FórumKasina1win Casino - všeobecná diskuze

1win Casino - všeobecná diskuze (strana 21)

před 3 roky od oscarhorche14
|
116783 zobrazení 653 odpovědí |
|
1...20 21 22...33
snakeburgos
před rokem

Soucítím s tvým názorem. Kromě toho jsem před několika okamžiky zkontroloval vaši stížnost , abych zjistil, že další pokus selhal. Myslím, že byste měli zkusit jinou metodu výběru, zástupce kasina také zmínil, že jste trvali na stejném typu. Jak to vidím já, nikam tě to nepřiblíží.

Co říkáš? Chystáte se na změnu?


Automaticky přeloženo:
před rokem

Zadal jsem více než 10 žádostí o výběr na 1win a všechny byly zamítnuty, kontaktoval jsem online nápovědu více než 15krát a vždy mi řekli to samé: "Počkejte 14 dní, pokud nekontaktuji znovu" a mezi odmítnutím a požaduji znovu jsou 2 měsíce, kdy nedostanu zaplaceno

Automaticky přeloženo:
dcorreamaco
před rokem

To zní docela vážně, protože je to tak dlouhé období. Jestli se můžu zeptat, prošel jsi ověřením účtu? Obvykle mají podobný problém hráči, kteří jsou neověření. Žádné další informace vám podpora nedala, pouze že musíte počkat 14 dní?


V tomto případě bych vám doporučil vytvořit stížnost zde , protože si myslím, že je to dlouhá doba. Podle nedávno vyřešených stížností existuje slušná šance, že dostanete pomoc jako ostatní hráči, kteří čelí podobným problémům ohledně výběrů.

Tak co říkáš ? Myslíte, že to stojí za vyzkoušení? Dejte nám vědět, jak jste se rozhodli.

Automaticky přeloženo:
Radka
před rokem

zkuste totéž pomocí jiných metod, krypto a astropay, také selhaly. Nyní v poslední odpovědi říkají, že služba byla obnovena, zkouším znovu provést výběr.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Stejně jako všichni ostatní se nemohu odvolat. Můj problém je však v tom, že nedostávám žádný e-mail s kódem pro potvrzení mého výběru.

Ano, zkontroloval jsem složku se spamem -.-

Byl jsem v kontaktu s podporou a chtěli, abych si změnil e-mailovou adresu. Ke změně mé pošty potřebovali nadměrné množství informací. Například číslo mé karty, snímek obrazovky s potvrzením o mém posledním vkladu z mé banky atd. Řekli mi, že změna bude trvat 5 až 24 hodin. Už jsou to dva dny a nic se nezměnilo.

Na přímý dotaz, zda se jedná o běžný problém, odpověděli uzavřením chatu. Takže ano, udělejte si z toho, co chcete.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Můj výběr čeká asi 20 dní. Již jsem poslal potvrzení totožnosti. Neodpovídají mi.

Automaticky přeloženo:
před rokem

zkuste totéž pomocí jiných metod, krypto a astropay, také selhaly. Nyní v poslední odpovědi říkají, že služba byla obnovena, zkouším znovu provést výběr.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Dobře, doufejme, že problém byl vyřešen. Budu netrpělivě čekat na vaše potvrzení!

Automaticky přeloženo:
před rokem

Stejně jako všichni ostatní se nemohu odvolat. Můj problém je však v tom, že nedostávám žádný e-mail s kódem pro potvrzení mého výběru.

Ano, zkontroloval jsem složku se spamem -.-

Byl jsem v kontaktu s podporou a chtěli, abych si změnil e-mailovou adresu. Ke změně mé pošty potřebovali nadměrné množství informací. Například číslo mé karty, snímek obrazovky s potvrzením o mém posledním vkladu z mé banky atd. Řekli mi, že změna bude trvat 5 až 24 hodin. Už jsou to dva dny a nic se nezměnilo.

Na přímý dotaz, zda se jedná o běžný problém, odpověděli uzavřením chatu. Takže ano, udělejte si z toho, co chcete.

Automaticky přeloženo:
před rokem

To je neuvěřitelné!

Máte náladu podat stížnost? Náš tým pro stížnosti se vám pokusí pomoci.

https://casino.guru/complaints/create

Co říkáš?

Automaticky přeloženo:
Radka
před rokem

Problémy přetrvávají stejně jako vždy nemohu odstoupit. Více než 60 dní čekání na výběr a nic neopravují.

file

Automaticky přeloženo:
snakeburgos
před rokem

je to 250k usd? potvrzujete svou totožnost zasláním dokumentů e-mailem?

Automaticky přeloženo:
před rokem

Jejich cena je 250 000 clp


A pokud potvrdím svou identitu od doby, kdy jsem si otevřel účet.

Automaticky přeloženo:
developer20010605
před rokem

Neřekl bych, že problém spočívá v KYC, i když je to dobrý návrh!

Je to složitější, zdá se, že všechny platební možnosti dříve selhaly. 🙁

Po více než dvou měsících to nevypadá moc nadějně!

Každopádně je ve vašem případě něco pozitivního?


Automaticky přeloženo:
před rokem

Problémy přetrvávají stejně jako vždy nemohu odstoupit. Více než 60 dní čekání na výběr a nic neopravují.

file

Automaticky přeloženo:
před rokem

To je špatné,...momentálně toho moc dělat nemůžeme, kasino to musí vidět, aby to napravilo! Mám podezření, že jeho poskytovatel plateb má technické potíže. Nemám lepší vysvětlení, i když vím, že všichni toužíme po řešení!

Automaticky přeloženo:
Radka
před rokem

Nic pozitivního. Neposkytují žádné řešení.

Automaticky přeloženo:
snakeburgos
před rokem

Myslím, že jste zapomněli zmínit, že kasino vás již nějakou dobu žádá o použití jiné platební možnosti. Zdá se, že toto je jediný způsob.

Z mého pohledu je nyní čas to zkusit.

Existuje nějaká konkrétní překážka, která vám brání v použití jiné platební metody?

Doufám, že ne. 🤔

Automaticky přeloženo:
před rokem

Ahoj všichni, vidím, jak se kasino guru snaží co nejlépe pomoci hráčům vyřešit jejich problémy s různými kasiny na této platformě.

Ale rád bych řekl, že guruové nebyli v mém případě ohledně kasina 1win fér.

Tři hráči z Nigérie s podobnými stížnostmi, všechny účty byly obviněny z porušení pravidla 9.7, jsme všichni nahlásili guru a regulátorům (úřadům).

Dva další dostali zaplaceno, ale nedostal jsem svou platbu, řekli, že jsem si otevřel účet s jiným profilem a neposkytli mi důkazy a nespravedlivě uzavřeli můj případ.

Hafsat potvrdila, že mě nevnucuje, ale také jsem nedostal příležitost potvrdit svou pravost.

Ostatní 2 hráči dostali zaplaceno na příkaz regulátorů, ale já jsem nedostal své 😢

Upraveno autorem před rokem
Automaticky přeloženo:
Abdulrahaman
před rokem

Ahoj a vítej zpět!

Už je to docela dlouho a jsem rád, že vás zase vidím, i když za takových okolností.

Pamatuji si ty případy a rád bych zdůraznil, že tehdy se věci prezentovaly jinak:

Cituji ze stížnosti :

"Drahý Abdulrahamane,

všimli jsme si, že jiná osoba použila přesně stejnou e-mailovou adresu jako vy k registraci svého účtu na 1win. Toto je jejich stížnost na našem webu: https://casino.guru/1win-casino-player-s-concerned-about-account-verification. Poskytli nám také informace obdržené od licenčního úřadu, že jejich účet byl označen jako váš účet. Bohužel nás to nutí zamítnout vaši stížnost, protože vytvoření více účtů je porušením podmínek.

Prosím, zůstaňte v kontaktu s licenčním úřadem, doufám, že vám bude moci poskytnout další objasnění vašeho problému.

Je nám líto, že jsme vám s tímto případem nemohli pomoci."

I když si nejsem jistý, co ti trvalo tak dlouho, než jsi se sem vrátil se svým prohlášením, je dobře, že jsi to udělal.

Jak byste tedy chtěli „také potvrdit svou pravost" Je to váš primární zájem?

Máte snad nové, nezveřejněné stopy k vašemu případu? Protože pokud tak učiníte, měli byste je přednastavit a požádat o opětovné otevření své stížnosti.

Pokud jde o Hafsat, její stížnost byla rovněž uzavřena jako neoprávněná . Řekl bych, že to dává docela jasně najevo, že jsme byli spravedliví a také jsme nikdy v minulosti nebyli v žádném vztahu s refundacemi nebo výplatami, které kasino provedlo. 🙏

Omlouvám se.

Neváhejte se podělit o další podrobnosti.



Automaticky přeloženo:
před rokem

Ahoj a vítej zpět!

Už je to docela dlouho a jsem rád, že vás zase vidím, i když za takových okolností.

Pamatuji si ty případy a rád bych zdůraznil, že tehdy se věci prezentovaly jinak:

Cituji ze stížnosti :

"Drahý Abdulrahamane,

všimli jsme si, že jiná osoba použila přesně stejnou e-mailovou adresu jako vy k registraci svého účtu na 1win. Toto je jejich stížnost na našem webu: https://casino.guru/1win-casino-player-s-concerned-about-account-verification. Poskytli nám také informace obdržené od licenčního úřadu, že jejich účet byl označen jako váš účet. Bohužel nás to nutí zamítnout vaši stížnost, protože vytvoření více účtů je porušením podmínek.

Prosím, zůstaňte v kontaktu s licenčním úřadem, doufám, že vám bude moci poskytnout další objasnění vašeho problému.

Je nám líto, že jsme vám s tímto případem nemohli pomoci."

I když si nejsem jistý, co ti trvalo tak dlouho, než jsi se sem vrátil se svým prohlášením, je dobře, že jsi to udělal.

Jak byste tedy chtěli „také potvrdit svou pravost" Je to váš primární zájem?

Máte snad nové, nezveřejněné stopy k vašemu případu? Protože pokud tak učiníte, měli byste je přednastavit a požádat o opětovné otevření své stížnosti.

Pokud jde o Hafsat, její stížnost byla rovněž uzavřena jako neoprávněná . Řekl bych, že to dává docela jasně najevo, že jsme byli spravedliví a také jsme nikdy v minulosti nebyli v žádném vztahu s refundacemi nebo výplatami, které kasino provedlo. 🙏

Omlouvám se.

Neváhejte se podělit o další podrobnosti.



Automaticky přeloženo:
před rokem

file

file Dobrý den, milá Radko, dostal jsem to tehdy od úřadů a později i zaplaceno.


Neexistuje jasný důkaz, že já a Abdulrahaman jsme stejná osoba, protože ve skutečnosti nejsme stejné osoby, o kterých se pouze domnívali.


Díky regulátorům jsem dostal své peníze ven, ale stále mě překvapuje, proč Abdulrahaman nemohl dostat zaplaceno.


Byli jsme 3, já, Madina a Abdulrahaman, 3 podali hlášení, 2 dostali zaplaceno, když jsme opustili třetí osobu, nahoře byly zprávy, které jsem dostal od úřadů.

Upraveno autorem před rokem
Automaticky přeloženo:
Hafsat
před rokem

Dobrý den, milý Hafsate! Jak se máte??


Děkujeme vám za tuto zpětnou vazbu. Sám si také nejsem jistý, co z toho vyvodit.

Pokud se kasino domnívá, že jste všichni jednali proti pravidlům, nejlogičtějším výsledkem by bylo „žádné vrácení peněz" pro všechny.

Platit pouze jedné osobě za stejných okolností mi nepřijde správné.

Nesoudím vás ani žádného jiného hráče, jen výsledek postrádá konzistenci. 🙁

Upraveno autorem před rokem
Automaticky přeloženo:
Radka
před rokem

Děkuji Radko, mám se docela dobře.


Další důvod, člověk by si měl dávat pozor na kasino, nejsou slušní.


Díky úřadům jsem dostal zaplaceno, ale opravdu sympatizuji s Abdulrahamanem, protože kasino nedostalo jeho peníze, učinilo racionální rozhodnutí, protože my 3 jsme měli podobné stížnosti a oni právě dospěli k závěru, že 1 osoba se vydává za 2.


Navrhuji guruovi, aby se na situaci ještě jednou podíval s větším vhledem, aby mu pomohl problém vyřešit, pokud je to možné, měli by uspořádat videohovor, aby mohl prohlásit svou pravost, pokud je to skutečně on.

Upraveno autorem před rokem
Automaticky přeloženo:
1...20 21 22...33
Jít na stránkuz 33 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky