V tomto případě by mě zajímalo, kde je problém s vaším dokumentem. Pokud se vás však kasino zeptalo, odkud jste získali své prostředky, zjevně měli něco podezřelého. Přesto, pokud máte pocit, že se z vaší strany nic špatného nestalo a všechny dokumenty jsou v pořádku, řeklo vám kasino také, proč je nechce přijmout?
Každopádně bych doporučil podat stížnost zde na tomto odkazu, jak jsem zmínil: https://casinoguru-gr.com/parapona/ola
Náš tým se vám také pokusí pomoci ve vaší situaci.
Budete pokračovat nebo to projednáte s právníkem, jak jste naznačil?
In this case, I wonder where the problem with your document is. However, if the casino asked you where you got your funds from, they obviously had something suspicious. Nevertheless, if you feel that nothing wrong has happened on your part and all the documents are in order, did the casino also tell you why they don't want to accept them ?
Anyway, I would recommend to file a complaint here on this link as I mentioned: https://casinoguru-gr.com/parapona/ola
Our team will also try to help you in your situation.
Are you going to go ahead or are you going to take it up with a lawyer as you indicated ?