Dobrý den, podíval jsem se na Vaši stížnost a našel důvod, proč byla uzavřena.
Píše se v ní: "Stížnost byla uzavřena jako neoprávněná z důvodu neúspěšného KYC (ověřovacího videohovoru), což naznačuje, že osoba, která se zúčastnila videohovoru, nebyla vlastníkem/uživatelem účtu. Obvinění se navíc týkala sportovního sázení , druh problému, kterým se nezabýváme."
Takže v případech, jako je tento, bylo těžké vám pomoci získat vaše vklady zpět, a i když je mi líto, nedalo se nic jiného dělat. 😕
Hello, I looked at your complaint and found the reason why it was closed.
It says: "The complaint was closed as unjustified due to unsuccessful KYC (verification video call), which indicates that the person who attended the video call was not the owner/user of the account. In addition, the allegations were related to sports betting, the kind of issue we do not deal with."
So in cases like this, it was hard to help you get your deposits back, and while I'm sorry, there was nothing more that could be done. 😕
Automaticky přeloženo: