FórumKasina1win Casino - všeobecná diskuze

1win Casino - všeobecná diskuze (strana 27)

před 2 roky od oscarhorche14
|
94265 zobrazení 587 odpovědí |
|
1...26 27 28...30
Přidat příspěvek
jayp68437
před 4 měsíci

Je to robot, který to dělá, můžete to jasně vidět.

Automaticky přeloženo:
plowplow1821
před 4 měsíci

Ano !

Jen si hrají s našimi emocemi! Protože s tím nemůžeme nic dělat! Můžeme je jen požádat, aby nám odpověděli, a oni to prostě ignorují jako čert!! Nemáme jinou možnost, než si je vyžádat!


Můžete vidět, že jsem na ně podal stížnost v Casino Guru..ale neobtěžují se odpovídat ani kasino guru..po 3 dnech bude moje stížnost uzavřena a označena jako nevyřešená. Tak co bude dál?? Vůbec nic!!!!!

Nedostanu své těžce vydělané peníze za žádný důvod, to vím!!


Automaticky přeloženo:
plowplow1821
před 4 měsíci

Dostali jste nějakou odpověď od bezpečnostního týmu 1win kromě čekání 14-30 dní? Prosím, dejte mi vědět, pokud dostanete nějakou odpověď!


Automaticky přeloženo:
jayp68437
před 4 měsíci

Ne, žádné jiné odpovědi nejsou roboti, kteří na to odpovídají 😔

Automaticky přeloženo:
plowplow1821
před 4 měsíci

Můžete mě prosím kontaktovat na můj email, prosím.


jayp68437@gmail.com

Prosím pošlete mi mail.!

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 4 měsíci

Milý Jaro,


Je to téměř 45 dní, co čekám na jejich odpověď, protože mi řekli, abych počkal 14 dní a maximální doba, kterou bude trvat další kontrola, byla 30 dní.

Ale to už je více než jeden a půl měsíce!!

Už ani nereagují na mé maily! Mám těžce vydělané peníze 900 $ USD.

Nemůžu je nechat jít touto cestou! Pokud by mi někdo mohl pomoci, prosím!! Protože ani neodpovídají na mou stížnost zde v kasinovém guru!

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Mám peníze na účtu, ale ten čas čekání evidentně chceš hrát, ale pořád tam mám peníze. Nemůžu to dostat ven. Z důvodů KYC e-mail uvádí 14 až 30 dní, nyní jsme uplynuli 32 dní, aniž bychom cokoli věděli. a jako robot stále říkají, že je třeba počkat 14 až 30 dní. když lhůta již uplynula.

Navíc jsem v tom kasinu propadák. Nevím, proč je tam tolik překážek.

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Pak je dobrá zpráva, když řeknete, že peníze na účtu máte, protože nejsou úplně ztracené. Stále jste se dlouho nepohnuli a kasino vám nedalo vědět nic nového? Vy ani nevíte, zda byly nějaké dokumenty schváleny nebo zamítnuty?

Protože máte otevřenou stížnost, uvidíme, co se dá dělat.

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 4 měsíci

Ale ty peníze nebyly ve výši zálohy!

Vydělal jsem prostřednictvím affiliate marketingu 1win a vybral jsem si je z affiliate účtu na svůj 1win účet!! . To je důvod, proč se bojím o své peníze! A není to malá částka, je to 900 $ USD.

Opravdu doufám, že mi někdo může trochu pomoci!

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Milý Jaro,


Je to téměř 45 dní, co čekám na jejich odpověď, protože mi řekli, abych počkal 14 dní a maximální doba, kterou bude trvat další kontrola, byla 30 dní.

Ale to už je více než jeden a půl měsíce!!

Už ani nereagují na mé maily! Mám těžce vydělané peníze 900 $ USD.

Nemůžu je nechat jít touto cestou! Pokud by mi někdo mohl pomoci, prosím!! Protože ani neodpovídají na mou stížnost zde v kasinovém guru!

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Naprosto chápu vaši frustraci a vidím, že vy a další hráč jste ve stejné situaci. Kasino vám oběma řeklo totéž a myslím, že jste dlouho čekali na ověření dokumentů.

Také jsem zkontroloval stížnost a viděl, že časovač byl již jednou prodloužen a kasino má ještě nějaký čas na odpověď. Byl bych moc rád, kdyby to udělali a objasnili, oč jde a nejlépe vyplatili peníze.

Podíval jsem se na další stížnosti a zdá se, že kasino má proti nim víc, ale zatím se je snažili vyřešit, takže nevím, co se teď může na jejich straně stát.

Každopádně ještě není všemu konec a uvidíme, jestli se o nich ještě dozvíme, nebo ne.

Budu doufat, že odpoví.

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Ale ty peníze nebyly ve výši zálohy!

Vydělal jsem prostřednictvím affiliate marketingu 1win a vybral jsem si je z affiliate účtu na svůj 1win účet!! . To je důvod, proč se bojím o své peníze! A není to malá částka, je to 900 $ USD.

Opravdu doufám, že mi někdo může trochu pomoci!

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

To ti nebyla odpověď, tak se teď zeptám. Máte nějakou dohodu s kasinem, když mluvíte o affiliate účtu a penězích z této aktivity?

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Ahoj kasino....


Proč takto podvádíte zákazníka, můj výběr čeká od 17. května 2024 Nedostávám výběr Jsem ve ztrátě

Automaticky přeloženo:
siddhartrahangdale
před 3 měsíci

Mohu se zeptat, zda jste prošli ověřovacím procesem, který kasino již vyžadovalo? Jaký je přesný důvod zpoždění vaší platby?

Uveďte prosím další podrobnosti týkající se tohoto problému a doufáme, že vám budeme moci pomoci.

Automaticky přeloženo:
Romi
před 3 měsíci

Dokument jsem odeslal k ověření již dávno, ale zatím jsem neobdržel žádnou odpověď

Automaticky přeloženo:
siddhartrahangdale
před 3 měsíci

Buďte prosím konkrétnější, kdy přesně jste dokument poskytli? Kasinům obvykle dáváme celých 14 dní na provedení platby, než bude náš tým pro stížnosti schopen v jakémkoli případě zasáhnout.

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Už několik dní se pokouším vybrat peníze z této sázkové kanceláře a nic mi nepřišlo na účet.

Automaticky přeloženo:
diegofc
před 3 měsíci

Je prosím situace stále stejná? Je tam váš účet plně ověřen a jak dlouho nyní čekáte na výběr?

Automaticky přeloženo:
Romi
před 3 měsíci

Ano, už přes rok se registruji na této platformě, provádím vklady a výběry, ale teď už mi to nejde, zkusil jsem všechno, jen mě oblbují, teď čekám na výběr

Automaticky přeloženo:
diegofc
před 3 měsíci

Kdy jste však požádali o výběr a poskytlo vám kasino nějaké vysvětlení tohoto zpoždění? Použili jste při úspěšném výběru peněz stejnou platební metodu jako dříve?🤔

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Ahoj

Provedl jsem výběr na svém účtu, ale po nějaké době byl můj 1win účet zablokován 1win týmem. Chci odblokovat svůj účet.

Automaticky přeloženo:
kuldeep7828
před 2 měsíci

Ahoj. Může se to zdát jako velmi obtížná situace, ale nebojte se. Někdy může online kasino zablokovat účet, kdykoli potřebuje něco prošetřit. Samozřejmě je vždy dobré o tom hráče informovat, ale z našich zkušeností to tak vždy není.

Udělali jste správnou věc, že jste zde s naším týmem podali stížnost a oni se na tento problém podívají. Buďte prosím trpěliví, abychom to mohli prošetřit a vyřešit, doufejme, brzy.

Máte snad nějaké nové informace?

Automaticky přeloženo:
1...26 27 28...30
Jít na stránkuz 30 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu