FórumKasina1win Casino - všeobecná diskuze

1win Casino - všeobecná diskuze (strana 25)

před 2 roky od oscarhorche14
|
109669 zobrazení 627 odpovědí |
|
1...24 25 26...32
Přidat příspěvek
před 8 měsíci

Pokud se pokusíte zaregistrovat, obdržíte bonusový poukaz zdarma na 1 výhru a je to jeden z nejlepších kasinových webů.

Automaticky přeloženo:
aremukolawole4
před 8 měsíci

Hmm, na jakých vlastnostech prosím zakládáte svůj názor na toto konkrétní kasino? 🙂

Doufám, že to není jen voucher. Neváhejte se podělit o své další zkušenosti.

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Je skvělé slyšet, že máte s 1win pozitivní zkušenost a že oceňujete jejich uvítací bonus. Vždy je důležité znát podmínky bonusů a hrát zodpovědně, pokud jde o online kasina. Pokud máte nějaké konkrétní otázky nebo vás zajímá něco jiného, jsem tu, abych vám pomohl!

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Dobrý den, máte pravdu, že byste měli být opatrní při hraní v online kasinu a když berete bonus, měli byste si vždy pečlivě přečíst pravidla nebo Podmínky.

Je také hezké, že byste byli ochotni pomoci v některých otázkách a připadalo mi, jako byste pracovali v kasinu, když jste nabídli svou pomoc. není to tak ? 🤔

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Jsem členem webu 1win. Snažil jsem se vybrat asi 10 000 $, ale výběr byl zamítnut 48krát za 3 dny. Kontaktoval jsem tedy zákaznický servis, ale vše, co jsem dostal, byla stejná odpověď, že výběr byl zamítnut kvůli odmítnutí automatickým platebním systémem. Slyšel jsem to znovu a znovu. Řekl jsem jim více než 10krát, že chci řešení tohoto problému, ale vše, co dostávám, je stejná odpověď jako u stroje. Jsem teď velmi rozzlobený a bez jakékoli zpětné vazby mám k tomuto webu velmi nízkou důvěru.

Automaticky přeloženo:
jinheji2286
před 8 měsíci

Ahoj Jak jste vložili kartu, bankovní převod nebo kryptoměnu? Jak se pokoušíte odstoupit? Vybírali jste touto metodou již dříve v tomto kasinu? Mají nějaký týdenní/měsíční nebo dokonce denní limit, kolik vám dovolí vybrat?

Automaticky přeloženo:
Anonymized534
před 8 měsíci

S kartou nechtěli, abych ji snadno vybral na krypto

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Jsem členem webu 1win. Snažil jsem se vybrat asi 10 000 $, ale výběr byl zamítnut 48krát za 3 dny. Kontaktoval jsem tedy zákaznický servis, ale vše, co jsem dostal, byla stejná odpověď, že výběr byl zamítnut kvůli odmítnutí automatickým platebním systémem. Slyšel jsem to znovu a znovu. Řekl jsem jim více než 10krát, že chci řešení tohoto problému, ale vše, co dostávám, je stejná odpověď jako u stroje. Jsem teď velmi rozzlobený a bez jakékoli zpětné vazby mám k tomuto webu velmi nízkou důvěru.

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Dobrý den, koukám, že jste od nigeljc59 už dostali docela dobré otázky, tak na ně klidně odpovězte. Zeptám se vás, zda máte ověřený kasino účet? Jak dlouho celý tento proces výběru trvá, protože kasinům dáváme 14 dní na jeho vyřešení.

Počkám na odpověď, která nám pomůže v dalším směřování a uvidíme, zda bude možné pomoci, nebo kasino přijde s jinou odpovědí než automatickou.

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

S kartou nechtěli, abych ji snadno vybral na krypto

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Ahoj, máte také problém s výběrem v tomto kasinu? Můžete prosím více popsat vaši situaci? Vložili jste kartou a chcete vybírat na krypto ano? Jaký máš problém, že to neumíš?

Dej mi vědět.

Automaticky přeloženo:
jinheji2286
před 7 měsíci

Už jste někdy přišli o peníze?

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

jinheji1357, id 66302052


Používám tento účet. Uběhlo však 23 dní s tímto kódem problému PMNT-598359, ale centrum zákaznických služeb mi pouze sdělilo, že mám počkat na odpověď od systému automatických plateb. Nevím, jak dlouho to bude trvat. Ať to bude trvat rok nebo dva, zákazník se bude moci vrátit na web. Pokud mi stránka říká, že mám počkat, musím prostě počkat, ať už je to 1 rok nebo 10 let?

Automaticky přeloženo:
jinheji931115
před 7 měsíci

Mohu se zeptat, co přesně máte v tomto kasinu za problém? Nemohu úplně pochopit, víte. Je to možná nějaký problém s vaším stažením? Buďte prosím konkrétnější, abychom viděli, zda existuje možnost, jak vám pomoci.

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Nechápu, proč jste uzavřel mou stížnost? Snažím se, aby kasino zaplatilo můj vklad, ale obviňují mě, že to není můj účet, je to všechno falešné, ať poskytnou záznam rozhovoru. Chci jen zpět svůj vklad

Automaticky přeloženo:
EGORRRIK
před 6 měsíci

Dobrý den, podíval jsem se na Vaši stížnost a našel důvod, proč byla uzavřena.

Píše se v ní: "Stížnost byla uzavřena jako neoprávněná z důvodu neúspěšného KYC (ověřovacího videohovoru), což naznačuje, že osoba, která se zúčastnila videohovoru, nebyla vlastníkem/uživatelem účtu. Obvinění se navíc týkala sportovního sázení , druh problému, kterým se nezabýváme."

Takže v případech, jako je tento, bylo těžké vám pomoci získat vaše vklady zpět, a i když je mi líto, nedalo se nic jiného dělat. 😕

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 6 měsíci

Ano, toto je podvodné kasino, nevrací vklady. i když hrajete v kasinu, jednoduše vám smažou účet a vezmou si vaše prostředky pro sebe, takto vydělávají peníze.

Automaticky přeloženo:
GODENKOR
před 6 měsíci

Dobrý den, za co by Vám měly být vráceny peníze? Nenašel jsem žádnou stížnost na kasino, takže pokud udělali něco, co si myslíte, že je nespravedlivé, a myslíte si, že jste neudělali nic špatného, můžete podat stížnost. Proč vám zablokovali účet?

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

V neděli 21. dubna mě okradli, stránka nefungovala dobře a nikdy mi nepřipsali bonus. Neexistuje způsob, jak to vyřešit, protože slouží robotům!


nehraj !

Automaticky přeloženo:
leandrobragachini
před 6 měsíci

Omlouvám se, ale problému úplně nerozumím. Mohl bys být konkrétnější, prosím? Jaký druh bonusu jste měli dostat?

Upraveno autorem před 6 měsíci
Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Do 24. března jsem to byl já, kdo slepě věřil na 1 výhru, protože pro mě šlo všechno příliš hladce!! ale dnes .. Vážně 0% důvěra na 1 výhru.

Můj účet byl zablokován kvůli klauzuli 10.3p o obecných podmínkách a předložil jsem všechny dokumenty, ale bezpečnostní tým mi řekl, abych počkal 14-30 dní..ale je to 37 dní, ale do teď žádná odpověď!! Takto zachází 1win se svým VIP hráčem! Skvělý !!!

Automaticky přeloženo:
jayp68437
před 6 měsíci

Dobrý den, chtěl jsem Vám doporučit, abyste ihned otevřeli stížnost , ale viděl jsem, že jste tak již učinili a čekáte na odpověď kasina, která by byla vhodná.

Proč však zablokovali váš účet, co říká klauzule?

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 6 měsíci

To je to, co jsem dostal e-mail od bezpečnostního týmu 1win!

V souladu s p.10.3. K potvrzení správnosti informací si Společnost může vyžádat dokumenty potvrzující totožnost Zákazníků.


Chcete-li provést komplexní a objektivní ověření, poskytněte nám na naši e-mailovou adresu následující informace:

1. doklad totožnosti;

2. účet za energie s dokladem o bydlišti;

3. obrázek Vaší tváře s dokladem totožnosti v dobře osvětlené místnosti (selfie s dokladem totožnosti).



S pozdravem, 1 vítězný tým.



Automaticky přeloženo:
1...24 25 26...32
Jít na stránkuz 32 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky