FórumKasinaRabona Casino - všeobecná diskuze

Rabona Casino - všeobecná diskuze (strana 4)

před 2 roky od Radka
|
16789 zobrazení 236 odpovědí |
|
1...3 4 5...12
Přidat příspěvek
paokarakef
před 5 měsíci

V tomto případě by mě zajímalo, kde je problém s vaším dokumentem. Pokud se vás však kasino zeptalo, odkud jste získali své prostředky, zjevně měli něco podezřelého. Přesto, pokud máte pocit, že se z vaší strany nic špatného nestalo a všechny dokumenty jsou v pořádku, řeklo vám kasino také, proč je nechce přijmout?

Každopádně bych doporučil podat stížnost zde na tomto odkazu, jak jsem zmínil: https://casinoguru-gr.com/parapona/ola

Náš tým se vám také pokusí pomoci ve vaší situaci.

Budete pokračovat nebo to projednáte s právníkem, jak jste naznačil?

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 5 měsíci

Dobrý večer pane Jaro, dnes přijali poslední doklad, nicméně účet pokračuje a stagnuje, Tzn., že je zmrazený a nemůže přistoupit k výběru, řekli mi, že se na to podívají a doklady jim pošlou, ale vysvětluji jim, že jsi je přijal, dostal jsi všechny dokumenty, poslední dnes, proč účet nepostupuje? a oni mi odpoví, že se na to příslušné oddělení ještě podívá..... a dostanu odpověď na email, mezitím na emaily nikdo neodpovídá a ani žádné emaily neposílají..


Automaticky přeloženo:
paokarakef
před 5 měsíci

Chápu vaše obavy, ale pokud říkáte, že poslední dokument byl přijat, myslím, že by se věci mohly v příštích několika dnech pohnout kupředu, a to je dobré znamení. Pochopitelně budete muset být trpělivější s tím, co vám kasino odepíše a zda bude váš účet v pořádku. Pokud ano, pevně věřím, že budete moci provést výběr a obdržet své peníze.

Neváhejte mě tedy průběžně informovat o tom, jak vše probíhá a jestli jste zase o krok napřed. Budu čekat.

Automaticky přeloženo:
damian34
před 4 měsíci

Dobrý den, vidím, že máte potíže s výběrem peněz. Rád bych začal tím, že kasinům dáváme 14 dní na vyřešení takového procesu. Myslím si však, že to může souviset i s prázdninami a dovolenou zaměstnanců, a proto to může nějakou dobu trvat, a proto vám kasino nemusí být schopno dát pevný termín.

Přesto kasino podobné situace v minulosti řešilo a hráči se nakonec svých peněz úspěšně dočkali. Také bezpečnostní index kasina je poměrně vysoký a proto si myslím, že to může být způsobeno tím, co jsem napsal.

Zkusme být tedy chvíli trpěliví, průběžně kontrolujte, v jaké fázi jsou vaše výběry a pokud kasino stále dokola opakuje to samé a uplyne čas, který jsem zmínil výše, pokusíme se vám pomoci.

Bude to možné?

Automaticky přeloženo:
Radka
před 2 měsíci

Dobrý večer, měl jsem účet na raboně a udělal jsem chybu v překladu a zablokoval se.. Neměl jsem žádné prostředky. Včera jsem si udělal nový účet a udělal vklad a oni to normálně přijali. Vyhrál jsem a mám na účtu 1800 € a uzavřeli ho jako duplikát.. ale duplicitní znamená, když máte dva účty, a já jim vysvětluji a oni to nechápou.. Říkám jim, co bude s mými penězi ? Protože pokud to byl duplikát, neměli jste mě nechat provést vklad.. Chci své peníze.. řekli, že je předali příslušnému oddělení, chci, abyste mi pomohli.

Automaticky přeloženo:
Thomas3333
před 2 měsíci

Duplicitní účet neznamená, že bezohledné kasino nepřijme váš vklad. Bude to však znamenat, že vám zabaví výhry, pokud budou chtít, a zavřou váš účet bez možnosti postihu. Použili jste stejný e-mail a telefonní číslo, když jste otevřeli druhý účet? Pokud ano, nemělo se to stát, ale stalo se. Pokud si přečtete T@Cs všech kasin, všichni říkají, že kdokoli, kdo má více účtů, bude zavřen a výhra bude zabavena. Tak fungují online kasina

Automaticky přeloženo:
Anonymized534
před 2 měsíci

Ne, použil jsem jiný e-mail a telefonní číslo.

Automaticky přeloženo:
Thomas3333
před 2 měsíci

Proto vám bylo povoleno otevřít si další účet. Musíte buď duplikovat své telefonní číslo adresy nebo způsob vkladu/výběru a možná vás dokonce dostali na vaši url adresu. Ať tak či onak, jak jsem uvedl, většina, ne-li každé kasino, přísně dodržuje pravidlo duplicitního účtu, zejména pokud chcete výplatu. Pokud jste jim řekli, když jste otevřeli druhý účet, že chcete, aby byl první uzavřen, mohlo to být jiné

Automaticky přeloženo:
Anonymized534
před 2 měsíci

Měl jsem na mysli IP adresu

Automaticky přeloženo:
Anonymized534
před 2 měsíci

Teď jsou zřejmě peníze pryč, doufám, že nic..

Automaticky přeloženo:
Thomas3333
před 2 měsíci

Ano, nepřekvapuje mě.

Automaticky přeloženo:
Anonymized534
před 2 měsíci

Mluvil jsem s nimi na chatu. A potvrdili mi, že žádost, která přišla na finanční oddělení, je vrátit všechny peníze, které jsem měl, a těch 1 800 EUR, jen zvlášť 500 EUR, protože jsem měl čas podat žádost o výběr. Zeptal jsem se jí, zda je to pravda a neklamou mě, protože chci vědět, abych si nedělal naděje, a řekl mi, že se nemusím bát, že dostaneš zpět všechny peníze, které jsi měl na svém účtu.. Pořídil jsem také snímky obrazovky.

Automaticky přeloženo:
Thomas3333
před 2 měsíci

Takže tam vracíte své vklady a ne váš zisk? Což zní správně pro porušení duplicitního účtu

Automaticky přeloženo:
Anonymized534
před 2 měsíci

Ne, potvrdili mi, že mi vrátí celou částku, kterou jsem v ní tehdy měl. Všechny peníze 1 830 €. Zeptal jsem se jí, jestli si je jistá tím, co říká! A on mi odpověděl ano, tato akce byla dána finančnímu oddělení, že dostanete zpět všechny peníze, které jste v té době měli.. Nevím, co říct a jestli si ze mě dělá srandu.. řekl mi, že tohle rozhodnutí vyšlo v poledne a dostanu všechny své peníze..

Automaticky přeloženo:
Thomas3333
před 2 měsíci

Výsledek!! S ohledem na porušení. 😁

Automaticky přeloženo:
Anonymized534
před 2 měsíci

Co tím myslíš, že jsem nepochopil??

Automaticky přeloženo:
Anonymized534
před 2 měsíci

Chceš říct, že mi lžou?

Automaticky přeloženo:
Thomas3333
před 2 měsíci

Ne, říkám, že je to všechno dobré. V Anglii používáme termín Result! Když se vám naskytne dobrá příležitost

Automaticky přeloženo:
Anonymized534
před 2 měsíci

Teď už chápu.. ano, nevím, proč by mi lhal.. asi mluví pravdu.. ale jak mi to připíšou? Pořád tomu nevěřím. Našli chybu?

Automaticky přeloženo:
Thomas3333
před 2 měsíci

Nevím, ale pokud říkají, že vám zaplatí, je to dobré. Výběr proběhne vámi zvolenou metodou, moje současné kasino je bankovní převod, ne že bych v poslední době vybíral moc 😂

Automaticky přeloženo:
1...3 4 5...12
Jít na stránkuz 12 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky