FórumKasina1win Casino - všeobecná diskuze

1win Casino - všeobecná diskuze (strana 22)

před 2 roky od oscarhorche14
|
109850 zobrazení 627 odpovědí |
|
1...21 22 23...32
Přidat příspěvek
Hafsat
před rokem

Ahoj.

Rád slyším, že se vám daří!

Bohužel i náš interní systém detekoval stejnou IP pro všechny tři účty, používané zde na fóru. Můžete vysvětlit, možná?

Navíc, četli jste tento díl? "Také nám poskytli informace obdržené od licenčního úřadu, že jejich účet byl označen na váš účet."

Zdá se mi, že dva z vás (Deenah) potvrdili, že třetí účet je součástí skupiny. Upřímně, i tady bych mohl použít vaše vysvětlení.

Přidávám všechny tři stížnosti:

Abdulrahaman - odmítnut

Hafsat – zamítnuto

Deenah - vyřešeno


Upraveno autorem před rokem
Automaticky přeloženo:
před rokem

Win se nevyplácí, chlapče, byl to podvod

Odstoupení trvalo měsíc a do dnešního dne jsem ho nedostal a už mě nebaví čekat na odpověď od těchto krysích podvodníků

ID42924475

Automaticky přeloženo:
marianaguzmann3
před rokem

Jsi evidentně dost nasranej to je dobře - asi bych se taky zlobil. Vynecháme krysy a jiné hlodavce, prosím?

Zkuste se uklidnit, pokud můžete, stížnost probíhá - držte se.

Když mluvíme o stížnosti , upřímně jsem nepochopil, zda byl váš účet někdy ověřen.

Můžete mi s tím pomoci?

Myslím, že v minulosti došlo k několika úspěšným výběrům, poslední předložený 6. srpna neprošel.

Spíš počkám na aktualizaci, dej vědět, prosím.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Hele, ano, hele, od 6. srpna jsem provedl úspěšný výběr a proto jsem se zeptal, proč mi nepřišel výběr, který jsem provedl a řekli mi, ať počkám 48 hodin, po 48 hodinách mi řekli, ať počkám 14 dní a nedali mi žádné samostatné řešení, zablokovali mě z této hry po stažení mě zablokovali

Automaticky přeloženo:
před rokem

Ahoj.

Rád slyším, že se vám daří!

Bohužel i náš interní systém detekoval stejnou IP pro všechny tři účty, používané zde na fóru. Můžete vysvětlit, možná?

Navíc, četli jste tento díl? "Také nám poskytli informace obdržené od licenčního úřadu, že jejich účet byl označen na váš účet."

Zdá se mi, že dva z vás (Deenah) potvrdili, že třetí účet je součástí skupiny. Upřímně, i tady bych mohl použít vaše vysvětlení.

Přidávám všechny tři stížnosti:

Abdulrahaman - odmítnut

Hafsat – zamítnuto

Deenah - vyřešeno


Automaticky přeloženo:
před rokem

Dobrý den Radko,

Pokud jde o IP, je to velmi možné, protože jsme spolužáci a používáme školní síť (wifi) k prohlížení a upřímně řečeno, Abdulrahaman mi představil 1win, jsem zmínil v předchozím stavu stížnosti. Nejsme stejné osoby.

Ano, my 3 jsme podali stížnost úřadům, a protože to byla stejná stížnost, úřady označily 3 účty, po podrobném prozkoumání případu úřady požádaly 1win, aby mi zaplatil můj zůstatek, a oni to udělali, ale Abdulrahaman byl vynechán , je to můj přítel, na kterém mi záleželo.

Madina je také moje kamarádka.

Všichni tři jsme společní přátelé, ale abyste si to ujasnili, můžete požádat o konferenční videohovor.


Kasino tvrdilo, že ty 3 účty byly použity k praní peněz pomocí jejich platformy.😂 Jen by mě zajímalo, jestli se 100 $ považuje za praní.

Automaticky přeloženo:
Radka
před rokem

Ahoj Radko


Právě jsem si otevřel nový účet v casinoguru kvůli problémům, se kterými se v kasinech potýkám. Dříve jsem měl ban v casinoguru, mohu použít tento nový účet a podat stížnost?

Automaticky přeloženo:
před rokem

Hele, ano, hele, od 6. srpna jsem provedl úspěšný výběr a proto jsem se zeptal, proč mi nepřišel výběr, který jsem provedl a řekli mi, ať počkám 48 hodin, po 48 hodinách mi řekli, ať počkám 14 dní a nedali mi žádné samostatné řešení, zablokovali mě z této hry po stažení mě zablokovali

Automaticky přeloženo:
před rokem

Dobře, že jste podal stížnost ! Pamatuji si dny, kdy bylo toto kasino registrováno s velmi špatnou pověstí - stále na to nemohu zapomenout. Pokaždé, když něco takového vidím, je mi to podezřelé.

Doufám, že peníze brzy dostanete a z mého pohledu je pravděpodobně dobře, že byl váš účet uzavřen.

Kdo by to chtěl zažít znovu, řekl bych?

Automaticky přeloženo:
před rokem

Ahoj Radko


Právě jsem si otevřel nový účet v casinoguru kvůli problémům, se kterými se v kasinech potýkám. Dříve jsem měl ban v casinoguru, mohu použít tento nový účet a podat stížnost?

Automaticky přeloženo:
před rokem

Ahoj!

Je mi líto, že musím říct, že jste druhou šanci dávno minuli. Zeptal jsem se našeho týmu pro stížnosti – rozhodnutí bylo rychlé a konečné. Nepřísluší mi to dále komentovat, přesto se domnívám, že se můžete zamyslet nad svým minulým chováním, aniž bych si toho otevřeně na fóru všiml.

Žádám vás laskavě, abyste Casino Guru navždy opustili a nikdy se nevrátili zpět.

Měj se dobře!

Automaticky přeloženo:
před rokem

Dobrý den Radko,

Pokud jde o IP, je to velmi možné, protože jsme spolužáci a používáme školní síť (wifi) k prohlížení a upřímně řečeno, Abdulrahaman mi představil 1win, jsem zmínil v předchozím stavu stížnosti. Nejsme stejné osoby.

Ano, my 3 jsme podali stížnost úřadům, a protože to byla stejná stížnost, úřady označily 3 účty, po podrobném prozkoumání případu úřady požádaly 1win, aby mi zaplatil můj zůstatek, a oni to udělali, ale Abdulrahaman byl vynechán , je to můj přítel, na kterém mi záleželo.

Madina je také moje kamarádka.

Všichni tři jsme společní přátelé, ale abyste si to ujasnili, můžete požádat o konferenční videohovor.


Kasino tvrdilo, že ty 3 účty byly použity k praní peněz pomocí jejich platformy.😂 Jen by mě zajímalo, jestli se 100 $ považuje za praní.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Ahoj!

Díky za IP poznámku - dává to smysl, ale zároveň je to pro každé kasino obvykle velký problém 🙁.

Jsem si jistý, že to také vysledovali. Otázkou zůstává, že kasino nikdy neuskutečnilo videohovor, ale to je pravděpodobně proto, že také věděli, že se znáte, takže byste otázky stejně prošli.

Mnoho kasin uvádí, že je povolen pouze jeden účet na IP nebo domácnost. Přesně této situaci by toto pravidlo mělo zabránit.

Věřím vám, a proto nemám důvod si myslet opak.

Bohužel si jen představte, jak to musí vypadat z pohledu kasina.

Toto je rozhodně okrajový případ, pokud mohu - nikdy spolu nehrajte v žádném kasinu se stejnou IP adresou.

S pozdravem Medina a Abdulrahaman, je mi líto, že to skončilo takhle.

Automaticky přeloženo:
před rokem


Ahoj, ano kontaktoval jsem je a neodpovídají mi a neměří

žádné řešení

42924475



Automaticky přeloženo:
před rokem

9. května jsem vložil peníze na výběr, ale nepřišly na můj zůstatek. Napsal jsem na podporu a zeptal se. Řekli mi, že musím kontaktovat službu podpory poštou. Mnohokrát jsem jim psal, ale neodpověděli mi. Pokud píšu na chat znovu, řeknou mi, abych napsal znovu na mail. Na své peníze čekám měsíce. Myslím, že jsou to podvodníci, kteří nedávají peníze schválně

ID 32153625

Peněženka #32153625

Automaticky přeloženo:
Kadekkk
před rokem

stejně tady mám stále 100 $, stále je nemohu použít ve svém luxusním kasinu

Automaticky přeloženo:
před rokem

Pomozte mi prosím se změnou e-mailové adresy

Automaticky přeloženo:
Kadekkk
před rokem

Ahoj, myslím, že je to nepřiměřeně dlouhá doba na výběr. Jak také vidíte, nejste jediný, kdo má podobný problém. Každopádně jsem si všiml, že jsi u nás podal stížnost , což je správný krok.

Také vidím, že kasino opakuje stále dokola to samé, což jistě není příjemné.

Řekl bych, že musíte být trpěliví, ale ve vašem případě jste byli trpěliví dostatečně. Nezbývá nám však než čekat, jak se stížnost vyvine dále. Náš tým se pokusí udělat vše pro vyřešení vašeho případu.

Doufám, že se vaše situace rychle a šťastně vyřeší.

Upraveno autorem před rokem
Automaticky přeloženo:
jseski07
před rokem

Dobrý den, rozumím tomu správně, že stále máte prostředky v 1win casinu a nepodařilo se vám je vybrat, nebo je to Casino Luxury ?

Navíc, jak dlouho vaše situace trvá? Kontaktovali jste také kasino, co je špatně a proč nemůžete vybrat? Dejte nám vědět, abychom se vám mohli pokusit pomoci.

Automaticky přeloženo:
moneydanielle8
před rokem

Dobrý den, jelikož nejsme kasino, není v naší moci změnit vaši e-mailovou adresu v kasinu. Nejlepší by bylo napsat na podporu nebo live chat a informovat je o změně vaší e-mailové adresy, protože si myslím, že oni budou v tomto případě nejlépe vědět, co dělat.


Myslíte, že to můžete zkusit? Neváhejte nás aktualizovat, pokud se vám podaří vyřešit váš problém.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Jaký je aktuální propagační kód pro 1 výhru?

Automaticky přeloženo:
SurajitHayara
před rokem

Našel jsem promo kód START1W na 1wins.in. Pracuje nebo ne? Dá se to použít?

Automaticky přeloženo:
před rokem


Ahoj, ano kontaktoval jsem je a neodpovídají mi a neměří

žádné řešení

42924475



Automaticky přeloženo:
před rokem

Je mi líto, že to slyším. Jak dlouho jste zatím čekali na jejich odpověď?

Automaticky přeloženo:
moneydanielle8
před rokem

Mohu použít tento e-mail jseski07@outlook.com

snažil jsem se to použít. Nemohu to použít, protože jsem v Nunavutu, ne v Ontariu

díky Jayko

Automaticky přeloženo:
1...21 22 23...32
Jít na stránkuz 32 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky