FórumKasina1win Casino - všeobecná diskuze

1win Casino - všeobecná diskuze (strana 26)

před 3 roky od oscarhorche14
|
117268 zobrazení 656 odpovědí |
|
1...25 26 27...33
jayp68437
před 6 měsíci

Hmm, myslím, že by to mělo být v pořádku, protože to jsou běžné věci, které kasino potřebuje k ověření účtu. Už jste poslali dokumenty do kasina nebo se to teprve chystáte? Myslím, že by bylo nejlepší, kdybyste spolupracovali, aby vše šlo rychleji.

Pokud jste však již vše odeslali a nyní čekáte na výsledek, budete se pravděpodobně muset obrnit trpělivostí.

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Dobré ráno,

Mám účet 1win a v posledních měsících se mi vždy podařilo vložit a vybrat během pár hodin bez přílišných problémů.

Všiml jsem si, že více než týden každý provedený výběr (50-100, ale i pokus o 400 EUR) zůstává ve stavu „čekání" (žlutě). Píšu z Itálie.

Co mi doporučujete udělat?

Chtěl bych z nutnosti vybrat všechny stávající prostředky (z přibližně 500 EUR již bylo požadováno přibližně 200 EUR).

Děkuji

Automaticky přeloženo:
matteo90
před 6 měsíci

Ahoj, jak dlouho čekáš? Kasina dáváme 14 dní, proto se ptám.

Zkoušeli jste požádat podporu, co se děje a že jste dříve dostávali peníze docela rychle, ale teď tomu tak není. Možná mají nějaké technické problémy nebo něco podobného a bylo by dobré to vědět.

Takže pro začátek bych vám doporučil, abyste se u nich informovali a viděli, co vám řeknou.

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 6 měsíci

Ahoj, já čekám necelých 7 dní, tak počkám aspoň 15-20.

Ještě jsem nezkoušel kontaktovat podporu, mám to udělat před 14 dny čekání (takže dnes taky) nebo až potom?

Děkuji za podporu! 🙂

Automaticky přeloženo:
matteo90
před 6 měsíci

Jasně, jen je informujte, že na peníze čekáte týden a co se děje. Myslím, že by vám měli dát nějaký rozumný důvod, proč to chvíli trvá, a myslím, že přesně zjistíme, co se děje.

Až to zkusíš, dej mi vědět, co řekli. Pevně věřím, že své peníze brzy budete mít a pokud ne, pokusíme se pomoci. 😉

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 6 měsíci

1win kasino se o nic nestará!!

Posílám jim každý den jen jako odpověď, ale oni mě jako čert ignorují!!

Řekli mi, že mám čekat 14 dní a maximální dobu 30 dní na ověřovací dopis, ale už je to téměř 40 dní, co čekám a nikdo se neobtěžuje dát stav procesu ověření.

Nejhorší kasino, jaké jsem kdy viděl!!! Neopatrný!!!! To se od 1win bezpečnostního týmu vůbec nečekalo.!!!!.

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Ahoj kasino guru.


Je to 31 dní, co si nemůžu vybrat peníze z 1win casina, předtím jsem to udělal velmi rychle a normálně, ale od 1. dubna tohoto roku mi to už nedovolili, řekli mi, abych poslal e-mail na jejich podporu, požádali mě o fotografie mých dokladů občanského průkazu (DNI) a mých služeb z místa, kde žiji, již jsem jim poslal vše, co požadovali, a poslali mi e-mail, že ověření trvá 14 dní a je možné, že 30 dní, tato lhůta již uplynula a stále dostávám zprávy typu Kdyby to byl robot, který naznačuje, že mám čekat 14 dní a pokud možno 30 dní. a nikdo z jejich podpory, kdo má na stránce telegram mi nikdo nepomůže s tímto problémem, který mi způsobují

Prosím, pomozte mi uvolnit mé peníze, které nejsou ani ziskem 🙁. čeká na vaši podporu. Děkuji

Automaticky přeloženo:
plowplow1821
před 6 měsíci

Ahoj, všiml jsem si, že jsi podal stížnost hned, což je dobrý krok, pokud jsi s ověřením účtu čekal tak dlouho, a jako odpověď jsi při čekání dostal, že musíš čekat znovu. Kasinům dáváme přesně 14 dní na vyřešení procesu KYC nebo výběru, takže si myslím, že to stačí na to, abyste čekali další měsíc.

Ohledně dokumentů jste o nich nedostali žádné informace, jsou tedy ověřené nebo musíte ještě něco poslat? Hráli jste zde s nějakým bonusem nebo ne?

Dejte mi vědět a pokud vás kasino ignoruje, náš tým se pokusí pomoci.

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

1win kasino se o nic nestará!!

Posílám jim každý den jen jako odpověď, ale oni mě jako čert ignorují!!

Řekli mi, že mám čekat 14 dní a maximální dobu 30 dní na ověřovací dopis, ale už je to téměř 40 dní, co čekám a nikdo se neobtěžuje dát stav procesu ověření.

Nejhorší kasino, jaké jsem kdy viděl!!! Neopatrný!!!! To se od 1win bezpečnostního týmu vůbec nečekalo.!!!!.

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Navíc se zdá, že ani zástupce kasina ve skutečnosti není ochoten na stížnost odpovědět.

Podle mého názoru je ignorování hráčů a jejich obav tou nejhorší chybou. Doufejme, že se nám nakonec někdo ozve 🤞🤞.

Všiml jsem si, že jste zmínili, že váš účet byl zablokován kvůli klauzuli 10.3 p obecných podmínek. Víte, co to vlastně znamená, možná?

Poskytuje vám tato klauzule nějaké vodítko?

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Ahoj kasino guru.


Je to 31 dní, co si nemůžu vybrat peníze z 1win casina, předtím jsem to udělal velmi rychle a normálně, ale od 1. dubna tohoto roku mi to už nedovolili, řekli mi, abych poslal e-mail na jejich podporu, požádali mě o fotografie mých dokladů občanského průkazu (DNI) a mých služeb z místa, kde žiji, již jsem jim poslal vše, co požadovali, a poslali mi e-mail, že ověření trvá 14 dní a je možné, že 30 dní, tato lhůta již uplynula a stále dostávám zprávy typu Kdyby to byl robot, který naznačuje, že mám čekat 14 dní a pokud možno 30 dní. a nikdo z jejich podpory, kdo má na stránce telegram mi nikdo nepomůže s tímto problémem, který mi způsobují

Prosím, pomozte mi uvolnit mé peníze, které nejsou ani ziskem 🙁. čeká na vaši podporu. Děkuji

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Nemůžu si pomoct, ale zní mi to stejně, jako v případě stížnosti jayp68437 .

Upřímně řečeno, také jsem zjistil, že jste nedávno zmínil, že jste ztratil peníze. Je to tak, prosím? Doufám, že jsem udělal chybu, protože to by stížnost dramaticky zkomplikovalo.

Víte, nemůžeme požadovat platbu, pokud hráč ztratil zůstatek během reklamačního procesu.

To samozřejmě neznamená, že na straně kasina nebyly zbytečné překážky, ale z logického hlediska nelze ztracenou částku získat zpět.

Dobře, dejte nám vědět, prosím.

Automaticky přeloženo:
Radka
před 6 měsíci

Mám peníze na účtu, ale ten čas čekání evidentně chceš hrát, ale pořád tam mám peníze. Nemůžu to dostat ven. Z důvodů KYC e-mail uvádí 14 až 30 dní, nyní jsme uplynuli 32 dní, aniž bychom cokoli věděli. a jako robot stále říkají, že je třeba počkat 14 až 30 dní. když lhůta již uplynula.

Navíc jsem v tom kasinu propadák. Nevím, proč je tam tolik překážek.

Automaticky přeloženo:
plowplow1821
před 6 měsíci

Aspoň dostaneš odpověď!!

Nedostávám ani odpověď od bezpečnostního týmu.! Prostě mě pekelně ignorují!

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 6 měsíci

Svůj účet mám od 19. května 2022, pokud si dobře pamatuji, vždy jsem mohl provádět výběry normálně a velmi rychle, to se mi na kasinu líbí, ale od 1. dubna vůbec nic

Poslal jsem dokumenty pro KYC a do dnešního dne je neověřili a čas, který určí, uplynul.

Nehrál jsem s žádným bonusem. Kasino mě od 1. dubna ignoruje, pouze posílají e-maily, jako by to byl robot, což naznačuje, že bych měl počkat 14 dní až 30 dní od řešení

Upraveno autorem před 6 měsíci
Automaticky přeloženo:
jayp68437
před 6 měsíci

Je to robot, který to dělá, můžete to jasně vidět.

Automaticky přeloženo:
plowplow1821
před 6 měsíci

Ano !

Jen si hrají s našimi emocemi! Protože s tím nemůžeme nic dělat! Můžeme je jen požádat, aby nám odpověděli, a oni to prostě ignorují jako čert!! Nemáme jinou možnost, než si je vyžádat!


Můžete vidět, že jsem na ně podal stížnost v Casino Guru..ale neobtěžují se odpovídat ani kasino guru..po 3 dnech bude moje stížnost uzavřena a označena jako nevyřešená. Tak co bude dál?? Vůbec nic!!!!!

Nedostanu své těžce vydělané peníze za žádný důvod, to vím!!


Automaticky přeloženo:
plowplow1821
před 6 měsíci

Dostali jste nějakou odpověď od bezpečnostního týmu 1win kromě čekání 14-30 dní? Prosím, dejte mi vědět, pokud dostanete nějakou odpověď!


Automaticky přeloženo:
jayp68437
před 6 měsíci

Ne, žádné jiné odpovědi nejsou roboti, kteří na to odpovídají 😔

Automaticky přeloženo:
plowplow1821
před 6 měsíci

Můžete mě prosím kontaktovat na můj email, prosím.


jayp68437@gmail.com

Prosím pošlete mi mail.!

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 6 měsíci

Milý Jaro,


Je to téměř 45 dní, co čekám na jejich odpověď, protože mi řekli, abych počkal 14 dní a maximální doba, kterou bude trvat další kontrola, byla 30 dní.

Ale to už je více než jeden a půl měsíce!!

Už ani nereagují na mé maily! Mám těžce vydělané peníze 900 $ USD.

Nemůžu je nechat jít touto cestou! Pokud by mi někdo mohl pomoci, prosím!! Protože ani neodpovídají na mou stížnost zde v kasinovém guru!

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Mám peníze na účtu, ale ten čas čekání evidentně chceš hrát, ale pořád tam mám peníze. Nemůžu to dostat ven. Z důvodů KYC e-mail uvádí 14 až 30 dní, nyní jsme uplynuli 32 dní, aniž bychom cokoli věděli. a jako robot stále říkají, že je třeba počkat 14 až 30 dní. když lhůta již uplynula.

Navíc jsem v tom kasinu propadák. Nevím, proč je tam tolik překážek.

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Pak je dobrá zpráva, když řeknete, že peníze na účtu máte, protože nejsou úplně ztracené. Stále jste se dlouho nepohnuli a kasino vám nedalo vědět nic nového? Vy ani nevíte, zda byly nějaké dokumenty schváleny nebo zamítnuty?

Protože máte otevřenou stížnost, uvidíme, co se dá dělat.

Automaticky přeloženo:
1...25 26 27...33
Jít na stránkuz 33 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky