DomůFórumKasina1win Casino - všeobecná diskuze

1win Casino - všeobecná diskuze (strana 23)

před 3 roky od oscarhorche14
|
134 482 zobrazení 718 odpovědí |
|
1...22 23 24...37
Jaro
před rokem

"Rozumím tomu správně, že stále máte prostředky v kasinu 1win" - Ano

"Navíc, jak dlouho vaše situace trvá" - 4 měsíce

"Kontaktovali jste také kasino, co je špatně a proč nemůžete vybrat?" podpůrná služba v chatu mi řekla, že musím kontaktovat e-mail. ale na email mi neodpovídají

Automaticky přeloženo:
Jaro
před rokem

Emailovou adresu jsem nezměnil. Psal jsem jim z adresy, která je registrovaná na mém účtu

Automaticky přeloženo:
Kadekkk
před rokem

Ach 4 měsíce je strašně dlouhá doba. Ale jak jsem již zmínil, podali jste stížnost a proto se ji náš tým pokusí vyřešit spravedlivě.

Navíc, vybírali jste někdy z kasina nebo je to váš první výběr? Byl váš účet již ověřen?

Ale nechápu, proč kasino nemůže 4 měsíce odpovídat na emaily. Je to dost neprofesionální a pro hráče určitě nepříjemné.

Zatím nám nezbývá, než čekat, jak se situace vyvine. Nezapomeňte nás informovat, pokud dostanete odpověď z kasina nebo pokud se objeví něco nového.

Automaticky přeloženo:
Jaro
před rokem

někdy stažen z kasina" – ano

„Byl váš účet již ověřen" – Ne, chci to udělat, ale v e-mailu nedostávám odpověď

Opravdu doufám, že mi pomůžete

Automaticky přeloženo:
Kadekkk
před rokem

Chápu. Když jste v minulosti prováděli výběry, kasino vás nepožádalo o žádné ověřovací dokumenty? Samozřejmě u menších výběrů to někdy kasina nedělají, tak jsem jen zvědavý.

Když jsem však procházel stížnosti, narazil jsem na případy podobné tomu vašemu, které jsou otevřené. Pokud máte zájem, můžete se podívat na tento odkaz: https://casino.guru/complaints/in_progress

Co se týče pomoci, náš tým se, jak jsem již zmínil, pokusí vaši situaci vyřešit. Doufám, že to dopadne šťastně.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Dobrý den, dobré odpoledne. Před více než 15 dny jsem si všiml, že moje výběry nebyly provedeny. Byl jsem požádán o dokumentaci. Posílám příslušnou dokumentaci a stále nemám odpověď. Posílám e-maily na adresu poskytnutou podporou a neodpovídají mi... vkládání mě opustí, ale neodebere

Automaticky přeloženo:
fernando7398
před rokem

Ahoj.

vůbec se mi to nelíbí. Bez dalšího odkladu doporučuji k podání stížnosti použít tento odkaz:

https://casino.guru/complaints/create

Zkontrolujte prosím složky se spamem nebo košem, abyste předešli nedorozumění. Neříkám, že tomu tak je, ale je lepší nejprve vyloučit běžné problémy, řekl bych.

Souhlasíš?


Automaticky přeloženo:
před rokem

Ano, děkuji Jayko

Stále čekám na svých 100 $ zpět na můj účet v kasinu, jsem v Nunavutu. Ne v interiéru

Automaticky přeloženo:
jseski07
před rokem

Ahoj, pokud to byla odpověď hráči, požádal bych vás, abyste použili tlačítko "odpovědět", které pomůže upozornit hráče na vaši odpověď, abyste také mohli dostat dřívější odpověď. Jestli se můžu zeptat, jak dlouho jsi čekal? Vložili jste peníze a peníze nebyly přidány na váš účet v kasinu nebo se vyskytl nějaký jiný problém? Prosím, dejte nám vědět.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Dobré odpoledne skupině, těší mě, jsem Kevin z Argentiny. V kasinu OnLIne 1Win hraji měsíc, zkušenost je opravdu uspokojivá, generuji dobré zisky jen hraním automatů, ale to vše má negativní návratnost od roku Uplynulo více než 15 dní, kdy jsem již nemohl vybrat své výdělky. Když podám žádost o stažení, je schválena, ale zůstává v procesu a nepustí ji a po max. 48 hodinách ji zamítne, už mě nebaví mluvit se všemi, také podpora atd atd a já ne máte nějakou pomoc nebo odpověď.. stalo se to někomu? co bych měl dělat? Velmi mě to trápí, protože jsem na těch penězích závislý. Prosím pomozte mi

Automaticky přeloženo:
před rokem

Byl jsem velmi spokojený, teď mě jen zaplavuje spousta zloby a úzkosti, prostě přes noc už nemůžu vybrat svůj výdělek, co se děje?

Automaticky přeloženo:
před rokem

Dobré odpoledne skupině, těší mě, jsem Kevin z Argentiny. V kasinu OnLIne 1Win hraji měsíc, zkušenost je opravdu uspokojivá, generuji dobré zisky jen hraním automatů, ale to vše má negativní návratnost od roku Uplynulo více než 15 dní, kdy jsem již nemohl vybrat své výdělky. Když podám žádost o stažení, je schválena, ale zůstává v procesu a nepustí ji a po max. 48 hodinách ji zamítne, už mě nebaví mluvit se všemi, také podpora atd atd a já ne máte nějakou pomoc nebo odpověď.. stalo se to někomu? co bych měl dělat? Velmi mě to trápí, protože jsem na těch penězích závislý. Prosím pomozte mi

Automaticky přeloženo:
před rokem

Dobrý den, na základě Vašeho popisu Vás žádám o bezplatnou reklamaci:

https://casino.guru/complaints/create

Přeskočím všechny zdvořilosti, stačí si přečíst toto vlákno, abyste zjistili, že pravděpodobně nejste sami. Od kasina je hloupé nechat hráče zmatené, když se mě ptáte...

Doufejme, že se nám podaří problém najít a pomoci vám!

Automaticky přeloženo:
před rokem

Ahoj, požádal jsem o výběr (kryptoměna) a čekal jsem 3 dny.. nic nepřišlo. Kontaktoval jsem podporu a požádali mě o ověření totožnosti. Zvláštní je, že dokumenty, které požadovali, jsou podezřelé: - fotografie bankovních karet: 5*****XXXXXX***.


mohu vědět, proč po mě chtějí kreditní kartu?

Automaticky přeloženo:
Givens9
před rokem

Ahoj.

Jaké platební možnosti jste dříve používali pro vklady? Byla mezi nimi kreditní karta? To by byla odpověď. 🤔

Každopádně se pro jistotu zeptej podpory. Počkám na odpověď.

Automaticky přeloženo:
Radka
před rokem

Ano, bylo to u předchozí možnosti platby.

Automaticky přeloženo:
Givens9
před rokem

Poté je potřeba kartu ověřit – potvrdit, že je oprávněně vaše a máte k ní neomezený přístup.

Jak to vidím já, jde o standardní žádost o ověření platby. Poskytnutím fotografie zachycující, že držíte skutečnou kartu, potvrzujete, že je karta ve vašem držení, kdykoli ji potřebujete – například není půjčována od nikoho jiného.

Dává vám to smysl?

Automaticky přeloženo:
před rokem

Už je to hodně dní, co mi firma 1 WIN nevyplatila, překročil jsem tam vícero zálohami 4 tisíce realů, email jsem už přeposlal na ochranku a oni nemůžou nic řešit, absolutně nic. (V STANOVENÉM TERMÍNU JE JIŽ PLYNULE)



Je tam cca 4 tisíce realů, řekli, že jsem porušil pravidla a nereagují na vrácení peněz, tato firma KRÁDE, mám všechny vklady, ID účtu a tisky jsou zde.



Pokud již zákazníka nechcete, jednoduše účet zrušte, ALE VRAŤTE PENÍZE, nekradte.

jediná odpověď Po analýze je


" váš účet byl zablokován z důvodu porušení pravidla .9.7. Sekce Všeobecné obchodní podmínky (dále - Pravidla): Pokud se účastník sázení dopustí podvodného jednání vůči sázkové společnosti (více účtů, používání softwaru pro automatizaci sázení, hraní v arbitrážních situacích, pokud herní účet není využíván pro sázení, zneužívání věrnostních programů apod.), sázková společnost si vyhrazuje právo takové akce ZASTAVIT

podvodný.



Striktně dodržujeme pravidla a vyzýváme naše hráče, aby dělali totéž. Proto nikdy nevynášíme nepodložené soudy."



Dobře. Pojďme k doložkám



17.1.3. účet zákazníka souvisí s aktuálně zablokovaným účtem, v takovém případě budeme mít právo účet zrušit bez ohledu na to, jak souvisí, a úplně zablokovat účetní údaje tohoto účtu. S výjimkou případů uvedených ve smlouvě bude zůstatek na účtu zákazníka vrácen v určité lhůtě, ihned po odeslání objednávky a inkasování dlužné částky zákazníkovi;



JIŽ NECHCI ÚČET NA 1WIN, CHCI SVOJE STÁVAJÍCÍ PENÍZE NA ÚČTU.. KTERÝ PŘESAHUJE 4 TISÍCE SKUTEČNOSTÍ, S TĚMITO KLAUZULY 9,7, KTERÉ JIŽ NEPROŠLO 14. DNE, UŽ NECHTĚJTE. POUZE ÚČET ZABLOKOVANÝ.. MOŽNÁ ZŮSTANE, ALE ŽÁDÁM SVOJE PENÍZE, ANI JSEM JE NEVYBRALA JEN JSEM JE VLOŽIL A VSADIL.



NÁSLEDUJÍCÍ ÚDAJE..



ID 18644210



přiložené dokumenty k opětovnému ověření vlastnictví.


POZNÁMKA: CHCI PENÍZE VE SVÉM PIXU NECHCI ODBLOKOVANÝ ÚČET , PROTOŽE NEJSTE SÁZKA, KRADETE CO NENÍ VAŠE. TAKŽE Z PŘÍDAVNÉHO JMÉNA, KTERÉ BYSTE MĚLI MÍT NA PAMĚTI, VÍTE, CO JSTE.


TOTO NEEXISTUJE, ŽÁDÁM SVOJE PENÍZE. A JE TAM!


VKLAD JSEM A NENECHAJÍ MĚ JI VYBRAT..


UDĚLEJTE ÚČETNICTVÍ, JEN TO UDĚLEJTE A VIDÍTE, JSEM UŽ UŽ TATO NESPRAVEDLNOST UNEVANÝ, VOLÁM A NEPOMOHUJÍ MI, NAPISÍM EMAIL A MLUVÍ SE JEN O TOMTO klauzuli 9.7, ALE CO MÉ VKLADY? ČÁSTKA MÉHO ÚČTU? MÁM KAŽDÝ VÝTAŽEK KAŽDÉHO CENTU VLOŽENÝ...


No, pokud jsem udělal chybu, ať účet zavřou, ale buďte spravedliví, protože můj účet je z roku 2022 a jsme v roce 2023, zdá se mi, že čekali, až vložím, ale ponechají si své částky na účtu.


ŽÁDÁM JEN TO, CO JE MOJE!

Upravil Jaro před rokem
Důvod: Osobní data
Automaticky přeloženo:
Aleksandro
před rokem

Nesdílejte zde své osobní údaje, jako je e-mail nebo telefonní číslo.

Hráli jste v poslední době s bonusovými prostředky nebo jste dostali nějakou odměnu za věrnost? Použili klauzuli o zneužití bonusů k ospravedlnění uzavření, takže vědět, zda jste hráli s bonusovými prostředky, pomáhá. Ujistěte se, že nikdo, kdo s vámi žije, tam také nemá účet. V případě, že jste hráli s čistým peněžním zůstatkem a neexistuje žádný jiný účet z vaší IP adresy nebo registrován s vaší domácí adresou, pak netuším, k jakému zneužití mohlo dojít, budete muset podat stížnost a možná kasino sdílí své důkazy s guru a oni určí, zda došlo k porušení nebo ne.

Stížnost můžete podat zde:https://casino.guru/complaints/all

Automaticky přeloženo:
SunsetGaze
před rokem

Děkuji, přepošlu to do správného sektoru, používám sdílenou síť, kde se všichni neznají, a několikrát jsem se k telefonu připojil přes Wi-Fi. Je prakticky nemožné, abych si byl jistý, že kdekoli jsem byl od roku 2022 do dneška, někdo s účtem na platformě také používal stejnou síť.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Děkuji, přepošlu to do správného sektoru, používám sdílenou síť, kde se všichni neznají, a několikrát jsem se k telefonu připojil přes Wi-Fi. Je prakticky nemožné, abych si byl jistý, že kdekoli jsem byl od roku 2022 do dneška, někdo s účtem na platformě také používal stejnou síť.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Poznámka: Nikdy jsem bonus z této platformy nevyužil

Automaticky přeloženo:
1...22 23 24...37
Jít na stránkuz 37 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
christmas_push_alt
Zapojte se do vánoční soutěže s Pragmatic Play – rozdáváme ceny v hodnotě 3 000 USD!
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky