Děkuji, přepošlu to do správného sektoru, používám sdílenou síť, kde se všichni neznají, a několikrát jsem se k telefonu připojil přes Wi-Fi. Je prakticky nemožné, abych si byl jistý, že kdekoli jsem byl od roku 2022 do dneška, někdo s účtem na platformě také používal stejnou síť.
Thank you, I will forward it to the correct sector, I use a shared network where not everyone knows each other, and I have accessed the phone via Wi-Fi several times. It's practically impossible for me to be sure that wherever I've been from 2022 to today, someone with an account on the platform has also used the same network.
Obrigado, estarei encaminhando no setor correto, eu uso uma rede compartilhada onde nem todos se conhecem, e diversas vezes entrei por wi-fi em telefone. Praticamente impossível eu ter a certeza de que por onde passei de 2022 até hoje alguém com conta também na plataforma tenha usado a mesma rede.
Vzhledem k tomu, že jste nehráli s bonusem, tak si myslím, že by to mohl být problém, podejte stížnost a počkejte, až na ni kasino zareaguje, nezbývá nic jiného, než čekat a spolupracovat, když vás reklamační specialista požádá o informace. Hodně štěstí 😁
Since you were not playing with a bonus then I think this could be the problem, file the complaint and wait until the casino reacts to it, there is not much to do except waiting and cooperating when the complaint specialist ask you for information. Good luck 😁
dobré ráno A kde mám bezdep????
good morning And where is my bezdep????
Доборий ранок. А де мій бездеп????
Už je to hodně dní, co mi firma 1 WIN nevyplatila, překročil jsem tam vícero zálohami 4 tisíce realů, email jsem už přeposlal na ochranku a oni nemůžou nic řešit, absolutně nic. (V STANOVENÉM TERMÍNU JE JIŽ PLYNULE)
Je tam cca 4 tisíce realů, řekli, že jsem porušil pravidla a nereagují na vrácení peněz, tato firma KRÁDE, mám všechny vklady, ID účtu a tisky jsou zde.
Pokud již zákazníka nechcete, jednoduše účet zrušte, ALE VRAŤTE PENÍZE, nekradte.
jediná odpověď Po analýze je
" váš účet byl zablokován z důvodu porušení pravidla .9.7. Sekce Všeobecné obchodní podmínky (dále - Pravidla): Pokud se účastník sázení dopustí podvodného jednání vůči sázkové společnosti (více účtů, používání softwaru pro automatizaci sázení, hraní v arbitrážních situacích, pokud herní účet není využíván pro sázení, zneužívání věrnostních programů apod.), sázková společnost si vyhrazuje právo takové akce ZASTAVIT
podvodný.
Striktně dodržujeme pravidla a vyzýváme naše hráče, aby dělali totéž. Proto nikdy nevynášíme nepodložené soudy."
Dobře. Pojďme k doložkám
17.1.3. účet zákazníka souvisí s aktuálně zablokovaným účtem, v takovém případě budeme mít právo účet zrušit bez ohledu na to, jak souvisí, a úplně zablokovat účetní údaje tohoto účtu. S výjimkou případů uvedených ve smlouvě bude zůstatek na účtu zákazníka vrácen v určité lhůtě, ihned po odeslání objednávky a inkasování dlužné částky zákazníkovi;
JIŽ NECHCI ÚČET NA 1WIN, CHCI SVOJE STÁVAJÍCÍ PENÍZE NA ÚČTU.. KTERÝ PŘESAHUJE 4 TISÍCE SKUTEČNOSTÍ, S TĚMITO KLAUZULY 9,7, KTERÉ JIŽ NEPROŠLO 14. DNE, UŽ NECHTĚJTE. POUZE ÚČET ZABLOKOVANÝ.. MOŽNÁ ZŮSTANE, ALE ŽÁDÁM SVOJE PENÍZE, ANI JSEM JE NEVYBRALA JEN JSEM JE VLOŽIL A VSADIL.
NÁSLEDUJÍCÍ ÚDAJE..
ID 18644210
přiložené dokumenty k opětovnému ověření vlastnictví.
POZNÁMKA: CHCI PENÍZE VE SVÉM PIXU NECHCI ODBLOKOVANÝ ÚČET , PROTOŽE NEJSTE SÁZKA, KRADETE CO NENÍ VAŠE. TAKŽE Z PŘÍDAVNÉHO JMÉNA, KTERÉ BYSTE MĚLI MÍT NA PAMĚTI, VÍTE, CO JSTE.
TOTO NEEXISTUJE, ŽÁDÁM SVOJE PENÍZE. A JE TAM!
VKLAD JSEM A NENECHAJÍ MĚ JI VYBRAT..
UDĚLEJTE ÚČETNICTVÍ, JEN TO UDĚLEJTE A VIDÍTE, JSEM UŽ UŽ TATO NESPRAVEDLNOST UNEVANÝ, VOLÁM A NEPOMOHUJÍ MI, NAPISÍM EMAIL A MLUVÍ SE JEN O TOMTO klauzuli 9.7, ALE CO MÉ VKLADY? ČÁSTKA MÉHO ÚČTU? MÁM KAŽDÝ VÝTAŽEK KAŽDÉHO CENTU VLOŽENÝ...
No, pokud jsem udělal chybu, ať účet zavřou, ale buďte spravedliví, protože můj účet je z roku 2022 a jsme v roce 2023, zdá se mi, že čekali, až vložím, ale ponechají si své částky na účtu.
ŽÁDÁM JEN TO, CO JE MOJE!
It's been many days since the company 1 WIN hasn't paid me, I've exceeded 4 thousand reais there with several deposits, I've already forwarded the email to security and they can't solve anything, absolutely nothing. (IT IS ALREADY PASSED BY THE DETERMINED DEADLINE)
There are approximately 4 thousand reais there, they said that I broke the rules and they don't respond about returning the money, this company STEALS, I have all the deposits, the account ID and prints are all here.
If you no longer want the customer, simply cancel the account BUT RETURN THE MONEY, don't steal.
the only answer After analysis, is
" your account has been blocked for violation of Rule .9.7. Section General Terms and Conditions (hereinafter - Rules): If a betting participant commits fraudulent actions against the betting company (multiple accounts, use of betting automation software, playing in arbitration situations, if the game account is not used for betting, abuse of loyalty programs etc.), the betting company reserves the right to STOP such actions
fraudulent.
We strictly adhere to the rules and encourage our players to do the same. Therefore, we never make unfounded judgments."
Okay. Let's go to the clauses
17.1.3. the customer's account is related to a currently blocked account, in which case we will have the right to close the account regardless of how it is related and to completely block the accounting data of that account. Except in the cases provided for in the contract, the balance in the customer's account will be refunded within a certain period of time, immediately after sending the order and collecting the amount owed to the customer;
I DON'T WANT AN ACCOUNT AT 1WIN ANYMORE, I WANT MY EXISTING MONEY IN AN ACCOUNT.. WHICH EXCEEDS 4 THOUSAND REALS, DON'T COME TO ME AGAIN WITH THESE 9.7 CLAUSES WHICH HAVE ALREADY PASSED 14 DAYS AND UNTIL NOW NOTHING.. ONLY ACCOUNT BLOCKED.. MAY IT REMAIN BUT I DEMAND MY MONEY, I DIDN'T EVEN WITHDRAW IT I JUST DEPOSITED IT AND BETTED IT.
FOLLOWING DATA..
ID 18644210
attached documents to once again verify ownership.
NOTE: I WANT THE MONEY IN MY PIX I DON'T WANT THE ACCOUNT UNLOCKED , BECAUSE YOU ARE NOT A BETTING HOUSE, YOU STEAL WHAT IS NOT YOURS. SO FROM THE ADJECTIVE THAT YOU SHOULD HAVE IN MIND, YOU KNOW WHAT YOU ARE.
THIS DOESN'T EXIST, I DEMAND MY MONEY. AND HE IS THERE!
I DEPOSITED AND THEY WON'T LET ME WITHDRAW IT..
DO THE ACCOUNTING, JUST DO IT AND SEE, I'M TIRED OF THIS INJUSTICE, I CALL AND THEY DON'T HELP ME, I EMAIL ME AND THEY ONLY TALK ABOUT THIS CLAUSE 9.7, BUT WHAT ABOUT MY DEPOSITS? MY ACCOUNT AMOUNT? I HAVE EVERY EXTRACT OF EVERY CENT DEPOSITED...
Well, if I made a mistake, let them close the account, but be fair because my account is from 2022 and we are in 2023, it seems to me that they waited for me to deposit but to retain my amounts in the account.
I DEMAND ONLY WHAT IS MINE!
Já se fazem muitos dias que a empresa 1 WIN não me paga, eu se ultrapassa 4 mil reais lá com vários depósitos, já encaminhei o email pra security e não resolvem nada, absolutamente nada. ( JÁ PASSOU DO PRAZO DETERMINADO )
lá tem aproximadamente 4 mil reais, falaram que eu infringi regras e não respondem sobre devolver o dinheiro, essa empresa ROUBA, possuo todos os depósitos, o ID da conta os prints tudo aqui.
se voces não querem mais o cliente, simplesmente cancela a conta MAIS DEVOLVA O DINHEIRO, não roubem.
a unica resposta Após a análise, é
" sua conta foi bloqueada por violação da Regra .9.7. Seção Termos e Condições Gerais (doravante - Regras): Se um participante de apostas cometer ações fraudulentas contra a empresa de apostas (contas múltiplas, uso de software de automação de apostas, jogar em situações de arbitragem, se a conta do jogo não for usada para apostas, abuso de programas de fidelidade etc.), a empresa de apostas se reserva o direito de INTERROMPER tais ações
fraudulentas.
Cumprimos rigorosamente as regras e incentivamos nossos jogadores a fazer o mesmo. Portanto, nunca fazemos julgamentos infundados."
okay. vamos as clausulas
17.1.3. a conta do cliente está relacionada com uma conta atualmente bloqueada, neste caso teremos o direito de encerrar a conta independentemente da forma como esteja relacionada e de bloquear completamente os dados contabilísticos dessa conta. Salvo nos casos previstos no contrato, o saldo da conta do cliente será reembolsado num determinado prazo, imediatamente após o envio do pedido e cobrança do valor devido ao cliente;
NÃO QUERO MAIS CONTA NA 1WIN, QUERO MEU DINHEIRO EXISTENTE EM CONTA.. QUE ULTRAPASSA OS 4 MIL REAIS, NÃO ME VENHAM NOVAMENTE COM ESSAS CLAUSULAS DE 9.7 QUE JÁ SE PASSARAM 14 DIAS E ATÉ AGORA NADA.. SÓ CONTA BLOQUEADA.. QUE PERMANEÇA, MAS EU EXIJO MEU DINHEIRO, EU NEM SAQUEI SÓ DEPOSITEI E APOSTEI.
SEGUE DADOS..
ID 18644210
documentos em anexo para verificação mais uma vez de titularidade.
OBS: QUERO O DINHEIRO NO MEU PIX NÃO QUERO O DESBLOQUEIO DA CONTA, PORQUE VOCES NÃO SÃO UMA CASA DE APOSTA, VOCES ROUBAM O QUE NÃO É DE VOCES. ENTÃO PELO ADJETIVO QUE SE DEVE PASSAR EM MENTE VOCES SABEM O QUE SÃO.
ISSO NÃO EXISTE, EXIJO MEU DINHEIRO. E ELE ESTÁ LÁ !
EU DEPOSITEI E NÃO ME DEIXAM SACAR..
FAÇAM A CONTABILIDADE, BASTA FAZER E VER, ESTOU CANSADO DESSA INJUSTIÇA, EU LIGO E NÃO ME AJUDAM, MANDO EMAIL E SÓ FALAM DESSA CLAUSULA 9.7, MAS E MEUS DEPÓSITOS ? MEU VALOR EM CONTA ? POSSUO CADA EXTRATO DE CADA CENTAVO DEPOSITADO...
Pois bem, se cometi algum erro, que encerrem a conta, mas sejam justos pois minha conta é de 2022 e estamos em 2023, me parece que esperaram eu depositar mas para reter meus valores em conta.
EXIJO APENAS O QUE É MEU !
Ahoj, vidím, že SunsetGaze vám již doporučil podat stížnost , což jste učinili. Přečetl jsem si, jaký je váš problém, a také jsem viděl, že by to mohl být problém ve sdílené síti. Náš tým se však na váš případ podívá a uvidí, co se dá dělat. Doporučil bych nehrát na podobných sítích, protože pak můžete zažít takové problémy.
Navíc vám kasino neřeklo konkrétně, co jste porušili, pouze vám sdělilo Podmínky, ano?
No, zatím si budeme muset počkat, jak se situace vyvine a kam se náš tým dostane. Doufám, že se to brzy vyřeší. Pokud máte něco nového, dejte nám vědět.
Hi, I see that SunsetGaze has already recommended you to file a complaint, which you have done. I have read what your problem is and I could also see that it could be a concern within the shared network. However, our team will look into your case and see what can be done. I would recommend not to play on similar networks, because then you can experience such issues.
Moreover, the casino didn't tell you specifically what you violated, it just shared the Terms and Conditions with you, yes ?
Well, for now we will have to wait and see how the situation develops and where our team gets to. I hope it will be resolved soon. If you have anything new, let us know.
Ahoj, taky máš nějaké starosti? Nevím přesně, co slovo "bezdep" znamená, takže pokud se něco děje, prosím pomozte mi to více pochopit, abych mohl zkusit pomoci.
Hi, are you having some worries too ? I don't know exactly what the word "bezdep" means, so if there is something going on, please help me understand it more so I can try to help.
Ano, paní VERONIKA z vašeho týmu to analyzuje, ale zatím mi tým 1win nemůže nic říct...jen to, že jsem porušil pravidlo ve smyslu 9.7...a to ve mně vyvolává úzkost, protože se zdá, že bylo zapnuto Účel, kvůli mému Říká se, že je starý od roku 2022 a téměř nikdy jsem nevkládal, když jsem se rozhodl vložit větší částky, stalo se to. A v žádném okamžiku v různých telefonátech a pokusech o kontakt přes email nezaujmou pozici "vracení" mých peněz, ani zálohy, i když prokážu svou totožnost, v podstatě jen hledám spravedlnost a zdá se, že s guru týmem jsou věci trochu více do hloubky, když zavolám a zeptám se na podmínky, obsluha říká, že nic neví, jak jsou takoví lidé schopni poskytnout službu bez základní znalosti podmínek ? Dále mám znalosti v oblasti kybernetické bezpečnosti a už jsem si všiml, že sázkovou kancelář stáhli veškerou likviditu, s 1win se děje něco velmi špatného... Hledal jsem pomoc na Instagramu, zablokovali mě, hledal jsem pomoc na Telegramu, zablokovali mě, Stížnosti jsem podal ve "stížnosti zde" ani neodpovídají jinak než... "9,7"
Yes, Mrs. VERONIKA from your team is analyzing it, but so far the 1win team cannot tell me anything... just that I broke a rule in terms of 9.7... and it causes me anguish because it seems to have been on purpose, due to my It's been said to be old since 2022 and I almost never deposited, then when I decided to deposit larger amounts this happened. And at no point in the various calls and contact attempts via email do they take the position of "returning" my money, not even the deposit, even if I prove my identity, basically I'm just looking for justice, and it seems that with the guru team things are a little more in-depth, when I call and ask about the terms and conditions, the attendants say they don't know anything, how are such people able to provide service without basic knowledge of the terms and conditions? Furthermore, I have knowledge in cybersecurity and I had already noticed that they removed all liquidity from the betting house, something very wrong is happening with 1win... I sought help on Instagram they blocked me, I sought help on Telegram they blocked me, I made complaints in the "complain here" they don't even answer anything other than... "9.7"
Sim, a senhora VERONIKA da sua equipe está analisando, mas até o presente momento a equipe 1win não sabe me informar nada... apenas que infrigi uma regra nos termos 9.7.. e me causa uma angustia pois parece ter sido proposital, devido minha conta ser antiga desde 2022 e quase nao depositava, ai quando resolvi depositar maiores valores isso veio a acontecer. E Em momento algum das diversas ligações e tentativas de contato via e-mail eles se posiconam em "devolver" meu dinheiro nem ao menos o depositado, mesmo que eu comprove minha identidade, basicamente só´ busco justiça, e parece que com a equipe guru as coisas são um pouco mais aprofundadas, eles mesmos quando ligo e questiono sobre os termos e condições os atendentes dizem não saber de nada, como tais pessoas são aptas ao atendimento sem o básico conhecimento dos termos e condições? além disso tenho conhecimento em segurança cibernética e já havia percebido que eles retiraram toda liquidez da casa de aposta, algo de muito errado está acontecendo com a 1win... busquei ajuda no instagram eles me bloquearam, busquei ajuda no telegram me bloquearam, fiz reclamações no " reclame aqui" eles nem respondem nada além de ... "9.7"
Ano, paní VERONIKA z vašeho týmu to analyzuje, ale zatím mi tým 1win nemůže nic říct...jen to, že jsem porušil pravidlo ve smyslu 9.7...a to ve mně vyvolává úzkost, protože se zdá, že bylo zapnuto Účel, kvůli mému Říká se, že je starý od roku 2022 a téměř nikdy jsem nevkládal, když jsem se rozhodl vložit větší částky, stalo se to. A v žádném okamžiku v různých telefonátech a pokusech o kontakt přes email nezaujmou pozici "vracení" mých peněz, ani zálohy, i když prokážu svou totožnost, v podstatě jen hledám spravedlnost a zdá se, že s guru týmem jsou věci trochu více do hloubky, když zavolám a zeptám se na podmínky, obsluha říká, že nic neví, jak jsou takoví lidé schopni poskytnout službu bez základní znalosti podmínek ? Dále mám znalosti v oblasti kybernetické bezpečnosti a už jsem si všiml, že sázkovou kancelář stáhli veškerou likviditu, s 1win se děje něco velmi špatného... Hledal jsem pomoc na Instagramu, zablokovali mě, hledal jsem pomoc na Telegramu, zablokovali mě, Stížnosti jsem podal ve "stížnosti zde" ani neodpovídají jinak než... "9,7"
Yes, Mrs. VERONIKA from your team is analyzing it, but so far the 1win team cannot tell me anything... just that I broke a rule in terms of 9.7... and it causes me anguish because it seems to have been on purpose, due to my It's been said to be old since 2022 and I almost never deposited, then when I decided to deposit larger amounts this happened. And at no point in the various calls and contact attempts via email do they take the position of "returning" my money, not even the deposit, even if I prove my identity, basically I'm just looking for justice, and it seems that with the guru team things are a little more in-depth, when I call and ask about the terms and conditions, the attendants say they don't know anything, how are such people able to provide service without basic knowledge of the terms and conditions? Furthermore, I have knowledge in cybersecurity and I had already noticed that they removed all liquidity from the betting house, something very wrong is happening with 1win... I sought help on Instagram they blocked me, I sought help on Telegram they blocked me, I made complaints in the "complain here" they don't even answer anything other than... "9.7"
Sim, a senhora VERONIKA da sua equipe está analisando, mas até o presente momento a equipe 1win não sabe me informar nada... apenas que infrigi uma regra nos termos 9.7.. e me causa uma angustia pois parece ter sido proposital, devido minha conta ser antiga desde 2022 e quase nao depositava, ai quando resolvi depositar maiores valores isso veio a acontecer. E Em momento algum das diversas ligações e tentativas de contato via e-mail eles se posiconam em "devolver" meu dinheiro nem ao menos o depositado, mesmo que eu comprove minha identidade, basicamente só´ busco justiça, e parece que com a equipe guru as coisas são um pouco mais aprofundadas, eles mesmos quando ligo e questiono sobre os termos e condições os atendentes dizem não saber de nada, como tais pessoas são aptas ao atendimento sem o básico conhecimento dos termos e condições? além disso tenho conhecimento em segurança cibernética e já havia percebido que eles retiraram toda liquidez da casa de aposta, algo de muito errado está acontecendo com a 1win... busquei ajuda no instagram eles me bloquearam, busquei ajuda no telegram me bloquearam, fiz reclamações no " reclame aqui" eles nem respondem nada além de ... "9.7"
Ahoj.
Čekal bych, až stížnost dosáhne bodu, kdy kasino vysvětlí svůj postoj.
Dokud se blíže neseznámíme s přesným problémem, který kasino našlo, je zde pouze prostor pro spekulace, řekl bych. Musíte se cítit naprosto špatně, když vlastně nevíte, co si o aktuálním dění myslet, ale buďte si jisti, že náš tým pro stížnosti udělá vše, co bude v jeho silách, aby vám to zjistil a pomohl vám. 🙌
Hello.
I would wait for the complaint to reach the point where the casino explains its position.
Unless we get more familiar with the precise issue the casino has found, there is only space for speculation, I'd say. It must feel completely wrong if you actually don't know what to think about the current events but be assured that our Complaint Team will do its best to find out and help you. 🙌
Ahoj.
Promiňte mou únavnou otázku, ale souvisí tato prosba nějak s vaší nedávno uzavřenou stížností ?
Protože pokud je odpověď ano, upřímně řečeno, nemůžeme pro vás nic udělat. Smluvní podmínky, zejména ty základní, je nutné dodržovat, aby zůstatek vašeho kasina zůstal nedotčený. 🙏
Hello there.
Pardon my tedious question, but is this plea somehow related to your recently closed complaint?
Because if the answer is yes, frankly, there is nothing we can do for you. The terms and conditions, especially the basics, must be followed to keep your casino balance intact. 🙏
Nazdárek!
Je mi líto, že to říkám, ale k vyřešení tohoto problému bychom potřebovali další informace. Zobrazují se vám například chyby při pokusu o přístup k účtu?
Něco, co vysvětluje, co se děje? Obvykle se něco takového stane, když kasino potřebuje prošetřit váš účet. Zvoní to snad nějaký zvonek?
Dejte mi vědět 🤔
Hey there!
I'm sorry to say that, but to resolve this issue, we would need further information. For example, are you getting any errors when you try to access the account?
Something that explains what's happening? Usually, something like that occurs when the casino needs to investigate your account. Does this ring any bell, perhaps?
Let me know 🤔
Ahoj. Prosím vás, abyste své příspěvky nerozšiřovali po celém fóru, to není potřeba. Děkuji. Udělali jste správnou věc, podali jste stížnost našemu týmu. Udělají maximum, jako vždy, aby to vyřešili. Jednou z hlavních věcí je podle mě být trpělivý a plně spolupracovat, aby bylo možné podat ten nejlepší výsledek. Je to váš první výběr v konkrétním kasinu, nebo jste již měli jiný? Uvidíme, jak bude kasino reagovat a spolupracovat, teprve poté uvidíme, jak se problém vyřeší.
Hello there. I kindly ask you, not to spread your posts all over the forum, there is no need for that. Thank you. You have done the right thing, to submit a complaint with our team. They will do their best, as always, to get it solved. One of the main things, in my opinion, is to be patient and fully cooperate, so the best result can be delivered. Is this your first withdrawal with the particular casino, or you've had another one before? Let's see how the casino will react and cooperate, only after that we will be able to see how the issue will be resolved.
vím, že kasino guru podporuje práci podvodníků 1vin, nepřijímají moji recenzi, 1vin zablokoval můj účet před šesti měsíci a nevrátil zálohu. 1vin mě zablokoval ve své telegramové skupině, protože jsem je nazval podvodným projektem, požádali mě, abych jim napsal e-mailem, ale o šest měsíců později nikdo neodpověděl.
know that the casino guru encourages the work of scammers 1vin, they do not accept my review, 1vin blocked my account six months ago and did not return the deposit. 1vin blocked me in his telegram group because I called them a scam project, they asked me to write to them by email, but six months later no one answered.
знайте что казино гуру поощряет работу скаммеров 1вин, они не принимают мой отзыв, 1вин заблокировал полгода назад мой аккаунт и не вернул депозит. 1вин заблокировал меня в своей телеграм группе из за того что я назвал их скамм проектом, меня просили написать им на почту, но спустя полгода так никто и не ответил.
Proč moje stížnost není přijata? moje recenze byla také zamítnuta. zablokovali můj účet před šesti měsíci po ověření přes video. Požádali mě, abych napsal na poštu, že mi vrátí zálohu, ale nikdy nereagovali. Už je to šest měsíců. podvodníci
Why is my complaint not being accepted? my review was also rejected. they blocked my account six months ago after video verification. They asked me to write to the post office to return my deposit, but they never responded. It's been six months already. scammers
почему мою жалобу не принимают? мой отзыв также отклонен. они заблокировали мой аккаунт полгода назад после видеоверификации. они просили написать на почту чтобы отдать мой депозит, но так и не ответили. прошло уже полгода. мошенники
Ahoj.
Chápu, že z vašeho pohledu je situace zcela jasná, ale přesto nepodporujeme nekalé praktiky. I když je náš tým pro stížnosti velmi zaneprázdněn tím, že pomáhá hráčům, požádal jsem konkrétně o vaši stížnost, a víte co? Budete požádáni, abyste zadali svou původní stížnost a nechali ji znovu otevřít. Ten, kterého jsi tehdy ignoroval. To je vše.
Tým prostě nepřijímá více stížností zaměřených na stejný problém.
Klikněte prosím na tento odkaz 👈 a poté požádejte zpracovatele stížností, aby jej znovu otevřel - tlačítko je tam.
Uživatelské recenze jsou zpracovány se stejnou logikou. Takže se nebojte; jakmile vaše stížnost skončí, bude zvážena vaše poctivá uživatelská recenze.
Vsadím se, že máš vysvětlení odmítnutí, že?
"Dobrý den a děkujeme za Vaši recenzi. Vzhledem k tomu, že popisuje problém související s vaší stížností Casino Guru, která byla právě uzavřena z důvodu vaší nereagování, přestali jste reagovat, odmítám také tuto uživatelskou recenzi. Pokud byste chtěli znovu otevřete svou stížnost, klidně to udělejte. Děkujeme za pochopení."
Doufám, že vaše předsevzetí je blízko!
Hello there.
I understand that from your point of view, the situation is quite clear, but still, we do not support unfair practices. Even though our Complaint Team is very busy helping players, I asked specifically for your complaint, and do you know what? You are asked to enter your original complaint and get it reopened. The one you ignored back then. This is all.
The Team just does not accept multiple complaints focused on the very same issue.
Kindly follow this link 👈 then ask the complaint handler to reopen it once more - the button is there.
The user reviews are handled with the very same logic. So don't worry; once your complaint reaches its end, your honest user review will be considered.
I bet you got the rejection explanation, right?
"Hello, and thank you for your review. Since it describes an issue related to your Casino Guru complaint, which was just closed due to your unresponsiveness, you stopped responding, I'm also rejecting this user review. If you'd like to reopen your complaint, feel free to do so. Thank you for your understanding."
I hope your resolution is near!
1winn je jedním z nejlepších kasinových webů, které kdy byly použity. Líbí se mi bonus poskytovaný za první registraci.
1winn is one of the best casino websites ever used. I like the bonus provided for the first registration.
1winn — один из лучших веб-сайтов казино, которые когда-либо использовались. Мне нравится бонус, предоставляемый за первую регистрацию.
Je skvělé slyšet, že máte s 1win pozitivní zkušenost a že oceňujete jejich uvítací bonus. Vždy je důležité znát podmínky bonusů a hrát zodpovědně, pokud jde o online kasina. Pokud máte nějaké konkrétní otázky nebo vás zajímá něco jiného, jsem tu, abych vám pomohl!
It's great to hear that you've had a positive experience with 1win, and that you appreciate their welcome bonus. It is always important to be aware of the terms and conditions of bonuses and to play responsibly when it comes to online casinos. If you have any specific questions or if there's anything else you're wondering about, I'm here to help!
Det är bra att höra att du har haft en positiv upplevelse med 1win, och att du uppskattar deras välkomstbonus. Det är alltid viktigt att vara medveten om villkoren för bonusar och att spela ansvarsfullt när det gäller online-casinon. Om du har några specifika frågor eller om det är något annat du undrar över, är jag här för att hjälpa till!
1winn je jedním z nejlepších kasinových webů, které kdy byly použity. Líbí se mi bonus poskytovaný za první registraci.
1winn is one of the best casino websites ever used. I like the bonus provided for the first registration.
1winn — один из лучших веб-сайтов казино, которые когда-либо использовались. Мне нравится бонус, предоставляемый за первую регистрацию.
Ahoj, jsem rád, že se ti kasino líbí a máš tu dobré zkušenosti, protože podle některých posledních příspěvků jsou názory dost smíšené.
Co se týče bonusu, podařilo se vám z něj něco vyhrát? Jaké to mělo podmínky? 🙂
Hi, I'm glad you like the casino and you have a good experience here because according to some of the last posts, the opinions are quite mixed.
As for the bonus, did you manage to win anything from it ? What conditions did it have ? 🙂
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.