DomůFórumKasina1win Casino - všeobecná diskuze

1win Casino - všeobecná diskuze (strana 24)

před 3 roky od oscarhorche14
|
134 435 zobrazení 718 odpovědí |
|
1...23 24 25...37
před rokem

Děkuji, přepošlu to do správného sektoru, používám sdílenou síť, kde se všichni neznají, a několikrát jsem se k telefonu připojil přes Wi-Fi. Je prakticky nemožné, abych si byl jistý, že kdekoli jsem byl od roku 2022 do dneška, někdo s účtem na platformě také používal stejnou síť.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Vzhledem k tomu, že jste nehráli s bonusem, tak si myslím, že by to mohl být problém, podejte stížnost a počkejte, až na ni kasino zareaguje, nezbývá nic jiného, než čekat a spolupracovat, když vás reklamační specialista požádá o informace. Hodně štěstí 😁

Automaticky přeloženo:
před rokem

dobré ráno A kde mám bezdep????

Automaticky přeloženo:
před rokem

Potřebovat pomoc

Automaticky přeloženo:
před rokem

Už je to hodně dní, co mi firma 1 WIN nevyplatila, překročil jsem tam vícero zálohami 4 tisíce realů, email jsem už přeposlal na ochranku a oni nemůžou nic řešit, absolutně nic. (V STANOVENÉM TERMÍNU JE JIŽ PLYNULE)



Je tam cca 4 tisíce realů, řekli, že jsem porušil pravidla a nereagují na vrácení peněz, tato firma KRÁDE, mám všechny vklady, ID účtu a tisky jsou zde.



Pokud již zákazníka nechcete, jednoduše účet zrušte, ALE VRAŤTE PENÍZE, nekradte.

jediná odpověď Po analýze je


" váš účet byl zablokován z důvodu porušení pravidla .9.7. Sekce Všeobecné obchodní podmínky (dále - Pravidla): Pokud se účastník sázení dopustí podvodného jednání vůči sázkové společnosti (více účtů, používání softwaru pro automatizaci sázení, hraní v arbitrážních situacích, pokud herní účet není využíván pro sázení, zneužívání věrnostních programů apod.), sázková společnost si vyhrazuje právo takové akce ZASTAVIT

podvodný.



Striktně dodržujeme pravidla a vyzýváme naše hráče, aby dělali totéž. Proto nikdy nevynášíme nepodložené soudy."



Dobře. Pojďme k doložkám



17.1.3. účet zákazníka souvisí s aktuálně zablokovaným účtem, v takovém případě budeme mít právo účet zrušit bez ohledu na to, jak souvisí, a úplně zablokovat účetní údaje tohoto účtu. S výjimkou případů uvedených ve smlouvě bude zůstatek na účtu zákazníka vrácen v určité lhůtě, ihned po odeslání objednávky a inkasování dlužné částky zákazníkovi;



JIŽ NECHCI ÚČET NA 1WIN, CHCI SVOJE STÁVAJÍCÍ PENÍZE NA ÚČTU.. KTERÝ PŘESAHUJE 4 TISÍCE SKUTEČNOSTÍ, S TĚMITO KLAUZULY 9,7, KTERÉ JIŽ NEPROŠLO 14. DNE, UŽ NECHTĚJTE. POUZE ÚČET ZABLOKOVANÝ.. MOŽNÁ ZŮSTANE, ALE ŽÁDÁM SVOJE PENÍZE, ANI JSEM JE NEVYBRALA JEN JSEM JE VLOŽIL A VSADIL.



NÁSLEDUJÍCÍ ÚDAJE..



ID 18644210



přiložené dokumenty k opětovnému ověření vlastnictví.


POZNÁMKA: CHCI PENÍZE VE SVÉM PIXU NECHCI ODBLOKOVANÝ ÚČET , PROTOŽE NEJSTE SÁZKA, KRADETE CO NENÍ VAŠE. TAKŽE Z PŘÍDAVNÉHO JMÉNA, KTERÉ BYSTE MĚLI MÍT NA PAMĚTI, VÍTE, CO JSTE.


TOTO NEEXISTUJE, ŽÁDÁM SVOJE PENÍZE. A JE TAM!


VKLAD JSEM A NENECHAJÍ MĚ JI VYBRAT..


UDĚLEJTE ÚČETNICTVÍ, JEN TO UDĚLEJTE A VIDÍTE, JSEM UŽ UŽ TATO NESPRAVEDLNOST UNEVANÝ, VOLÁM A NEPOMOHUJÍ MI, NAPISÍM EMAIL A MLUVÍ SE JEN O TOMTO klauzuli 9.7, ALE CO MÉ VKLADY? ČÁSTKA MÉHO ÚČTU? MÁM KAŽDÝ VÝTAŽEK KAŽDÉHO CENTU VLOŽENÝ...


No, pokud jsem udělal chybu, ať účet zavřou, ale buďte spravedliví, protože můj účet je z roku 2022 a jsme v roce 2023, zdá se mi, že čekali, až vložím, ale ponechají si své částky na účtu.


ŽÁDÁM JEN TO, CO JE MOJE!

Automaticky přeloženo:
před rokem

Ahoj, vidím, že SunsetGaze vám již doporučil podat stížnost , což jste učinili. Přečetl jsem si, jaký je váš problém, a také jsem viděl, že by to mohl být problém ve sdílené síti. Náš tým se však na váš případ podívá a uvidí, co se dá dělat. Doporučil bych nehrát na podobných sítích, protože pak můžete zažít takové problémy.

Navíc vám kasino neřeklo konkrétně, co jste porušili, pouze vám sdělilo Podmínky, ano?

No, zatím si budeme muset počkat, jak se situace vyvine a kam se náš tým dostane. Doufám, že se to brzy vyřeší. Pokud máte něco nového, dejte nám vědět.

Automaticky přeloženo:
před rokem

dobré ráno A kde mám bezdep????

Automaticky přeloženo:
před rokem

Ahoj, taky máš nějaké starosti? Nevím přesně, co slovo "bezdep" znamená, takže pokud se něco děje, prosím pomozte mi to více pochopit, abych mohl zkusit pomoci.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Potřebovat pomoc

Automaticky přeloženo:
před rokem

S čím konkrétně potřebujete pomoci? Máte také potíže v tomto kasinu? Řekni mi o tom víc, ať mám prosím lepší přehled.

Automaticky přeloženo:
Jaro
před rokem

Ano, paní VERONIKA z vašeho týmu to analyzuje, ale zatím mi tým 1win nemůže nic říct...jen to, že jsem porušil pravidlo ve smyslu 9.7...a to ve mně vyvolává úzkost, protože se zdá, že bylo zapnuto Účel, kvůli mému Říká se, že je starý od roku 2022 a téměř nikdy jsem nevkládal, když jsem se rozhodl vložit větší částky, stalo se to. A v žádném okamžiku v různých telefonátech a pokusech o kontakt přes email nezaujmou pozici "vracení" mých peněz, ani zálohy, i když prokážu svou totožnost, v podstatě jen hledám spravedlnost a zdá se, že s guru týmem jsou věci trochu více do hloubky, když zavolám a zeptám se na podmínky, obsluha říká, že nic neví, jak jsou takoví lidé schopni poskytnout službu bez základní znalosti podmínek ? Dále mám znalosti v oblasti kybernetické bezpečnosti a už jsem si všiml, že sázkovou kancelář stáhli veškerou likviditu, s 1win se děje něco velmi špatného... Hledal jsem pomoc na Instagramu, zablokovali mě, hledal jsem pomoc na Telegramu, zablokovali mě, Stížnosti jsem podal ve "stížnosti zde" ani neodpovídají jinak než... "9,7"

Automaticky přeloženo:
před rokem

Našel jsem promo kód START1W na 1wins.in. Pracuje nebo ne? Dá se to použít?

Automaticky přeloženo:
před rokem

Nepokoušejte se znovu vkládat affiliate odkazy pomocí funkce úpravy příspěvku. To nebude fungovat. 😉

Automaticky přeloženo:
před rokem

Ano, paní VERONIKA z vašeho týmu to analyzuje, ale zatím mi tým 1win nemůže nic říct...jen to, že jsem porušil pravidlo ve smyslu 9.7...a to ve mně vyvolává úzkost, protože se zdá, že bylo zapnuto Účel, kvůli mému Říká se, že je starý od roku 2022 a téměř nikdy jsem nevkládal, když jsem se rozhodl vložit větší částky, stalo se to. A v žádném okamžiku v různých telefonátech a pokusech o kontakt přes email nezaujmou pozici "vracení" mých peněz, ani zálohy, i když prokážu svou totožnost, v podstatě jen hledám spravedlnost a zdá se, že s guru týmem jsou věci trochu více do hloubky, když zavolám a zeptám se na podmínky, obsluha říká, že nic neví, jak jsou takoví lidé schopni poskytnout službu bez základní znalosti podmínek ? Dále mám znalosti v oblasti kybernetické bezpečnosti a už jsem si všiml, že sázkovou kancelář stáhli veškerou likviditu, s 1win se děje něco velmi špatného... Hledal jsem pomoc na Instagramu, zablokovali mě, hledal jsem pomoc na Telegramu, zablokovali mě, Stížnosti jsem podal ve "stížnosti zde" ani neodpovídají jinak než... "9,7"

Automaticky přeloženo:
před rokem

Ahoj.

Čekal bych, až stížnost dosáhne bodu, kdy kasino vysvětlí svůj postoj.

Dokud se blíže neseznámíme s přesným problémem, který kasino našlo, je zde pouze prostor pro spekulace, řekl bych. Musíte se cítit naprosto špatně, když vlastně nevíte, co si o aktuálním dění myslet, ale buďte si jisti, že náš tým pro stížnosti udělá vše, co bude v jeho silách, aby vám to zjistil a pomohl vám. 🙌

Automaticky přeloženo:
před 12 měsíci

Můj účet 1win byl zablokován a zbyly prostředky, pomozte mi prosím získat peníze zpět

Automaticky přeloženo:
Asifkhan54
před 12 měsíci

Ahoj.

Promiňte mou únavnou otázku, ale souvisí tato prosba nějak s vaší nedávno uzavřenou stížností ?

Protože pokud je odpověď ano, upřímně řečeno, nemůžeme pro vás nic udělat. Smluvní podmínky, zejména ty základní, je nutné dodržovat, aby zůstatek vašeho kasina zůstal nedotčený. 🙏


Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

Kasino 1Win zablokovalo můj účet 58166788 dne 16. ledna 2024 těsně po provedení mého prvního vkladu 253 R.

Pomozte mi laskavě

Automaticky přeloženo:
nzokwakhe
před 11 měsíci

Nazdárek!

Je mi líto, že to říkám, ale k vyřešení tohoto problému bychom potřebovali další informace. Zobrazují se vám například chyby při pokusu o přístup k účtu?

Něco, co vysvětluje, co se děje? Obvykle se něco takového stane, když kasino potřebuje prošetřit váš účet. Zvoní to snad nějaký zvonek?

Dejte mi vědět 🤔

Automaticky přeloženo:
Akib
před 10 měsíci

Ahoj. Prosím vás, abyste své příspěvky nerozšiřovali po celém fóru, to není potřeba. Děkuji. Udělali jste správnou věc, podali jste stížnost našemu týmu. Udělají maximum, jako vždy, aby to vyřešili. Jednou z hlavních věcí je podle mě být trpělivý a plně spolupracovat, aby bylo možné podat ten nejlepší výsledek. Je to váš první výběr v konkrétním kasinu, nebo jste již měli jiný? Uvidíme, jak bude kasino reagovat a spolupracovat, teprve poté uvidíme, jak se problém vyřeší.

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

vím, že kasino guru podporuje práci podvodníků 1vin, nepřijímají moji recenzi, 1vin zablokoval můj účet před šesti měsíci a nevrátil zálohu. 1vin mě zablokoval ve své telegramové skupině, protože jsem je nazval podvodným projektem, požádali mě, abych jim napsal e-mailem, ale o šest měsíců později nikdo neodpověděl.

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Proč moje stížnost není přijata? moje recenze byla také zamítnuta. zablokovali můj účet před šesti měsíci po ověření přes video. Požádali mě, abych napsal na poštu, že mi vrátí zálohu, ale nikdy nereagovali. Už je to šest měsíců. podvodníci

Automaticky přeloženo:
EGORRRIK
před 10 měsíci

Ahoj.

Chápu, že z vašeho pohledu je situace zcela jasná, ale přesto nepodporujeme nekalé praktiky. I když je náš tým pro stížnosti velmi zaneprázdněn tím, že pomáhá hráčům, požádal jsem konkrétně o vaši stížnost, a víte co? Budete požádáni, abyste zadali svou původní stížnost a nechali ji znovu otevřít. Ten, kterého jsi tehdy ignoroval. To je vše.

Tým prostě nepřijímá více stížností zaměřených na stejný problém.

Klikněte prosím na tento odkaz 👈 a poté požádejte zpracovatele stížností, aby jej znovu otevřel - tlačítko je tam.

Uživatelské recenze jsou zpracovány se stejnou logikou. Takže se nebojte; jakmile vaše stížnost skončí, bude zvážena vaše poctivá uživatelská recenze.

Vsadím se, že máš vysvětlení odmítnutí, že?

"Dobrý den a děkujeme za Vaši recenzi. Vzhledem k tomu, že popisuje problém související s vaší stížností Casino Guru, která byla právě uzavřena z důvodu vaší nereagování, přestali jste reagovat, odmítám také tuto uživatelskou recenzi. Pokud byste chtěli znovu otevřete svou stížnost, klidně to udělejte. Děkujeme za pochopení."

Doufám, že vaše předsevzetí je blízko!


Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

1winn je jedním z nejlepších kasinových webů, které kdy byly použity. Líbí se mi bonus poskytovaný za první registraci.

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Je skvělé slyšet, že máte s 1win pozitivní zkušenost a že oceňujete jejich uvítací bonus. Vždy je důležité znát podmínky bonusů a hrát zodpovědně, pokud jde o online kasina. Pokud máte nějaké konkrétní otázky nebo vás zajímá něco jiného, jsem tu, abych vám pomohl!

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

1winn je jedním z nejlepších kasinových webů, které kdy byly použity. Líbí se mi bonus poskytovaný za první registraci.

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Ahoj, jsem rád, že se ti kasino líbí a máš tu dobré zkušenosti, protože podle některých posledních příspěvků jsou názory dost smíšené.

Co se týče bonusu, podařilo se vám z něj něco vyhrát? Jaké to mělo podmínky? 🙂

Automaticky přeloženo:
1...23 24 25...37
Jít na stránkuz 37 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
christmas_push_alt
Zapojte se do vánoční soutěže s Pragmatic Play – rozdáváme ceny v hodnotě 3 000 USD!
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky