před 4 měsíci
Je to robot, který to dělá, můžete to jasně vidět.
It's a robot that does it, you can see it clearly.
es un robot el que lo hace se puede ver claramente
0
Je to robot, který to dělá, můžete to jasně vidět.
It's a robot that does it, you can see it clearly.
es un robot el que lo hace se puede ver claramente
Ano !
Jen si hrají s našimi emocemi! Protože s tím nemůžeme nic dělat! Můžeme je jen požádat, aby nám odpověděli, a oni to prostě ignorují jako čert!! Nemáme jinou možnost, než si je vyžádat!
Můžete vidět, že jsem na ně podal stížnost v Casino Guru..ale neobtěžují se odpovídat ani kasino guru..po 3 dnech bude moje stížnost uzavřena a označena jako nevyřešená. Tak co bude dál?? Vůbec nic!!!!!
Nedostanu své těžce vydělané peníze za žádný důvod, to vím!!
Yes !
They are just playing with our emotions! As we can't do anything about it ! We can just request them to response us and they are just ignoring like hell!! We don't have any other option than to request them !
You can see I have file complaint against them in Casino Guru ..but they are not bother to response even casino guru..just after 3 days from now my complaint will be closed and marked as unsolved. Then what will happen next?? Nothing at alll!!!!!
I won't get my hard earned money on any cause I know that!!
Dostali jste nějakou odpověď od bezpečnostního týmu 1win kromě čekání 14-30 dní? Prosím, dejte mi vědět, pokud dostanete nějakou odpověď!
Did you got any kind of reply from 1win security team other than wait for 14-30, days ? Please let me know if you get any reply !
Ne, žádné jiné odpovědi nejsou roboti, kteří na to odpovídají 😔
No, no other answers are robots that answer that 😔
No, ninguna otra respuesta son robot que responden eso 😔
Můžete mě prosím kontaktovat na můj email, prosím.
jayp68437@gmail.com
Prosím pošlete mi mail.!
Can you please contact me on my Email I'd please .
jayp68437@gmail.com
Please send me mail.!
Milý Jaro,
Je to téměř 45 dní, co čekám na jejich odpověď, protože mi řekli, abych počkal 14 dní a maximální doba, kterou bude trvat další kontrola, byla 30 dní.
Ale to už je více než jeden a půl měsíce!!
Už ani nereagují na mé maily! Mám těžce vydělané peníze 900 $ USD.
Nemůžu je nechat jít touto cestou! Pokud by mi někdo mohl pomoci, prosím!! Protože ani neodpovídají na mou stížnost zde v kasinovém guru!
Dear Jaro,
It's been almost 45 days since I am waiting for thier response, as they told me to wait for 14 days and maximum time it would take was 30 days for additional check.
But it's been more than one and half month !!
They are not even responding my mails anymore.! I have hard earned money of 900$ USD .
I can't let them go this way ! If anyone could help me please do!! As they are not even replying my complaint here at casino guru too!
Mám peníze na účtu, ale ten čas čekání evidentně chceš hrát, ale pořád tam mám peníze. Nemůžu to dostat ven. Z důvodů KYC e-mail uvádí 14 až 30 dní, nyní jsme uplynuli 32 dní, aniž bychom cokoli věděli. a jako robot stále říkají, že je třeba počkat 14 až 30 dní. když lhůta již uplynula.
Navíc jsem v tom kasinu propadák. Nevím, proč je tam tolik překážek.
I have money in my account, but that time to wait obviously you want to play, but I still have money in there. I can't get it out. For KYC reasons, the email indicates 14 to 30 days, we have now gone 32 days without knowing anything. and like a robot they keep saying to wait 14 to 30 days. when the deadline has already expired.
On top of that, I'm a loser in that casino. I don't know why there are so many obstacles.
tengo dinero en mi cuenta, pero ese tiempo que esperar obviamente uno quiere jugar, pero sigo teniendo dinero metido ahi. que no lo puedo sacar . por motivos de KYC que en el correo indica 14 a 30 dias ya vamos 32 dias que no se nada. y como robot siguen diciendo que espere 14 a 30 dias. cuando el plazo ya se vencio.
encima soy perdedor en ese casino no se por que tantos obstaculos
Pak je dobrá zpráva, když řeknete, že peníze na účtu máte, protože nejsou úplně ztracené. Stále jste se dlouho nepohnuli a kasino vám nedalo vědět nic nového? Vy ani nevíte, zda byly nějaké dokumenty schváleny nebo zamítnuty?
Protože máte otevřenou stížnost, uvidíme, co se dá dělat.
Then it is good news when you say that you have money in your account because it is not completely lost. You still haven't moved in a while and the casino hasn't let you know anything new ? You don't even know if any documents have been approved or rejected ?
Since you have an open complaint we will see what can be done.
Ale ty peníze nebyly ve výši zálohy!
Vydělal jsem prostřednictvím affiliate marketingu 1win a vybral jsem si je z affiliate účtu na svůj 1win účet!! . To je důvod, proč se bojím o své peníze! A není to malá částka, je to 900 $ USD.
Opravdu doufám, že mi někdo může trochu pomoci!
But that money was not of deposit amount !
I have earned through affiliate marketing of 1win and I have withdrawn it from affiliate account to my 1win account !! . That's the reason I am worried about my money ! And it's not an small amount .it's 900$ USD.
I really hope someone can help me a little !
Milý Jaro,
Je to téměř 45 dní, co čekám na jejich odpověď, protože mi řekli, abych počkal 14 dní a maximální doba, kterou bude trvat další kontrola, byla 30 dní.
Ale to už je více než jeden a půl měsíce!!
Už ani nereagují na mé maily! Mám těžce vydělané peníze 900 $ USD.
Nemůžu je nechat jít touto cestou! Pokud by mi někdo mohl pomoci, prosím!! Protože ani neodpovídají na mou stížnost zde v kasinovém guru!
Dear Jaro,
It's been almost 45 days since I am waiting for thier response, as they told me to wait for 14 days and maximum time it would take was 30 days for additional check.
But it's been more than one and half month !!
They are not even responding my mails anymore.! I have hard earned money of 900$ USD .
I can't let them go this way ! If anyone could help me please do!! As they are not even replying my complaint here at casino guru too!
Naprosto chápu vaši frustraci a vidím, že vy a další hráč jste ve stejné situaci. Kasino vám oběma řeklo totéž a myslím, že jste dlouho čekali na ověření dokumentů.
Také jsem zkontroloval stížnost a viděl, že časovač byl již jednou prodloužen a kasino má ještě nějaký čas na odpověď. Byl bych moc rád, kdyby to udělali a objasnili, oč jde a nejlépe vyplatili peníze.
Podíval jsem se na další stížnosti a zdá se, že kasino má proti nim víc, ale zatím se je snažili vyřešit, takže nevím, co se teď může na jejich straně stát.
Každopádně ještě není všemu konec a uvidíme, jestli se o nich ještě dozvíme, nebo ne.
Budu doufat, že odpoví.
I completely understand your frustration, and I can see that you and another player are in exactly the same situation. The casino has told you both the same thing and I think you have been waiting a long time for the documents to be verified.
I also checked the complaint and saw that the timer has already been extended once and the casino still has some time to respond. I would be very happy if they would do that and clarify what is going on and preferably pay out the money.
I have looked at the other complaints and it seems that the casino has more against them but so far they have tried to resolve them, so I don't know what might be happening on their side now.
Anyway, it's not all over yet and we'll see if we hear from them or not.
I will hope that they will answer.
Ale ty peníze nebyly ve výši zálohy!
Vydělal jsem prostřednictvím affiliate marketingu 1win a vybral jsem si je z affiliate účtu na svůj 1win účet!! . To je důvod, proč se bojím o své peníze! A není to malá částka, je to 900 $ USD.
Opravdu doufám, že mi někdo může trochu pomoci!
But that money was not of deposit amount !
I have earned through affiliate marketing of 1win and I have withdrawn it from affiliate account to my 1win account !! . That's the reason I am worried about my money ! And it's not an small amount .it's 900$ USD.
I really hope someone can help me a little !
To ti nebyla odpověď, tak se teď zeptám. Máte nějakou dohodu s kasinem, když mluvíte o affiliate účtu a penězích z této aktivity?
That wasn't an answer to you, so now I'll ask. Do you have any agreement with the casino when you talk about affiliate account and money from this activity ?
Mohu se zeptat, zda jste prošli ověřovacím procesem, který kasino již vyžadovalo? Jaký je přesný důvod zpoždění vaší platby?
Uveďte prosím další podrobnosti týkající se tohoto problému a doufáme, že vám budeme moci pomoci.
May I ask if you have passed the verification process, which the casino required yet? What is the exact reason for delaying your payment?
Please provide any more details regarding this issue and hopefully we'll be able to help.
Dokument jsem odeslal k ověření již dávno, ale zatím jsem neobdržel žádnou odpověď
I have submitted the document for verification a long time ago but I have not received any response yet
Buďte prosím konkrétnější, kdy přesně jste dokument poskytli? Kasinům obvykle dáváme celých 14 dní na provedení platby, než bude náš tým pro stížnosti schopen v jakémkoli případě zasáhnout.
Please be more specific, when exactly have you provided the document? We usually give casinos 14 full days to proceed with the payment before our complaint team is able to intervene in any case.
Už několik dní se pokouším vybrat peníze z této sázkové kanceláře a nic mi nepřišlo na účet.
I've been trying to withdraw money from this betting house for several days and nothing has gone into my account.
Estou tentando a vários dias sacar nessa casa de aposta e nada de cair na minha conta
Je prosím situace stále stejná? Je tam váš účet plně ověřen a jak dlouho nyní čekáte na výběr?
Is the situation still the same, please? Is your account fully verified there, and how long are you waiting for the withdrawal now?
Ano, už přes rok se registruji na této platformě, provádím vklady a výběry, ale teď už mi to nejde, zkusil jsem všechno, jen mě oblbují, teď čekám na výběr
Yes, I've been registering on this platform for over a year now, making deposits and withdrawals, but now I can't do it anymore, I've tried everything, they just fool me, I'm waiting for a withdrawal now
Sim tenho mais de um ano que fiz registro nessa plataforma já depósitos e saque mas agora não consigo mais já tentei de tudo eles só mim enrolam ,estou aguardando um saque agora
Kdy jste však požádali o výběr a poskytlo vám kasino nějaké vysvětlení tohoto zpoždění? Použili jste při úspěšném výběru peněz stejnou platební metodu jako dříve?🤔
When did you ask for the withdrawal, though, and did the casino give you any explanation for this delay? Have you used the same payment method as before when you successfully withdrew your money?🤔
Ahoj. Může se to zdát jako velmi obtížná situace, ale nebojte se. Někdy může online kasino zablokovat účet, kdykoli potřebuje něco prošetřit. Samozřejmě je vždy dobré o tom hráče informovat, ale z našich zkušeností to tak vždy není.
Udělali jste správnou věc, že jste zde s naším týmem podali stížnost a oni se na tento problém podívají. Buďte prosím trpěliví, abychom to mohli prošetřit a vyřešit, doufejme, brzy.
Máte snad nějaké nové informace?
Hello. This might seem like a very difficult situation, but do not worry. Sometimes an online casino can block the account whenever they need to investigate something. Of course, it is always good to inform the players about it, but from our experience, it is not always like that.
You have done the right thing to file a complaint here with our team, and they will have a look into this issue. Please be patient, so we can investigate and solve all this hopefully soon.
Have you got any new information, perhaps?
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém samovyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.