrý večer a omlouvám se za chybu.. problém je s kasinem rabona. Udělal jsem chybu v překladu a tohle byl zákaz. Pak jsem si vytvořil nový účet se stejnými údaji, ale s jiným e-mailem a telefonním číslem.. duplicitní účet je, když mám 2 aktivní účty. Na starém účtu a na novém s € jsem ztratil spoustu peněz 100 Udělal jsem 1 830 EUR a můj vklad přijali normálně, stejně jako výběr zbývajících 500 EUR.. po hodině byl účet uzavřen jako duplikát, vysvětlil jsem jim, jak se věci mají, včera mi zaručili, že můj případ odešla na finanční oddělení a oni mi připíší všechny peníze, které mám uvnitř.. čekám..
Good evening and sorry for the mistake.. the problem is with rabona casino. I had made a mistake in the translation and this was a ban. Then I made a new account with the same details but a different email and phone number.. the duplicate account is when I have 2 active accounts.. I had lost a lot of money in the old Account, and in the new one with €100 I made €1,830 and they accepted my deposit normally , as well as the withdrawal of the outstanding €500.. after an hour the account was closed as a duplicate, I explained to them how things are, they guaranteed me yesterday that my case has gone to the financial department, and they will credit me with all money i have inside.. i'm on a wait..
Καλησπέρα και συγγνώμη για το λάθος.. το πρόβλημα είναι στο rabona casino. Είχα κάνει λάθος στην μετάφραση και έγινε αυτό αποκλεισμός. Εν συνεχεία έκανα νέο λογαριασμό με ίδια στοιχεία αλλά άλλο email και αριθμό τηλεφώνου.. ο διπλοτυπος λογαριασμός είναι όταν έχω 2 ενεργούς λογαριασμούς.. είχα χάσει πολλά χρήματα στον παλιό Λογαριασμό, και στον καινούργιο με 100€ τα έκανα 1.830€ δέχτηκαν την κατάθεση μου κανονικά, καθώς και την ανάληψη των 500€ που είναι εκρρεμης.. μετά από μια ώρα έκλεισε ο λογαριασμός ως διπλοτυπος, τούς εξήγησα πως είναι τα πράγματα, μου εγγυήθηκαν χθές, πως η υπόθεση μου έχει πάει στο οικονομικό τμήμα, και θα μου πιστώνουν όλα τα χρήματα που έχω μέσα.. είμαι σε μια αναμονή..
Ahoj.
To je v pořádku, nebojte se. Myslím, že teď máš jiné věci k přemýšlení. Ať tak či onak, jen jsem vás chtěl informovat, že vaše stížnost byla přijata a bude vyřízena co nejdříve. Naši specialisté se na to podívají, jen se nedržte velkých očekávání, prosím. Řekněme, že jste udělali chybu.
Hello.
That's ok, don't worry. I imagine you now have other things to think about. Either way, I just wanted to let you know that your complaint was received and will be handled as soon as possible. Our specialists will look into it, just do not hold on to high expectations, please. Let's say you made a mistake.
Jakmile zavřete účet, což bylo pravděpodobně proto, že jste utrpěli ztráty a málo výher, většina kasin vás nechce nechat znovu otevřít. Otevřeli jste si další s novým e-mailem a telefonním číslem a napálili jste je, abyste si u nich mohli otevřít další účet. Pravděpodobně si všimli, že vaše IP adresa nebo způsob výběru je stejný jako váš uzavřený účet. Porušili jste jejich T@C a vypadá to, že propadnete své výhry a oni vám mohou vrátit váš vklad. Nevidím, že je toho hodně, co můžete udělat
Once you close an account which was probably because you suffered losses and not many wins, most casinos are reluctant to let you reopen it. You opened another with a new email and phone number and duped them into letting you open another account with them. They probably noticed that your IP address or method of withdrawal was the same as your closed account. You broke their T@Cs and it looks like you will Hace to forfeit your winnings and they may give you your deposit back. Can't see there is much you can do
Také si myslím, že v takové situaci bude těžké něco udělat. Obvykle, když má hráč takové myšlenky, je vždy nejlepší předem kontaktovat podporu a zjistit, zda je možné znovu otevřít účet nebo vytvořit nový. Protože pokud si hráč otevře další účet bez jakýchkoliv informací, je to bohužel porušení pravidel.
Uvidíme však, co náš tým zjistí a jak to nakonec dopadne. Přehrávači rozhodně držím palce, ale v tomto případě jsem spíše skeptický. 😥
I also think it will be difficult to do something in such a situation. Usually when a player has such thoughts it is always best to contact support beforehand to see if it is possible to reopen the account or create a new one. Because if a player opens another account without any information, it is unfortunately a violation of the rules.
However, let's see what our team will find out and how it will turn out in the end. I'm definitely keeping my fingers crossed for the player, but in this case I'm rather skeptical. 😥
Protože mě přijali k otevření nového účtu a přijetí vkladu, v čem je problém a jak se nazývá duplicitní účet? Duální účet je považován, když máte dva aktivní účty.m
Since they accepted me to open a new account and accept the deposit then what is the problem and what is a duplicate account called? A dual account is considered when you have two active accounts.m
Εφόσον δέχτηκαν να ανοίξω νέο λογαριασμό και να δεχτούν την κατάθεση τότε που είναι το πρόβλημα και πως λέγεται διπλοτυπος λογαριασμός; Διολοτυπος λογαριασμός θεωρείται όταν έχεις δύο ενεργούς λογαριασμούς.μ
Ne, pokud jste požádali o uzavření účtu, kasina se zdráhají, pokud vám nikdy nedovolí otevřít si další účet, jakmile jeden zavřete, a jak jsem řekl dříve, zobrazila se stejná adresa nebo způsob vkladu nebo výběru. Bohužel jste porušili jejich podmínky a cena, kterou zaplatíte, je, že jste bohužel o své výhry přišli
Not if you asked for the account to be closed, casinos are reluctant if not never allow you to open another account once you have closed one and it as I said before showed same up address or deposit or withdrawal method. Unfortunately you broke their terms and conditions and the price to pay is you lost your winnings unfortunately
To je v pořádku, bylo to nadobro, přestat hazardovat s tím bastardem, který zničil svět...
It's okay, it was for good, to stop gambling the bastard that has ruined the world...
Δεν πειράζει ήταν για καλό, για να κόψω τον τζόγο τον σιχαμενο που έχει καταστρέψει τον κόσμο...
Nemáš chybu!! Šel jsem 67 dní a pak jsem podlehl hraní znovu a byl to stejný postup s novým kasinem, nejprve se spoustou bonusů a cashoutů, pak mrtvých zatočení a když dostanete bonus, je to nesmysl. Už toho mám dost, taky jsem ten účet zavřel a už to není ono. Jedu na dovolenou na Menorcu s penězi, se kterými obvykle sázím, a místo toho, abych plýtval časem a penězi v online kasinu, se učím španělsky
Your not wrong!! I went 67days and then succumbed to play again and it was the same procedure with a new casino lots of bonuses and cashouts at first then dead spins and when you get a bonus it's rubbish. I've had enough also I closed that account and that's it no more. I'm going on holiday to Menorca with the money I usually gamble with and I'm learning Spainish instead of wasting my time and money at an online casino
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.